KVC Westerlo - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 37
 KVC Westerlo - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
[quote="nonkeltje Op bezoek ga ik niet meer mee, ook niet naar Westerlo en indien ik mijn ticket ni kan verkopen dan scheur ik het gewoon kapot[/quote]

Je kan je ongebruikt ticket na de match nog altijd mij schenken . :worship: Voor de verzameling !
Het zal een exemplaar zijn waarvan niets afgescheurd is.
Mijn eigen exemplaar zal dus ook geschonden terug komen uit Westel.

19 Okt 2009, 18:23
Freak

Leeftijd: 45
marc2 schreef:
Nogmaals TWEE SCHULDIGEN ZIJN DER !!!! aan de huidige malaise !!
En das het bestuur die toekijkt hoe dat trainerken alles verknoeit !!!
En daarmee is alles gezegd !!!
In de spelersgroep zit meer dan genoeg kwaliteit om kampioen te spelen !!
Ik pak de spelersgroep niks maar dan ook niks kwalijk !!
Dat ze eens een competente trainer pakken !!!! Mijn "kop der af" !!! als het der dan niet uitkomt !
Ik durf hier zonder blikken en blozen zeggen dat al die charlatans trainers die we verleden seizoen hebben gehad nog veel beter waren dan dat uitvluchten zoekend van der haegeken.......
Tis al zover gekomen dat alleen zijn naam al me doet huiveren ! ........ zo razend maakt dienen mij !

als jij in de huidige malaise ENKEL de trainer als schuldige ziet, dan is er bij u ne serieuzen hoek af zé...

19 Okt 2009, 18:31
Miniem

Ja el corredor,niet enkel de trainer is schuldig,ter herinnering dit stukje uit het beleidsplan van Dhr Neuckermans en De Loose:

Eén van de allerbelangrijkste onderdelen van dit plan was de aanbeveling om voortaan de sportieve leiding toe te vertrouwen aan een sportieve cel, waarin de sportief manager, de trainer 1e elftal, de beloftentrainer, een hoofd scouting en de verantwoordelijke jeugdopleiding zouden zetelen. Voortaan zouden zij beslissen over alle belangrijke sportieve items zoals het aantrekken van nieuwe spelers, het aantrekken van trainers en de doorstroming van onze eigen jeugd naar het eerste elftal.

19 Okt 2009, 18:34
Ancien

Onderkroiper schreef:
[quote="nonkeltje Op bezoek ga ik niet meer mee, ook niet naar Westerlo en indien ik mijn ticket ni kan verkopen dan scheur ik het gewoon kapot

Je kan je ongebruikt ticket na de match nog altijd mij schenken . :worship: Voor de verzameling !
Het zal een exemplaar zijn waarvan niets afgescheurd is.
Mijn eigen exemplaar zal dus ook geschonden terug komen uit Westel.[/quote]

Yves, nonkeltje zal er wel zijn hoor!
Eerst orde op zaken stellen en het supportershart begint opnieuw te kloppen. :EA: :worship: :EA: :worship:
We're gonna win the cup.. :banana: :D

19 Okt 2009, 18:39
Ancien

Leeftijd: 46
De Brandt Wim schreef:
Ja el corredor,niet enkel de trainer is schuldig,ter herinnering dit stukje uit het beleidsplan van Dhr Neuckermans en De Loose:

Eén van de allerbelangrijkste onderdelen van dit plan was de aanbeveling om voortaan de sportieve leiding toe te vertrouwen aan een sportieve cel, waarin de sportief manager, de trainer 1e elftal, de beloftentrainer, een hoofd scouting en de verantwoordelijke jeugdopleiding zouden zetelen. Voortaan zouden zij beslissen over alle belangrijke sportieve items zoals het aantrekken van nieuwe spelers, het aantrekken van trainers en de doorstroming van onze eigen jeugd naar het eerste elftal.

Ik denk dat El Corredor ook wil aangeven dat het niet alleen de mensen naast het veld zijn die fouten hebben gemaakt/maken, maar zeker ook een deel van degene die erop lopen... Het hoeft hier niet altijd over enkel de beleidsmensen te gaan nietwaar? Oei sorry, bij u toch wel, my apologies...

19 Okt 2009, 18:40
Freak

DT schreef:
De Brandt Wim schreef:

Ik denk dat El Corredor ook wil aangeven dat het niet alleen de mensen naast het veld zijn die fouten hebben gemaakt/maken, maar zeker ook een deel van degene die erop lopen... Het hoeft hier niet altijd over enkel de beleidsmensen te gaan nietwaar? Oei sorry, bij u toch wel, my apologies...

Ge zijt ne verstandige mens...

Spelers, trainers EN sportieve cel zijn allemaal verantwoordelijk. Dirk De Bruecker zou zijn voorzittersmandaat koppelen aan het ontslag van Vanderhaegen. Exit VDH = exit DDB...

19 Okt 2009, 18:43
Ancien

Als ze VDH niet willen ontslaan dat ze dan een bekwame hulptrainer aanstellen, zoals Wilmots bij de nationale ploeg of zie ik het verkeerd?

