|
|
| Pagina 37 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Jeroen schreef: met hetzelfde profiel als Depoitre (een even goede versie vinden zal moeilijk worden natuurlijk), Naar de toekomst toe mogen ze hiervoor die Marloye van Givry in de gaten houden. Dit seizoen kan dat natuurlijk niet meer, aangezien hij nog maar net nieuw is bij Givry. |
| 13 Aug 2009, 22:14 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Jeroen schreef: met hetzelfde profiel als Depoitre (een even goede versie vinden zal moeilijk worden natuurlijk), Naar de toekomst toe mogen ze hiervoor die Marloye van Givry in de gaten houden. Dit seizoen kan dat natuurlijk niet meer, aangezien hij nog maar net nieuw is bij Givry. Nee laat maar, balaanname steeds verkeerd! Wat Delie betreft, ze hebben die jongen een gans tussenseizoen proberen te verpatsen, niemand wou hem, zelfs niet aan de helft van de prijs!! Technisch heel beperkt, gewoonweg traag. Als Depoitre geblesseerd geraakt, mag je een kruis maken over ons seizoen. Ik vind de huidige kern heel goed, maar waarom halen ze in godsnaam geen degelijke backup spits? |
| 13 Aug 2009, 22:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: Wat Delie betreft, ze hebben die jongen een gans tussenseizoen proberen te verpatsen, niemand wou hem, zelfs niet aan de helft van de prijs!! Toen hij bij ons tekende, was Oudenaarde nochtans ook heel geinteresseerd. We hebben hem voor hun neus weggekaapt. |
| 13 Aug 2009, 22:30 |
|
|
Freak
Smetje schreef: El Corredor schreef: Wat Delie betreft, ze hebben die jongen een gans tussenseizoen proberen te verpatsen, niemand wou hem, zelfs niet aan de helft van de prijs!! Toen hij bij ons tekende, was Oudenaarde nochtans ook heel geinteresseerd. We hebben hem voor hun neus weggekaapt. ![]() |
| 13 Aug 2009, 22:32 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
voor alle duidelijkheid... eerste helft was hij niet slecht begonnen... maar de tweede helft gewoon niet meer gezien, en als hij dan al eens de bal kreeg, gebeurde er niets mee
maar laat dat duidelijk zijn: tov delie was niels spotbeen een drama. die jongen zou bij zele nog ni meespelen, stilaan mogen ze dat eens gaan inzien |
| 13 Aug 2009, 23:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Wat Dellie als reserve betreft: Met vijf rommelgoalen erbij kan je misschien wel kampioen spelen...
|
| 13 Aug 2009, 23:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Prodialoog schreef: Wat Dellie als reserve betreft: Met vijf rommelgoalen erbij kan je misschien wel kampioen spelen... Inderdaad, Delie azo afbreken jonges, waar is da goe voor? Geef hem ewa tijd en ik ben zeker dat da in orde komt. _________________ Iendracht till i die!! |
| 13 Aug 2009, 23:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
lees het er op na, ik ben iemand die graag kansen blijft geven aan spelers omdat ik niet vind dat je zomaar iemand kan afschrijven na x aantal echte speelkansen, zeker niet iemand die bij zijn vorige ploeg echt goed presteerde... maar als je 'r dan voor de zoveelste keer amper iets van bakt... tja.
