oefenwedstrijden - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 13
 oefenwedstrijden 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Bericht Re: oefenwedstrijden
Ik was blij verrast over het optreden van Filipovic. Ik was eerder wat sceptisch tegenover zijn komst maar uiteindelijk kan die nog aardig uit de voeten. Ik veronderstel dat het de bedoeling is dat die later in de technische staf zal worden opgenomen? Jeannineken zal dat zo wel voorzien hebben in haar testament zeker?

Blijvende vaststelling is dat we met een levensgroot keepersprobleem zitten. Bovendien merk ik op dat op de officiële site gesproken wordt over een 'mistasten van Lambrecht', terwijl we dat van De Veirman nooit hebben gelezen, alhoewel ik meen te mogen zeggen dat die ook al menig mistasten op zijn conto heeft.

Zoals vele anderen stel ik ten slotte ook vast dat het zonder Franck andermaal een stuk vlotter loopt.

Laatst gewijzigd door elfahem op 04 Jan 2009, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Jan 2009, 21:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
piewieback schreef:
Amaai we vragen veel he, een doelman die een bal kan pakken. We durven dit jaar nogal he.
Wat hebt ge nu aan een degelijke ploeg met een sluitstuk dat er eigenlijk geen is ?

Indien het bestuur nog iets wil maken van het jaar, dan hebben we een doelman en een spits nodig. Zoniet wordt een het verloren jaar.

Ik snap eigenlijk niet wat men hier zit te kakken op onze keepers. Den ene start en wordt na eerste baltoets al door een paar randdebielen uitgescholden. Wow zo steunen we ons ploeg idd! Die terugspeelballen zijn op dit veld om problemen vragen, niet meer nie min. Hij doet daar 2 schitterende reddingen, als ge tselchte ziet, moet ge het goede ook durven zien, ook al doet het zeer aan uw ogen. Die ene red hij, ook de rebound pareert hij aan de paal. Dan pakt hij daar ene zuiver uit de voeten. Meer gevaar hebbek nie gezien eerste helft. Dus wat mij betreft eerste helft goed gekeept!

2de helft Lambrecht in de goal. Op van de zenuwen, want hij "moest" em bewijzen. Druk die hij oa zichzelf oplegt. Heeft geen bal moeten pakken. Eerste tegengoal gaat hij de mist in. Dus uitkomen kan hij niet beter dan de andere, integendeel. 2de goal kan em niets aan doen. Mooie plaatsbal!

Conclusie, stop met de keepers de vinger te wijzen. Vandaag maakt ge er vier, dat zijn er 2 meer dan de tegenstander. Niks aan de hand toch?
Voor nieuwjaar maakt ge met moeite 1 goal, maar krijgt ge er ook makkelijk 2 binnen. Tmag duidelijk zijn dat de aanval vooral tekortschoot. Op uw 2 keepers gaan schieten is nu toch wel héél gemakkelijk!

Steun ze wa meer, of doet het te veel zeer?
Sorry, mijn mening, maar tmoest eraf...

04 Jan 2009, 21:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
We hebben inderdaad een (ZEER) groot keepersprobleem! Vandaag hebben Lambrechts en De Veirman bewezen dat ze het niveau niet aankunnen. (n) Er moet dringend een nieuwe keeper komen! Eén die punten kan pakken.

Ik ben ook zeer aangenaam verrast van de 2 nieuwelingen.

Mijn hart is wit en zwart !

04 Jan 2009, 21:23
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
We hebben op dit moment twee keepers. Geen van beide maakt op dit moment een indrukwekkende indruk, geen van beide bulkt op dit moment van het vertrouwen.
Het is echter redelijk duidelijk dat we minstens tot het eind van dit seizoen met deze twee verder gaan, en daar zullen alle supporters zich moeten bij neerleggen.

04 Jan 2009, 21:24
Freak

BVW schreef:
piewieback schreef:
Amaai we vragen veel he, een doelman die een bal kan pakken. We durven dit jaar nogal he.
Wat hebt ge nu aan een degelijke ploeg met een sluitstuk dat er eigenlijk geen is ?

