Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 39 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Knaap

Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Nog dit, 4-0 ophalen tegen deze ploeg is nagenoeg onmogelijk maar remember Antwerp - Sofia dus in voetbal kan alles....alles op donderdag dus misschien naief maar we hebben geen keuze.
Spijtig dat we niet kunnen tegenscoren hebben maar t'zat er echt niet in.

17 Mei 2010, 10:01
Reserve

Ik hoop dat ze donderdag gewoon van minuut 1 ervoor gaan. Ik ben derde klasse kotsbeu. Ge moet elke kans grijpen die ge hebt want ge komt elk jaar wel een ploeg zoals Boom en Heist tegen.

17 Mei 2010, 10:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik geloof er echt niet meer in. Zelfs al komt ge snel 1-0 voor. Dan smijt Boom vanachter alles gewoon toe en met hun torens hebben ze daar wel de mannen voor. Het is over, volgend seizoen weer in die klote derdeklasse :kots:

17 Mei 2010, 10:13
Ancien

Leeftijd: 38
Gezien hoe Magerman dat middenveld absoluut de baas was en makkelijk controleerde? (y)

17 Mei 2010, 10:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik hoop gewoon dat er nu niet gepanikeerd wordt naar volgend seizoen toe. De basis voor volgend jaar een kampioenenploeg op de been te brengen is er wel degelijk, uiteindelijk draaien we sinds de aanstelling van Van Renterghem echt wel aan een gemiddelde waar ge los kampioen mee speelt. Als ze de ploeg kunnen samenhouden en met hier en daar een gerichte versterking moeten we er volgend seizoen gewoon proberen op zo een manier in te vliegen dat het op het einde op ene completen off-day niet meer zal aankomen.

17 Mei 2010, 10:27
Knaap

Leeftijd: 41
Bartos schreef:
Ik hoop gewoon dat er nu niet gepanikeerd wordt naar volgend seizoen toe. De basis voor volgend jaar een kampioenenploeg op de been te brengen is er wel degelijk, uiteindelijk draaien we sinds de aanstelling van Van Renterghem echt wel aan een gemiddelde waar ge los kampioen mee speelt. Als ze de ploeg kunnen samenhouden en met hier en daar een gerichte versterking moeten we er volgend seizoen gewoon proberen op zo een manier in te vliegen dat het op het einde op ene completen off-day niet meer zal aankomen.

mocht het er donderdag niet meer inzitten:
toch blijft het nog een jaar in derde dan.. :(
en dan nog hopen dat de spelers allemaal blijven (wouter ed..)

17 Mei 2010, 10:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sammeken schreef:
Bartos schreef:

mocht het er donderdag niet meer inzitten:
toch blijft het nog een jaar in derde dan.. :(
en dan nog hopen dat de spelers allemaal blijven (wouter ed..)

Ik zie ook niet uit naar een extra jaar in derde, maar tis nu zo en we moeten er maar het beste van zien te maken. En met ploegen als Izegem en Bornem komen er toch weer enkele topaffiches bij ook :D . Soit, proberen er een kampioenenjaar van te maken hé, dan is elke reeks plezant hoor.
Trouwens, de promotie hebben we niet gisteren misgelopen voor mij, maar de eerste negen wedstrijden. Ge weet dat ge er in de eindronde mits enen off-day kunt uitliggen en ge weet dat er zeven kandidaten zijn voor maar één plaatsje in tweede klasse. Natuurlijk hoopte iedereen dat da plaatsje voor ons was en gezien onze prestaties in de competitie hadden we ook reden voor daarop te hopen, maar als ge wilt echt zeker zijn van promotie moet ge gewoon den titel pakken.
Tis natuurlijk wel zuur dat we na maanden op hoog niveau gespeeld te hebben nu plots op het beslissende moment zo ne rampzaligen dag hebben dat we zelfs geeneens de terugmatch meer kunnen redden hebben.

