|
|
| Pagina 41 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef: lolo schreef: Onderkroiper schreef: red cap schreef: toffe kerel gij! ik weet daar niemer van ze van dieje foto! en van die sv's benk het zeker dat het ook van in de tribune is Foto is getrokken in de kantine van Den Iendracht 's avonds na de wedstrijd in Wetteren Nen echte Papparazzifoto ![]() spijtig! kan die foto nt zien red cap, kunt g die is drmailn Staat op de fotosite in de wedstrijd Wetteren - Eendracht Aalst van vorig seizoen ![]() foto valt toch nog mee! hij staat er beter op dan int echt ![]() |
| 28 Jul 2008, 17:32 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59 Berichten: 56 |
Enkele Personen ( 5 ) zullen woensdag vrijkomen de rest heeft nog voorwaardelijk staan en zal dus effectief moeten brommen heb ik vernomen uit welingelichte bron
|
| 28 Jul 2008, 21:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Je leest hier toch nogal wat, hoor.
Vooreerst: er is gezegd dat er een maximumstraf van 5 jaar op die feiten staat, dat wil niet zeggen dat die gasten al veroordeeld zijn tot 5 jaar, hé. Je "krijgt" meestal veel minder dan de maximumstraf. Om verder te gaan: ik kan er niet over oordelen want ik ken de feiten niet, maar ik heb de indruk dat de mensen die aangehouden zijn, dat dat geen koorknaapjes zijn en ook geen mensen die gereagerd hebben "om hun kleinkinderen te beschermen." Ik vrees eerder dat het door hun toeren is dat de politie over zijn toeren gegaan is... Ik zou dus toch nog even afwachten of die mens van 82 jaar wel een stadionverbod zal krijgen, hé, voor zo ver die al bestaat, natuurlijk. Ik heb de indruk dat ze er deze keer de zware jongens uitgehaald hebben en als dat zo is dan is dat puik werk van politie en parket en dat mag ook een gezegd worden. Om te besluiten: ge moet leren u te gedragen, en helaas zijn er nogal wat mensen die dat niet meer leren of het op zijn minst niet meer kunnen. En helaas voor de club en voor de vele "deftige" supporters zaten er in het eendracht-vak in Visé een aantal tussen op wie dat dit van toepassing is. Als je heelder wasbakken en verkeersborden uitbreekt en daarmee ten aanval gaat dan ben je niet meer aan het beschermen of aan het reageren tegen onrecht, dan ben je oorlog aan het voeren en dat hoort voor mij tot nader order niet rond een voetbalterrein. En als een grote groep supporters vindt van wel, dan zien ze mij niet meer... En helaas zullen er wel agenten zijn die rap hun matrak pakken en over hun toeren draaien, maar het is vooral spijtig dat al die agenten nodig zijn en dat is tot nader order als reactie op mensen die voetbal misbruiken om keet te schoppen. Ik kan me voorstellen dat sommige van die agenten met een stevig ei in hun broek naar het voetbal gaan, die komen ook liever zonder schrammen 's avonds thuis, hé, om nog maar te zwijgen over de helft van je zicht te verliezen... Toen ik als kind naar de Malinwa ging kijken liepen er welgeteld 2 agenten rond dat plein, en aan het eind van de middag hadden die evenveel gezien van de match als elke (andere) supporter... |
| 28 Jul 2008, 21:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
oliajoin schreef: Enkele Personen ( 5 ) zullen woensdag vrijkomen de rest heeft nog voorwaardelijk staan en zal dus effectief moeten brommen heb ik vernomen uit welingelichte bron Zu een goeie bron zalt wel ni zijn,kweet dat er volgens een van de advocaten weinig kans is dat ze al vrijkomen en tenzij da uw welingelichte bron dieje rechter van luik is kunde da zelfs ni weten welke straffen dat dieje gaat uitspreken aleja woensdag wordt alleen maar beslist ofdat ze nog langer aangehouden blijven. |
| 28 Jul 2008, 22:17 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Het krioelt hier weer van de goei bronnen...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Jul 2008, 23:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
boris clitoris schreef: Het krioelt hier weer van de goei bronnen... Visé es nie vèr van Spa en Chaudfontaine oeik goei bronnen Zonder nitraten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jul 2008, 0:22 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
over die jonges die vastzitten...