Indien het bestuur nog iets wil maken van het jaar, dan hebben we een doelman en een spits nodig. Zoniet wordt een het verloren jaar.

Ik snap eigenlijk niet wat men hier zit te kakken op onze keepers. Den ene start en wordt na eerste baltoets al door een paar randdebielen uitgescholden. Wow zo steunen we ons ploeg idd! Die terugspeelballen zijn op dit veld om problemen vragen, niet meer nie min. Hij doet daar 2 schitterende reddingen, als ge tselchte ziet, moet ge het goede ook durven zien, ook al doet het zeer aan uw ogen. Die ene red hij, ook de rebound pareert hij aan de paal. Dan pakt hij daar ene zuiver uit de voeten. Meer gevaar hebbek nie gezien eerste helft. Dus wat mij betreft eerste helft goed gekeept!

2de helft Lambrecht in de goal. Op van de zenuwen, want hij "moest" em bewijzen. Druk die hij oa zichzelf oplegt. Heeft geen bal moeten pakken. Eerste tegengoal gaat hij de mist in. Dus uitkomen kan hij niet beter dan de andere, integendeel. 2de goal kan em niets aan doen. Mooie plaatsbal!

Conclusie, stop met de keepers de vinger te wijzen. Vandaag maakt ge er vier, dat zijn er 2 meer dan de tegenstander. Niks aan de hand toch?
Voor nieuwjaar maakt ge met moeite 1 goal, maar krijgt ge er ook makkelijk 2 binnen. Tmag duidelijk zijn dat de aanval vooral tekortschoot. Op uw 2 keepers gaan schieten is nu toch wel héél gemakkelijk!

Over de veirman hebt ge gelijk,hij haalt er 2gemaakte goals uit tenslotte en die paar man dat dat riepen zaten dicht bij mij en hadden al goed gedronken ,dus daar zou ik nu niet op letten.

04 Jan 2009, 21:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Waarom moeten we persé met die twee het seizoen uitdoen ? Dat ze dan maar hun geld sparen voor volgend jaar, want met deze keepers pak je geen prijzen.

04 Jan 2009, 21:25
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
BVW schreef:
piewieback schreef:

Over de veirman hebt ge gelijk,hij haalt er 2gemaakte goals uit tenslotte en die paar man dat dat riepen zaten dicht bij mij en hadden al goed gedronken ,dus daar zou ik nu niet op letten.

Ok, de veirman doet 2 goede reddingen, maar hij heeft ons dit seizoen ook al punten gekost he

04 Jan 2009, 21:26
Freak

De_steve schreef:
Iendrachter90 schreef:
BVW schreef:
piewieback schreef:

Ok, de veirman doet 2 goede reddingen, maar hij heeft ons dit seizoen ook al punten gekost he

Ja die kunnen we niet op 1hand tellen dat is een feit,maar het gaat over deze match vooral bij mij.

04 Jan 2009, 21:28
Nationale Ploeg

De_steve schreef:

Dus dat is uw gegronde reden om hem na vandaag opnieuw bij het vuil te zetten. Laat me niet lachen man!

*** Com'on you Spurs ***

04 Jan 2009, 21:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Voor Van Mieghem mag men wel streng zijn, een De Veirman niet... ? :wadde:

Hij doet twee goede reddingen, maar heb je die twee terugspeelballen gezien ? Als ze een beetje doorjagen is dat twee keer goal. Niet goed genoeg dus naar mijn mening.

04 Jan 2009, 21:32
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:

Hij doet twee goede reddingen, maar heb je die twee terugspeelballen gezien ? Als ze een beetje doorjagen is dat twee keer goal. Niet goed genoeg dus naar mijn mening.

Groot gelijk
En vergeet ni dat de keeper de balangrijkste positie op het veld is he

04 Jan 2009, 21:34
Nationale Ploeg

Zelfde liedje met Franck. Voor mij krijgt iedereen carte blache vanaf tnieuwjaar.
Je ziet duidelijk dat de rotte appels verdwenen zijn. Geef deze groep een kans, en ik zie ons een meer dan degelijke terugronde spelen. Wie weet hangt er zelfs nog een eindronde in de lucht.

