Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 29
 Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Mijn moeder en stiefvader 3u gereden naar kortenberg, een kameraad die ns was komen kijken,
eveneens 3u, naar zottegem. Wij in stadion blijven hangen tot u of 8 en dan op 20 min-tjes in
;)
De beslissing betreffende de wedstrijd wordt op de bond genomen, niets is zeker...
Tis maar te hopen dat het niet den 21e december is want den 20e trouwt Lieven :(

24 Nov 2008, 8:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik vind niet direct een reglement terug ivm stopgezette wedstrijden. De hoop van sommigen dat de wedstrijd niet moet herspeeld worden en de uitslag op 1-0 zal behouden worden, kan ik alleszins al meteen de kop indrukken hoor :D . Een match moet nu eenmaal uit twee keer 45 minuten bestaan.
Volgens mij zal het gewoon zo zijn dat de wedstrijd volledig en vanaf 0-0 zal herspeeld worden. Een match maar gedeeltelijk laten herspelen, doen ze echt wel maar bij hoge uitzondering. En ergens terecht ook, want je kan het toch nog moeilijk normale omstandigheden noemen als je aan een match begint wetende dat ge na 45 minuten al gedaan hebt. Bovendien zouden dan de gegevens van de oorspronkelijke eerste helft moeten behouden blijven en kunt ge volgens mij eigenlijk maar drie wissels uitvoeren, want ge kunt nu eenmaal geen 22 verschillende spelers laten meedoen in één wedstrijd. Ik denk dus wel dat het gewoon volledig herspelen zal worden.

24 Nov 2008, 9:43
Reserve

AOL: rollo29
Bartos schreef:
Ik vind niet direct een reglement terug ivm stopgezette wedstrijden. De hoop van sommigen dat de wedstrijd niet moet herspeeld worden en de uitslag op 1-0 zal behouden worden, kan ik alleszins al meteen de kop indrukken hoor :D . Een match moet nu eenmaal uit twee keer 45 minuten bestaan.
Volgens mij zal het gewoon zo zijn dat de wedstrijd volledig en vanaf 0-0 zal herspeeld worden. Een match maar gedeeltelijk laten herspelen, doen ze echt wel maar bij hoge uitzondering. En ergens terecht ook, want je kan het toch nog moeilijk normale omstandigheden noemen als je aan een match begint wetende dat ge na 45 minuten al gedaan hebt. Bovendien zouden dan de gegevens van de oorspronkelijke eerste helft moeten behouden blijven en kunt ge volgens mij eigenlijk maar drie wissels uitvoeren, want ge kunt nu eenmaal geen 22 verschillende spelers laten meedoen in één wedstrijd. Ik denk dus wel dat het gewoon volledig herspelen zal worden.

ik denk ook herspelen, aangezien ze de tweede helft niet meer begonnen zijn. jammer.

24 Nov 2008, 10:05
forumlegende

Heb ooit al geweten dat ze in een wedstrijd in Spanje, en ik vermoed Real Madrid, enkel de laatste minuten + extra tijd hebben herspeeld op een andere dag. En de ploeg die achterstond heeft nog gewonnen ook...

De reden hiervoor ontglipt me nu wel ...

24 Nov 2008, 10:40
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
Heb ooit al geweten dat ze in een wedstrijd in Spanje, en ik vermoed Real Madrid, enkel de laatste minuten + extra tijd hebben herspeeld op een andere dag. En de ploeg die achterstond heeft nog gewonnen ook...

Ik weet ook niet meteen de reden meer, maar ik herinner me dat ook nog. Eigenlijk toch vrij onlogisch, want de ploeg die achter stond, kan dan natuurlijk ne spits of vijf aan den aftrap brengen.

24 Nov 2008, 10:56
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Vroeger was het volgens mij toch wanneer er al één helft gespeeld was, men de uitslag kon behouden. Denk dat dit wel alleen in provenciale werd toegepast.

24 Nov 2008, 11:10
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
Vroeger was het volgens mij toch wanneer er al één helft gespeeld was, men de uitslag kon behouden. Denk dat dit wel alleen in provenciale werd toegepast.

Dat zou toch heel onlogisch zijn hé. Uiteindelijk konden die gasten van Boussu Dour Borinage hier ook niks aan doen. Ofwel juist den tweeden helft herspelen met nen 1-0 stand ofwel gans herspelen vanaf 0-0, dat zullen wel de twee opties zijn. Maar ik ben er quasi zeker van dat het dat tweede zal zijn.

