|
|
| Pagina 39 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Anderlecht uit, is denk ik de natte droom van elke ploeg (zonder ambitie voor eindwinst) in de beker zeker ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Aug 2010, 23:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Onderkroiper schreef: De fotokes staan on-line Veel plezier ermee Het filmpje voor op Youtube is voor straks Der zijn weer schone fotokes bij onderkroiper ! ![]() |
| 24 Aug 2010, 0:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onderkroiper schreef: Zopas ben ik tot een aangename vaststelling gekomen, dat ik uit mijn filmpje mooie printscreens kan halen. Ik heb er enkele bijgevoegd op de fotosite. Deze is wel de max vind ik ![]() Den Brecht laat precies ne kanjer van nen boer. ![]() |
| 24 Aug 2010, 0:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zo te zien laten ze allemaal een boer
Deze keer duurt het lang eer dat het filmpje te bekijken is. http://www.youtube.com/watch?v=omm5RGjHJvQ Misschien dat het morgen on-line is of straks ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Aug 2010, 0:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
England4ever schreef: Der zijn weer schone fotokes bij onderkroiper ! ![]() Ik ben er zeker van dat je deze bedoeld _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Aug 2010, 0:33 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Geef mij maar op verplaatsig naar Lokeren, die eruit "Bonjouren" en erna nen topper
Even de opinie vragen: ik begin die "Ajoinen" na elke match erover te vinden, ik vind dit zeker leuk maar is er echt geen variatie mogelijk? Dat is nu altijd hetzelfde. En zeker met veel respect voor elke overledene in ons midden maar ik ben zeker dat den Iendracht de enige ploeg is in alle nationale reeksen met zoveel "eerste minuut stiltes", versta mij niet verkeerd, voor elke overledene moet men respect betuigen maar vorig seizoen was het bijna elke week van da... Misschien dat we ook zo een "grote familie" zijn dus nogmaals, het was maar een vaststelling... Zeker geen gebrek aan respect voor een overledene... R.I.P. voor elkeen die de "Iendracht" familie verlaten heeft..._________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 24 Aug 2010, 3:02 |
|
|
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Aug 2010, 6:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Al gelezen op Facebook dat Gunther Thiebaut een nieuwe ploeg zoekt?
Er is al ne fan van denjer die erop gereageerd heeft. _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 24 Aug 2010, 9:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gio schreef: Geef mij maar op verplaatsig naar Lokeren, die eruit "Bonjouren" en erna nen topper Even de opinie vragen: ik begin die "Ajoinen" na elke match erover te vinden, ik vind dit zeker leuk maar is er echt geen variatie mogelijk? Dat is nu altijd hetzelfde. En zeker met veel respect voor elke overledene in ons midden maar ik ben zeker dat den Iendracht de enige ploeg is in alle nationale reeksen met zoveel "eerste minuut stiltes", versta mij niet verkeerd, voor elke overledene moet men respect betuigen maar vorig seizoen was het bijna elke week van da... Misschien dat we ook zo een "grote familie" zijn dus nogmaals, het was maar een vaststelling... Zeker geen gebrek aan respect voor een overledene... R.I.P. voor elkeen die de "Iendracht" familie verlaten heeft...Mss is den iendracht de enige ploeg die respect heeft voor al wie veel betekend heeft voor de ploeg en plots komt te overlijden. Den spelers hebben al eens variatie gebracht, ik herriner mij nog ne "zetj a neer" op verplosjing. Ik vind ver de rest niks mis met "ajoinen" _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Aug 2010, 9:38 |
|
|
Mariner schreef: Gio schreef: Geef mij maar op verplaatsig naar Lokeren, die eruit "Bonjouren" en erna nen topper Even de opinie vragen: ik begin die "Ajoinen" na elke match erover te vinden, ik vind dit zeker leuk maar is er echt geen variatie mogelijk? Dat is nu altijd hetzelfde. En zeker met veel respect voor elke overledene in ons midden maar ik ben zeker dat den Iendracht de enige ploeg is in alle nationale reeksen met zoveel "eerste minuut stiltes", versta mij niet verkeerd, voor elke overledene moet men respect betuigen maar vorig seizoen was het bijna elke week van da... Misschien dat we ook zo een "grote familie" zijn dus nogmaals, het was maar een vaststelling... Zeker geen gebrek aan respect voor een overledene... R.I.P. voor elkeen die de "Iendracht" familie verlaten heeft...Mss is den iendracht de enige ploeg die respect heeft voor al wie veel betekend heeft voor de ploeg en plots komt te overlijden. Den spelers hebben al eens variatie gebracht, ik herriner mij nog ne "zetj a neer" op verplosjing. Ik vind ver de rest niks mis met "ajoinen" Voor mij mag er nog dikwijls "Ajoinen" gezongen worden. Tenslotte zal GEEN enkele andere ploeg deze song kunnen