|
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
en dan nu wachten op t wedstrijdverslag
![]() _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 30 Nov 2008, 17:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Tja, twas zoals op Diegem he.Dillen neemt er Aelbrecht af in den 2de helft en den iendracht was offensief direct een stuk minder.Waarom hij er steeds Aelbrecht afneemt en nooit eens Van Mieghem of Franck is mij een raadsel.Positief was wel dat onze Rus duidelijk beter was dan in zijn eerste 2 matchen.Ik had rechts vooraan Boussoufa in de basis verwacht, met daarnaast Dimitri en Lord, maar er werd geopteerd voor meer middenveld spel.Volgende week beter.
![]() _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 30 Nov 2008, 19:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Alba schreef: en dan nu wachten op t wedstrijdverslag ![]() U vraagt, ik draai... Pas op; is mijn ongezouten mening hé zoals steeds. Er zullen er veel niet mee akkoord zijn, maar soit... Goed begonnen aan de wedstrijd zoals tegen Diegem. Druk in de eerste minuten, enkele corners. Na een afvallende corner knalt Seminck staalhard op doel en even knap haalt Willockx de bal vanonder de lat... Een vijftal minuten later (rond het kwartier) prachtige bal tot bij Lord, die zet zijn man in de wind en legt hem panklaar voor onzen Dimi die hem van in de kleine back recht op Willockx schiet. Bal moest er altijd in... Na die kans, tien minuten absoluut niks...tot De Oliveira (ex-Hamme) op rechts doodsimpel Steurs kan uitkappen, rustig naar binnen komt en van net buiten de zestien de bal met links heel mooi in de rechterhoek krult. Reactie van onze ploeg: nougabollen...weer oeverloos gebrei zonder diepte en een trainer die als een zoutpillaar naast de bank blijft staan (op een gegeven moment gaat Lord gewoon gesticuleren voor de bank erop wijzend wat er in godsnaam moet gebeuren...) Dan op slag van rust, plots een goede doorsteekbal van Aelbrecht op Lord (toen al even op rechts), die zijn man weer te slim af, knap afgelegd naar onzen Dimi die nu wel kalm blijft en de bal binnenschuift. Laat het beste verhopen voor de tweede helft denk je dan... Maar niks is minder waar... Geen ideeën, geen inspiratie... Op het uur opnieuw een knappe doorsteekbal (met een boogje) over de laatste verdediger maar de inlopende Lord, in plaats van meteen de besluiten, probeert de bal te controleren maar bal botst op zijn knie en weg kans... Het kantelmoment want een minuut later ligt de bal bij ons wel in het net... Van Mieghem staat te slapen op het middenveld, middenvelder met de bal weg, bal tot bij De Oliveira die gemakkelijk wegloopt bij Spotbeen en hem rustig over De Veirman legt... Dan wissel Aelbrecht door Boto (die ook op het middenveld diende te spelen) maar ja, als het al van bij het begin fout staat, moet je daar Boto ook ni zetten hé... Soit, weer geen enkele kans van ons te noteren... Lange ballen op Dimi waar hij nooit iets mee deed... Stond er ook wel weer alleen voor, maar ja, welke spits niet dit seizoen... Tot overmaat van ramp prikt St-Niklaas nog een derde keer, Spotbeen (zowel verdedigend als opbouwend keer op keer de mist in vandaag) nogmaals gedold door alweer De Oliveira, die kapt en weerkapt en hem dan vanop de rand van de zestien in de linkerhoek knalt... De Veirman weer kansloos... Resultaat: drie kansen, drie potten - wij veel de bal en geen dreiging... Kalf verdronken natuurlijk - Boussoufa kwam er nog in voor Spotbeen (net na de 3-1) en Couly voor Lord (geblesseerd dacht ik) maar buiten een schot van Dessaer kwam er niks meer... Tot in de negentigste minuut Willockx voor een aanstormende Aalst-speler de bal wou oprapen, maar dat buiten zijn strafschopgebied deed. Rood en doordat St. Niklaas al 3x had gewisseld, moest er een veldspeler in doel. Franck krult de vrijeschop schitterend over de muur en gaat via de lat binnen... Alles op alles nu... Een lange bal nog die op doel wordt getrapt en van de lijn (of erachter?) wordt gered (al dan niet met de hand). Rebound voor Boto die van net buiten de zestien heel goed op doel knalt, maar prachtsave (klemvast) van de stand-in keeper. Daarna nog wat tumult met een speler van St-Niklaas die voor dood blijft liggen en tijd wint, Couly die dan onbegrijpelijk de bal teruggeeft en zo eigenlijk het doodsvonnis tekent... Nog een invaller van St-Niklaas alleen voor De Veirman maar naast... Gevolg: 3-2 verlies tussen alweer twee bedroevend zwakke ploegen, waarbij de ploeg die het beste stond, het alweer haalde... Ik dien weer te herhalen wat ik hier al lang schrijf, maar ik hoop dat er nu ook eens iets aan wordt gedaan... 