Oefenwedstrijden '09-'10 - Pagina 38 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40 53
 Oefenwedstrijden '09-'10 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Zo slecht was Spotbeen nu ook weer niet, zeker als je ziet dat de hele tweede helft niet meer was dan een matchke tussen beloften en een zwak Zele. Zet rond Spotbeen de basisploeg en die gast zal zijn werk wel doen. Hij staat volgens mij in alle opzichten verder dan Delie die het de Zeelse verdediging op geen enkel moment moeilijk kon maken.

Als Depoitre zondag niet speelt (en met de redenering van de trainer dat de beker niet belangrijk is, zal dat zo wel zijn), speel dan met Spotbeen in de spits.

14 Aug 2009, 10:31
Nationale Ploeg

malder schreef:
Zo slecht was Spotbeen nu ook weer niet, zeker als je ziet dat de hele tweede helft niet meer was dan een matchke tussen beloften en een zwak Zele. Zet rond Spotbeen de basisploeg en die gast zal zijn werk wel doen. Hij staat volgens mij in alle opzichten verder dan Delie die het de Zeelse verdediging op geen enkel moment moeilijk kon maken.

Als Depoitre zondag niet speelt (en met de redenering van de trainer dat de beker niet belangrijk is, zal dat zo wel zijn), speel dan met Spotbeen in de spits.

En zo zal het zijn...

14 Aug 2009, 11:26
forumlegende

Leeftijd: 43
Mja, Delie doet het nie goed maar als ge voelt da ze u liever kwijt dan rijk zijn, dan moede mentaal wel heel sterk zijn om naar behoren te blijven presteren. Die jongen heeft geen greintje zelfvertrouwen voor de moment en daar ligt da basis van zijn minder presteren momenteel volgens mij.
En Niels Spotbeen... Die heeft vorig seizoen zeker al goei dingen laten zien maar als ge eerlijk zijt moede toegeven dat hij voor de top van derde (laat staan als ge naar tweede zou gaan) gewoon te plat is.
Dan zouk nog liever Lord in de spits zien als Depoitre nie speelt.

14 Aug 2009, 14:46
forumlegende

Intussen staat ook het verslag van gisteren online.

14 Aug 2009, 16:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
zwawi schreef:
Mja, Delie doet het nie goed maar als ge voelt da ze u liever kwijt dan rijk zijn, dan moede mentaal wel heel sterk zijn om naar behoren te blijven presteren. Die jongen heeft geen greintje zelfvertrouwen voor de moment en daar ligt da basis van zijn minder presteren momenteel volgens mij.
En Niels Spotbeen... Die heeft vorig seizoen zeker al goei dingen laten zien maar als ge eerlijk zijt moede toegeven dat hij voor de top van derde (laat staan als ge naar tweede zou gaan) gewoon te plat is.
Dan zouk nog liever Lord in de spits zien als Depoitre nie speelt.

dan zoude toch denken moesten ze delie liever laten vertrekken hebben da ze al andere spelers voor de spits zouden hebben getest of zo? delie is vorig seizoen in een ploeg terecht gekomen waar da het meer dan vierkantig draaide , dus ja.... t zal dit seizoen de moment zijn om hem te bevestigen hoor... ge moet hem nog nie te rap afschrijven , er hebben hier grotere krabbers in de spits gelopen de afgelopen 12 maanden ... laat hem maar op t gemak doen , da komt wel allemaal goed ... en t is nog ne jonge gast dus veel progressiemogelijkheid als hij goed omringd word.... ( vergeef mij als ik hier nen dt flater bega.... :D )

14 Aug 2009, 16:29
Freak

Leeftijd: 45
Davy schreef:
El Corredor schreef:
Davy schreef:
voor alle duidelijkheid... eerste helft was hij niet slecht begonnen... maar de tweede helft gewoon niet meer gezien, en als hij dan al eens de bal kreeg, gebeurde er niets mee
maar laat dat duidelijk zijn: tov delie was niels spotbeen een drama. die jongen zou bij zele nog ni meespelen, stilaan mogen ze dat eens gaan inzien

hallucinant om te lezen, als er drie spelers zijn die het gaan maken, Gacem, De Vidts en Niels Spotbeen.

