3e Klasse A (2009 - 2010) - Pagina 49 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1982 berichten ]  Ga naar pagina 1 47 48 49 50 51 133
 3e Klasse A (2009 - 2010) 

Speelt Eendracht Aalst de eindronde ?
Peiling eindigde op 27 Mar 2010, 14:17
Ja  99%  [ 79 ]
Neen  1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 80

3e Klasse A (2009 - 2010) 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
hesteneer schreef:
let op mijn woorden: indien wij MOGEN verderspelen van bestuur,...gaat niemand voor ons eindigen...

Is mogelijk, maar je moet er toch ook rekening mee houden dat de kans bestaat/groot is dat jullie ook nog een dipje gaan krijgen (kan zijn door schorsingen, blessures, ...).

22 Nov 2009, 12:16
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:
hesteneer schreef:
let op mijn woorden: indien wij MOGEN verderspelen van bestuur,...gaat niemand voor ons eindigen...

Is mogelijk, maar je moet er toch ook rekening mee houden dat de kans bestaat/groot is dat jullie ook nog een dipje gaan krijgen (kan zijn door schorsingen, blessures, ...).

In ons onderling duel, vond ik Boom trouwens beter dan Heist. Maar ik heb beide ploegen dus enkel gezien in ons onderling duel.

22 Nov 2009, 12:17
Rode kaart
Rode kaart

wat het dipje betreft denk ik dat we dit al achter de rug hebben...verloren op deinze, thuis tegen kapellen, gelijk tegen wielsbeke...het is wel goe geweest zo :) ons geblesseerden (oscan, sels, thijs, webers) zijn terug. Kan zijn dat boom iets sterker is, heb ze nog niet zien spelen...maar die dikke nekke verdienen het gewoon niet om kampioen te spelen!!!! geef mij uw ajuinenploeg maar :) waar ik veel respect voor heb! btw: de hamburgers in koksijde zijn niet te eten...:)

22 Nov 2009, 12:26
Freak

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
Smetje schreef:
hesteneer schreef:

In ons onderling duel, vond ik Boom trouwens beter dan Heist. Maar ik heb beide ploegen dus enkel gezien in ons onderling duel.

ik vond heist minstens even sterk eigenlijk dan boom. al heeft heist wel een iets minder dwingender manier van spelen, spelen meer vanuit een goede organisatie met snelle uitbraken genre wetteren. terwijl boom hun manier van spelen meer opdringt...

22 Nov 2009, 12:40
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Hamme verkeert nu de laatste weken ook ni echt in bloedvorm he (al 3x op rij verloren!) dus de winst van Heist kost ge nu wel verwachten.
Als we vandaag winne op Koksijde zijn we al zeker 5e (en wie had da gedacht een paar weken geleden!)

Ik blijf er bij dat de 3e plaats meer dan mogelijk moe zijn en da we dan in de eindronde iets moeten kunnen forceren.
Alhoewel ze van mij natuurlijk ook los kampioen mogen spelen ;) (mijn ideale droomscenario is op de laatste speeldag op de Racing gaan kampioen spelen:D over dromen gesproken ;) )

alles kan nog zou ik zeggen..
voor tzelfde geld vertrekken er bij Boom een paar spelers me nieuwjaar en vallen ze terug.
in ieder geval, tzal razend spannend worden :)

22 Nov 2009, 12:47
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor schreef:
Smetje schreef:
Smetje schreef:

ik vond heist minstens even sterk eigenlijk dan boom. al heeft heist wel een iets minder dwingender manier van spelen, spelen meer vanuit een goede organisatie met snelle uitbraken genre wetteren. terwijl boom hun manier van spelen meer opdringt...

ik vond boom toch wel sterker eerlijk gezegd! waarmee ik niet wil zeggen dat heist niet verdient te staan waar ze staan. alleen vond ik ook louter afgaande op de onderlinge duels boom veel beter (hebben echt indruk gemaakt). bij heist waren er toch ook wel wat slordigheden zenne. maar ja wat kunt ge eigenlijk zien op één match als ge dan ziet tegen wie boom dan punten laat liggen...

in voetbal kan misschien niet letterlijk alles, maar wel bijna alles, zeker.

