|
|
| Pagina 41 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
om nog een gedachtje te geven voor iet waar iemand met veel inspiratie iet op kan vinden en da iedereen wel zal kunnen meezingen , vind ik het volgende ding wel iet hebben...zeker gelijk wij kunnen roepen en lawaai maken... t is ook wel iet da al bestaat van melodie , maar steek daar een tekstje voor ea op en t zal wel goe zen peizek...
http://www.youtube.com/watch?v=UWN7HsEo ... re=related |
| 24 Aug 2010, 19:45 |
|
|
Vaste Waarde
69 schreef: 'Ajoinen' is vanuit de zittribune best indrukwekkend hoor mannen, heel krachtig en zeeeeer luid Ik vind "Ajoinen" nog altijd om kippevel van te krijgen. Op de zittribune klinkt dit ook indrukwekkend en ook de supporters op de zittribune blijven ook hoe langer hoe meer wachten tot deze kreten weerklinken. Wij zijn daarin uniek! ![]() |
| 24 Aug 2010, 21:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
supersossis schreef: om nog een gedachtje te geven voor iet waar iemand met veel inspiratie iet op kan vinden en da iedereen wel zal kunnen meezingen , vind ik het volgende ding wel iet hebben...zeker gelijk wij kunnen roepen en lawaai maken... t is ook wel iet da al bestaat van melodie , maar steek daar een tekstje voor ea op en t zal wel goe zen peizek... http://www.youtube.com/watch?v=UWN7HsEo ... re=related daar is al nen tekst op ze, toen we met ons busje naar breda zijn gegaan is da gezongen geweest maar denk dat het gewoon nog nie veel gezongen is geweest op ea. Kheb trouwens nog een niefken in mijne kop vo vanavond! op naar de 6 op 6!! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Aug 2010, 8:34 |
|
|
Ancien
hansken schreef: supersossis schreef: om nog een gedachtje te geven voor iet waar iemand met veel inspiratie iet op kan vinden en da iedereen wel zal kunnen meezingen , vind ik het volgende ding wel iet hebben...zeker gelijk wij kunnen roepen en lawaai maken... t is ook wel iet da al bestaat van melodie , maar steek daar een tekstje voor ea op en t zal wel goe zen peizek... http://www.youtube.com/watch?v=UWN7HsEo ... re=related daar is al nen tekst op ze, toen we met ons busje naar breda zijn gegaan is da gezongen geweest maar denk dat het gewoon nog nie veel gezongen is geweest op ea. Kheb trouwens nog een niefken in mijne kop vo vanavond! op naar de 6 op 6!! ![]() Den tekst ni te moeilijk maken hé Hansken, dat de anciens ook kunnen meezingen. Komaan Iendracht! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Aug 2010, 8:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
supersossis schreef: om nog een gedachtje te geven voor iet waar iemand met veel inspiratie iet op kan vinden en da iedereen wel zal kunnen meezingen , vind ik het volgende ding wel iet hebben...zeker gelijk wij kunnen roepen en lawaai maken... t is ook wel iet da al bestaat van melodie , maar steek daar een tekstje voor ea op en t zal wel goe zen peizek... http://www.youtube.com/watch?v=UWN7HsEo ... re=related Is al langer bekend op de Belgische voetbalvelden. KVM zong het reeds voor ze naar de Heizel trokken ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Aug 2010, 15:48 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Na eergisteren... Anderlecht loten in beker zou wel nog leuk zijn, zeker als er penalties aan te pas komen
![]() |
| 26 Aug 2010, 0:27 |
|
|
forumlegende
T.Fratelli schreef: Na eergisteren... Anderlecht loten in beker zou wel nog leuk zijn, zeker als er penalties aan te pas komen ![]() ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Aug 2010, 9:50 |
|
|
Miniem
Een liedje dat ik enorm mis is er eentje dat we veel hebben gezongen in ons 4e klasse-seizoen.
