|
|
| Pagina 36 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Bericht Re: Loting Eindronde 2010: Straks om 17u00 !
Alle uitmatchen op een zondag! dat gaat een pak volk op de been brengen.
|
| 10 Mei 2010, 17:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: Ghostey-EA schreef: Boom is tenminste een ploeg die we iets of wat kennen, alhoewel ik het wel een relatief zware loting vind... Plus de sportieve revanche gevoelens van de laatste onderlinge wedstrijd zullen ook wel meespelen... Het is wel een goeie zaak dat we eerst op verplaatsing spelen. ![]() Niet vergeten DIE MANNEN VERSPEELDEN HUN TITEL TEGEN...ONS!! En op Torhout, op Oudenaarde, tegen Heist... ze hebben gewoon veel te veel punten weggegooid in het slot van de competitie, maar uiteraard gaan ze de verliespartij tegen ons gebruiken om zich op te laden voor dit duel, dat zie je nu al aankomen... |
| 10 Mei 2010, 17:45 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Op welke data worden de volgende rondes eventueel gespeeld? Dit zijn andere data dan eerst hier opgegeven werden....
1ste ronde dus op 16 & 20 mei, tweede ronde dan op 23 en 27 mei? _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 10 Mei 2010, 17:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
shagual schreef: Alle uitmatchen op een zondag! dat gaat een pak volk op de been brengen. Klopt niet, Nu zondag uit naar Boom, donderdag thuis. Zondag erop 23 mei thuis tegen Charleroi of Deinze, donderdag 27 mei op verplaatsing en dan de finale zal zondag 30 mei thuis zijn en ik denk zondag 6 juni uit |
| 10 Mei 2010, 17:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
DT schreef: Ghostey-EA schreef: Boom is tenminste een ploeg die we iets of wat kennen, alhoewel ik het wel een relatief zware loting vind... Plus de sportieve revanche gevoelens van de laatste onderlinge wedstrijd zullen ook wel meespelen... Het is wel een goeie zaak dat we eerst op verplaatsing spelen. ![]() Gevaarlijke loting - ook qua volgende rondes... Telkens thuis de eerste match... Ik geloof niet teveel van die zaken als zouden Glouftsis, etc. niet meer meespelen... Contract zal toch minstens tot juni lopen of gaan die gasten allemaal contractbreuk plegen plots??? Best duidelijk geconcentreerd naar ginder gaan want Boom gaat nu op alle mogelijke manieren in de underdogpositie willen kruipen... Het is eerst naar Boom. Voor de rest volg ik je volledig. Een tegenstander die zeker niet te onderschatten is. Er mogen dan nog wat spelers ontbreken, ze hebben wel degelijk kwaliteiten. |
| 10 Mei 2010, 17:50 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
OK, al gevonden op de officiële webstek:
Kwartfinales - Rupel Boom - VC EA 2002 - Ronse - URS Du Centre / Diegem - Charleroi - Deinze - Dessel vrij Heen op 16 mei / terug op 20 mei Halve finales A: Rupel Boom/VC EA 2002 - Charleroi/Deinze B: Ronse/URS Du Centre/Diegem - Dessel Sport Heen op 23 mei / terug op 27 mei Ik zou beter eerst alles lezen en dan pas over de data zeuren _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 10 Mei 2010, 17:51 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
ajoin_bart schreef: shagual schreef: Alle uitmatchen op een zondag! dat gaat een pak volk op de been brengen. Klopt niet, Nu zondag uit naar Boom, donderdag thuis. Zondag erop 23 mei thuis tegen Charleroi of Deinze, donderdag 27 mei op verplaatsing en dan de finale zal zondag 30 mei thuis zijn en ik denk zondag 6 juni uit In de veronderstelling van het verwaarloosbare detail dat we ons telkens qualificeren ... Waarom wordt die eindronde nog gespeeld eigenlijk? ![]() |