22 Nov 2009, 12:48
Rode kaart
Rode kaart

voor ons zit er een nog mooier scenario aan te komen...op de laatste speeldag gaan kampioen spelen....niet op de racing...MAAR IN BOOM ZELF!!!! :)

22 Nov 2009, 12:58
forumlegende

hesteneer schreef:
voor ons zit er een nog mooier scenario aan te komen...op de laatste speeldag gaan kampioen spelen....niet op de racing...MAAR IN BOOM ZELF!!!! :)

Dream on!!

22 Nov 2009, 13:14
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Gewoon naar onszelf kijken en met nieuwjaar kunnen we een eerste balans opmaken. De derde plaats moet mogelijk zijn tegen nieuwjaar en dan zien we wel verder. :EA:

22 Nov 2009, 13:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
De match deze namiddag en de volgende verplaatsing (naar Hamme) zijn volgens mij de moeilijkste die we nog hebben voor de winterstop. Thuis tegen Ternat, Racing en Sottegem zijn doenbaarder, zeker nu de spelers het thuisvoordeel echt als een voordeel beschouwen en niet meer bezwijken onder de druk...

22 Nov 2009, 13:39
Iendracht.be - beheer

Spijtig dat we vandaag niet konden winnen. Met de nederlagen van Boom, Hamme en Temse konden we een heel goede zaak doen.

22 Nov 2009, 23:43
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Smetje schreef:
Spijtig dat we vandaag niet konden winnen. Met de nederlagen van Boom, Hamme en Temse konden we een heel goede zaak doen.

Dat is een feit maar er zijn nog 21 matchen hé. En met 16 op 18 zetten we nog steeds een schitterende reeks neer.

22 Nov 2009, 23:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Smetje schreef:

Wij halen toch een punt in ! :wadde:

22 Nov 2009, 23:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De topschutters na 16 speeldagen in Derde A:

11 doelpunten

Stavros Glouftsis (Rupel Boom), Steve Desaegher (Ternat)

10 doelpunten

Daniel Rodrigo De Oliveira (FCN Sint Niklaas), Bjorn Derycke (Torhout)

9 doelpunten

Bart Webers (Heist)

8 doelpunten

Sven Van Vlasselaer (Heist)

7 doelpunten

Nils Sarrazyn (Coxyde), Jimmy Fockaert (Hoogstraten), Christof Maes (Temse), Dieter Yde (Torhout)

6 doelpunten

Laurent Depoitre (Eendracht Aalst), Dirk Mathyssen (Hoogstraten), Benjamin Lutun (Ieper), Cesar Urueta (Racing Mechelen), Jens Verroken (Rupel Boom), Boualem Merrir (Willebroek-Meerhof)

5 doelpunten

Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Vincenzo Verhoeven (Hamme), Joao Olivio Calicchio (Racing Mechelen), Sandy Martens (Oudenaarde), Abdelaziz Nouhass, Cedric Boto (Sottegem), Nico Van Der Linden (Rupel Boom), Koen Carlier (Temse), Yves Buelinckx (Ternat), Dieter Vandendriessche, Nicolas Gezelle (Racing Waregem), Jessy Lebsir, Dries Bernaert, Quissem Zarti (Wielsbeke)

4 doelpunten

Thomas Troch, Lionel Lord (Eendracht Aalst), Arnold Nguekam (Deinze), Steven Maes (Hamme), Jan Hendrickx (Heist), Niels Cox (Hoogstraten), Kristof Planquette, Frédéric Seynhaeve (Ieper), Matthias Schamp (Oudenaarde), Jiresse Makengo (Ternat), Jens Noppe (Torhout), Kristof Dupont (Racing Waregem)

3 doelpunten

Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Thomas Weydisch, Patrick Kabeya-Mbaya (Deinze), Nsuka Bula (FCN Sint Niklaas), Tjorven Quintelier, Brian Moing (Hamme), David Wijns (Heist), Frederik D'Hollander (Ieper), Joris Brewaeys (Oudenaarde), Jarich Dewoyer, Mattis Persoons (Rupel Boom), Yve Thijs, David Geeroms (Temse), Yannick Dekeyzer (Torhout), Giuseppe Riolo (Racing Waregem), Gregory Houzé (Wielsbeke)