vind dat schandalig... als j vergelijkt wat er wekelijks dr andern (waaronder allochtonen) (op constante basis) wordt getollereerd. nr lijnbusje schietn... direct vrij dit meermaals herhalen... direct vrij buschauffeurtje pakken... direct vrij anderlecht op steltn zetten... direct vrij hongerstaking illegalen... direct belg 5 mensen onder invloed doodrijden... wrsch mr 1,5j bak (ipv 5) iedereen die op visé was, weet dat het erover was en dat wat r na afloop gebeurde nooit goed t keuren is bij deze chapeau vr d mensen die hun zelfbeheersing behielden, nadat z hun kleinsten d volle lading pepperspray in hun gzicht zagen krijgen enkele van die gasten, zijn goei jonges! besef het!!! (drank, uitdagingen (vise-aanstekers, vise-veldbestorming, onbekwame en opgefokte ordediensten) en dan ja,... ieder zn niveau qua kookpunt en reactie... wat minder was toch hoop ik dat z enkel vr hun feiten dienen op t draaien, en niet als 'voorbeeld' vr anderen... en dat er ZEKER wordt rekening gehouden met het 'doordachte' politieoptreden |
| 29 Jul 2008, 0:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, als ik iedereen zijn verhalen hier zo lees moet ik zeggen dat ik iedereen zijn reactie kan begrijpen.
Salvador heeft ook gelijk he. Als iedereen naar de voetbal gaat kijken om voor zijn ploeg te supporteren en ook groots kan zijn in de nederlaag, dan zou het in principe zelfs moeten kunnen dat er geen politie aanwezig is... En voor degene die vast zitten hoop ik da ze rekening houden met hun verleden. Als dit hun eerste feit was, geef ze dan een voorwaardelijke straf. Maar als het klopt dat er bij waren die voorwaardelijk vrij zijn na een hold-up, dan zijn dit voor mij geen gasten meer die toevallig eens hun zelfbeheersing verloren hebben. Steek die dan maar e paar jaarkes achter slot en grendel. |
| 29 Jul 2008, 7:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
de flikken zouden beter toe geven dat ze fout waren
kijk maar naar de rellen na de wetstrijd antwerpen tubeke daar geven de flikken toe dat ze foute waren dus ik wil wel zeggen dat ik de rellen niet goed keur de relschoppers moeten gestraft worden punt uit ![]() |
| 29 Jul 2008, 16:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajaxboy schreef: de flikken zouden beter toe geven dat ze fout waren kijk maar naar de rellen na de wetstrijd antwerpen tubeke daar geven de flikken toe dat ze foute waren dus ik wil wel zeggen dat ik de rellen niet goed keur de relschoppers moeten gestraft worden punt uit ![]() Wat ik niet versta dat er spotters waren tussen de supporters van Eendracht Aalst, dus is men wel degelijk op de hoogte van het foutief ( ingeschatte ) optreden met traangas door de ordediensten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jul 2008, 16:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: ajaxboy schreef: de flikken zouden beter toe geven dat ze fout waren kijk maar naar de rellen na de wetstrijd antwerpen tubeke daar geven de flikken toe dat ze foute waren dus ik wil wel zeggen dat ik de rellen niet goed keur de relschoppers moeten gestraft worden punt uit ![]() Wat ik niet versta dat er spotters waren tussen de supporters van Eendracht Aalst, dus is men wel degelijk op de hoogte van het foutief ( ingeschatte ) optreden met traangas door de ordediensten ![]() De politie van Aalst keurt zelf het optreden van un collega's af ,dus waarom datter daarover zo weinig gesproken wordt in de pers da verstanek dus ni ,het is precies of onze supporters zen de echte oorzaak van alles.Maar ofdatter zonder da traangas ni zou gevochten zijn daar twijfelek eerlijk gezegt aan dus ni de hoofdoorzaak bij de politie van wezet leggen. |
| 29 Jul 2008, 17:01 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld.
![]() |
| 29 Jul 2008, 17:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden hé, gelijk in welke toestand hij is. |
| 29 Jul 2008, 18:15 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ike schreef: En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. Misschien lijkt het leven voor u soms zo simpel als da je het hier voorstelt, maar zo zit het niet in elkaar hoor. Laat ons meteen de vrije metingsuiting ook afschaffen. _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Jul 2008, 18:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() Zoiets is helemaal niet haalbaar. Dan drinkt men gewoon extra potten op café en in het stadion. Dat al reden aanhalen voor de overtredingen tegen de voetbalwet vind ik ook nogal overdreven. Ik denk dat het aantal incidenten die rechtstreeks te wijten zijn aan overmatig drankgebruik heel goed meevallen. Trouwens voor, als het kan tijdens en na de match een potje drinken met wat vrienden is wat voetbal mede mooi maakt. Het is een deel van de volksheid van de sport. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Jul 2008, 18:44 |
|
| Pagina 41 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 51 Volgende |