het kan best zijn dat spotbeen slecht speelde. maar de vergelijking met delie is onzin. ik heb spotbeen vorig jaar dingen zien doen en mooie doelpunten weten te scoren, remember match tegen peruwelz + wereldgoal (op die corner). is rap heeft een passeerbeweging in huis. als er enen is die te kort komt, dan is het wel delie. als je naar depoitre kijkt, dan weet je wat delie allemaal ontbreekt.

en wat er risico van het bestuur om geen goeie backup spits te hebben!

als je 't vorige "hallucinant" vond, verwittig ik u liever vooraf voor volgend bericht, kwil zeker geen attack op mijn geweten... dus gevoelige kijkertjes doen best even hun ogen dicht

ik hoop da'k u op langeren termijn mijn ongelijk zal moeten toegeven, 't zou alleszins goe zijn voor de ploeg. maar eh, ik denk het niet.
over gacem en de vidts ga'k me zeker niet uitspreken, ik heb die jongens amper zien spelen. maar ik begrijp niet dat men niels zo de hemel in prijst als supertalent.
hij zal hij vorig jaar een paar keer goe zijn ingevallen of zo...
maar eh als dat dan de basis is om te gaan beweren dat die het zeker gaat maken
??
Geef mij dan maar liever zijn broer, of ne ken vandamme, of jens podevijn...die vind ik een heel stuk beter spelen. (ook al moet thomas zijn positiespel nog beter)
't is niet omdat het oefenmatchen zijn, dat ge daar niets kunt over zeggen he. Ok, het resultaat is van geen belang, het tempo ligt lager, en er wordt volop geëxperimenteerd, maar je komt toch niet af met het excuus "t is maar een oefenmatch" als iemand op al die matchkes amper ne goeie pass geeft, telkens te traag is, fouten moet maken om in balbezit te blijven, niets aan duelkracht in huis heeft en zowat overal loopt waar de bal NIET is, en dit tegen spelers uit lede, zele...?

ik besef da'k me straal belachelijk maak als achteraf zou blijken dat dieje jongen volledig doorbreekt. maar gezien mijn twijfels hieroven ben ik dus bereid dat risico maar te lopen.

mijn bericht is gedaan, ge moogt uw ogen opendoen

neem eens de moeite om wat wedstrijden van hen mee te pikken... van daaruit formuleer ik mijn mening over spotbeen en gacem, de vidts.

wat tomas spotbeen betreft, zijn sterke punten zijn zijn positiespel en doordekken naast de andere centrale verdediger en back rechts. uitvoetballen is ronduit zwak. en jij zegt net dat hij nog aan zijn positiespel moet schaven, tja een andere kijk op voetbal, geen probleem... :hmm:

14 Aug 2009, 21:16
forumlegende

Als je zegt dat jij je mening baseert op wedstrijden die je zelf gezien hebt van niels spotbeen en gacem enzo, dan neem ik aan dat je reservenmatchen bedoelt?
Ik vind wel da ge da nie kunt vergelijken met het echte werk. Eens ze zich daar manifesteren, dan kunde zeggen da er iets in zit maar tot op heden heb ik spotbeen da nie echt weten doen.

14 Aug 2009, 21:20
Freak

zwawi schreef:
Als je zegt dat jij je mening baseert op wedstrijden die je zelf gezien hebt van niels spotbeen en gacem enzo, dan neem ik aan dat je reservenmatchen bedoelt?
Ik vind wel da ge da nie kunt vergelijken met het echte werk
. Eens ze zich daar manifesteren, dan kunde zeggen da er iets in zit maar tot op heden heb ik spotbeen da nie echt weten doen.

reserven/beloftenmatchen inderdaad. Hoe worden talenten ontdekt? Meteen in de eerste ploeg ofzo? dus beloftenmatchen zijn wel een leidraad!