2 doelpunten

Predrag Filipovic, Jens Podevijn, Brecht Moreels, Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Jeroen De Vlaming, Sil Boeykens (Cappellen), Glenn Verdonck, Karel Tanghe, Nick De Groote, Karel Ternier (Coxyde), Sampson Twum, Frederik Declercq (Deinze), Amine Belfassi (FCN Sint Niklaas), Koen Van Der Heyden, Nicolas De Lange (Hamme), Michiel Lanslots, Jens Govaerts (Hoogstraten), Yannick Cannaert, Wouter Commeyne, Simon Donche (Ieper), Esteban Cassagolda, Roel Engelen (Racing Mechelen), Jesse Martens (Oudenaarde), Kenny Laevaert, Jerry Poorters, Nick Van Der Westerlaken, Joren Dom (Rupel Boom), Maxime Seminck (Sottegem), Jonas Vandermarliere, Kevin Leemans, Sammy Van Den Bossche, Kenny Jacobs, Thomas De Clercq (Temse), Bart Du Rang, Brahim Boujouh (Ternat), Gauthier Lauwers (Wielsbeke), Ben Van Gorp, Luis-Carlos Pitton, Kevin Spreutels (Willebroek-Meerhof)

1 doelpunt

Olivier De Castro, Kristof Kestens, Kevin Van Den Noortgaete, Ewen Verheyden (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Eric Asante, Hamid Bouyfoulktine, Gideon De Graaf, Mike Van Der Linden, Hamza Rizki, Slobodan Slovic (Cappellen), Angelo Paravizzini, Jeremy Borgniez, Kevin Janssens, Alan Van Laer, Nico Vandendriessche, Dwight Wille, Bart Syx (Coxyde), Joeri Pardo, Caio Vlerick, Mathias Velghe, Papa Meïsa Ngom, Abdelhakim Laref (Deinze), Mourat Gloub, Tim Verstraeten, Thomas Broeckaert, Sofiane Moumou, Kristof De Witte, Aurélien Lecaillier (FCN Sint Niklaas), Marijn Steurs, Sebastian Hermans, Thomas De Meyer, Jan Criel (Hamme), Stijn Janssens, Sven Gorts, Wouter Van Der Mieren, Youssuf Ozcan (Heist), Thijs Schrauwen, Rory Hegelmeers, Kurt Rombouts, Bob Swaegers (Hoogstraten), Xavier Nottebaert, Brecht Verstraete, Marijn Vandendriessche (Ieper), Kevin Huysmans, Jorn Aerts, Kevin Borlee, Eric Samano Aleman (Racing Mechelen), Tom Raes, Theo Larbie, Mustafa Erkoç, Nicolas Techel, Mathieu Dejonckheere, Stijn De Keukeleire, Ode Thompson (Oudenaarde), Wesley Snoeys, Davy De Smedt (Rupel Boom), Bernd De Coene, Jonathan De Falco, Aboubacar Keita (Sottegem), Joeri Vanderveken, Tim Scheers (Temse), Philip Schoukens, Andy Huet, Miguel Capilla, Laurent Schmidt (Ternat), Sam Van Crugten, Jens Lavens, Jo Demets, Maarten Cobbaert (Torhout), Kim Van Brabander, Brecht Vierstraete, Dempsey Vervaecke, Ben Mestdag (Racing Waregem), Menebhi Saed, Bastiaan Gheysen, Dieter Verbrugghe, Nasredinne Hariti, Emir Ujkani, Olivier Vanwijnsberghe (Wielsbeke), Johan Yangassa, Kabir Amin (Willebroek-Meerhof)

23 Nov 2009, 12:59
Freak

die desaeger van ternat zullen ze zondig in het oog moeten houden.

23 Nov 2009, 13:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1982 berichten ]  Ga naar pagina 1 47 48 49 50 51 133