|
|
| Pagina 6 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bericht Re: Eindronde
broyer schreef: juist gehoord van iemand die het heeft gelezen in la capital la louvière zou dan toch in beroep gaan en de burgemeester dringt aan op een fusie met peruwelz. Peruwelz zou er weliswaar weigerachtig tegenover staan. Gisteren hebben de supporters van de Wolven nochtans duidelijk laten verstaan dat ze geen fusie willen, en terecht zou ik zo zeggen ![]() |
| 28 Apr 2008, 11:58 |
|
|
Nationale Ploeg
er moet in la lou wel sprake zijn van een fusie, want op één van hun spandoeken stond gisteren "non à la fusion"
|
| 28 Apr 2008, 11:58 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
in denk dat de journalist van La Capitale heeft gisteren te veel onder de zon gezeten.......
La Lou gaat niet in beroep. En er is geen sprake van een fusie met Peruwelz !!!! Er zijn verschillende scenario's. Een mogelijkheid is een fusie met URS Centre die kampioen is in 4D. Daarvan de reactie van de supporters van La Lou. |
| 28 Apr 2008, 12:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat RC Waregem en RC Mechelen onze tegenstanders zullen zijn stemt mij toch wel hoopvol. Geen van beide ploegen kon mij echt overtuigen in de competitie. Waregem speelden we weg op hun eigen veld, en Racing kwam bij ons winnen omdat we archislecht speelden, want Racing was verre van goed.
Naar de tegenstanders uit de b-reeks is het gissen, want dat kan je onmogelijk inschatten. |
| 28 Apr 2008, 12:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Geen idee of dit hier al ergens gestaan heeft...
Ronde 1: heen do 15/5 - terug zo 18/5 Ronde 2: heen do 22/5 - terug zo 25/5 Ronde 3: heen zo 1/6 - terug zo 8/6 Ronde 1 wordt afgewerkt door de 6 derdeklassers (drie uit elke reeks). In Ronde 2 wordt de barragist uit tweede toegevoegd. De finaleronde (ronde 3) wordt sinds vorig seizoen afgewerkt met heen -en terugwedstrijden. De wedstrijden van ronde 1 worden bepaald door loting: die gaat door op maandag 12 mei om 17 uur op de KBVB. |
| 28 Apr 2008, 12:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Treffen ploegen uit de Areeks zeker ploegen uit de Breeks ?
Of kan het ook zijn dat we meteen mogen uitkomen tegen RacingWaregem of RacingMechelen ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Apr 2008, 12:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Die vliegen alle zes de pot in en worden dan geloot, dus ja denk ik.
|
| 28 Apr 2008, 12:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Jeroen schreef: Dat RC Waregem en RC Mechelen onze tegenstanders zullen zijn stemt mij toch wel hoopvol. Geen van beide ploegen kon mij echt overtuigen in de competitie. Waregem speelden we weg op hun eigen veld, en Racing kwam bij ons winnen omdat we archislecht speelden, want Racing was verre van goed. Naar de tegenstanders uit de b-reeks is het gissen, want dat kan je onmogelijk inschatten. natuurlijk is het wel zo dat zo'n eindronde onnoemelijk onvoorspelbaar is racing waregem hebben tegen ons niet veel klaargemaakt, maar dat wil niet zeggen dat zij niet zullen slagen in hun eindronde... daarbij.. zo'n eindronde wordt vaak in hele kleine details beslist: al dan niet ne penalty, offside goal, n vroege rode kaart, ne waalsen arbiter... factoren genoeg die meteen een gigantische inslag op het eindrondeverhaal kunnen hebben... als het geluk eens mag keren, dan graag tijdens de eindronde b-reeks inschatten is idd al helemaal moeilijk... al verwacht ik ook wel turnhout, toch wel een hele sterke ploeg ook |
| 28 Apr 2008, 12:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De donderdagmatche gaan meer dan wss weinig volk oplevere en zekers als we op verplaatsing moete spelen of ist aanvangsuur van 16uur naar 20uur veranderd dit jaar?
Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 28 Apr 2008, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Apr 2008, 13:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Iendrachter90 schreef: De donderdagmatche gaan meer dan wss weinig volk oplevere en zekers als we op verplaatsing moete spelen of ist aanvangsuur van 16uur naar 20uur veranderd dit jaar . Stel u voor dat ge op donderdagavond naar Turnhout moet ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Apr 2008, 13:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: De donderdagmatche gaan meer dan wss weinig volk oplevere en zekers als we op verplaatsing moete spelen of ist aanvangsuur van 16uur naar 20uur veranderd dit jaar . Stel u voor dat ge op donderdagavond naar Turnhout moet ![]() fiestjen baven ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Apr 2008, 13:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendrachter90 schreef: De donderdagmatche gaan meer dan wss weinig volk oplevere en zekers als we op verplaatsing moete spelen of ist aanvangsuur van 16uur naar 20uur veranderd dit jaar? Ik veronderstel dat gij er niet bijwaart de vorige eindrondes... De match op Wevelgem toen bracht bijvoorbeeld genoeg volk mee .. |
| 28 Apr 2008, 13:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kem van de vorige eindrondes geen enkele match gemist(behalve die op wevelgem) en van de voorbije jaren emmek trouwes ni al te veel matche gemist.
|
| 28 Apr 2008, 13:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De donderdagavondmatchen worden normaal gesproken gespeeld om 19 uur, op zondag wordt er gespeeld om 16 uur.
Het toeval wil dat ik enen avond per week moet werken en da is juist den donderdag. Gelukkig bestaat er zoiets als congee, hoewel onzen baas da nie graag heeft omda er donderdagavond het meeste volk komt maar ik heb hem gezegd dak anders toch ziek was waarop hij prompt zijn akkoord gaf ![]() |
| 28 Apr 2008, 13:54 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: De donderdagmatche gaan meer dan wss weinig volk oplevere en zekers als we op verplaatsing moete spelen of ist aanvangsuur van 16uur naar 20uur veranderd dit jaar . Stel u voor dat ge op donderdagavond naar Turnhout moet ![]() en dan??? terug in de tijd : eindronde 2de klasse, 5de speeldag, een donderdagavond in mei 1991... Mits een overwinning kan Aalst na 30 jaar de promotie naar 1ste klasse bereiken. Match vangt om 19u aan omdat Turnhout geen verlichting heeft Op de autosnelweg een rij autobussen en auto's met dolle supporters, overal wit-zwarte vlaggen en sjaals die uit honderden auto's wapperen !! 5000 supporters, waarvan zeker 3500 uit Aalst. En ja hoor, na een thriller haalt Aalst het met 0-1 en weer naar 1ste. En mijn eerste (kleine) kater in mijn leven (ik was 16 jaar he!)Also, was ist das Problem mit "donderdagavond naar Turnhout"?? ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 28 Apr 2008, 14:32 |
|
| Pagina 6 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 23 Volgende |