|
|
| Pagina 45 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
BVR zal wel starten met Wouter en Depoitre, wat niet meer dan logisch. 't Is niet omdat Crispijn inderdaad vlot scoort in de oefenwedstrijden, dat we Wouter en Depoitre moeten vergeten he, als ge ziet wat zevorig seizoen gepresteerd hebben.
Crispijn zal wel geregeld mogen invallen. Is 't ni omdat we 3-0 voorstaan en aan de applausvervangingen beginnen, dan is 't om bij 0-0 of achterstand als supersub in te vallen. Wait and see. 't Seizoen is lang, elke speler zal wel zijn kans krijgen. Depoitre en moreels zullen ook ni gans 't seizoen blessurevrij blijven, vrees ik. Vrijdag een leuk matchke tegen de oude gloriën, en dan zondag een eerste 'test met inzet'. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Aug 2010, 21:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
't is positief dat crispijn zo vlug zijn draai vind maar laat ons wel wezen hij blijft een back up voor depoitre of moreels. Enfin nu hebben we er tenminste één en daardoor zou hij wel eens onze beste transfer van het tussenseizoen kunnen worden. Hij zal trouwens speelkansen genoeg krijgen want zowel depoitre en moreels zie ik geen gans seizoen blessurevrij blijven om van schorsingen nog te zwijgen.
|
| 04 Aug 2010, 21:20 |
|
|
Freak
SERRE schreef: El Corredor schreef: Nog een jaar derde betekent de financiële doodsteek voor de club! Dat kan best zijn maar denk je dat tweede zoveel minder kost.....integendeel! tweede kost inderdaad bakken geld, dus je opmerking is terecht. ons bouwvallig stadion, 18 minimumcontracten, pak RSZ plus tal van randvoorwaarden waar je moet aan voldoen... mijn (ijdele) hoop is als we in tweede geraken we publicitair terug iets interessanter worden en er al eens wat uitsupporters ons stadion bezoeken. laat ons wel wezen, de laatste 3 seizoenen (zie jaarrekeningen) zijn dramatisch, desastreus. Als ik dan zie dat de schuld nog oploopt tussen de twee supportersvergaderingen met enkele tienduizenden euro's, dan zie ik het (andermaal) somber in. ik hoop dat we in tweede meer opbrengsten genereren dan in derde, en hoop dan dat de kosten minder zullen zijn. |
| 04 Aug 2010, 21:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
El Corredor schreef: SERRE schreef: El Corredor schreef: Nog een jaar derde betekent de financiële doodsteek voor de club! Dat kan best zijn maar denk je dat tweede zoveel minder kost.....integendeel! tweede kost inderdaad bakken geld, dus je opmerking is terecht. ons bouwvallig stadion, 18 minimumcontracten, pak RSZ plus tal van randvoorwaarden waar je moet aan voldoen... mijn (ijdele) hoop is als we in tweede geraken we publicitair terug iets interessanter worden en er al eens wat uitsupporters ons stadion bezoeken. laat ons wel wezen, de laatste 3 seizoenen (zie jaarrekeningen) zijn dramatisch, desastreus. Als ik dan zie dat de schuld nog oploopt tussen de twee supportersvergaderingen met enkele tienduizenden euro's, dan zie ik het (andermaal) somber in. ik hoop dat we in tweede meer opbrengsten genereren dan in derde, en hoop dan dat de kosten minder zullen zijn. Ik vrees eerlijk gezegd met u mee...... _________________
|
| 04 Aug 2010, 23:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Moreels, Podevijn en Gallucci waren ingevallen in de match tegen Terjoden als ik me niet vergis.
Wie is er uitgegaan ? ('t Is voor de statistieken) |
| 05 Aug 2010, 8:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: Moreels, Podevijn en Gallucci waren ingevallen in de match tegen Terjoden als ik me niet vergis. Wie is er uitgegaan ? ('t Is voor de statistieken) Op basis van eerdere post van Iendrachter90: Van Damme, Cousin en Crispijn dacht ik |
| 05 Aug 2010, 9:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: elfahem schreef: Moreels, Podevijn en Gallucci waren ingevallen in de match tegen Terjoden als ik me niet vergis. Wie is er uitgegaan ? ('t Is voor de statistieken) Op basis van eerdere post van Iendrachter90: Van Damme, Cousin en Crispijn dacht ik Correct ![]() _________________ geer'n bè |
| 05 Aug 2010, 9:41 |
|
|
Duivelke
Als ik jullie hier zo is bezig hoor, moet het voor de jongens die 'volgens jullie' geen kans maken bij de A-kern, leuk zijn om dit forum te lezen.
Als ze spelers aankopen, zal het toch wel de bedoeling zijn dat ze spelen denk ik? Nu zijn het nog oefenmatchen, dus probeert de trainer nog vanalles uit. Wat de basisploeg wordt, zal zich wel uitwijzen als de competitie start. Ik ben eergisteren naar de beloften gaan kijken tegen hamme, en heb daar toch ook wel enkele jongens met talent gezien. Die zouden ook perfect mee kunnen spelen met de A-kern. Ik zou zeggen .. nog even geduld en dan weten jullie wat de basisploeg zal zijn. |
| 05 Aug 2010, 11:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Sylvain schreef: Als ik jullie hier zo is bezig hoor, moet het voor de jongens die 'volgens jullie' geen kans maken bij de A-kern, leuk zijn om dit forum te lezen. Als ze spelers aankopen, zal het toch wel de bedoeling zijn dat ze spelen denk ik? Nu zijn het nog oefenmatchen, dus probeert de trainer nog vanalles uit. Wat de basisploeg wordt, zal zich wel uitwijzen als de competitie start. Ik ben eergisteren naar de beloften gaan kijken tegen hamme, en heb daar toch ook wel enkele jongens met talent gezien. Die zouden ook perfect mee kunnen spelen met de A-kern. Ik zou zeggen .. nog even geduld en dan weten jullie wat de basisploeg zal zijn. Van de 5aankopen spelen er toch 2 en crispyn zal zkr bankzitter zijn.Yombo is gekomen als uitbreiding en de keuze tussen delclef en de castro is toch ook te rechtvaardigen.Ik zie niet gebeuren dat zondag ineens de schutter eruitvliegt voor brecht moreels.Alé door de schorsingen gaat het wel gebeuren dat zowel delclef als moreels spelen .Spelers die al 2keer meemoesten met de beloften ,dan zou het heel raar zijn om die in de competitie ineens te zien starten.Trouwens, elke speler is hier ongeveer al is afgebroken en gemoogt gerust zijn dat de meeste spelers hun van wat hier verschijnt niet veel aantrekken.Ge hebt nu eenmaal 23akernspelers en er mogen er 11 spelen en 4op de bank zitten en dan zullen die 14namen van tegen terjoden ongeveer dezelfde zijn als die dat we tege deinze gaan krijgen. |
| 05 Aug 2010, 11:35 |
|
|
Scholier
SERRE schreef: El Corredor schreef: SERRE schreef: Dat kan best zijn maar denk je dat tweede zoveel minder kost.....integendeel! tweede kost inderdaad bakken geld, dus je opmerking is terecht. ons bouwvallig stadion, 18 minimumcontracten, pak RSZ plus tal van randvoorwaarden waar je moet aan voldoen... mijn (ijdele) hoop is als we in tweede geraken we publicitair terug iets interessanter worden en er al eens wat uitsupporters ons stadion bezoeken. laat ons wel wezen, de laatste 3 seizoenen (zie jaarrekeningen) zijn dramatisch, desastreus. Als ik dan zie dat de schuld nog oploopt tussen de twee supportersvergaderingen met enkele tienduizenden euro's, dan zie ik het (andermaal) somber in. ik hoop dat we in tweede meer opbrengsten genereren dan in derde, en hoop dan dat de kosten minder zullen zijn. Ik vrees eerlijk gezegd met u mee...... dat de schuld nog oploopt tussen de twee supportersvergaderingen met enkele tienduizenden euro's, ge moogt gerust zijn dat de schuld nog oploopt, ik vroeg mij over laatst een pakje chips en kreeg als antwoord dat er geen waren, en dat het nog lang zou kunnen duren eer er zullen zijn, waarop ik vroeg, hoezo, en ik kreeg als antwoord dat er eerst nog een paar duizenden euro's moeten betaald worden aan de leverancier, het bedrag ga ik hier niet noemen, maar ik durf wel zeggen dat ik mij efkes heb moeten zetten, ik maak mij zeeer ongerust over de toekomst van deze prachtige club. |
| 05 Aug 2010, 14:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwetwit schreef: dat de schuld nog oploopt tussen de twee supportersvergaderingen met enkele tienduizenden euro's, ge moogt gerust zijn dat de schuld nog oploopt, ik vroeg mij over laatst een pakje chips en kreeg als antwoord dat er geen waren, en dat het nog lang zou kunnen duren eer er zullen zijn, waarop ik vroeg, hoezo, en ik kreeg als antwoord dat er eerst nog een paar duizenden euro's moeten betaald worden aan de leverancier, het bedrag ga ik hier niet noemen, maar ik durf wel zeggen dat ik mij efkes heb moeten zetten, ik maak mij zeeer ongerust over de toekomst van deze prachtige club. Niet dat het goed is uiteraard, maar is het ooit anders geweest?? Als je een ploeg overneemt met schulden zoals Garré deed en zoals de rest achter hem deden, worden die putten alleen groter omdat je dan meestal zo ver zit dat elke schuld die je nog moet aflossen, niet meer het originele schuldbedrag is, maar door de betalingsachterstand, al een veelvoud van dat bedrag is door intresten, administratieve boetes en al de rest. En dan gaat men over tot de theorie van de communicerende vaten hé: bepaalde putten worden gevuld door andere putten te maken... Ik geloof het huidige bestuur wel als ze aangeven dat schulden worden afbetaald - ik denk dat ze dan de historische schulden bedoelen. De schuld die oploopt, zal dan eerder de nieuwe, korte termijn schuld zijn. Elke voetbalclub uit tweede en lager maakt dit mee hoor... Het feit dat het voor ons al eens fout is afgelopen in het verleden, helpt echter de zaak niet... |
| 05 Aug 2010, 16:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, er zijn al efkes geruchten dat het financieel nie zo goed gaat en ik maak mij daar eerlijk gezegd toch ook wa ongerust over, vooral omdat die geruchten meer en meer de kop opsteken...
|
| 05 Aug 2010, 16:13 |
|
|
Freak
DT schreef: zwetwit schreef: dat de schuld nog oploopt tussen de twee supportersvergaderingen met enkele tienduizenden euro's, ge moogt gerust zijn dat de schuld nog oploopt, ik vroeg mij over laatst een pakje chips en kreeg als antwoord dat er geen waren, en dat het nog lang zou kunnen duren eer er zullen zijn, waarop ik vroeg, hoezo, en ik kreeg als antwoord dat er eerst nog een paar duizenden euro's moeten betaald worden aan de leverancier, het bedrag ga ik hier niet noemen, maar ik durf wel zeggen dat ik mij efkes heb moeten zetten, ik maak mij zeeer ongerust over de toekomst van deze prachtige club. Niet dat het goed is uiteraard, maar is het ooit anders geweest?? Als je een ploeg overneemt met schulden zoals Garré deed en zoals de rest achter hem deden, worden die putten alleen groter omdat je dan meestal zo ver zit dat elke schuld die je nog moet aflossen, niet meer het originele schuldbedrag is, maar door de betalingsachterstand, al een veelvoud van dat bedrag is door intresten, administratieve boetes en al de rest. En dan gaat men over tot de theorie van de communicerende vaten hé: bepaalde putten worden gevuld door andere putten te maken... Ik geloof het huidige bestuur wel als ze aangeven dat schulden worden afbetaald - ik denk dat ze dan de historische schulden bedoelen. De schuld die oploopt, zal dan eerder de nieuwe, korte termijn schuld zijn. Elke voetbalclub uit tweede en lager maakt dit mee hoor... Het feit dat het voor ons al eens fout is afgelopen in het verleden, helpt echter de zaak niet... Sorry DT, maar altijd maar verwijzen naar het verleden inzake financiën vind ik al te gemakkelijk. Goed management is niet enkel de langetermijnschulden betalen maar ook zien dat je op korte termijn bij de les bent. |
| 05 Aug 2010, 17:09 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Sorry DT, maar altijd maar verwijzen naar het verleden inzake financiën vind ik al te gemakkelijk. Goed management is niet enkel de langetermijnschulden betalen maar ook zien dat je op korte termijn bij de les bent. Dat is een feit - maar je kan ook niet verwachten dat de hele put in 1 keer wordt gevuld, alle korte termijnschulden worden afbetaald en dan nog eens een competitieve ploeg samengesteld wordt om de promotie naar tweede af te dwingen... Tenzij diene winnaar van Euromillions van afgelopen vrijdag ff wil langskomen... Ik snap die bezorgdheden wel, maar wat kunnen we er aan doen? |
| 05 Aug 2010, 17:54 |
|
|
forumlegende |
DT schreef: El Corredor schreef: Sorry DT, maar altijd maar verwijzen naar het verleden inzake financiën vind ik al te gemakkelijk. Goed management is niet enkel de langetermijnschulden betalen maar ook zien dat je op korte termijn bij de les bent. Dat is een feit - maar je kan ook niet verwachten dat de hele put in 1 keer wordt gevuld, alle korte termijnschulden worden afbetaald en dan nog eens een competitieve ploeg samengesteld wordt om de promotie naar tweede af te dwingen... Tenzij diene winnaar van Euromillions van afgelopen vrijdag ff wil langskomen... Ik snap die bezorgdheden wel, maar wat kunnen we er aan doen? ik weet al wa ik ga doen als ik euromillions win ze kdenk dat we rap een nieuw stadion en een ploeg voor eerste zullen hebben dan ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Aug 2010, 18:09 |
|
| Pagina 45 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 59 Volgende |