Oefenwedstrijden '09-'10 - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 53
 Oefenwedstrijden '09-'10 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
1)op een training kun je je evengoed blesseren dan in een simpel oefmatchken waar rustig gespeeld wordt en niemand gaat doorgaan
2))waarschijnlijk gaan de flikken meer werk verrichten dat geld opbrengt (bijvoorbeeld enen flitsen die 51 rijdt waar hij maar 50 mag ??)
3)als ze voor een simpel oefenmatchken al veiligheid moet voorzien, hoeveel lijfwachten gaat dat kutwijf dan me carnaval niet moeten hebben als ze de scheinheiligaard gaat uithangen? Of gaat ze haar valse smoel volledig met een masker bedekken? Misschien best, een masker dragen zal haar goed afgaan.....

19 Jan 2010, 17:55
Reserve

Leeftijd: 36
Merci ilse merci ilse merciii. das echt een oerdom mens eh, khoop ni da die aan ne tweede termijn begint ze!!

19 Jan 2010, 17:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Onderkroiper schreef:
Bram schreef:
Blijkbaar is het nog niet helemaal duidelijk of match nu afgelast zal worden.

De kans zit erin dat deze wedstrijd achter gesloten deuren gespeeld wordt ;) :wadde:

Laat maar, er zat een tijdsverschil tussen het bericht dat het nog niet zeker was en het bericht dat het wel zeker was, maar was mij niet opgevallen.
Match gaat dus inderdaad niet door.

19 Jan 2010, 18:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
marc2 schreef:
Nja, ons burgemeesterken, en dan komt ge ze me carnaval ondermeer in de "safir" tegen en staat ze daar op de stoelen te dansen, de pure schijn ten top !
Ik hoop dat die me carnaval gewoon met de grond gelijk gemaakt wordt, overal waar ze komt en geen gewone hilarische spot maar serieuze kost, gemeend !
Een heel stom klotewijf is dat ! :fuck: :fuck:

gewoon naar de stoet eens kijken he....'t zal haar wel redelijk duidelijk worden gemaakt wat den oilsjteneer nu van haar vind en hoe ze over haar gedester denken... zou ze da ook verbieden binnenkort , themas over haar eigenste zelf in de stoet??? we zullen er haar maar niet te veel aan laten denken zeker...misschien kunnen we samenleggen om haar een enkele reis richting een of ander skigebied cadeau te doen , te vertrekken op 13 februari...? :D

19 Jan 2010, 19:05
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
marc2 schreef:
Nja, ons burgemeesterken, en dan komt ge ze me carnaval ondermeer in de "safir" tegen en staat ze daar op de stoelen te dansen, de pure schijn ten top !
Ik hoop dat die me carnaval gewoon met de grond gelijk gemaakt wordt, overal waar ze komt en geen gewone hilarische spot maar serieuze kost, gemeend !
Een heel stom klotewijf is dat ! :fuck: :fuck:

Als ik u bezig hoor is de doodstraf nog ontoereikend... En dat gewoon voor een afgelaste oefenmatch.

19 Jan 2010, 19:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Een belacheloike trut est, mor ja wa kejje verwachten vér welke partoi komt ze op ! :kots:
Vér oan politiek te doen moeje toch slechte mensj zoin zelle. 50 000 € oan een kutprogramma geven gellek " Mijn Restaurant" da goat allemoal mor iet doen woaroan da Oilsjt echt in de picture komt ( Carnaval, den Iéndracht en den Okapi) das teveel gevroagd.
Tja, this is Belgium.

19 Jan 2010, 19:14
Nationale Ploeg

belachelijke reactie inderdaad vanuit hetstadsbestuur, maar qua professionalisme kan dit toch ook tellen voor mij, ik ga er toch vanuit dat je dit eerst checked met politie ed vooralleer je reklame begint te maken?

19 Jan 2010, 19:49

Leeftijd: 68
De vriendschappelijke wedstrijd tussen Eendracht Aalst en RSC Anderlecht van aanstaande donderdag zal niet plaatsvinden. Het Aalsterse stadsbestuur kon de veiligheid niet garanderen aangezien een groot deel van de politie niet beschikbaar zijn omdat ze moeten inspringen voor de cipiers.