80 minuten gespeeld zonder iemand vast op rechts (Lord af en toe, maar dan verlies je dreiging op links) tot Boussoufa de eer kreeg... Voor de rest 4 mannen centraal op dat middenveld binnen 5 meter, waar De Schutter dan bij balverlies nog over het hele veld de gaten moet dichten... Den Dimi op zijn eilandje en geen duel kunnen winnen na het eerste kwartier... Let op mijn woorden: gaat dezelfde toer op als Arnold, Boussoufa, Kabongo, Lord -> de centrale aanvaller is het kind van de rekening in ons systeem... Het is een ramp ons middenveld en het ligt niet alleen aan de spelers... Als je als trainer dat probleem niet ziet, ben je ofwel blind ofwel geen trainer - zo simpel is het... En voor de rest en de positivo's: een goed eerste kwartier spelen en een slotoffensief van 5 minuten opzetten is niet voldoende om nog langer krediet te krijgen... Het zijn verdorie die andere 70 minuten dat er niks maar dan ook niks wordt geforceerd... De knopen gaan eindelijk eens moeten worden doorgehakt want wat Van Mieghem weer op dat veld liep te doen, beats me... Ook Spotbeen was niet goed, Steurs evenmin, het middenveld al helemaal niet op uitzondering van Lord, dus ja dan schiet er niet veel meer over hé... Maar ja, Dillen zal wel weer een andere match gezien hebben zeker? |
| 30 Nov 2008, 19:34 |
|
|
Freak
en franck,heeft die meegedaan?geen 200 meter gelopen en geen enkele goede pass.laat hem er alstublieft af.spotbeen kan niet mee ,franck kan niet mee,en diene rus moet ook nog veel boterhammekes eten.
|
| 30 Nov 2008, 19:52 |
|
|
Reserve
Waarom blijven ze zo krampachtig aan dat systeem met 1 spits en een overbevolkt centraal middenveld vasthouden? Koppigheid? Probeer ne keer met arnold of Boto naast diene Rus! En met een echte rechtse middenvelder. (ipv Van Mieghem)
|
| 30 Nov 2008, 19:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
DT, Ben akkoord tot uw laatste alinea...Wat Van Mieghem op da veld liep te doen. Wat liep Franck daar te doen? Alain was in de eerste helft nog vrij redelijk. Aelbrecht TOTAAL onzichtbaar!
Toch even herinneren: Couly werd hier binnengehaald als dé draaischijf, de betere van Dujardein. Komt niet eens meer in de ploeg, terwijl ne Franck...ach ja,.... Ons spelsysteem trekt op niks! Eén spits, zwalpend middenveld en twee backs die vol inzet zitten maar eigenlijk niet als titularissen op het plein mogen. Ze kunnen de lijn niet halen dus zijn totaal ongevaarlijk en onzeker in de opbouw. Boto wordt er ingebracht...ja, van vorig seizoen weten we wat die waard is hé! Transfers: totale mislukking: Boussoufa, Wouter, Kabongo kunne mee met het huisvuil. Franck: slechte passes in overmaat... Lord: Twee man op zijn kap en gedaan met spelen, gedaan met EA. De Veirman: Kan die gast eigenlijk deftig op nen bal shotten? Veel te onzeker én ook al geen alternatief op de bank. DUS Een seizoen om snel te vergeten. Roeien met de riemen die er zijn: Volgend seizoen een karrevracht nieuwe 'vedetten' en een lading buiten. Sorry ze gasten, Even goeie vrienden! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 30 Nov 2008, 19:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
suppo schreef: Waarom blijven ze zo krampachtig aan dat systeem met 1 spits en een overbevolkt centraal middenveld vasthouden? Koppigheid? Probeer ne keer met arnold of Boto naast diene Rus! En met een echte rechtse middenvelder. (ipv Van Mieghem) Tja,zolang dat boer Dillen hier trainer is gaat er niet veel beterschap komen.Hoe dat ons bestuur aan zo'n derderangstrainerke geraakt is versta ik toch niet zé.Wij kunnen de spelers afbreken,maar franck heeft precies meer defensieve dan offensieve taken van Dillen,bij de rust stond meneer na 5minuten al weer buiten .Zijn wissels trekken zeker al op niks.Wat zal hij vandaag zeggen in zijn nabeschouwing:"we waren de betere,maar we hadden pech"? |
| 30 Nov 2008, 19:58 |
|
|
Freak
akkoord witzwet.
|
| 30 Nov 2008, 19:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jawat, respect voor al diegenen die vandaag gaan zien zijn en 90 minuten gebleven zijn....
