|
|
| Pagina 36 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Voor Delie was het denk ik vooral een frustrerende wedstrijd. Miste een paar kansen of ze werden gered door de keeper (te zien hoe je het bekijkt). Bovendien speelt hij volgens mij al zonder vertrouwen en matchen zoals gisteren doen daar geen deugd aan.
|
| 12 Aug 2009, 15:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Delie heeft gewoon te weinig techniek en echt snel is hij ook niet. Ik heb hem eerlijk gezegd in een half seizoen nog niet echt weten te overtuigen, hopelijk moet het beste nog komen ...
|
| 12 Aug 2009, 16:03 |
|
|
Freak
als die depoitre moet vervangen....
|
| 12 Aug 2009, 16:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Onderkroiper schreef: Misschien toch maar eens een gooi doen naar oscar van 't Pietje Precies ( Sorry Gilles ) maar is het niet abominabel ipv abonimabel ? ![]() Volledig correct, Onderkroiper. ![]() Het is Mariner vergeven want .........................morgen is hij jarig ! Om middernacht zal de computer dat toch anders melden. Nog vele jaren Mariner ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Aug 2009, 16:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: zwawi schreef: De tester was Kevin Nicaise, vorig seizoen bij Union. Klopt. Volgens wat ik gehoord heb, had hij maandag ook al meegetraind. In een match op Denderhoutem en omringd door beloften, kan je natuurlijk niet oordelen. Op Zele kan je al beter iemand testen. Toch liever opnieuw met een belofteploeg tegen Zele en zondag met een sterke opstelling voor de beker. |
| 12 Aug 2009, 17:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
dwarskijker schreef: Smetje schreef: zwawi schreef: De tester was Kevin Nicaise, vorig seizoen bij Union. Klopt. Volgens wat ik gehoord heb, had hij maandag ook al meegetraind. In een match op Denderhoutem en omringd door beloften, kan je natuurlijk niet oordelen. Op Zele kan je al beter iemand testen. Toch liever opnieuw met een belofteploeg tegen Zele en zondag met een sterke opstelling voor de beker. Zal waarschijnlijk zo zijn, maar eens de competitie van start gegaan is, zal het nog af te wachten zijn of de competie belangrijker is. Het zal wel een lange competitie worden met die 36 wedstrijden._________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Aug 2009, 17:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bij Zele speelt trouwens... Johan Van Rumst. Die is ook laag gezakt seg, hij zit bijna op zijn niveau...
Ook Karim El Bodmossi (ex-Lokeren) en Xavier Arnolis (zoon van) spelen bij Zele. |
| 13 Aug 2009, 0:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
De inkom vanavond bedraagt overigens €5. Het bestuur van Zele hoopt een 200 tal Ajuinen te kunnen verwelkomen
![]() |
| 13 Aug 2009, 10:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gijzegem Vaneigest schreef: De inkom vanavond bedraagt overigens €5. Het bestuur van Zele hoopt een 200 tal Ajuinen te kunnen verwelkomen ![]() De transfer van Gio zou wel eens een meevaller kunnen zijn voor Zele. Ik vermoed dat hij vanavond zijn debuut zal maken en iedereen zal wel benieuwd zijn, dus misschien extra volk. Ikzelf hoop er bij te zijn, maar weet nog niet zeker of ik kan. |
| 13 Aug 2009, 12:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iemand een idee hoe het afgelopen is in Zele? Opstelling? Ik kon er niet bijzijn.
|
| 13 Aug 2009, 20:50 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Delie heeft gewoon te weinig techniek en echt snel is hij ook niet. Ik heb hem eerlijk gezegd in een half seizoen nog niet echt weten te overtuigen, hopelijk moet het beste nog komen ... delie zijn bijdrage zal dezelfde zijn als Jo met De Banjo bij blokken... opwarmer voor het publiek, ttz 10 minuten voor tijd wekelijks Depoitre komen vervangen... ![]() |
| 13 Aug 2009, 21:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Aalst won met 0-1volgens de site ,goal van lord , depoitre haakte tijdens de opwarming af.Kevin nicaise teste weer mee.
|
| 13 Aug 2009, 21:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
vrij zwakke wedstrijd
a kern met in tweede helft enkele beloften delie was niet overtuigend, als hij er nog zo weinig van gaat bakken de komende matchen, dan hoeft het voor mij ook ni meer zenne, slappe match niels spotbeen zeker niet tester nicaise deed weer mee, maar kvraag me wel af waarom (op de CV) de castro moreels gallucci lord filipovic waren goed, de rest zwak tot matig aalst kampeerde doorgaans op de heft van de tegenstander. zele was niet slecht maar kwam op enkele schoten na nooit aan een echte doelkans wij helaas ook niet. depoitre speelde niet, en dat scheelt enorm veel vooraan. oefenmatch die je na affluiten meteen vergeten bent, ware het niet dat er daarvoor misschien wel net iets té veel slordigheden waren... véél te nonchalant, maar bon typisch verschijnsel bij een oefenpot. vrij experimentele bezetting met zeer hoge backs, dus vaak met 3 achteraan pfft twas te flauw en slap om er iets over te zeggen eigenlijk nieuwe aanwinst stond aan de zijlijn in de tweede helft |
| 13 Aug 2009, 21:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik zit hier al enkele maanden op Delie zijn kap, maar wie heeft die jongen nu eigenlijk al echt weten te overtuigen ? Scoorde vorig jaar een paar "rommelgoals", een bal die in de zestien geraakt en waar hij zijn voet weet tegen te zetten.
Maar voor de rest: technisch vind ik hem een ramp, heeft blijkbaar in het tussenseizoen wat in de fitness gezeten en heeft toch wel meer body, maar ik heb hem dat in nog geen enkele match goed weten te gebruiken. En snel is hij helemaal niet. Om eerlijk te zijn, als ze die kunnen kwijtspelen en in zijn plek een spits kunnen aantrekken met hetzelfde profiel als Depoitre (een even goede versie vinden zal moeilijk worden natuurlijk), moeten ze niet twijfelen volgens mij. Nu dat ze vanachter versterking hebben gehaald is dat volgens mij ons enige overgebleven zwakke plek in de kern. Alles hangt immers af van Depoitre en het zou optimistisch zijn om te denken dat hij alle 36 wedstrijden gaat kunnen meespelen. Met Troch en Lord en Ahmed Gacem (ik zou hem eerder in de A Kern opnemen als Spotbeen) hebben we spelers met technische bagage en een actie in de voeten. Een vervanger voor Depoitre hebben we echter niet... Deed Verheyden mee trouwens ? Die speelt in de voorgaande wedstrijden ook onherkenbaar t.o.v. twee seizoenen geleden. |
| 13 Aug 2009, 22:11 |
|
|
Waarom haakte Depoitre af? Toch niks erg hoop ik?
Vreemd dat Nicaise nog meedeed. Ze zoeken toch geen CV meer? Hoe deed hij het trouwens? |
| 13 Aug 2009, 22:12 |
|
| Pagina 36 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 53 Volgende |