|
|
| Pagina 6 van 12 |
[ 170 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Normaal gezien zitten ze nu aan het eind van de reguliere speelminuten
_________________ Iendracht.be Fotosite |
| 25 Jan 2009, 17:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
voila, match gedaan
1 puntjen gepakt, het kan slechter! _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 25 Jan 2009, 17:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Twan schreef: Normaal gezien zitten ze nu aan het eind van de reguliere speelminuten Tis afgelopen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 25 Jan 2009, 17:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat je thuis moet winnen en op verplaatsing een punt pakken
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Jan 2009, 17:49 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
IendrachterForLife schreef: Alba schreef: wat gebeurt daar nu allemaal... misschien spelen ze nog 5minuten over nu... Die arbiters kunnen moeilijk de klok lezen ![]() da's alleen maar als in t nadeel van den Iendracht is... _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 25 Jan 2009, 17:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat je thuis moet winnen en op verplaatsing een punt pakken overal moet je winnen ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 25 Jan 2009, 17:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Alba schreef: IendrachterForLife schreef: Alba schreef: wat gebeurt daar nu allemaal... misschien spelen ze nog 5minuten over nu... Die arbiters kunnen moeilijk de klok lezen ![]() da's alleen maar als in t nadeel van den Iendracht is... daarom dat ik dat ook zei... ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 25 Jan 2009, 17:51 |
|
|
Vicky schreef: Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat je thuis moet winnen en op verplaatsing een punt pakken ja da's waar, maar niet als 9de in t klassement staat met 12 punten achter op den 1sten.... enfin beter dan niks, we zullen t hier straks wel lezen wat er daar allemaal gebeurt is in die laatste 5 minuten... _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 25 Jan 2009, 17:52 |
|
|
Alba schreef: Vicky schreef: Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat je thuis moet winnen en op verplaatsing een punt pakken ja da's waar, maar niet als 9de in t klassement staat met 12 punten achter op den 1sten.... enfin beter dan niks, we zullen t hier straks wel lezen wat er daar allemaal gebeurt is in die laatste 5 minuten... inderdaad beter 1punt dan geen! toch jammer zo dicht bij het einde! _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 25 Jan 2009, 17:53 |
|
|
IendrachterForLife schreef: Alba schreef: IendrachterForLife schreef: misschien spelen ze nog 5minuten over nu... Die arbiters kunnen moeilijk de klok lezen ![]() da's alleen maar als in t nadeel van den Iendracht is... daarom dat ik dat ook zei... ![]() oeps ![]() _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 25 Jan 2009, 17:54 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Ja jongens, weer een match dichter tegen het einde van het seizoen en dat kan wat mij betreft geen dag te vroeg komen ... De arbiters waren misschien niet bijster sterk, maar de twee ploegen waren ronduit zwak. Als ge zo 20 minuten in uw kot kruipt, krijgt ge ten andere van iedereen slaag. En De Veirman was ook alweer in de verste verte niet te zien bij die goal ...
|
| 25 Jan 2009, 18:34 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
![]() Zoek de fout, het nieuwe één spel op teletekst pagina 544. |
| 25 Jan 2009, 18:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik gok op 4-1
![]() |
| 25 Jan 2009, 18:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Al bij al een verdiende uitslag van 2 ploegen die toch wel ondermaats voetbalden.
Ook het herhaaldelijk stilliggen van de match bracht het spelpeil nu ook niet naar hogere sferen. En inderdaad, als je 25minuten met 10 u terugtrekt dan krijg je vroeg of laat het deksel op de neus. Ik vond Lieven niet zo slecht vandaag, maar als je in een tijd van zo scherp kan schieten dan stond die muur toch ook niet bijster goed opgesteld. Jammer genoeg gebeurde dit op een zoveelste imaginaire fout. Dat Dillen niet eerder ingrijpt is me toch ook een raadsel. Je haalt een 'broodnodige' (dixit dillen) spits er bij en je laat hem dan 75 minuten op uw bank. Ah ja, dat het voor dit jaar niet zal zijn, dat wisten we ondertussen al. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Jan 2009, 18:45 |
|
|
st niklaas verloren
centre verloren waregem verloren peruwelz - fr borain gelijk oudenaarde en zottegem gelijk we doen ons niet zo een slechte zaak hoor.. De 2 kopploegen winnen wel alle 2 _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 25 Jan 2009, 19:02 |
|
| Pagina 6 van 12 |
[ 170 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Volgende |