Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 40 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 38 39 40 41 42 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Totale off-day van de ploeg, waarbij ik vind dat de trainer ook niet volledig vrijuit gaat.
Waarom zet hij Lord op rechts en Coppens op links??? Pas na de 2-0 zijn ze gewisseld van kant. 't Heeft niet veel uitgemaakt, maar als ge Lord dan toch laat meedoen, zet hem dan op zijn beste positie, links, waar hij zijne flank kan afgaan (als hij goesting heeft).

2de punt van kritiek: Waarom haal je 'r Kestens af, één van de weinige met lengte. Was hij gekwetst? In dat geval logische wissel. In het andere geval moet je 'r Lord afhalen en Amghar (voor aanvallend voetbal) of Ringoot (om de schade te beperken) inbrengen. Maar na 2 kopbalgoalen moet ge ni de grootste van 't plein eraf halen.

Spijtig van Flippo zijn rode kaart, was één van de weinige spelers die wel op niveau speelde.

We hebben de match vandaag verloren op het middenveld. Boom ging erdoor als door boter. Als wij uitverdedigden was er niemand aanspeelbaar op 't midden. Hopelijk kunnen we Van Damme en Galluci recupereren tegen donderdag.

Enig positief punt van gisteren: Den 12de man!!!

Het doek over de eindronde is gevallen voor ons. Donderdag nog een laatste keer de batterijen opladen om het seizoen hopelijk in schoonheid (=winst) af te sluiten. Was van plan om dagske congé te vragen voor vrijdag, maar zal helaas niet nodig zijn.

Komaan Iendracht, laat ons donderdag nog eens trots zijn om iendracht supporter te zijn! :EA:

17 Mei 2010, 12:11
Freak

Leeftijd: 42
Een regelrechte schande was het gisteren. Ik ben benieuwd naar den uitleg van spelers en coach. Ze zullen het wel weer op iets steken (druk zeker? (n) ).

Donderdag zakken we alleszins af naar (de omgeving van) het stadion. Of we effectief binnengaan om ze zich nog eens belachelijk te zien maken, is een andere vragen. We zien wel ...

En aan iedereen die nog denkt over de kwalificatie: wake up. Als deze "vedetten" dit nog moeten rechtzetten :hmm:

Een immense ontgoocheling was het en is het nog altijd.
We geraken gewoon niet weg uit die klote 3de klasse :stom: Racing Mechelen achterna zeker :?

17 Mei 2010, 12:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Sta deze week met de nacht en had mijn verlof voor donderdag a.s dus al aangevraagd. Sta echt in twijfel om het nog in te trekken. Geloof er echt niet meer in maar langs den andere kant....Zal nog zien :(

17 Mei 2010, 12:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Ik hoop gewoon dat er nu niet gepanikeerd wordt naar volgend seizoen toe. De basis voor volgend jaar een kampioenenploeg op de been te brengen is er wel degelijk, uiteindelijk draaien we sinds de aanstelling van Van Renterghem echt wel aan een gemiddelde waar ge los kampioen mee speelt. Als ze de ploeg kunnen samenhouden en met hier en daar een gerichte versterking moeten we er volgend seizoen gewoon proberen op zo een manier in te vliegen dat het op het einde op ene completen off-day niet meer zal aankomen.
Mja, ge moogt toch ook niet blind zijn voor de gebreken hé.
Die zijn gisteren toch pijnlijk blootgelegd langs de andere kant. Ik lees hier praktisch in elke post dat het een off-day was maar was het dat wel ? Zijn we niet gewoon op ons punt gezet door een ploeg die veel uitgekookter (en beter) was dan de onze ? Over een heel seizoen bekeken en het parcours van Boom indachtig zou ik zo niet stellen dat het "maar" een off-day was.

Pas op: daarmee ga ik niet zeggen dat ze de grove borstel er door moeten halen hé, de basis staat er ontegenspreekelijk, maar voor promotie kwamen we zowel in eerste als in 2de zit te kort, laat ons eerlijk zijn.

17 Mei 2010, 12:22
forumlegende

chunga schreef:
Sta deze week met de nacht en had mijn verlof voor donderdag a.s dus al aangevraagd. Sta echt in twijfel om het nog in te trekken. Geloof er echt niet meer in maar langs den andere kant....Zal nog zien :(

Nog ne leste keer achter ons ploeg staan! De spelersnamen nog eens scanderen. 't Bestuur laten horen da we Seminck willen houden, en er een leuke laatste competitiematch van maken. Tees seizoen wil ik niet afsluiten met de snertmatch van gisteren. Dat was geen referentie voor het volledige seizoen.

17 Mei 2010, 12:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
en zijn het donderdag nu effectief ook nog een keertje verhoogde inkomsprijzen? :stom:

17 Mei 2010, 12:31
forumlegende

the_red_ant69 schreef:
en zijn het donderdag nu effectief ook nog een keertje verhoogde inkomsprijzen? :stom:

10 euro was 't in voorverkoop, en er zijn al vele supporters die hun tickets hebben. 'k Peis ni da ze nu de prijzen nog kunnen laten zakken. Of gaat iedereen die al een ticket van 10euro heeft gekocht op 't secretaiaat 2 euro moeten gaan terugvragen :wadde:

Bekijk het positief voor de clubkas. We missen een volgende ronde met dito recette. Dus ze moeten er nu alles uithalen.