17 Mei 2010, 10:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Iendracht02 schreef:
chunga schreef:
serieus, meent ge da? gaan we donderdag voor de drie punten. Komt u anders naast mij zetten op de bank. Dan moet ge wel naar 't stadion komen natuurlijk

Manneke toch, ik kom al 25 jaar naar 't stadion, ben deze namiddag naar het stadion in Boom geweest en ook donderdag zal ik er zijn, wees gerust. Ik voel mij echter niet geroepen om op die bank te gaan zitten. Van mij mag Van Renterghem daar wel nog een tijdje blijven zitten ... :hmm:

En hebt ge nu nog steeds niet door hoe ge moet quoten? :p
Mijn excuses voor mijn gipikkeerde en ongepaste opmerkingen van gisteren. Schrijf ze maar volledig toe aan de enorme ontgoocheling en te grote hoeveelheden alcohol. Voel me echt in de steek gelaten door onze ploeg, maar is nog altijd geen reden natuurlijk om hier den ambetanterik uit te hangen. Dus Sorry.

17 Mei 2010, 11:02
Knaap

Chunga, geen probleem jongen, we waren allemaal ontgoocheld en van t'een woord komt het ander...
Trouwens iedereen dat wil komen zien naar den iedracht is toch meer dan welkom zeker, hoe meer volk hoe meer ambi.
Het is niet dat je ne slechte supporter bent als je eens een paar keer overslaat, t'is het gevoel in het hart dat telt.

17 Mei 2010, 11:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
chunga schreef:
Iendracht02 schreef:
chunga schreef:
serieus, meent ge da? gaan we donderdag voor de drie punten. Komt u anders naast mij zetten op de bank. Dan moet ge wel naar 't stadion komen natuurlijk

Manneke toch, ik kom al 25 jaar naar 't stadion, ben deze namiddag naar het stadion in Boom geweest en ook donderdag zal ik er zijn, wees gerust. Ik voel mij echter niet geroepen om op die bank te gaan zitten. Van mij mag Van Renterghem daar wel nog een tijdje blijven zitten ... :hmm:

En hebt ge nu nog steeds niet door hoe ge moet quoten? :p
Mijn excuses voor mijn gipikkeerde en ongepaste opmerkingen van gisteren. Schrijf ze maar volledig toe aan de enorme ontgoocheling en te grote hoeveelheden alcohol. Voel me echt in de steek gelaten door onze ploeg, maar is nog altijd geen reden natuurlijk om hier den ambetanterik uit te hangen. Dus Sorry.

Discussie gesloten. ;) :worship:

Ik denk dat gisteren (en vandaag) iedereen zwaar ontgoocheld was. Donderdag de ploeg nog één keer steunen dit seizoen, van in uw zetel of van in 't stadion, en dan uitkijken naar volgend seizoen ...
:EA:

17 Mei 2010, 11:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
elfahem schreef:
Terug naar de orde van de dag met het meest optimistische scenario. We mogen het lot niet tarten door nu al te zeggen dat het over en out is.

1/ We spelen in ons vertrouwde Pierre Corneel, waar we steeds iets meer kunnen.
2/ Laten we ervan uitgaan dat de spelers donderdag tuk zijn op revanche.
3/ De rollen zijn nu omgekeerd: die mannen van Boom denken dat de buit binnen is en hen niks meer kan gebeuren.
4/ Stel je voor dat we het eerste kwartier de 1-0 kunnen prikken, dan is het hek van de dam.
5/ Stel je voor dat we voor de rust de 2-0 lukken, dan ruiken we bloed.
6/ Stel je voor dat Poorters op zijne schouder valt en geen inworpen meer voor onze muit kan smijten.
7/ Stel je voor dat OPC geen actie in elkaar geknutseld had, dan had deze remonte niet mogelijk geweest.
8/ Stel je voor dat Verheyden 5 minuten na rust de bal met zijne linker in de winkelhaak trapt. (3-0)
9/ Stel je voor dat we in de 89e minuut een onterechte penalty zouden krijgen en Moreels met Depoitre een Rik Coppens'ke doet! (4-0)