| 10 Mei 2010, 17:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Stijn schreef: DT schreef: Ghostey-EA schreef: Boom is tenminste een ploeg die we iets of wat kennen, alhoewel ik het wel een relatief zware loting vind... Plus de sportieve revanche gevoelens van de laatste onderlinge wedstrijd zullen ook wel meespelen... Het is wel een goeie zaak dat we eerst op verplaatsing spelen. ![]() Gevaarlijke loting - ook qua volgende rondes... Telkens thuis de eerste match... Ik geloof niet teveel van die zaken als zouden Glouftsis, etc. niet meer meespelen... Contract zal toch minstens tot juni lopen of gaan die gasten allemaal contractbreuk plegen plots??? Best duidelijk geconcentreerd naar ginder gaan want Boom gaat nu op alle mogelijke manieren in de underdogpositie willen kruipen... Het is eerst naar Boom. Voor de rest volg ik je volledig. Een tegenstander die zeker niet te onderschatten is. Er mogen dan nog wat spelers ontbreken, ze hebben wel degelijk kwaliteiten. Ze hebben wel degelijk kwaliteiten. Maar niet vergeten dat wij op Boom ook wel serieus aantal spelers misten he (denk een halve verdediging maar). Onderschatten zou dom zijn maar ik denk da we er wel vertrouwen mogen op hebben dat we met de steun van onze 12e man zeker moeten kunnen doorgaan ![]() |
| 10 Mei 2010, 17:52 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Gevaarlijke loting ... geen gevaarlijke loting ... krabbers op derdeklasseniveau zitten daar niet tussen, hé en 't is altijd een beetje loterij, vorm van de dag ... De winnaar spreekt achteraf altijd van een goeie loting, de verliezer altijd van een slechte ...
Nu goed, met deze ploeg moeten we toch een deftige kans maken. ![]() |
| 10 Mei 2010, 17:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
glouftsis zal er ZEKER niet bij zijn.die zit al in amerika.ook veroken-vervoort en aters niet.Ook van der westerlaeken is out tot volgend seizoen.
|
| 10 Mei 2010, 18:04 |
|
|
Vaste Waarde
Rupelboom schreef: glouftsis zal er ZEKER niet bij zijn.die zit al in amerika.ook veroken-vervoort en aters niet.Ook van der westerlaeken is out tot volgend seizoen. tot zondag he (ze gaan ginder hun oogskes opentrekken) _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 10 Mei 2010, 18:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
EVENTUEEL kan der nog een match gespeeld worden tussen der verliezers van de finale ronde.....voor een extra stijger !!!! " EVENTUEEL" , wat zever is dat ????
|
| 10 Mei 2010, 18:32 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
god... en ik die dacht da we nu donderdag nog een matchke konden meepikken...
inderdaad goed dat we eerst op verplaatsing moeten spelen! _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 10 Mei 2010, 18:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marc2 schreef: EVENTUEEL kan der nog een match gespeeld worden tussen der verliezers van de finale ronde.....voor een extra stijger !!!! " EVENTUEEL" , wat zever is dat ???? Stel dat er in 2e klasse een aantal ploegen hun licentie niet halen, en ze moeten extra stijgers aanduiden... Dat heeft daarmee te maken. Maar voor de rest niets om je zo geweldig druk over te maken. |
| 10 Mei 2010, 18:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Rupelboom schreef: glouftsis zal er ZEKER niet bij zijn.die zit al in amerika.ook veroken-vervoort en aters niet.Ook van der westerlaeken is out tot volgend seizoen. Die vertrekt vandaag voor een test voor een profcontract - als dat niks wordt, staat die zaterdag toch gewoon terug in België?? Donderdag had hij inderdaad niet gehaald, maar gezien het feit dat er pas zondag voor het eerst gespeeld wordt en de donderdag erop... ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat hij er niet bij zal zijn... |
| 10 Mei 2010, 18:51 |
|
| Pagina 36 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 46 Volgende |