19 Okt 2009, 18:48

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dat DDB hem eens laat omringen met bekwame mensen, 't zou ook al veel schelen.
Alle respect voor wat diene de laatste tijd al gedaan heeft voor de club, 't zou doodzonde zijn om dat nu op een klap allemaal terug ongedaan te maken.
Een zeer ongelukkige uitspraak van DDB trouwens om zijn mandaat aan dat van de trainer te koppelen.
Ik begrijp dat hij als voorzitter ook wel eens wilt laten gelden enzo, maar die uitspraak op dat tijdstip.... hij zal er denk ik al spijt van gehad hebben ook.

19 Okt 2009, 18:51
Freak

Bram schreef:
Dat DDB hem eens laat omringen met bekwame mensen, 't zou ook al veel schelen.
Alle respect voor wat diene de laatste tijd al gedaan heeft voor de club, 't zou doodzonde zijn om dat nu op een klap allemaal terug ongedaan te maken.
Een zeer ongelukkige uitspraak van DDB trouwens om zijn mandaat aan dat van de trainer te koppelen.
Ik begrijp dat hij als voorzitter ook wel eens wilt laten gelden enzo, maar die uitspraak op dat tijdstip.... hij zal er denk ik al spijt van gehad hebben ook.

Een aantal weken terug stond er in de gazet dat VDH onder geen beding zou ontslagen worden, we doen verder met deze technische staf tot einde seizoen, dixit DDB.

En een trainersontslag had ik zaterdagavond of zondag verwacht, nu eigenlijk niet meer. En een ontslag had er na hoogstraten moeten komen, maar nee toen heette het dat we de laatste 10 minuten getoond hadden een topploeg te zijn met een over mijn lijk mentaliteit...

Qua stand-up comedy, het betere werk... :D

19 Okt 2009, 18:58
Miniem

Verontschuldiging aanvaardt DT. :banana:
Ook volledig akkoord met uw analyse:
- het lukt niet met VDH
- de sportieve cel heeft verkeerde spelers aangekocht
- sommige spelers blijven onder hun verwachte niveau.

Dus moet er ingegrepen worden willen we onze ploeg op de rails krijgen en niet proberen deze situatie te verbloemen of de schuld op anderen te steken.

19 Okt 2009, 18:58
nieuw in de eerste ploeg

Met het geld van een nieuwe trainersstaf kan je wel een goede spits bijhalen tijdens de winterstop en uiteindelijk zijn het toch de spelers die het moeten doen.

19 Okt 2009, 19:00

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
dwarskijker schreef:
Met het geld van een nieuwe trainersstaf kan je wel een goede spits bijhalen tijdens de winterstop en uiteindelijk zijn het toch de spelers die het moeten doen.

Tussen nu en nieuwjaar zijn wel nog 10 wedstrijden hé = 30 punten !
Als ze speelden zoals tegen Temse enzo had het misschien ooit wel eens gekeerd. Maar ik denk dat er vorige week ergens iets gebroken is hoor.... wie aanwezig was op Deinze kun je toch niet wijs maken dat het in deze samenstelling nog gaat beteren ?
Van nu tot nieuwjaar kan de boel enkel nog meer verziekt worden.... in de spelersgroep zijn ze zich nu al tegen elkaar aan het keren.

19 Okt 2009, 19:04
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Zelfs een voorzitter kan hier niet blind voor zijn. Ik kan men niet voorstellen dat een voorzitter kiest voor zijn trainer als zijn ploeg drijgt te degraderen.

19 Okt 2009, 19:11
Ancien

Bram schreef:
dwarskijker schreef:

Tussen nu en nieuwjaar zijn wel nog 10 wedstrijden hé = 30 punten !
Als ze speelden zoals tegen Temse enzo had het misschien ooit wel eens gekeerd. Maar ik denk dat er vorige week ergens iets gebroken is hoor.... wie aanwezig was op Deinze kun je toch niet wijs maken dat het in deze samenstelling nog gaat beteren ?
Van nu tot nieuwjaar kan de boel enkel nog meer verziekt worden.... in de spelersgroep zijn ze zich nu al tegen elkaar aan het keren.

Dit is het beste dat ik al gelezen heb, inderdaad als je deze groep bezig ziet is het hypocriet om te zeggen dat ze nog achter VDH staan.

19 Okt 2009, 19:13
nieuw in de eerste ploeg

marc2 schreef:
Tegen westerlo ga ik wel nog eens.... Gewoonweg om nog eens in een eerste klasse stadion te komen want laat dit duidelijk zijn.........met deze knoeiboel geraken we zelfs de eerste seizoenen niet uit derde weg.
Als da trainerken lef heeft gooit hij daar ook zijn favoriete spelerkens voor de leeuwen. Dan zullen de tekortkomingen van ondergetekenden nog meer aan licht komen. Maar waarschijnlijk zal hij daarvoor het lef niet hebben.
Dan zal ne oa. een castro WEL mogen starten, wees daar maar zeker van.

Uw vriend De Castro zal moeten opletten dat hij binnenkort niet met de beloften zal mogen starten.Want VDH of niet maar met de mentaliteit waarmee dienen hier rondloopt zal hij de ploeg niets bij te brengen.
Als Van Damme of Podevyn van de bank komen dan willen ze tenminste bewijzen dat ze daar ten onrechte zitten door met inzet te spelen en niet door de boel te saboteren.

19 Okt 2009, 19:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 37