brengen na een gewonnen match. Al gezien hoe onze Franstalige spelers dit meezingen Een bewijs dat dit ook een ontlading is na een gewonnen partij.Wat die minuut stilte betreft , is nooit overbodig denk ik en toont “respect “ van de club uit naar de familie en vrienden van de overledene.Ik heb ook al vele” minuut stiltes” meegemaakt op verplaatsing. De laatste dat ik me kan herinneren was op KVK Ieper vorig jaar voor overleden bestuurslid Dus dit is niet enkel hier op Den iendracht, en ja hoe ouder je zelf zal worden, hoe meer je deze momenten zal moeten meemaken. Citaat van een 100-jarige : Het is NIET plezierig om zo oud te worden want mijn echtgenote en al mijn kinderen zijn reeds overleden. Zelfs één van mijn kleinkinderen is reeds overleden. Ook erg is dat al mijn vrienden , collega’s, geburen, werkmakkers er niet meer zijn . De laatste 20 jaar heb ik wekelijks naar een begrafenis moeten gaan. _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 24 Aug 2010, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Aug 2010, 10:05 |
|
|
Vaste Waarde
Mariner schreef: Gio schreef: Geef mij maar op verplaatsig naar Lokeren, die eruit "Bonjouren" en erna nen topper Even de opinie vragen: ik begin die "Ajoinen" na elke match erover te vinden, ik vind dit zeker leuk maar is er echt geen variatie mogelijk? Dat is nu altijd hetzelfde. En zeker met veel respect voor elke overledene in ons midden maar ik ben zeker dat den Iendracht de enige ploeg is in alle nationale reeksen met zoveel "eerste minuut stiltes", versta mij niet verkeerd, voor elke overledene moet men respect betuigen maar vorig seizoen was het bijna elke week van da... Misschien dat we ook zo een "grote familie" zijn dus nogmaals, het was maar een vaststelling... Zeker geen gebrek aan respect voor een overledene... R.I.P. voor elkeen die de "Iendracht" familie verlaten heeft...Mss is den iendracht de enige ploeg die respect heeft voor al wie veel betekend heeft voor de ploeg en plots komt te overlijden. Den spelers hebben al eens variatie gebracht, ik herriner mij nog ne "zetj a neer" op verplosjing. Ik vind ver de rest niks mis met "ajoinen" Ja als ge ziet dat in eerste klasse opt einde van de match gewoon ewa met de armpkes naar boven wordt gezwierd, dan zen ik content dat wij iets leukers doen. Ma eerlijk gezegd dacht ik ook dat ze dit jaar de zwette maan zouden gezongen hebben. Op filmkes is te zien dat ze daar op hebben zitten oefenen |
| 24 Aug 2010, 10:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Gio schreef: Geef mij maar op verplaatsig naar Lokeren, die eruit "Bonjouren" en erna nen topper Even de opinie vragen: ik begin die "Ajoinen" na elke match erover te vinden, ik vind dit zeker leuk maar is er echt geen variatie mogelijk? Dat is nu altijd hetzelfde. En zeker met veel respect voor elke overledene in ons midden maar ik ben zeker dat den Iendracht de enige ploeg is in alle nationale reeksen met zoveel "eerste minuut stiltes", versta mij niet verkeerd, voor elke overledene moet men respect betuigen maar vorig seizoen was het bijna elke week van da... Misschien dat we ook zo een "grote familie" zijn dus nogmaals, het was maar een vaststelling... Zeker geen gebrek aan respect voor een overledene... R.I.P. voor elkeen die de "Iendracht" familie verlaten heeft...Ik vind 'stad van men droeimen' ni op zijn plaats, en dieje 'we're wonderfull...' klinkt gewoon niet. 'Ajoinen' is wel beestig als je het van op afstand bekijkt. |
| 24 Aug 2010, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bomber schreef: Ja, ik begin Ajoinen oek wa beu te geraken, en der zijn het mij nogal een paar komen vragen om eens iets anders te bedenken. Voorlopig nog niks gevonden maar da komt wel. Als de spelers dat willen zingen is dat natuurlijk goed, we mogen al content zijn dat die mannen dat willen. Af en toe ne keer afwisselen met de zwette maan of iet anders zou natuurlijk oek ni mis zen mss eens weir zen Iendracht supporters proberen? |
| 24 Aug 2010, 11:02 |
|
|
Vaste Waarde
gweninho schreef: Bomber schreef: Ja, ik begin Ajoinen oek wa beu te geraken, en der zijn het mij nogal een paar komen vragen om eens iets anders te bedenken. Voorlopig nog niks gevonden maar da komt wel. Als de spelers dat willen zingen is dat natuurlijk goed, we mogen al content zijn dat die mannen dat willen. Af en toe ne keer afwisselen met de zwette maan of iet anders zou natuurlijk oek ni mis zen mss eens weir zen Iendracht supporters proberen? Of iet in deze genre, ma dan wel me aangepasten tekst http://www.youtube.com/watch?v=ZnZm-SC9 ... re=related vinnek echt een te bien lieken. |
| 24 Aug 2010, 11:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
http://www.youtube.com/watch?v=UeI4lAvv ... re=related
ook goed (zingen ze op ajax ook ne variant van) _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Aug 2010, 11:31 |
|
| Pagina 39 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 200 Volgende |