trouwens, idd: we zullen hem nog heel hard nodig hebben, wat ik de kans dat depoitre alle matchen gaat spelen? ze zullen een een hartig woordje met dieje jongen moeten klappen vrees ik want hij kan het, dat heeft hij toch bewezen? |
| 13 Aug 2009, 23:28 |
|
|
Davy schreef: ze zullen een een hartig woordje met dieje jongen moeten klappen vrees ik want hij kan het, dat heeft hij toch bewezen? Ik denk dat hier ook deels het probleem ligt. De trainer heeft al redelijk snel duidelijk gemaakt weinig vertrouwen te hebben in Delie en hij heeft dit ook openbaar tegen supporters, ... gezegd. Zoiets komt de speler natuurlijk ook aan de oren. Als je dan ook weet dat ze Delie overal proberen verpatsen hebben, kan dit enkel maar negatief werken op de speler. Die steekt dat in zijn kopken, vertrouwen verdwijnt en je komt in een negatieve spiraal... |
| 13 Aug 2009, 23:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
josken schreef: Prodialoog schreef: Wat Dellie als reserve betreft: Met vijf rommelgoalen erbij kan je misschien wel kampioen spelen... Inderdaad, Delie azo afbreken jonges, waar is da goe voor? Geef hem ewa tijd en ik ben zeker dat da in orde komt. Hij zit inmiddels 8 maanden bij ons he, heeft al tijd genoeg gehad. En indien Depoitre geblesseerd raakt, dan is er geen tijd meer en als dat in september gebeurt kunt ge het vergeten om een vervanger aan te trekken. Ik vind het gewoon zonde om kwalitatief zo'n goede kern samen te stellen en dan zo'n enorme risico's te nemen in de spits. Smetje schreef: Davy schreef: ze zullen een een hartig woordje met dieje jongen moeten klappen vrees ik want hij kan het, dat heeft hij toch bewezen? Ik denk dat hier ook deels het probleem ligt. De trainer heeft al redelijk snel duidelijk gemaakt weinig vertrouwen te hebben in Delie en hij heeft dit ook openbaar tegen supporters, ... gezegd. Zoiets komt de speler natuurlijk ook aan de oren. Als je dan ook weet dat ze Delie overal proberen verpatsen hebben, kan dit enkel maar negatief werken op de speler. Die steekt dat in zijn kopken, vertrouwen verdwijnt en je komt in een negatieve spiraal... Was hij vorig seizoen dan goed ? Buiten die paar doelpunten heb ik werkelijk niks van die jongen gezien, is nooit aanwezig in een match en als je met 1 diepe spits speelt moet die overal tussen zitten en elk duel aangaan. |
| 14 Aug 2009, 0:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Depoitre raakte licht geblesseerd tijdens de opwarming vandaag. Zal mss ook zondag uit voorzorg aan de kant blijven zodat hij zeker kan spelen tegen Zottegem.
|
| 14 Aug 2009, 0:09 |
|
|
Freak
Davy schreef: voor alle duidelijkheid... eerste helft was hij niet slecht begonnen... maar de tweede helft gewoon niet meer gezien, en als hij dan al eens de bal kreeg, gebeurde er niets mee maar laat dat duidelijk zijn: tov delie was niels spotbeen een drama. die jongen zou bij zele nog ni meespelen, stilaan mogen ze dat eens gaan inzien hallucinant om te lezen, als er drie spelers zijn die het gaan maken, Gacem, De Vidts en Niels Spotbeen. het kan best zijn dat spotbeen slecht speelde. maar de vergelijking met delie is onzin. ik heb spotbeen vorig jaar dingen zien doen en mooie doelpunten weten te scoren, remember match tegen peruwelz + wereldgoal (op die corner). is rap heeft een passeerbeweging in huis. als er enen is die te kort komt, dan is het wel delie. als je naar depoitre kijkt, dan weet je wat delie allemaal ontbreekt. en wat er risico van het bestuur om geen goeie backup spits te hebben! |