("10/ Stel je voor dat Persoons in de 92e minuut den bal met zijn hand in ons goal klopt en den arbiter dat niet ziet ...", laat ik gemakshalve efkes buiten beschouwing)

Ik wil maar zeggen: ik geloof liever nog even in het onmogelijke dan me nu al neer te leggen bij een nieuw seizoen in derde. Of dat naïef is geweest zal donderdag om 21u45 (of 22u30) wel blijken.

en dan wakker worden :lol:

17 Mei 2010, 11:30
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
69 schreef:
elfahem schreef:
Terug naar de orde van de dag met het meest optimistische scenario. We mogen het lot niet tarten door nu al te zeggen dat het over en out is.

1/ We spelen in ons vertrouwde Pierre Corneel, waar we steeds iets meer kunnen.
2/ Laten we ervan uitgaan dat de spelers donderdag tuk zijn op revanche.
3/ De rollen zijn nu omgekeerd: die mannen van Boom denken dat de buit binnen is en hen niks meer kan gebeuren.
4/ Stel je voor dat we het eerste kwartier de 1-0 kunnen prikken, dan is het hek van de dam.
5/ Stel je voor dat we voor de rust de 2-0 lukken, dan ruiken we bloed.
6/ Stel je voor dat Poorters op zijne schouder valt en geen inworpen meer voor onze muit kan smijten.
7/ Stel je voor dat OPC geen actie in elkaar geknutseld had, dan had deze remonte niet mogelijk geweest.
8/ Stel je voor dat Verheyden 5 minuten na rust de bal met zijne linker in de winkelhaak trapt. (3-0)
9/ Stel je voor dat we in de 89e minuut een onterechte penalty zouden krijgen en Moreels met Depoitre een Rik Coppens'ke doet! (4-0)

("10/ Stel je voor dat Persoons in de 92e minuut den bal met zijn hand in ons goal klopt en den arbiter dat niet ziet ...", laat ik gemakshalve efkes buiten beschouwing)

Ik wil maar zeggen: ik geloof liever nog even in het onmogelijke dan me nu al neer te leggen bij een nieuw seizoen in derde. Of dat naïef is geweest zal donderdag om 21u45 (of 22u30) wel blijken.

en dan wakker worden :lol:

Van mij mag het ook gewoon een slechte match worden waarin Wouter en Depoitre elk een hattrick scoren en onze keeper alles pakt :wadde:
Volgend seizoen weer derde klasse, weer door alles en iedereen gebombardeerd tot titelfavoriet met weer de grote druk als gevolg.

17 Mei 2010, 11:34
Ancien

Leeftijd: 46
Voor alle zekerheid toch een dagsken gewacht om te reageren... Helaas is de ontgoocheling er niet op verminderd...

Eerst en vooral toch even een lans breken voor BVR - je gaat mij niet vertellen dat hij niet op de hoogte was van het gevaar "Poorters"... Er is op de laatste trainingen enorm door hem op die stilstaande fases gehamerd, zeker ook om die fases te voorkomen... Wat zie je dan: na 1 minuut al een hoekschop tegen en dat bleef zo de hele wedstrijd door...

Tweede vraag is dan echter hoe je dat gevaar lamlegt... Bij Boom heb je De Troetsel, Poorters, Van der Linden, etc. die allemaal kopbalsterk zijn en zoals in het basketbal gebruikt worden als "screens"om onze enige kopbalsterke spelers (Depoitre, De Schutter, B. Moreels en Kestens) af te houden... Bij Boom heb je naast hun topkoppers dan nog een tweede lichting van acceptabele koppers - Mertens, Dom, Ventose die wij totaal niet hebben... Verheyden? Coppens? Lord? De vierde goal was een prachtig voorbeeld - een een twee door de lucht was dat... Super...