Cheerio Cheerio Op 'n iendracht zingen we zo Berchem failliet en Bornem kapot Geef ons den titel en weir werren zot Cheerio Cheerio ... Sterkte van het liedje is misschien tegelijk de zwakte: je kan de ploegen in de 2e strofe ieder jaar makkelijk "vervangen", afhankelijk van de ploegen in onze reeks (stijgers, dalers,...). Maar als je ze vaak gaat vervangen weet op den duur niemand weer wat er nu moet gezongen worden. Laat ons gewoon het origineel zingen. Dat klink krachtig Berchem failliet en Bornem kapot ! Geefd ons den titel en weir werren zot En los daarvan "Stoat er hoar op" Da zingen we ook ni veel meer, jammer. |
| 26 Aug 2010, 10:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Costa Alosta schreef: Een liedje dat ik enorm mis is er eentje dat we veel hebben gezongen in ons 4e klasse-seizoen. Cheerio Cheerio Op 'n iendracht zingen we zo Berchem failliet en Bornem kapot Geef ons den titel en weir werren zot Cheerio Cheerio ... Sterkte van het liedje is misschien tegelijk de zwakte: je kan de ploegen in de 2e strofe ieder jaar makkelijk "vervangen", afhankelijk van de ploegen in onze reeks (stijgers, dalers,...). Maar als je ze vaak gaat vervangen weet op den duur niemand weer wat er nu moet gezongen worden. Laat ons gewoon het origineel zingen. Dat klink krachtig Berchem failliet en Bornem kapot ! Geefd ons den titel en weir werren zot En los daarvan "Stoat er hoar op" Da zingen we ook ni veel meer, jammer. Berchem zit nie eens in ons reeks, vind ik toch wat stom om dat te zingen zenne _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Aug 2010, 10:57 |
|
|
forumlegende
Mariner schreef: Costa Alosta schreef: Een liedje dat ik enorm mis is er eentje dat we veel hebben gezongen in ons 4e klasse-seizoen. Cheerio Cheerio Op 'n iendracht zingen we zo Berchem failliet en Bornem kapot Geef ons den titel en weir werren zot Cheerio Cheerio ... Sterkte van het liedje is misschien tegelijk de zwakte: je kan de ploegen in de 2e strofe ieder jaar makkelijk "vervangen", afhankelijk van de ploegen in onze reeks (stijgers, dalers,...). Maar als je ze vaak gaat vervangen weet op den duur niemand weer wat er nu moet gezongen worden. Laat ons gewoon het origineel zingen. Dat klink krachtig Berchem failliet en Bornem kapot ! Geefd ons den titel en weir werren zot En los daarvan "Stoat er hoar op" Da zingen we ook ni veel meer, jammer. Berchem zit nie eens in ons reeks, vind ik toch wat stom om dat te zingen zenne Cheerio Cheerio Op 'n iendracht zingen we zo Meerhout failliet en Koksijd(e) kapot Geef ons den titel en weir werren zot Cheerio Cheerio Toepasselijker? ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Aug 2010, 11:04 |
|
|
Miniem
Mariner schreef: Berchem zit nie eens in ons reeks, vind ik toch wat stom om dat te zingen zenne Dan begint gans die discussie weer van: "dan zingen we dit jaar Meerhout failliet en Coxyd kapot" of "dit jaar Deinze failliet en Bornem kapot" etcetera. En uiteindelijk wordt er geen beslissing genomen welke ploegen het nu moeten worden. Met als resultaat dat Cheerio niet meer gezongen wordt. Wat spijtig is. 't Was een van de toffe zaken aan dat seizoen in 4e. I rest my case. |
| 26 Aug 2010, 11:42 |
|
|
forumlegende
Costa Alosta schreef: Mariner schreef: Berchem zit nie eens in ons reeks, vind ik toch wat stom om dat te zingen zenne Dan begint gans die discussie weer van: "dan zingen we dit jaar Meerhout failliet en Coxyd kapot" of "dit jaar Deinze failliet en Bornem kapot" etcetera. En uiteindelijk wordt er geen beslissing genomen welke ploegen het nu moeten worden. Met als resultaat dat Cheerio niet meer gezongen wordt. Wat spijtig is. 't Was een van de toffe zaken aan dat seizoen in 4e. I rest my case. Da kan toch zo moelijk ni zen. As ge met ne man of 10 afspreekt welke versie het wordt, en ge begint dat te zingen dan zal de rest van 't stadion wel volgen.Voor mijn part wachten ze tot 1 september (loting cofidis cup) en de de nieuwe versie 'Denjer failliet en (Tegenstander cofidus-cup) kapot'. As 't mor opnief gezongen werd, want das een tof nummerke. Ge kuntj ook elke match gewoon de naam van den tegenstrever invullen bij 'kapot' en Denjer laat ge iedere keer staan bij 'failliet' ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Aug 2010, 11:47 |
|
|
Miniem
Bomber schreef: Ja, ik begin Ajoinen oek wa beu te geraken, en der zijn het mij nogal een paar komen vragen om eens iets anders te bedenken. Voorlopig nog niks gevonden maar da komt wel. Als de spelers dat willen zingen is dat natuurlijk goed, we mogen al content zijn dat die mannen dat willen. Af en toe ne keer afwisselen met de zwette maan of iet anders zou natuurlijk oek ni mis zen Dat ga je ons toch niet aandoen Bomber. Ons eerst verslaafd maken aan het spul, en dan je rol als dealer ervan niet meer vervullen. Trouwens, tijdens de match door je medesupporters worden gevraagd je "Ajoinen" in te zetten... ... als ego-boost kan dat toch tellen ![]() |
| 26 Aug 2010, 11:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Costa Alosta schreef: Bomber schreef: Ja, ik begin Ajoinen oek wa beu te geraken, en der zijn het mij nogal een paar komen vragen om eens iets anders te bedenken. Voorlopig nog niks gevonden maar da komt wel. Als de spelers dat willen zingen is dat natuurlijk goed, we mogen al content zijn dat die mannen dat willen. Af en toe ne keer afwisselen met de zwette maan of iet anders zou natuurlijk oek ni mis zen Dat ga je ons toch niet aandoen Bomber. Ons eerst verslaafd maken aan het spul, en dan je rol als dealer ervan niet meer vervullen. Trouwens, tijdens de match door je medesupporters worden gevraagd je "Ajoinen" in te zetten... ... als ego-boost kan dat toch tellen ![]() Voor mij het teken als de supporters "Bomber" roepen om mijn Kodaksken op filmen te zetten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Aug 2010, 11:52 |
|
|
Miniem
Timoilsjt schreef: As 't mor opnief gezongen werd, want das een tof nummerke. Ge kuntj ook elke match gewoon de naam van den tegenstrever invullen bij 'kapot' en Denjer laat ge iedere keer staan bij 'failliet' ![]() Iedere match met Denjer , en met de tegenstander van die match Daar kan ik me zeker in vinden ! |
| 26 Aug 2010, 12:03 |
|
| Pagina 41 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 200 Volgende |