|
|
| Pagina 39 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
zwawi schreef: Belgianiron, dat ge om de een of andere reden gefrustreerd zijt na een match van uw favoriete ploeg kan ik best begrijpen want ik heb dat ook. En dat er dan al eens iets gebeurd zoals op Sint-Niklaas, dat kan ik misschien nog verstaan en als zoiets uwen eerste keer is, zouden ze misschien beter een voorwaardelijk stadionverbod geven ofzo. Maar wat er op Visé gebeurde kan gewoon niet. Wc's uitbreken, verkeersborden uitbreken en wa wast nog allemaal. Da heeft voor mij niks meer te maken met potje overkoken zelle. Das gewoon crapuleus! En sorry maar zo een gasten zie ik liever niet meer terug op matchen van onzen iendracht. das precies wa dak bedoel alle toch al ene da mij begrijpt ![]() |
| 27 Jul 2008, 15:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: zijn er van visé opgepakt?of mogen die walen meer dan wij? da zou ik ook wel is willen weten, iedereen gelijk voor de wet maja... |
| 27 Jul 2008, 15:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
belgianiron schreef: Ik denk dat de rust nu wel zal terugkeren na wat er de afgelopen dagen gebeurd is, het moest er is van komen natuurlijk. En wat die sv's betreft, zijn er veel bij die onnodig gestraft gaan worden. Niet iedereen had de bedoeling te kwetsen of iets af te breken maar zoals sommige hier durven beweren zijn alle 'overtreders' de grootste voetbalvandalen van het land. Frustratie is de GROOTSTE oorzaak, en de ene kan dat al beter onder controle houden dan de andere. Mijn SV kwam er door op st-niklaas over de omheining te springen, eens op het plein wist ik dat ik fout was maar toen was het al te laat. Heb niemand gekwetst of aangevallen. Mensen, zo een dingen gebeuren. Mijn boete is betaald en mijn straf loopt, lesje is geleerd en voor de rest IENDRACHT VEROIT maar breek aub niet iedereen onmiddellijk af ![]() Heb je daar alleen zolang stadionverbod gehad ? Bestaat er hier geen wet Lejeune dat als na 1/3 van je straf je vrijgelaten wordt ? Ttz een tweede kans verdient . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2008, 15:40 |
|
|
tweede kans?
wast ma waar ![]() |
| 27 Jul 2008, 15:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
weten die 44 da ze sv gaan krijgen ??
|
| 27 Jul 2008, 16:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tsjoep schreef: weten die 44 da ze sv gaan krijgen ?? Waarschijnlijk nog niet, anders was er in één of andere topic wel over geschreven . Ze zullen zekers alsook beeldmateriaal hebben doch niet erg genoeg om gerechtelijk te vervolgen . Ik vind dat spijtig dat ondanks dat iedereen weet dat je door camera's en spotters in beeld bent, er toch nog zijn die denken " mij kan niets gebeuren " . Ik begrijp héél goed wat het moet zijn gedurende bepaalde tijd GEEN voetbalmatchen te mogen volgen van je lievelingsclub . Gisteren was ik met collega's een dagje aan het Zeetje en toch waren mijn gedachten bij Den Iendracht . Kan mij dat inbeelden dat je zo een lange periode moet doorkomen na een SV . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2008, 16:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
malder schreef: Ook nog even van de kans gebruik maken om te zeggen dat ik de gasten van OPC niet met de vinger had mogen wijzen. In een colère zegt een mens al snel iets te veel. Vergeven en (bijna) vergeten ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Jul 2008, 18:51 |
|
|
Lees eens de reacties die staan op de site van Het Nieuwsblad
