|
|
| Pagina 38 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Eindronde 2010
Dries schreef: supersossis schreef: ajoin_bart schreef: http://www.iendracht.be/supporters/opc-sfeergroep/acties/225-opc-eindronde-07-08 Als ge tees ziet, kunde toch ni anders dan aftellen nr de eindronde? Hopelijk evenveel (of meer) volk en sfeer! ![]() daar komt niemand boven , laat staan tot aan de enkels ervan....en vanaf zondag direct vollenbak , eens laten zien dat het nog beter , luider , zotter kan dan in de laatste match op boom...!!! ![]() als ons legioen deze keer op eindrondekracht staat dan zullen ze hun ogen(en oren) denk ik niet kunnen geloven... Tbegint ier al fameus te kriebelen. Ik heb gisteren horen zeggen dat Galucci zou kunnen starten. Weet hier iemand iets meer over? _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 10 Mei 2010, 21:19 |
|
|
forumlegende |
josken1 schreef: Dries schreef: supersossis schreef: daar komt niemand boven , laat staan tot aan de enkels ervan....en vanaf zondag direct vollenbak , eens laten zien dat het nog beter , luider , zotter kan dan in de laatste match op boom...!!! ![]() als ons legioen deze keer op eindrondekracht staat dan zullen ze hun ogen(en oren) denk ik niet kunnen geloven... Tbegint ier al fameus te kriebelen. Ik heb gisteren horen zeggen dat Galucci zou kunnen starten. Weet hier iemand iets meer over? geen idee maar we zullen het zondag wel zien he... maakt niet uit eigenlijk want diegenen die spelen zullen het effectief moeten doen(al is ne speler lijk gallucci uiteraard handig om in de ploeg te hebben zondag) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Mei 2010, 21:52 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Moet zondag nie werken en da resulteert dus da we met de bus mee kunnen de zondag...
bij de weg.. tzou ferm zijn mocht Gallucci meedoen zondag _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 10 Mei 2010, 22:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Tuurlijk dat die gaat meedoen, daar moet je niet aan twijfelen, met of zonder spuit;....
Laat ons hopen dat de finalematchen inderdaad in een weekend worden afgewerkt. Ik vind het by the way dwaas dat ze daarover nog mist spuien.... Op de site van ronse staande finalematchen telkens op een zondag, op de site van aalst weten ze nog van niks...bizar allemaal..... |
| 11 Mei 2010, 7:24 |
|
|
Lid geworden op: 28 Mei 2008, 7:50 Berichten: 1 Leeftijd: 54 Locatie: Kerksken |
Bericht 2e klas
Komaan iendracht, op nor twidde, da's ons plosj !
![]() |
| 11 Mei 2010, 7:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Tuurlijk dat die gaat meedoen, daar moet je niet aan twijfelen, met of zonder spuit;.... Laat ons hopen dat de finalematchen inderdaad in een weekend worden afgewerkt. Ik vind het by the way dwaas dat ze daarover nog mist spuien.... Op de site van ronse staande finalematchen telkens op een zondag, op de site van aalst weten ze nog van niks...bizar allemaal..... Misschien dat gij wa last hebt van mist, maar voor de rest wordt over de data helemaal geen mist gespuid. Meer zelfs, de data staan duidelijk op de site van de bond. Kwartfinale: zondag 16/05 om 16u en donderdag 20/05 om 20u Halve finale: zondag 23/05 om 16u en donderdag 27/05 om 19u Finale: zondag 30/05 om 16u en zondag 06/06 om 16u Troostfinale (in 1 wedstrijd en wij thuis als we die spelen): zondag 30/05 om 16u By the way, wat betreft Gallucci, als die net niet fit geraakt voor zondag heb ik liever dat ze hem niet met een inspuiting oplappen, want hopelijk gaan we die nog meer dan genoeg nodig hebben in het vervolg van de eindronde. |
| 11 Mei 2010, 7:34 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: marc2 schreef: Tuurlijk dat die gaat meedoen, daar moet je niet aan twijfelen, met of zonder spuit;.... Laat ons hopen dat de finalematchen inderdaad in een weekend worden afgewerkt. Ik vind het by the way dwaas dat ze daarover nog mist spuien.... Op de site van ronse staande finalematchen telkens op een zondag, op de site van aalst weten ze nog van niks...bizar allemaal..... Misschien dat gij wa last hebt van mist, maar voor de rest wordt over de data helemaal geen mist gespuid. Meer zelfs, de data staan duidelijk op de site van de bond. Kwartfinale: zondag 16/05 om 16u en donderdag 20/05 om 20u Halve finale: zondag 23/05 om 16u en donderdag 27/05 om 19u Finale: zondag 30/05 om 16u en zondag 06/06 om 16u Troostfinale (in 1 wedstrijd en wij thuis als we die spelen): zondag 30/05 om 16u By the way, wat betreft Gallucci, als die net niet fit geraakt voor zondag heb ik liever dat ze hem niet met een inspuiting oplappen, want hopelijk gaan we die nog meer dan genoeg nodig hebben in het vervolg van de eindronde. Ik heb dat ook gezien, en ik ga ervan uit en hoop dat dat klopt, maar op de site van ons club zelf staat dit: Finale Winnaar A - Winnaar B Datum nog niet bepaald Dat vind ik toch ook wel vreemd... |