wat een strontvoetbal !!! We glijden elke week meer en meer af naar het typische betonvoetbal van 3de klasse, alle lof naar de trainer daarvoor Tot aan de tegengoal was het waarschijnlijk weer schitterend :) _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Nov 2008, 20:00 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
In het eerste kwartier worden twee dijken van kansen uit het doel geranseld door een kieper de naam waardig. De ene mist de kansen, de andere trappen hem erin (zonder kansen), gewoon eens trappen en ZIE binnen, 3x.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 30 Nov 2008, 20:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: DT, Ben akkoord tot uw laatste alinea...Wat Van Mieghem op da veld liep te doen. Wat liep Franck daar te doen? Alain was in de eerste helft nog vrij redelijk. Aelbrecht TOTAAL onzichtbaar! Toch even herinneren: Couly werd hier binnengehaald als dé draaischijf, de betere van Dujardein. Komt niet eens meer in de ploeg, terwijl ne Franck...ach ja,.... Ons spelsysteem trekt op niks! Eén spits, zwalpend middenveld en twee backs die vol inzet zitten maar eigenlijk niet als titularissen op het plein mogen. Ze kunnen de lijn niet halen dus zijn totaal ongevaarlijk en onzeker in de opbouw. Boto wordt er ingebracht...ja, van vorig seizoen weten we wat die waard is hé! Transfers: totale mislukking: Boussoufa, Wouter, Kabongo kunne mee met het huisvuil. Franck: slechte passes in overmaat... Lord: Twee man op zijn kap en gedaan met spelen, gedaan met EA. De Veirman: Kan die gast eigenlijk deftig op nen bal shotten? Veel te onzeker én ook al geen alternatief op de bank. DUS Een seizoen om snel te vergeten. Roeien met de riemen die er zijn: Volgend seizoen een karrevracht nieuwe 'vedetten' en een lading buiten. Sorry ze gasten, Even goeie vrienden! Absoluut akkoord ook hoor witzwet en ik had inderdaad naast Van Mieghem ook gerust Franck, etc. kunnen noemen, maar Van Mieghem staat nu op zijn plaats (Franck heeft zich moeten aanpassen namelijk) en is het dat dan wat we van hem mogen verwachten?? Van mij mogen ze alletwee uit de ploeg zenne, van mijn part vervang je zelfs op Lord na gans je middenveld... maar je weet ook dat dat niet gaat gebeuren... En dan vind ik dat een Franck toch op zijn minst nog zijn verantwoordelijkheid opneemt - steekt zich niet weg, ook al mislukt er veel wat hij doet... Maar wat heeft Van Mieghem in die tweede helft nog gedaan??? In zo'n matchen zie je inderdaad ook dat een Steurs zijn gebrek aan kwaliteit niet meer kan verdoezelen... Bidden dat Van Dender nog op topniveau geraakt zeker... We kunnen kakken op de spelers zoveel we willen hé, maar met een trainer die de ballen niet heeft om een echte ploeg op het veld te zetten dan gaat het alleen nog verder bergaf... Blijkbaar zou het thuisvoordeel van Peruwelz overgekocht zijn? Jammer want ik had graag gezien hoeveel mensen er met dit geklungel nog naar Peruwelz zouden willen bollen zijn... Mij zien ze in elk geval niet meer op verplaatsing - Woluwe Zaventem, Diegem, vandaag... allemaal krak dezelfde kutwedstrijden... Geen strijd, geen passie, echt jammer... |
| 30 Nov 2008, 20:09 |
|
|
Miniem
Blijkbaar zijn het terug Franck en van Mieghem die de volle laag krijgen,nogthans de vele kansen die ze vooraan de nek omwringen?en zeg nu zelf het is hier al genoemd drie kansen en drie doelpunten zijn dit allemaal de fouten van deze twee.Franck staat toch ook al met drie doelpunten ook al zijn er penalty's bij want die moeten er ook in .Als je ziet wat die speler nog klemvast pakt op het einde van de match dan weet je het wel zeker.
|
| 30 Nov 2008, 20:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
demol schreef: Blijkbaar zijn het terug Franck en van Mieghem die de volle laag krijgen,nogthans de vele kansen die ze vooraan de nek omwringen?en zeg nu zelf het is hier al genoemd drie kansen en drie doelpunten zijn dit allemaal de fouten van deze twee.Franck staat toch ook al met drie doelpunten ook al zijn er penalty's bij want die moeten er ook in .Als je ziet wat die speler nog klemvast pakt op het einde van de match dan weet je het wel zeker. Franck kan ik nog inkomen, komt veel de bal ophalen aan de verdediging maar kan er dan niets mee doen omdat iedereen hem wegsteekt. Maar van mieghem verdedigen? Die jongen is gewoon veel te plat. Gaat niet in duel, geeft zwakke passes (2de tegengoal mag hij mooi op zijn naam schrijven. Kom hij heeft dan toch is nen assist). Het middenveld loopt elkaar voor de voeten. Van mij mogen franck en van mieghem op de bank hoor. Geef mij maar de schutter en aelbrecht centraal op het middenveld. Zet er dan 2 spitsen op. Hopenlijk maken 2 halve spitsen toch 1nen. Enkel midden rechts zie ik een probleem. Mss daar franck zetten maar haal hem in ieder geval uit het middenveld. 3de klasse is werkvoetbal. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 30 Nov 2008, 20:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Midden rechts : Van Damme.
![]() _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 30 Nov 2008, 20:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
de langen schreef: Midden rechts : Van Damme. ![]() Droomt verder,zolang dat dillen hier trainer is komt die jongen er niet aan te pas ,hoe spijtig dit ook is. |
| 30 Nov 2008, 20:29 |
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |