|
|
| Pagina 36 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
zwetwit schreef: ik heb niks tegen ewen, maar die jongen kan gewoon niet mee en hij vertraagd gans ons spel, als we met hem gaan beginnen aan ons nieuw seizoen dan hou ik mijn hart al vast, zaterdag tegen dender heeft van damme 2 fouten moeten begaan om de stoten van ewen recht te zetten, fouten die in competitie wel eens gele kaarten zouden kunnen opleveren, spijtig voor ewen, maar die jongen moet uit de ploeg. Als het gaat om die twee fouten waaruit die twee gevaarlijke vrije trappen kwamen (en dus het tweede doelpunt): als je die fases goed bekijkt, wordt er twee keer door Ken in de tackle gegaan en een fout gemaakt waar dat nergens voor nodig is. Tweemaal ging een puur eenvoetige speler op doel af met zijn slechte voet - als je in die fase gewoon zijn goede been afdekt en blijft meelopen in plaats van meteen te happen - met een altijd foutieve tackle wegens hetzij van achteren, hetzij van opzij op de man -, gaat hij weg van het doel of moet hij terugdraaien naar zijn goede voet alvorens hij echt gevaarlijk kan worden... Daar maakt Ken dan ook twee keer de verkeerde keuze. Dus de inschattingsfouten van Ken waren in die optiek even groot als die van Ewen en dat gebeurt iedereen wel. Kijk naar het eerste doelpunt... Fouten gebeuren en die zijn allemaal wel ergens te verantwoorden. Ik begrijp zelf ook de grieven wel tov Ewen, maar je moet op basis van de match zaterdag een kat een kat durven noemen: maak je uw 3 open doelkansen (waaronder opnieuw een enorm grote voor Wouter) af in de eerste helft, kraait er zaterdag geen haan naar wat Ewen heeft misdaan - zat er bovendien vaak heel goed tussen - en speelde na rust misschien wel zijn allerbeste 15 minuten sinds heel lang - en heeft Cousin en Wouter een paar keer perfect in de diepte gestuurd met afgemeten passes. Bovendien heeft Dender geen kans bij elkaar gevoetbald, dus had hij in de verdedigende organisatie ook wel zijn aandeel. Er mag kritiek komen - ik doe dat zelf ook - maar nu wordt er naar een zondebok gezocht waar die zaterdag absoluut niet te zoeken was - tijdens andere matchen misschien wel, maar zaterdag niet... Heb het al gemeld, in een pure ruit zoals BVR het wil zien met Denijs in de punt naar voor, gaat Ewen inderdaad drie tanden moeten bijsteken... maar in het systeem van zaterdag (in de eerste helft ook nog de ruit maar met Van Damme wordt dat totaal anders ingevuld, zodat ze vaak toch naast mekaar uitkomen, draait Ewen toch nog aardig mee) - in de tweede helft startten ze weer in een platte 4-4-2 en speelde Ewen - zoals reeds aangehaald - zijn beste 15 minuten... Bovendien weet niemand hier welke instructies Ewen meekrijgt van de trainer en zijn er evaluatiecriteria die wij niet zullen zien. |
| 02 Aug 2010, 17:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
DT schreef: zwetwit schreef: ik heb niks tegen ewen, maar die jongen kan gewoon niet mee en hij vertraagd gans ons spel, als we met hem gaan beginnen aan ons nieuw seizoen dan hou ik mijn hart al vast, zaterdag tegen dender heeft van damme 2 fouten moeten begaan om de stoten van ewen recht te zetten, fouten die in competitie wel eens gele kaarten zouden kunnen opleveren, spijtig voor ewen, maar die jongen moet uit de ploeg. Als het gaat om die twee fouten waaruit die twee gevaarlijke vrije trappen kwamen (en dus het tweede doelpunt): als je die fases goed bekijkt, wordt er twee keer door Ken in de tackle gegaan en een fout gemaakt waar dat nergens voor nodig is. Tweemaal ging een puur eenvoetige speler op doel af met zijn slechte voet - als je in die fase gewoon zijn goede been afdekt en blijft meelopen in plaats van meteen te happen - met een altijd foutieve tackle wegens hetzij van achteren, hetzij van opzij op de man -, gaat hij weg van het doel of moet hij terugdraaien naar zijn goede voet alvorens hij echt gevaarlijk kan worden... Daar maakt Ken dan ook twee keer de verkeerde keuze. Dus de inschattingsfouten van Ken waren in die optiek even groot als die van Ewen en dat gebeurt iedereen wel. Kijk naar het eerste doelpunt... Fouten gebeuren en die zijn allemaal wel ergens te verantwoorden. Ik begrijp zelf ook de grieven wel tov Ewen, maar je moet op basis van de match zaterdag een kat een kat durven noemen: maak je uw 3 open doelkansen (waaronder opnieuw een enorm grote voor Wouter) af in de eerste helft, kraait er zaterdag geen haan naar wat Ewen heeft misdaan - zat er bovendien vaak heel goed tussen - en speelde na rust misschien wel zijn allerbeste 15 minuten sinds heel lang - en heeft Cousin en Wouter een paar keer perfect in de diepte gestuurd met afgemeten passes. Bovendien heeft Dender geen kans bij elkaar gevoetbald, dus had hij in de verdedigende organisatie ook wel zijn aandeel. Er mag kritiek komen - ik doe dat zelf ook - maar nu wordt er naar een zondebok gezocht waar die zaterdag absoluut niet te zoeken was - tijdens andere matchen misschien wel, maar zaterdag niet... Heb het al gemeld, in een pure ruit zoals BVR het wil zien met Denijs in de punt naar voor, gaat Ewen inderdaad drie tanden moeten bijsteken... maar in het systeem van zaterdag (in de eerste helft ook nog de ruit maar met Van Damme wordt dat totaal anders ingevuld, zodat ze vaak toch naast mekaar uitkomen, draait Ewen toch nog aardig mee) - in de tweede helft startten ze weer in een platte 4-4-2 en speelde Ewen - zoals reeds aangehaald - zijn beste 15 minuten... Bovendien weet niemand hier welke instructies Ewen meekrijgt van de trainer en zijn er evaluatiecriteria die wij niet zullen zien. het is simpel hé dt, geeft hij aan de ploeg een meerwaarde ? dan is het antwoord simpel, neen. of dat je nu speelt met een ruit een vierkant of een cirkel |
| 02 Aug 2010, 17:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Verheyden had zaterdag zeker betere momenten wat ook al eens mocht als je zoveel krediet krijgt.Blijft de vraag waarom De Schutter nooit zijn kans krijgt op die plaats.Het is niet dat hij onmisbaar is achteraan.Zijn meerwaarde op het middenveld is veel groter.
|
| 02 Aug 2010, 17:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witteken schreef: het is simpel hé dt, geeft hij aan de ploeg een meerwaarde ? dan is het antwoord simpel, neen. of dat je nu speelt met een ruit een vierkant of een cirkel Gevaarlijke uitspraak hoor van die meerwaarde - wat is de meerwaarde van een De Castro de laatste matchen inclusief eindronde en laatste competitiewedstrijden vorig seizoen (de match op Wetteren niet in beschouwing genomen). Nogmaals Witteken, zwetwit en alle anderen... het is BVR die de ploeg opstelt en met Ewen hier liggen af te zeiken op het forum gaat dat niet veranderen hoor - integendeel misschien zelfs... kan het krediet nog aanwakkeren... Iedereen zou het graag anders zien blijkbaar maar in het voetbal tellen de resultaten. Tegen hoe Dender speelde zaterdag - wat je kon vergelijken met niveau Wielsbeke, Torhout, etc. - krijg je dotten van kansen (tegen Anderlecht idem) nog voor Dender goed en wel over de helft was geweest en scoor je niet. Daar kan je Ewen als pure verdedigende middenvelder op dat moment niet op afrekenen...gaat ook nergens schromelijk in de fout. Wat is momenteel de meerwaarde van een Cousin die meteen een basisplaats toebedeeld krijgt??? Daar kan ook over gediscussieerd worden... En bovenal: wat moet Ewen doen? Vragen aan BVR of hij hem aub niet meer wil opstellen? Verheyden speelt eigenlijk Denys er niet uit hé want ze spelen op een verschillende positie. Zaterdag was het Van Damme die Denys eruit speelde positioneel gezien... En ja, voorlopig blijft BVR die keuze handhaven - ik deel ze ook niet gezien het materiaal dat voor handen is, maar dan enkel op basis wat ik uit andere matchen heb gezien, niet op basis van de match tegen Dender... Waar ik nog veel meer schrik van heb, is dat we niet geoefend hebben tegen fysiek sterke tegenstanders met kracht en gestalte zoals Boom en Hoogstraten vorig seizoen ... Want hoe we dat gaan opvangen, daar ben ik nog veel meer benieuwd naar... Eerste helft tegen Dender bij corners hadden we De Schutter, Depoitre en Galucci als kopbalsterke mannen - voor de rest helemaal niks... Daarom pleit ik voor De Schutter-Denys met Brecht terug in het centrum achteraan en Ringoot linksback... Jammer genoeg gaat dit ten koste van zowel Ewen als Ken... En Dender had een goede test geweest ja - meer nog dan Terjoden, EA 1996 of Olsa Brakel... Nu ja, in principe moet je uw eerste bekerronde ook nog als voorbereiding zien hé... Laatst gewijzigd door DT op 02 Aug 2010, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Aug 2010, 17:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 31 Locatie: Haaltert |
Qua gestalte hebben we met Ringoot en Depoitre 2grote
Zet daar De Schutter , Gallucci en misschien Filipovic bij die ewa kunnen koppen en ge doet toch mee op corners...zowel aanvallend als verdedigend |
| 02 Aug 2010, 17:46 |
|
|
Ancien
gweninho schreef: Qua gestalte hebben we met Ringoot en Depoitre 2grote Zet daar De Schutter , Gallucci en misschien Filipovic bij die ewa kunnen koppen en ge doet toch mee op corners...zowel aanvallend als verdedigend Je mag Filipovic veel kwaliteiten toebedichten, maar kopbalsterk??? Hij trekt zich zeer goed uit de slag, maar we gaan hem niet in de vuurlinie sturen hoor daarvoor. Blijft trouwens bij de aanvaller van de tegenstander bij corners wegens zijn snelheid. Als je Denys en Brecht laat starten, met Depoitre, Ringoot en De Schutter (en Galucci) dan sta je meteen nog enkele graden sterker me dunkt. |
| 02 Aug 2010, 17:49 |
|
|
Vaste Waarde
Sylvain schreef: Iendrachter90 schreef: Sylvain schreef: Graag wil ik even reageren op diegenen die reeds de ploeg al aan het opstellen zijn. Onlangs las ik in de krant dat ze bij de jeugd van Eendracht Aalst nog op zoek zijn naar verschillende trainers. Reeds? Nog 1oefenmatch te gaan,ik hoop dat van renterghem al even ver staat als sommige mensen hier op het forum,want de meeste die hier een opstelling zetten zullen er niet ver naast zitten. Trouwens,alswe al niet meer over ploegopstellingen mogen speculeren,dan kunnen we beter geen forum hebben. Tuurlijk. Speculeren mag altijd, maar ben je dan niet beter dat je je talenten in het echt gebruikt? Trouwens ik zei enkel mijn mening. Als dat ook al niet meer toegelaten is ... stel uw kandidatuur bij Denderbrol, ze kunnen u misschien nog gebruiken _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert Laatst gewijzigd door nonkeltje op 02 Aug 2010, 18:01, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Aug 2010, 17:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkeltje schreef: Sylvain schreef: Iendrachter90 schreef: Reeds? Nog 1oefenmatch te gaan,ik hoop dat van renterghem al even ver staat als sommige mensen hier op het forum,want de meeste die hier een opstelling zetten zullen er niet ver naast zitten. Trouwens,alswe al niet meer over ploegopstellingen mogen speculeren,dan kunnen we beter geen forum hebben. Tuurlijk. Speculeren mag altijd, maar ben je dan niet beter dat je je talenten in het echt gebruikt? Trouwens ik zei enkel mijn mening. Als dat ook al niet meer toegelaten is ... stel uw kandidatuur bij Denderbrol, ze kunnen u misschien nog gebruiken Wa heeft dienen mens verkeerd gezegd ? Normaal reageren is te moeilijk zeker voor u ? |
| 02 Aug 2010, 17:56 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: nonkeltje schreef: Sylvain schreef: Tuurlijk. Speculeren mag altijd, maar ben je dan niet beter dat je je talenten in het echt gebruikt? Trouwens ik zei enkel mijn mening. Als dat ook al niet meer toegelaten is ... stel uw kandidatuur bij Denderbrol, ze kunnen u misschien nog gebruiken Wa heeft dienen mens verkeerd gezegd ? Normaal reageren is te moeilijk zeker voor u ?[/quot ge kunt altijd nen bril opzetten ook he _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 02 Aug 2010, 18:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 44 |
Terwijl wij morgen tegen Terjoden-Welle spelen, spelen onze beloften ook een wedstrijd (tegen de beloften van Hamme).
Ik denk dus niet dat we morgen ook zo veel wissels gaan krijgen. |
| 02 Aug 2010, 21:33 |
|
|
Freak
om hoe laat spelen we nu eigenlijk vanavond?
|
| 03 Aug 2010, 10:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: om hoe laat spelen we nu eigenlijk vanavond? 19.00 uur |
| 03 Aug 2010, 11:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Deef schreef: El Corredor schreef: om hoe laat spelen we nu eigenlijk vanavond? 19.00 uur 19.30. |
| 03 Aug 2010, 11:40 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Deef schreef: El Corredor schreef: om hoe laat spelen we nu eigenlijk vanavond? 19.00 uur 19.30. allez, niemand weet het dus vermoed ik... ![]() |
| 03 Aug 2010, 11:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: Deef schreef: 19.00 uur 19.30. allez, niemand weet het dus vermoed ik... ![]() Ik volg de site van de kbvb en terjoden welle en op dieje van aalst staat 2maal een ander uur gemeld(7en 8uur)dsja kga der vanuit dat de kbvb wel gelijk heeft. |
| 03 Aug 2010, 11:43 |
|
| Pagina 36 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 59 Volgende |