24 Nov 2008, 11:15
Iendracht.be - beheer

Spijtig van de sneeuwval, ik vond ons één van ons beste matchen spelen. Desondanks hebben we toch weeral enkele grote kansen weggegeven. Spotbeen doet dat niet onaardig voor zijn leeftijd, maar ik zou voorlopig toch altijd voor Roel kiezen op de rechtsback. Van Mieghem en Franck vond ik beter als gewoonlijk, en blijkbaar lukt het beiden om op een besneeuwd veld in één tijd te spelen, terwijl ik dat dit seizoen nog niet van hun had gezien. Iakovlevski lijkt mij niet de "topspits", maar hij kan wel nuttig zijn (zeker door zijn gestalte). Aelbrecht speelt trouwens al enkele weken aan een goed niveau, dat mag ook eens gezegd worden. Aan mentaliteit ontbrak het hem nooit, maar de vorige jaren was het toch nooit echt goed te noemen. De laatste weken verbaast hij mij (y)

Enorm spijtig van die sneeuw trouwens. Ik zag ons zeker en vast winnen en alle concurrenten waren punten aan't verliezen. Hopen op een vreemde hersenkronkel bij de bejaarden van de bond, zodat de tussenstanden de definitieve uitslag wordt :D

24 Nov 2008, 11:18
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Jeroen schreef:

Dat zou toch heel onlogisch zijn hé. Uiteindelijk konden die gasten van Boussu Dour Borinage hier ook niks aan doen. Ofwel juist den tweeden helft herspelen met nen 1-0 stand ofwel gans herspelen vanaf 0-0, dat zullen wel de twee opties zijn. Maar ik ben er quasi zeker van dat het dat tweede zal zijn.
Ja, ik zeg niet dat dat nu het geval gaat zijn, maar ge had gezegd dat een match altijd uit twee helften bestaat, daar reageerde ik dus op ! :angel:

24 Nov 2008, 11:20
Scholier

En wat met het reeds betaalde entreegeld? Hoe gaan ze dat oplossen?

24 Nov 2008, 11:32
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
Dani schreef:

Ik weet ook niet meteen de reden meer, maar ik herinner me dat ook nog. Eigenlijk toch vrij onlogisch, want de ploeg die achter stond, kan dan natuurlijk ne spits of vijf aan den aftrap brengen.

Was door bomalarm.

Ik kan jullie nu zeggen, match moet sowieso herspeeld worden met een 0-0 stand. Wij hebben dat drie jaar geleden meegemaakt. Thuis tegen Berchem stond het 1-1 of 2-1, de match werd gestaakt en een paar weken daarna gewoon opnieuw gestart en bij een 0-0 stand.

24 Nov 2008, 11:37
Iendracht.be - beheer

Kalisj schreef:

Ik denk wel dat iedereen met zijn ticket (dus mensen, niet wegsmijten) volgende keer terug zal binnenmogen zeker. Ik kan me niet herinneren of er een precedent is van een match van ons die halfweg gestopt is. Alleszins voor de club wel een aderlating natuurlijk als ge de match nog eens moet organiseren zonder dat ge inkomstgeld kunt incasseren (wat doet ge met premies van spelers bijvoorbeeld?).

24 Nov 2008, 11:37
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Kalisj schreef:

Vanaf dat een wedstrijd al 45 minuten is kunnen doorgaan heeft niemand nog recht op het terugkrijgen van het entreegeld. Wij hebben het gisteren voorgehad dat de wedstrijd werd afgelast na 20 minuten en de mensen konden zonder problemen alles terug krijgen.

24 Nov 2008, 11:38
Nationale Ploeg

Ik lees hier juist ook iets raar op de site van wambeek. Daar is de match ook met de rust stopgezet bij een 0-1 stand en ze zijn er daar al zeker van dat de match volledig wordt herspeeld. Bovendien zeggen ze dat alle schorsingen vervallen omdat er reeds 45 min gespeeld is. Of het waar is, is een andere zaak.

24 Nov 2008, 11:46
Iendracht.be - beheer

Citeer:
Artikel 1469 Toegangsbewijzen: bijzondere gevallen
1. Principes
11. Indien een wedstrijd stopgezet wordt na het einde van de eerste helft, worden de tickets noch terugbetaald, noch gevalideerd
voor een andere wedstrijd.

12. Bij algemene afgelasting, of wanneer de wedstrijd wordt uitgesteld vóór de aanvang of stopgezet voor het einde van de
eerste speelhelft, moeten de verkochte tickets terugbetaald worden aan de toeschouwers die erom vragen.

Blijkbaar kunnen de tickets inderdaad niet terugbetaald worden. Ik vrees dat iedereen wel opnieuw zal moeten betalen dan. Ik vraag me wel af wat ze met abonnees gaan doen. Gaan die moeten betalen deze keer?

24 Nov 2008, 11:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 29