| 14 Aug 2009, 7:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Davy schreef: voor alle duidelijkheid... eerste helft was hij niet slecht begonnen... maar de tweede helft gewoon niet meer gezien, en als hij dan al eens de bal kreeg, gebeurde er niets mee maar laat dat duidelijk zijn: tov delie was niels spotbeen een drama. die jongen zou bij zele nog ni meespelen, stilaan mogen ze dat eens gaan inzien hallucinant om te lezen, als er drie spelers zijn die het gaan maken, Gacem, De Vidts en Niels Spotbeen. het kan best zijn dat spotbeen slecht speelde. maar de vergelijking met delie is onzin. ik heb spotbeen vorig jaar dingen zien doen en mooie doelpunten weten te scoren, remember match tegen peruwelz + wereldgoal (op die corner). is rap heeft een passeerbeweging in huis. als er enen is die te kort komt, dan is het wel delie. als je naar depoitre kijkt, dan weet je wat delie allemaal ontbreekt. en wat er risico van het bestuur om geen goeie backup spits te hebben! Volledig akkoord.Waarom zondag Spotbeen niet laten starten als Depoitre niet fit is? Trouwens heb ik er een hekel aan spelers in oefenwedstrijden te beoordelen.Voor mij moet je je huiswerk maken in competitieve wedstrijden waarin je ook de waarde van de tegenstander kent. |
| 14 Aug 2009, 8:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Buiten het feit dat ik Spotbeen ook niet heb weten te overtuigen in de voorbereiding kan die toch niks gaan doen alleen in de spits ? Die moet toch echt wel vanop de flanken komen ? Dan zou ik liever Delie eens een volledige kans geven, vanaf de aftrap. Ge weet nooit
![]() |
| 14 Aug 2009, 8:11 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: Davy schreef: voor alle duidelijkheid... eerste helft was hij niet slecht begonnen... maar de tweede helft gewoon niet meer gezien, en als hij dan al eens de bal kreeg, gebeurde er niets mee maar laat dat duidelijk zijn: tov delie was niels spotbeen een drama. die jongen zou bij zele nog ni meespelen, stilaan mogen ze dat eens gaan inzien hallucinant om te lezen, als er drie spelers zijn die het gaan maken, Gacem, De Vidts en Niels Spotbeen. het kan best zijn dat spotbeen slecht speelde. maar de vergelijking met delie is onzin. ik heb spotbeen vorig jaar dingen zien doen en mooie doelpunten weten te scoren, remember match tegen peruwelz + wereldgoal (op die corner). is rap heeft een passeerbeweging in huis. als er enen is die te kort komt, dan is het wel delie. als je naar depoitre kijkt, dan weet je wat delie allemaal ontbreekt. en wat er risico van het bestuur om geen goeie backup spits te hebben! als je 't vorige "hallucinant" vond, verwittig ik u liever vooraf voor volgend bericht, kwil zeker geen attack op mijn geweten... dus gevoelige kijkertjes doen best even hun ogen dicht ik hoop da'k u op langeren termijn mijn ongelijk zal moeten toegeven, 't zou alleszins goe zijn voor de ploeg. maar eh, ik denk het niet. over gacem en de vidts ga'k me zeker niet uitspreken, ik heb die jongens amper zien spelen. maar ik begrijp niet dat men niels zo de hemel in prijst als supertalent. hij zal hij vorig jaar een paar keer goe zijn ingevallen of zo... maar eh als dat dan de basis is om te gaan beweren dat die het zeker gaat maken?? Geef mij dan maar liever zijn broer, of ne ken vandamme, of jens podevijn...die vind ik een heel stuk beter spelen. (ook al moet thomas zijn positiespel nog beter) 't is niet omdat het oefenmatchen zijn, dat ge daar niets kunt over zeggen he. Ok, het resultaat is van geen belang, het tempo ligt lager, en er wordt volop geëxperimenteerd, maar je komt toch niet af met het excuus "t is maar een oefenmatch" als iemand op al die matchkes amper ne goeie pass geeft, telkens te traag is, fouten moet maken om in balbezit te blijven, niets aan duelkracht in huis heeft en zowat overal loopt waar de bal NIET is, en dit tegen spelers uit lede, zele...? ik besef da'k me straal belachelijk maak als achteraf zou blijken dat dieje jongen volledig doorbreekt. maar gezien mijn twijfels hieroven ben ik dus bereid dat risico maar te lopen. mijn bericht is gedaan, ge moogt uw ogen opendoen |
| 14 Aug 2009, 10:23 |
|
| Pagina 37 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 53 Volgende |