Wie denkt dat door nog meer ingrepen die titel nog binnen bereik komt, raad ik aan stilaan die natte doom achterwege te laten. Die is al langer verspeeld!

Een klein beetje steun, meer vragen die mannen ook niet!

*** Com'on you Spurs ***

Ancien

Leeftijd: 38
Jeroen schreef:

Volledig akkoord.

Ancien

Leeftijd: 46
Iendracht02 schreef:

Ge hoeft zo cynisch niet te doen ...

Dat het zootje ongeregeld van voor de winterstop meer dan twee versterkingen nodig heeft om een hoofdrol te gaan spelen, was mij wel al langer duidelijk. Dat daar onder andere een goeie keeper en een extra spits bij hoort, was mij ook wel duidelijk.

Wat mij echter stoort, is dat er hier zovelen van uit gaan dat daar financieel allemaal maar ruimte moet zijn. Als ge nu dat soort spelers nog moet aantrekken, die U vanaf speeldag 1 na de winterstop daadwerkelijk versterken (à la Filipovic en De Groote), dan zal dat veel geld kosten (of denkt er hier iemand dat die voor een appel en een ei komen?). Het risico dat ze voor een goedkopere prijs nog maar eens drie halve aantrekken (er zijn er dit jaar al genoeg gepasseerd dit jaar: die Rus wiens naam ik al lang vergeten ben, Bousoufa, Van Mieghem, Kabongo ...) die dan hoe dan ook weer geld kosten, is wel bijzonder groot, want op dat vlak heeft het bestuur zijn diploma voor de winterstop wel al afgelegd.
Versta mij niet verkeerd, ik ben blij met De Groote en Filipovic, zodat de ploeg zeker niet opnieuw in de problemen komt na de winterstop. Maar, de kans dat dit een verloren seizoen wordt, is, gezien het klassement en gezien het feit dat de ploeg dit jaar al 35 keer door elkaar is gegooid en er eigenlijk weinig basis is om van te vertrekken, sowieso echter wel bijzonder groot, of ge nu nog eens drie transfers doet of niet. Er zijn er hier precies nog veel die zich daar nog geen gedacht van gemaakt hebben.
Dat ze maar liever naar volgend jaar toe werken: eerst zien dat ze er nog een paar kwijt geraken waar ze niks meer kunnen mee doen (zoals De Veirman, wiens contract toch afloopt na dit seizoen ...), dan de gepaste versterkingen aantrekken en in de voorbereiding van volgend seizoen een ploeg in elkaar boksen die er staat vanaf speeldag 1. Liever dat dan nu nog een paar halve versterkingen (bv. "goeie" spelers uit het buitenland, die U alleen al door allerlei reglementen stukken van mensen kosten, of spelers die in hogere reeksen geen plaats meer vinden, maar wel nog dergelijke contracten gewoon zijn ...), op het einde van dit seizoen toch met uwe kop tegen de muur lopen en dan tegen het moment dat de transfers voor het volgende seizoen moeten gedaan worden, geen nagel meer hebben om aan uw gat te krabben ...

Als er in Aalst ergens een mecenas opduikt, die werkelijk over de middelen beschikt om ons nu nog twee goeie spitsen én een goeie keeper kan brengen, mag hij altijd komen. Maar anders, neen, dank U, laat dan maar diegenen spelen die er zijn. We zullen dan wel rap zien wie we volgend jaar nog kunnen gebruiken ...

Mja, ik ga akkoord met uw stelling, maar dat is nu eenmaal het voetbal - ongeveer iedereen in de tribune kon zien dat Wouter en Iakovlevski (toen ze nog testten) absoluut geen meerwaarde zouden zijn, maar toch kregen ze een contract... Boussoufa was al een risico op basis van de prestaties bij de reserven vorig seizoen... De enige van de aankopen die wel kon overtuigen in zijn testmatch was Kabongo, maar dat was een geval zoals Shabi in die fantastische carnavalmatch van hem met Boom tegen ons: a lucky day... Alleen zijn voorlopig enkel degenen weg die je eventueel nog had kunnen gebruiken (Arnold en Aelbrecht).