17 Mei 2010, 12:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Pfff da rot gevoel goat ier nie weg. :hmm:
Ik kan der nie boi oe da ze gisteren op da ploin liepen, zén ze nie oeverién gekommen oever de premies ?
Woaren ze te zelfzeker ? Nen off-day, en tein nog just allemoal tegeloik ?
Foit es da tees den twiejde kiér was tees sezoen da we voetballes kregen van Boeim.

17 Mei 2010, 12:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Die verhoogde inkomprijzen zijn, gezien de uitslag van gisteren, wel erg pijnlijk. Er mag echter gezegd worden dat het de eerste keer is in meer dan twee jaar dat de inkomprijzen eens eenmalig werden verhoogd, iets wat van quasi geen enkele andere ploeg kan gezegd worden. Bovendien is de klassieke toegangsprijs voor een ticket op den Iejndracht normaal gezien 8 Euro, het minimum voor derde, want ik heb nog nooit ergens op verplaatsing minder betaald, in tegendeel zelfs. Daarmee vertel ik geen geheimen; dat weet iedereen die af en toe eens op verplaatsing gaat. In Boom lieten ze alle abonnementen gratis binnen gisteren en was het maar 8 Euro, akkoord. Gezien hun laatste weken en gezien alle commotie rond spelers in de gazet, konden zij echter moeilijk anders. Ze waren ongetwijfeld (en terecht) bang om anders in de minderheid te zijn. Ondanks die 4-0, geloof ik nooit dat wij donderdag in de minderheid zullen zijn, net zo min als dat ik geloof dat er 3000 of 4000 mensen zullen zijn als ze nu plots de prijzen laten zakken en iedereen die al een ticket heeft zijn 2 Euro teruggeven.
Ons bestuur kon ook niet weten dat ze het zo zouden laten afweten. Zij zijn ongetwijfeld even ontgoocheld en verrast als wij. Je mag nu, nadat er al zo veel mensen al een ticket kochten, niet verwachten dat ze plots gaan zeggen dat het maar 8 Euro is volgende donderdag. Als dat eenmalig verschil van 2 Euro nu echt te veel is, tja ...

17 Mei 2010, 12:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
ondanks de verslagenheid en het tot besef komen dat we nog een seizoen 3e tegemoetgaan :stom: , heb ik toch nog een sfeerfilmken ineen gesmeten. enjoy :(

http://www.youtube.com/user/rutiger1919 ... 6GedDesoAM

17 Mei 2010, 12:52
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
davy1919 schreef:
ondanks de verslagenheid en het tot besef komen dat we nog een seizoen 3e tegemoetgaan :stom: , heb ik toch nog een sfeerfilmken ineen gesmeten. enjoy :(

http://www.youtube.com/user/rutiger1919 ... 6GedDesoAM

Echt jammer dage me zo'n supporters in derde klas moe blijven desteren. Uitstel is geen afstel (hopelijk) zeker..

17 Mei 2010, 12:56
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
pfffft jawatte, kan er mij iemand wakker maken en zeggen da'k het maar gedroomd heb ...
verliezen ok, maar dat na nen helft de hele eindronde al vergooid was, dat had ik nooit zien aankomen.

hebben die mannen hun scheidsrechtersblad wel goe ingevuld eh? geen dt-fouten?
valt er qua reglement niets te regelen met die aswolk? herspelen?

neen zeker?
dju he

17 Mei 2010, 13:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Davy schreef:
hebben die mannen hun scheidsrechtersblad wel goe ingevuld eh? geen dt-fouten?
valt er qua reglement niets te regelen met die aswolk? herspelen?

neen zeker?
dju he

De beste optie is er voor zorgen dat die spelersbus van Boom donderdag niet in Aalst geraakt. 5-0 forfait en we zijn door :p

17 Mei 2010, 13:29
nieuw in de eerste ploeg

Tja, wat moet je hierop zeggen? Wat een anti-climax zeg!

Toch dit: van waar komt Lord ineens :wadde: Iemand die, zoals hier al eerder werd aangehaald, dit seizoen nog geen kegel voorbijraakt en de voorbije weken amper aan spelen is toegekomen zet je toch niet aan de aftrap van deze match? Het klinkt hard maar je begint de match met 10, Lionels' ingesteldheid in het achterhoofd houdend. Nu ja, het was ver zoeken naar enig lichtpuntje gisteren, dat knap ding op de tenniscourt rechtover het melkhuizeke niet te na gesproken :love: .
BVR speelt (speelde?) hoog spel door Thomas uit de selectie te weren. Blijkt gisteren toch wel dat we enige creativiteit konden gebruiken me dunkt. En als je Lord 'uit de doden' kan opvissen, waarom dan Troch niet? Aan de andere kant, het ontbrak ons niet enkel aan creativiteit gisteren... :cry:

Anyway, tegen beter weten in: tot donderdag :EA:

17 Mei 2010, 13:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
http://picasaweb.google.be/redactie.inside

17 Mei 2010, 14:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 38 39 40 41 42 46