Spaenhoven's werk was af - opbouw overlaten aan onze verdedigers maar alle afspeelmogelijkheden gewoon vastzetten waarbij onze spelers het een voor een moesten afleggen individueel... Ik ga hier niet de rekening maken van wie er slecht was, wie niet... als ploeg hebben we gisteren gewoon geen niveau gehaald - ik heb onze achterlijn dit seizoen nog nooit zo zwak zien acteren, niet compact, mannen laten lopen, etc. Middenveld was nergens en dat Wouter veel korter ging gedekt worden dan drie weken terug was ook wel te verwachten... En ja: als je van minuut 1 gedwongen wordt om met lange ballen te spelen op Laurent die het tegen twee torens moest opnemen, dan weet je dat het heel moeilijk wordt...

Je bent simpelweg nooit in de match geraakt... Boom speelde de perfecte match en haalde nu eigenlijk het resultaat dat ze in augustus op ons veld al verdienden... Zoals ik eerder al zei hier: het vertrek van Glouftsis is voor hun een zegen geweest - de rotte plekken in hun appel zijn er op het ideale moment uitgesneden... en daar hebben wij de rekening voor gepresenteerd gekregen...

Donderdag spelen zoals Neutralboy elke dag zijn werk aanvat...En nu zullen ze toch wel,geen stress/faalangst meer hebben zeker???

17 Mei 2010, 11:42

Gisteren totale offday. We zijn er ziek van.

Opvallend is wel dat we niet met de juiste mentaliteit aan de match begonnen zijn.

Tevens kunnen we niet buiten het feit dat er slecht (of niet) gecoacht is. We hebben ons gewillig naar de slachtbank laten voeren en dit geeft een slecht gevoel. Ons middenveld kon niet op tegen het loopvermogen en fysieke aanwezigheid van Rupel Boom.

Om dit op te vangen hadden we Niels (De Schutter) een rij naar voor moeten schuiven om Magerman het leven zuur te maken. Ewen (geen goede wedstrijd maar was één van de weinigen die initiatief toonde) en Kestens kunnen dit fysiek niet aan. Er zijn maar 2 spelers binnen de huidige kern die dit kunnen opvangen en dat zijn Ken Van Damme (uit wegens kwetsuur) en Niels.

Het opstellen van Lord was een risico... na 10 minuten was het al duidelijk dat dit geen goede zet was.

Hoe kunneen we onze ploeg opstellen tegen Rupel (keeper laat ik buiten beschouwing) aangezien we risico's moeten nemen en moeten zorgen voor verrassingseffect.

3 mansverdediging: Kestjes laatste man (zijn positie vorig seizoen), links Brecht, rechts Castro
Middenveld: buffer Niels, links Filipo (achterlijn halen en voorzetten naar onze torens in de spits), rechts Galluci, centraal Ewen of Thomas (waarom niet)
Aanval: Wouter hangend en diep met onze twee torens Laurent en Amghar

Verder hopen op Dame Fortuna en nog meer geluk...

17 Mei 2010, 11:52
Nationale Ploeg

Ik was er niet bij, ik 'moest' met de vriendin een paar dagen op vakantie naar zee. Ik was de zondag wel al om 7.00 wakker en zowel ik als de vriendin hebben uiteindelijk ni veel gehad aan die laatste extra dag verlof, omdat ik rondliep gelijk een kieken zonder kop. Laat het een les zijn voor volgende keer he :D

Mijn trouwe verslaggever ter plaatse stuurde mij smsjes, en wat hij daarin zei was eigenlijk tekenend voor het beleven van de match.

"1-0, *insert een paar scheldwoorden*"

"2-0 voor Boom..."

"Rood voor Flipo, penalty, 3-0. Boeken toe."

"4-0"

Jongens jongens, lang geleden dat ik nog zo ontgoocheld ben geweest. En hij ook, daar ben ik zeker van.

Ik zal er donderdag staan om het seizoen van den Iendracht af te sluiten. Maar ik zal de ploeg ook aanmoedigen vanaf minuut 1, omdat er altijd wel een klein beetje hoop overblijft.

Op die manier verliezen doet pijn, en ik ben ervan overtuigd dat heel veel supporters een zwarte namiddag hebben beleefd op Boom. Maar toch had ik er het liefst gewoon bij geweest, hoe pijnlijk ook.

17 Mei 2010, 12:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 46