Aangezien de wedstrijd pas zondag werd vastgelegd kon het Aalsterse stadsbestuur op deze korte tijd geen oplossing vinden en was er geen andere oplossing dan het schrappen van deze wedstrijd. De voorverkoop voor de wedstrijd van zondag tegen Heist verschuift dan ook terug naar vrijdag.

Bron: eendracht-aalst.be

19 Jan 2010, 19:59
nieuw in de eerste ploeg

Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
Onderkroiper schreef:
De vriendschappelijke wedstrijd tussen Eendracht Aalst en RSC Anderlecht van aanstaande donderdag zal niet plaatsvinden. Het Aalsterse stadsbestuur kon de veiligheid niet garanderen aangezien een groot deel van de politie niet beschikbaar zijn omdat ze moeten inspringen voor de cipiers.

Aangezien de wedstrijd pas zondag werd vastgelegd kon het Aalsterse stadsbestuur op deze korte tijd geen oplossing vinden en was er geen andere oplossing dan het schrappen van deze wedstrijd. De voorverkoop voor de wedstrijd van zondag tegen Heist verschuift dan ook terug naar vrijdag.

Bron: eendracht-aalst.be

Inspringen voor de cipiers :?

19 Jan 2010, 20:07
Nationale Ploeg

BRUSSEL - Het gezamenlijk vakbondsfront van ACOD, ACV en VSOA roept alle personeelsleden van de gevangenissen op om van donderdag 21 januari tot zaterdag 23 januari het werk neer te leggen. Dat schrijven De Morgen en Metro. Op 22 januari is er een manifestatie in Brussel gepland.

19 Jan 2010, 20:09

Website: http://www.iendracht.be
the_red_ant69 schreef:
belachelijke reactie inderdaad vanuit hetstadsbestuur, maar qua professionalisme kan dit toch ook tellen voor mij, ik ga er toch vanuit dat je dit eerst checked met politie ed vooralleer je reklame begint te maken?

Anderlecht heeft dat blijkbaar maar zaterdagnacht gevraagd aan ons bestuur. Zondag na de match is dat dan beginnen rond gaan... vandaag dinsdag is het al afgelast....

19 Jan 2010, 20:21
Freak

Leeftijd: 45
mevrouw de burgemeester neemt geen populaire beslissing maar wel een terechte. Ik verwachtte geen rellen, maar er zou maar eens een bende marginale den boel in brand moeten steken, en dan zou het zijn: wat voor een kieken is Ilse nu?

Ik begrijp haar wel, zij is tenslotte verantwoordelijk. Ik vind het wel jammer dat een midweekmatchken nu niet doorgaat.

@onderkroiper, als er een betoging is en de lokale politie geeft afwezig, dan springt de federale reserve in hé...

19 Jan 2010, 20:39

Leeftijd: 68
El Corredor schreef:
mevrouw de burgemeester neemt geen populaire beslissing maar wel een terechte. Ik verwachtte geen rellen, maar er zou maar eens een bende marginale den boel in brand moeten steken, en dan zou het zijn: wat voor een kieken is Ilse nu?

Ik begrijp haar wel, zij is tenslotte verantwoordelijk. Ik vind het wel jammer dat een midweekmatchken nu niet doorgaat.

@onderkroiper, als er een betoging is en de lokale politie geeft afwezig, dan springt de federale reserve in hé...

Een chanche dan is mijn belastingsbijdrage toch niet voor niets :hmm:

19 Jan 2010, 20:43
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
En zo kan er em niemand kwetsen.

Iendracht nor 2e

19 Jan 2010, 22:33
forumlegende

Leeftijd: 69
Burgemeester Ilse Uyttersprot besliste eigenhandig om de oefenwedstrijd Eendracht Aalst - RSC Anderlecht te verbieden. Blijkbaar is het Aalsterse politiekorps incapabel om de veiligheid op een oefenwedstrijd te garanderen. Eendracht had normaal gezien tegen een groot deel van de Anderlechtste A-Kern gespeeld. De spelersgroep kan zich nu in ieder geval focussen op de levensbelangrijke topper in Heist.

Nu moeten ze mij eens uitleggen hoe het komt dat in een land met de meeste flikken van europa er geen oefenmatch kan doorgaan. :stom:
Indien ons Ilseken zo verder doet gaat ze een zéér groot gedeelte van de bevolking (en niet alleen iendrachtsupporters) tegen zich krijgen.

20 Jan 2010, 11:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 53