| 11 Mei 2010, 11:55 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Barbisj schreef: Bartos schreef: marc2 schreef: Tuurlijk dat die gaat meedoen, daar moet je niet aan twijfelen, met of zonder spuit;.... Laat ons hopen dat de finalematchen inderdaad in een weekend worden afgewerkt. Ik vind het by the way dwaas dat ze daarover nog mist spuien.... Op de site van ronse staande finalematchen telkens op een zondag, op de site van aalst weten ze nog van niks...bizar allemaal..... Misschien dat gij wa last hebt van mist, maar voor de rest wordt over de data helemaal geen mist gespuid. Meer zelfs, de data staan duidelijk op de site van de bond. Kwartfinale: zondag 16/05 om 16u en donderdag 20/05 om 20u Halve finale: zondag 23/05 om 16u en donderdag 27/05 om 19u Finale: zondag 30/05 om 16u en zondag 06/06 om 16u Troostfinale (in 1 wedstrijd en wij thuis als we die spelen): zondag 30/05 om 16u By the way, wat betreft Gallucci, als die net niet fit geraakt voor zondag heb ik liever dat ze hem niet met een inspuiting oplappen, want hopelijk gaan we die nog meer dan genoeg nodig hebben in het vervolg van de eindronde. Ik heb dat ook gezien, en ik ga ervan uit en hoop dat dat klopt, maar op de site van ons club zelf staat dit: Finale Winnaar A - Winnaar B Datum nog niet bepaald Dat vind ik toch ook wel vreemd... geen paniek, datum staat er sinds gistere, Finale Winnaar A - Winnaar B Heen 30 mei/ terug 6 juni _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 12 Mei 2010, 13:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
yup, en mochten ze in onderling overleg de terugmatch op 5 juni afwerken , dan kan de langste nacht van het jaar niet alleen met nieuwjaar plaatsvinden.....
Efkens dromen mag al, toch als supporter...... |
| 13 Mei 2010, 1:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De centre-veldwezelt 3-1 de centre speelt dus eindronde.
|
| 13 Mei 2010, 18:33 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: De centre-veldwezelt 3-1 de centre speelt dus eindronde. http://www.urscentre.be/ovh.php?page=site/Effectif.htm toch wel wat bekende namen bij Centre: Ristovic, Chebaiki, Londo, Kalulika, Traore... |
| 13 Mei 2010, 18:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: De centre-veldwezelt 3-1 de centre speelt dus eindronde. http://www.urscentre.be/ovh.php?page=site/Effectif.htm toch wel wat bekende namen bij Centre: Ristovic, Chebaiki, Londo, Kalulika, Traore... 't Zijn in die eindronde meer de onbekende namen die mij verontrusten. Enfin, Centre, dat is iets voor de finale, niet waar? ![]() |
| 13 Mei 2010, 18:55 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
SK Ronse stuurt vijf kernspelers naar huis
RONSE - Drie dagen voor de start van de belangrijke eindrondestuurde Ronse-trainer Dirk Geeraerd na de donderdagtraining vijf kernspelers naar huis. Zij zijn niet meer gewenst. Doelman Anthony Cottier, de verdedigers Guillaume Langlet en Guillaume Rubulotta, en de middenvelders Anthony Palmieri en Alexandre Brienne mochten hun koffers pakken. De drastische beslissing is een persoonlijk initiatief van trainer Dirk Geeraerd. ‘In de allerlaatste rechte lijn naar het behoud wil ik uitsluitend spelers die er volledig voor gaan', zegt Geeraerd. ‘Ik had de jongste weken de indruk dat niet iedereen daar optimaal mee bezig was. Oudenaarde was zo vriendelijk om op ons verzoek woensdag nog een oefenpartijtje te spelen. De uitslag was 1-1. Het steekt de ogen uit dan te moeten vaststellen dat drie spelers het volkomen normaal vonden te laat op de afspraak te verschijnen. En dat, ongelooflijk maar waar, twee van de opgeroepen spelers zelfs hun voetbalschoenen hadden vergeten. Bij mij kan dat niet.' ‘Het was voor mij de jongste weken ook pijnlijk te moeten zien hoe bepaalde spelers volkomen respectloos naar het bestuur opkijken, terwijl het behoud in de tweede klasse ook voor het bestuur primordiaal is.' Voor de vijf spelers kwam zijn keiharde beslissing als een volkomen verrassing. ‘Sommige lieten de tranen de vrije loop toen ik hen mijn besluit meedeelde. Ze hebben het echter zelf gezocht.' |