http://nieuwsblad.typepad.com/aalst/200 ... achte.html Dit vind ik meest in het oog springend van Snipes : dat de orde diensten eerst eens naar hunzelf kijken de eerste fout da ze gemaakt hebben is : de supporters op het vled laten lopen terwijl de spelers van aalst de fans nog aan het begroeten was. 2de fout : toen de supporters van wezet op het plein liepen deden ze niets anders dan de supporters van eendracht aalst uitdagen terwijl de politie dit toeliet dit terijl deze supporters nog in hun vak zaten 3de fout : nadat de supporters van aalst op de hekken klommen kwam de politie met traangas zonder te kijken naar waar ze spoten namelijk kindenen van 13 tot 16 jaar en hun ouders dit heet ongeoorloofd gebruik van traangas (is een wapen) wie is er dan in fout gegaan?? de veiligheid van wezet, omdat ze hun supporters niet konden inhouden de politie?? omdat ze herhaaldelijke uitdaging van de wezet supporters naar de eendracht vak toelieten?? of die agenten die hun traangas gebruikten waar het in feite niet toegelaten was?? of de aalst supporters die het beu waren om van 2 kanten aangevallen te worden. éénderzijds via het veld van de wezet supporters (want die smeten ook met geldstukekn en aanstekers) en aan anderzijds met traangas van de politie dit artikel klopt niet volledig met wat er werkelijk gebeurt is Snipes op 26 juli 2008 om 14:08 _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 27 Jul 2008, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Jul 2008, 20:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Er zou zich trouwens iemand vrijwilligen hebben aangegeven voor het voorval met die agent. Geen supporter van Eendracht Aalst (of toch niet iemand die regelmatig komt kijken) en deze persoon is ook niet bij de 7 die reeds vastzitten in Lantin.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Jul 2008, 20:19 |
|
|
Interessant om de reacties te lezen op de site van Het Laatste Nieuws
http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-V ... Luik.dhtml Deze vind ik wel straf ! Un Ket de La Roue, Anderlecht Eendracht Aalst klimt stilletjes weer naar de top.Als derdeklasser gaat het op verplaatsing met tweeduizend man!!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2008, 20:23 |
|
|
Casual1919 schreef: Er zou zich trouwens iemand vrijwilligen hebben aangegeven voor het voorval met die agent. Geen supporter van Eendracht Aalst (of toch niet iemand die regelmatig komt kijken) en deze persoon is ook niet bij de 7 die reeds vastzitten in Lantin. Dit heeft oliajoin al gemeld den 25 sten juli ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2008, 20:42 |
|
|
Junior
tsjoep schreef: weten die 44 da ze sv gaan krijgen ?? die 44 stadionverboden zijn niet eens allemaal van na de match! tijdens werden er ook projectielen van het ene naar het andere vak gegooid! volgens mij weet het merendeel wel aan wat ze hun mogen verwachten! |
| 27 Jul 2008, 21:28 |
|
|
red cap schreef: tsjoep schreef: weten die 44 da ze sv gaan krijgen ?? die 44 stadionverboden zijn niet eens allemaal van na de match! tijdens werden er ook projectielen van het ene naar het andere vak gegooid! volgens mij weet het merendeel wel aan wat ze hun mogen verwachten! Ik weet van EA-TV dat er 2 camera's waren die zowel het vak van Eendracht Aalst alsook het vak van Visé gefilmd hebben . Dus als de andere SV komen van tijdens de wedstrijd zullen er ook van Visé meerdere SV krijgen . A propos Red Cap hier een foto van jezelf dat wist je niet meer hé ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2008, 21:41 |
|
|
Junior
toffe kerel gij! ik weet daar niemer van ze van dieje foto! en van die sv's benk het zeker dat het ook van in de tribune is
|
| 27 Jul 2008, 21:48 |
|
|
red cap schreef: toffe kerel gij! ik weet daar niemer van ze van dieje foto! en van die sv's benk het zeker dat het ook van in de tribune is Foto is getrokken in de kantine van Den Iendracht 's avonds na de wedstrijd in Wetteren Nen echte Papparazzifoto ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2008, 22:37 |
|
| Pagina 39 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 51 Volgende |