14 Aug 2009, 22:15
forumlegende

El Corredor schreef:
zwawi schreef:
. Eens ze zich daar manifesteren, dan kunde zeggen da er iets in zit maar tot op heden heb ik spotbeen da nie echt weten doen.

reserven/beloftenmatchen inderdaad. Hoe worden talenten ontdekt? Meteen in de eerste ploeg ofzo? dus beloftenmatchen zijn wel een leidraad!

Uiteraard maar als je dan ziet hoe een Van Damme bijvoorbeeld zich wel direct wist te manifesteren, da heb ik Niels Spotbeen nog nie zien doen hoor. Enkele flitsen ja maar das nie voldoende he. Das wat ik bedoel.

14 Aug 2009, 22:29
Freak

zwawi schreef:
El Corredor schreef:
zwawi schreef:

Uiteraard maar als je dan ziet hoe een Van Damme bijvoorbeeld zich wel direct wist te manifesteren, da heb ik Niels Spotbeen nog nie zien doen hoor. Enkele flitsen ja maar das nie voldoende he. Das wat ik bedoel.

daar heb je natuurlijk ook een punt. we zullen zien hoe het zit met een van damme en podevijn, die dienen te bevestigen dit jaar...

14 Aug 2009, 22:36
Vaste Waarde

zwawi schreef:
El Corredor schreef:
zwawi schreef:

Mannekes toch het zal een lange en zware competitie worden en wij zullen iedereen nodig hebben dus breek die jonge gasten niet af want wij zullen nog tevreden zijn als wij ze nodig hebben. laat ons met zijn allen achter de ploeg staan en daar zijn die jonge talenten ook bij .:EA: :EA: :EA:

14 Aug 2009, 22:39
forumlegende

El Corredor schreef:
zwawi schreef:
El Corredor schreef:

daar heb je natuurlijk ook een punt. we zullen zien hoe het zit met een van damme en podevijn, die dienen te bevestigen dit jaar...

Das waar. Bevestigen is nog moeilijker dan doorbreken. Tomas Spotbeen bijvoorbeeld lijkt mij ook wat te stagneren, heeft vorig seizoen nie echt vooruitgang geboekt ten opzichte van het seizoen ervoor toen hij net kwam piepen.
En denk nu nie dak iets tegen de Spotbeentjes heb eh!

14 Aug 2009, 22:42
Ancien

Leeftijd: 46
zwawi schreef:

Van Damme speelt centraal op het middenveld, als pure breker en rommelaar - er zit een groot verschil tussen het spel van de tegenstander te verstoren (Van Damme's rol) - vaak nog eens met twee mensen direct in steun - en met een flits de boel te forceren en voor een opening te zorgen (N. Spotbeen)... Ik heb er me al mee verzoend hoor dat de buitenspelers bij Aalst allen datzelfde lot ondergaan. Ik heb het hier nog nooit anders geweten - Aalst en echte buitenspelers lukt precies niet zo goed.

Jammer wel dat zo'n reacties al geuit worden tegen gasten van nog geen twintig... Als het allemaal goudklompjes waren, zouden ze wel allemaal bij Anderlecht spelen hoor: ik zou ni klagen met de Spotbenen, etc. En schrijf ook een Delie nog niet af... Een Van Mieghem had een hele voorbereiding geen kloten laten zien en heeft tot en met november vast in de ploeg gestaan en die werd nog minder afgebrand dan de jonge gasten bij ons nu... Komaan hé mensen...

16 Aug 2009, 13:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Om onze jongens eens op te peppen, eens een oefenwedstrijd spelen tegen deze dames . :whistle:

Afbeelding

Nadien herpakken ze zich wel in de competitie !

:EA:

25 Sep 2009, 22:16
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Onderkroiper schreef:
Om onze jongens eens op te peppen, eens een oefenwedstrijd spelen tegen deze dames . :whistle:

Afbeelding

Nadien herpakken ze zich wel in de competitie !

:EA:

ze zullen wel gemotiveerd zijn dan om ballen te recupereren :plat:

25 Sep 2009, 23:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40 53