|
|
| Pagina 43 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Benali was nog een van die spelers die op basis van één wereldmatch (toen hij hier met eeklo kwam spelen) werd aangetrokken, maar daarna nooit meer de verwachtingen kon inlossen. twas rap van benalijk...
|
| 03 Dec 2007, 22:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik heb nog een vraagje.
Michael Seminck zijn debuut in de eerste ploeg bij ons kwam er vrij verrassend. Denis Asselman trachtte uit een crisis te geraken door de piepjonge Seminck recht van de beloften in de basisploeg te droppen. Een dubbele vraag. Ten eerste: tegen wie was dit? En ten tweede: er werd nog een tweede speler voor die match samen met Seminck recht van de beloften in de basisploeg gedropt. Welke speler? |
| 03 Dec 2007, 22:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ardilla schreef: Benali was nog een van die spelers die op basis van één wereldmatch (toen hij hier met eeklo kwam spelen) werd aangetrokken, maar daarna nooit meer de verwachtingen kon inlossen. twas rap van benalijk... Inderdaad, omdat hij zowat den enige ooit is die Okpara op nen hoop kon spelen. Ik vind trouwens nog altijd dat op een kleine 15 jaar dat ik al kom zien Okpara den allerbeste is die ik ooit voor ons zag spelen. |
| 03 Dec 2007, 22:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Ik heb nog een vraagje. Michael Seminck zijn debuut in de eerste ploeg bij ons kwam er vrij verrassend. Denis Asselman trachtte uit een crisis te geraken door de piepjonge Seminck recht van de beloften in de basisploeg te droppen. Een dubbele vraag. Ten eerste: tegen wie was dit? En ten tweede: er werd nog een tweede speler voor die match samen met Seminck recht van de beloften in de basisploeg gedropt. Welke speler? uit op KV Oostende, samen met Tom Bruggeman |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Op oostende? wie nog zou ik nie weten (en eigenlijk zenek het andere ook niet zekers
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Spees schreef: Bartos schreef: Ik heb nog een vraagje. Michael Seminck zijn debuut in de eerste ploeg bij ons kwam er vrij verrassend. Denis Asselman trachtte uit een crisis te geraken door de piepjonge Seminck recht van de beloften in de basisploeg te droppen. Een dubbele vraag. Ten eerste: tegen wie was dit? En ten tweede: er werd nog een tweede speler voor die match samen met Seminck recht van de beloften in de basisploeg gedropt. Welke speler? uit op KV Oostende, samen met Tom Bruggeman just den bruggeman jonges. was nog redelijk tumulteus matchken met nen bal van de lijn gekeerd enz _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 03 Dec 2007, 22:22 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 16 Feb 2007, 18:08 Berichten: 115 Locatie: oilsjt |
idd met bruggeman
_________________ De Klein'n vér n'Orend in '09, wie aagt er mé teigen? beneiveld,beschonken, teveil bier gedronken met de kop op den toeig in't cafei ligge ronken teveil toxisch woter, verschrikkelijke koter iejst kwamp de bedrinking, na est een verminking |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Gaskonijn schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Ik heb nog een vraagje. Michael Seminck zijn debuut in de eerste ploeg bij ons kwam er vrij verrassend. Denis Asselman trachtte uit een crisis te geraken door de piepjonge Seminck recht van de beloften in de basisploeg te droppen. Een dubbele vraag. Ten eerste: tegen wie was dit? En ten tweede: er werd nog een tweede speler voor die match samen met Seminck recht van de beloften in de basisploeg gedropt. Welke speler? uit op KV Oostende, samen met Tom Bruggeman just den bruggeman jonges. was nog redelijk tumulteus matchken met nen bal van de lijn gekeerd enz k blijf erbij, em was erover ![]() |
|
|
Spees schreef: Gaskonijn schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Ik heb nog een vraagje. Michael Seminck zijn debuut in de eerste ploeg bij ons kwam er vrij verrassend. Denis Asselman trachtte uit een crisis te geraken door de piepjonge Seminck recht van de beloften in de basisploeg te droppen. Een dubbele vraag. Ten eerste: tegen wie was dit? En ten tweede: er werd nog een tweede speler voor die match samen met Seminck recht van de beloften in de basisploeg gedropt. Welke speler? uit op KV Oostende, samen met Tom Bruggeman just den bruggeman jonges. was nog redelijk tumulteus matchken met nen bal van de lijn gekeerd enz k blijf erbij, em was erover ![]() Heb daar zelfs rustige mensen volledig zien gek worden door de incompetentie van dienen ref... nie te doen jonges _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 03 Dec 2007, 22:23 |
|
|
Spees schreef: Bartos schreef: Ik heb nog een vraagje. Michael Seminck zijn debuut in de eerste ploeg bij ons kwam er vrij verrassend. Denis Asselman trachtte uit een crisis te geraken door de piepjonge Seminck recht van de beloften in de basisploeg te droppen. Een dubbele vraag. Ten eerste: tegen wie was dit? En ten tweede: er werd nog een tweede speler voor die match samen met Seminck recht van de beloften in de basisploeg gedropt. Welke speler? uit op KV Oostende, samen met Tom Bruggeman Inderdaad, dat klopt. We werden daar zwaar bestolen en Michael Seminck debuteerde meteen met een berematch. Enkel door de onkunde van Staelens zou hij het seizoen erna nog eens een half seizoen uit de ploeg verdwijnen, voor de rest miste hij nauwelijks nog een match. |
| 03 Dec 2007, 22:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Match op Tienen in tweede klasse?
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 03 Dec 2007, 22:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Gaskonijn schreef: Spees schreef: Gaskonijn schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Ik heb nog een vraagje. Michael Seminck zijn debuut in de eerste ploeg bij ons kwam er vrij verrassend. Denis Asselman trachtte uit een crisis te geraken door de piepjonge Seminck recht van de beloften in de basisploeg te droppen. Een dubbele vraag. Ten eerste: tegen wie was dit? En ten tweede: er werd nog een tweede speler voor die match samen met Seminck recht van de beloften in de basisploeg gedropt. Welke speler? uit op KV Oostende, samen met Tom Bruggeman just den bruggeman jonges. was nog redelijk tumulteus matchken met nen bal van de lijn gekeerd enz k blijf erbij, em was erover ![]() Heb daar zelfs rustige mensen volledig zien gek worden door de incompetentie van dienen ref... nie te doen jonges nog op een betonne muurke geshot (da waar die flikken met hun woefkes opstonden) toen, en zeer doen aan mijn tenen zeg |
| 03 Dec 2007, 22:26 |
|
|
Gio schreef: Match op Tienen in tweede klasse? Het antwoord is hier al een half uur gegeven man . En ge zijt dan nog fout ook . |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Te laat en verkeerd antwoord
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
|
|
Miniem
Bartos schreef: Ardilla schreef: Benali was nog een van die spelers die op basis van één wereldmatch (toen hij hier met eeklo kwam spelen) werd aangetrokken, maar daarna nooit meer de verwachtingen kon inlossen. twas rap van benalijk... Inderdaad, omdat hij zowat den enige ooit is die Okpara op nen hoop kon spelen. Ik vind trouwens nog altijd dat op een kleine 15 jaar dat ik al kom zien Okpara den allerbeste is die ik ooit voor ons zag spelen. Volledig mee akkoord, zal nooit vergeten hoe hij in een duel met viscaal tot tweemaal toe op nen vierkante meter door diene zijn benen speelde en viscaal zo gefrustreerd geraakte dat hij er niets beters op vond dan na te trappen. |
| 03 Dec 2007, 22:28 |
|
| Pagina 43 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 113 Volgende |