| 14 Mei 2010, 9:10 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
eendrachter'80 schreef: SK Ronse stuurt vijf kernspelers naar huis RONSE - Drie dagen voor de start van de belangrijke eindrondestuurde Ronse-trainer Dirk Geeraerd na de donderdagtraining vijf kernspelers naar huis. Zij zijn niet meer gewenst. Doelman Anthony Cottier, de verdedigers Guillaume Langlet en Guillaume Rubulotta, en de middenvelders Anthony Palmieri en Alexandre Brienne mochten hun koffers pakken. De drastische beslissing is een persoonlijk initiatief van trainer Dirk Geeraerd. ‘In de allerlaatste rechte lijn naar het behoud wil ik uitsluitend spelers die er volledig voor gaan', zegt Geeraerd. ‘Ik had de jongste weken de indruk dat niet iedereen daar optimaal mee bezig was. Oudenaarde was zo vriendelijk om op ons verzoek woensdag nog een oefenpartijtje te spelen. De uitslag was 1-1. Het steekt de ogen uit dan te moeten vaststellen dat drie spelers het volkomen normaal vonden te laat op de afspraak te verschijnen. En dat, ongelooflijk maar waar, twee van de opgeroepen spelers zelfs hun voetbalschoenen hadden vergeten. Bij mij kan dat niet.' ‘Het was voor mij de jongste weken ook pijnlijk te moeten zien hoe bepaalde spelers volkomen respectloos naar het bestuur opkijken, terwijl het behoud in de tweede klasse ook voor het bestuur primordiaal is.' Voor de vijf spelers kwam zijn keiharde beslissing als een volkomen verrassing. ‘Sommige lieten de tranen de vrije loop toen ik hen mijn besluit meedeelde. Ze hebben het echter zelf gezocht.' Een ideale voorbereiding op de eindronde is dat allesbehalve ... Nu goed, in voetbal kan snel véél veranderen. Het was blijkbaar een initiatief van de trainer zelf en niet van het bestuur. Voor 't zelfde geld wordt die trainer door het bestuur onder druk gezet om de spelers terug op te nemen, volgt er een "goed gesprek," zoals dat mooi heet en is alles weer koek en ei tegen de finale, als ze die halen ... |
| 14 Mei 2010, 9:21 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Iendracht02 schreef: eendrachter'80 schreef: SK Ronse stuurt vijf kernspelers naar huis RONSE - Drie dagen voor de start van de belangrijke eindrondestuurde Ronse-trainer Dirk Geeraerd na de donderdagtraining vijf kernspelers naar huis. Zij zijn niet meer gewenst. Doelman Anthony Cottier, de verdedigers Guillaume Langlet en Guillaume Rubulotta, en de middenvelders Anthony Palmieri en Alexandre Brienne mochten hun koffers pakken. De drastische beslissing is een persoonlijk initiatief van trainer Dirk Geeraerd. ‘In de allerlaatste rechte lijn naar het behoud wil ik uitsluitend spelers die er volledig voor gaan', zegt Geeraerd. ‘Ik had de jongste weken de indruk dat niet iedereen daar optimaal mee bezig was. Oudenaarde was zo vriendelijk om op ons verzoek woensdag nog een oefenpartijtje te spelen. De uitslag was 1-1. Het steekt de ogen uit dan te moeten vaststellen dat drie spelers het volkomen normaal vonden te laat op de afspraak te verschijnen. En dat, ongelooflijk maar waar, twee van de opgeroepen spelers zelfs hun voetbalschoenen hadden vergeten. Bij mij kan dat niet.' ‘Het was voor mij de jongste weken ook pijnlijk te moeten zien hoe bepaalde spelers volkomen respectloos naar het bestuur opkijken, terwijl het behoud in de tweede klasse ook voor het bestuur primordiaal is.' Voor de vijf spelers kwam zijn keiharde beslissing als een volkomen verrassing. ‘Sommige lieten de tranen de vrije loop toen ik hen mijn besluit meedeelde. Ze hebben het echter zelf gezocht.' Een ideale voorbereiding op de eindronde is dat allesbehalve ... Nu goed, in voetbal kan snel véél veranderen. Het was blijkbaar een initiatief van de trainer zelf en niet van het bestuur. Voor 't zelfde geld wordt die trainer door het bestuur onder druk gezet om de spelers terug op te nemen, volgt er een "goed gesprek," zoals dat mooi heet en is alles weer koek en ei tegen de finale, als ze die halen ... |
| 14 Mei 2010, 11:56 |
|
| Pagina 38 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 46 Volgende |