Ik snap dan ook uw vraag naar financieel realisme maar anderzijds vraag ik me dan af waarom de weinige financiële middelen voorlopig enkel zijn geïnvesteerd in twee spelers, die weliswaar een meerwaarde kunnen betekenen, MAAR DIE OP POSITIES SPELEN WAARVOOR WE WEL AL MATERIAAL HADDEN en de pijnpunten in onze ploeg niet wegwerken...

Als ik Jeroen zijn analyse lees, zie je bijvoorbeeld dat Degroote alweer in een rol wordt geduwd dat zijn plaats niet is - speelt voor rust als rechtermiddenvelder terwijl je van de mensen van Dender op dit forum allen hoort zeggen dat zijn favoriete plaats achter de spitsen is. ZET HEM DAAR DAN OOK want dat is al een eerste pijnpunt in onze ploeg. Plus: als je die gasten aantrekt, moet je die op hun sterkste plaats kunnen opstellen punt - het is hier geen Playstation hé dat een bepaalde speler maar 2 punten minder is op een andere positie en je zo wel uw matchken in 12 minuten kan afspelen.

Trouwens als Podevijn al 35 minuten kan meespelen nu, is zijn conditie enkel een kwestie van tijd. Nu Degroote daar laten spelen, vind ik bizar... Als je iemand voor rechts hebt aangetrokken nu, ben je raar bezig want die had je in augustus 2008 moeten halen, niet op het moment dat uw titularis op die positie bijna terug is...

Bij Filipovic heb ik hetzelfde aanvoelen - je wil die absoluut terwijl je met Van Dender, Steurs en Lord al voldoende alternatieven hebt op links, ongeveer de enige rij op het veld die niet ontgoochelde in de heenronde... En dan zal vroeg of laat het niet durven maken van keuzes weer parten spelen: ipv de beste spelers in functie van de ploeg op te stellen en keuzes te maken - Van Dender of Filipovic, Steurs of Lord, etc. - heb je Dillen als trainer die ze gewoon allemaal in een ploeg dropt volgens zijn eigen "visie"

Let op mijn woorden: Lord gaat weer gedwongen worden om als diepe spits te fungeren - 1) omdat je buiten Boto geen spits hebt en 2) omdat net voor Nieuwjaar al is gebleken dat Dillen geen knopen durft door te hakken toen Franck en Van Mieghem absoluut samen moesten kunnen spelen... Hetzelfde probleem dreig je nu ook te creëren op links...

Als je met Thomas Spotbeen speelt om maar 1 voorbeeld te noemen, heb je iemand nodig die absoluut voor hem op de rechtsmidden blijft - als je daar telkens een naar binnen trekkende noodoplossing zet (Degroote, Franck, Van Damme), zet je Thomas altijd tegen twee man - zit er daar 1 snelle tussen, ben je gezien op die kant... Dus kom je weer bij Niels Spotbeen terecht...

En als ik zo hoor dat Dender vandaag met godbetert Van Hoyweghen op de rechtsback speelt, dan denk ik dat we inderdaad niet teveel gaan hopen en realisme prediken... Als je Lord 90 minuten puur als linkermiddenvelder tegenover Van Hoyweghen had gezet, had je in de eerste helft al kunnen scoren denk ik... Daarvoor moet je de wedstrijd zelf niet eens gezien hebben... Als dat trouwens de gasten zijn die Dender wil binnenhalen om de ploeg in eerste te houden, dan wens ik ze nu al veel geluk...

04 Jan 2009, 21:37
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:

Hij speelt ze waarschijnlijk terug naar zichzelf op dit bevroren veld. Trouwens dat je De Veirman durft in het zelfde hoekske te schuiven als een Van Mieghem, dat is pas lachwekkend. Die jongen had nie eens interesse! Dat is wat ge uwe eerste keeper, of ge het nu graag hoor of niet, allerminst kunt verwijten!

*** Com'on you Spurs ***

04 Jan 2009, 21:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 13