|
|
| Pagina 6 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
Bram schreef: Ik denk dat Limpens toch vooral niet de slechte trainer is, voor wat hij hier verweten werd. Sinds zijn vertrek zijn de blessures er niet op verminderd.... ondanks een sportieve cel die beweerde dat het allemaal aan Limpens lag. En de transfers zijn niet gelukt hé zoals Wim daar zegt, als ze gelukt waren stonden we niet 17de, simpel. Ge hebt elke week een halve ploeg die ver onder zijn niveau speelt, en een helft die op hun niveau speelt. Bovendien, op Filipovic na amper spelers die een constante in hun spel kunnen leggen hebben dit jaar. Zelfs de keeper werd in twijfel getrokken.... wat ik trouwens enorm ondoordacht vind.... maar bon dit forum heeft zijn "werk" gedaan blijkbaar De analyse die je maakt, mja zo kon je dat van de ploeg van vorig jaar ook maken, iedereen had wel 1 kwaliteit (meer zeker niet)... 't kwam er alleen maar 1 keer om de 20 matchen uit. Enkel als iedereen op niveau is, en iedereen 90 minuten lang loopt en geconcentreerd is zie ik ons 2 weken na elkaar winnen. 1 of 2 spelers die minder zijn, of 5 minuten slapen is al genoeg voor een tegendoelpunt. De laatste 2 weken is dat ook wel al gebleken. Enfin, vant weekend ist van moeten hé, VDH beschikt op dit moment ongeveer over zijn volledige ploeg (voltallig moet je op EA nooit op rekenen) .... en met Temse misschien nog één van de meer voetballende ploegen op bezoek. Er zijn verschillende versies waarom Limpens hier moest gaan en ik ga hier niet beweren dat het een slechte trainer is - op Sint -Truiden is zelfs gebleken dat het een ideale underdog-trainer is - was van minuut 1 tot de laatste de perfecte match. Dus geen verrassing dat hij het bij Zottegem zeer goed doet... Maar het was wel een feit dat er een aantal spelers zijn ontslag zelf in de hand hebben gewerkt, dat hij in de derde periode van het seizoen terug in derde de ploeg nooit meer aan het voetballen heeft gekregen (op de eindronde na dan) en dat de voorbereiding op vorig seizoen (met een kern die hij - itt het seizoen ervoor -wel zelf mocht samenstellen) een complete ramp was... Ik zeg nergens dat ik akkoord ga met de gang van zaken maar ik denk dat er bij de aankondiging van de transfers (zelfs bij de voorbereiding nog) niemand had gedacht dat het zo slecht zou lopen... En de transfers direct linken aan de plaats in de stand is zoals je zelf zegt, simpel, maar net iets te simpel... Transfers zijn 1 ding, d'er een ploeg van maken is een ander maar het is wel zeker dat het niet vanzelf gaat... Met zo'n lange voorbereiding en zoveel wedstrijden vind ik het gewoon jammer dat we met dat potentieel (vergelijk het potentieel van de ploeg aub niet met dat van vorig jaar hé) gewoon nog niet meer hebben gezien... Er is vaak gekakt op Patrick Dewilde in het verleden hé, zelfs toen hij hier trainer was en ongeslagen de winterstop haalde, maar d'er zijn toch veel van die kakkers die hem graag zouden willen terug zien komen hebben... Hij ging uit van de sterktes en kwaliteiten van zijn spelers en ging van daaruit werken... Zijn opvolgers waren of zijn (of pretenderen) mensen (te zijn) die een systeem/manier van spelen in hun hoofd zitten hebben en dat kost wat kost willen doordrukken op een ploeg ongeacht wat de spelerskwaliteiten zijn... als je dat moet rijmen met een ploeg die voor de prijzen moet spelen, kom je vaak bedrogen uit... Maar ik weiger te geloven dat er van dit spelerspotentieel niks beter te maken is... Wel raar dat er nu met scherp op de transfers wordt geschoten, terwijl een pak van de mensen die nu staan te schieten in de rubriek van gewenste spelers vóór dit seizoen, bijna allemaal de spelers die er nu zijn, hadden willen zien komen... Redelijk hypocriet toch... En dat continue verdedigen van een Van Steenberghe mag toch ook stoppen - buiten zijn glansprestatie tegen Namen in de beker is hij gewoon een pak minder dan vorig seizoen - punt uit. Aan wat het ligt, ik heb er geen idee van maar als supporter zie je niet meer datzelfde soliede sluitstuk als vorig jaar, hoe jammer ik dat ook voor ons - en voor hem - vind. Hij gaat in de voorbereiding enkele keren flagrant in de fout, ook op Sottegem trouwens, maar krijgt terecht het vertrouwen de weken erna wegens zijn status en wat hij vorig seizoen liet zien... Van den Noortgaete krijgt door blessure van Steven zijn kans in de beker tegen United en grijpt die voluit met enkele fantastische saves. Steven keert als eerste keeper - weer terecht - terug onder de lat wegens weer fit (al blijkt dat niet uit zijn prestaties vind ik persoonlijk), maar je kan toch niet zeggen dat hij tegen Heist en Oudenaarde een toonbeeld van rust en zelfvertrouwen was??? Dan dat akkefietje met den trainer (was vorig jaar op Wielsbeke ook al zoiets tussen die twee) en voilà... Als je dan weet dat je op de bank een doelman hebt die ook een goed niveau haalt, die nog nooit ontgoochelde (noch in de voorbereiding noch in de beker) en die beter is met de voet dan Steven (relance) dan weet je dat zoiets kan voorvallen... Dus die opmerking van het forum deed zijn werk -> de voorstanders van Van Steenberghe hebben ook alles in het werk gesteld om Steven's mindere momenten zo goed mogelijk af te zwakken, dus zal het forum wel niet de doorslag gegeven hebben denk ik... Mij kan het geen barst schelen wie van de twee het is...maar ik heb in elk geval niet het gevoel dat er nu een slechtere keeper tussen de palen staat op wat ik dit seizoen al heb gezien van de doelmannen... |
| 09 Okt 2009, 18:54 |
|
|
Junior
VDH staat dikwijls sommige spelers zot te maken langs de zijlijn.Sommigen presteren beter onder extra druk, anderen niet.Vorig seizoen kwam Steven steeds met succes uit op voorzetten en corners.Nu blijft hij bij deze situaties staan.Van Den Noortgaete is sterk op zijn lijn, maar heersen in de lucht op corners en voorzetten doet hij voorlopig toch ook niet.Aan hem morgen om het tegendeel te bewijzen.
|
| 10 Okt 2009, 18:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
bert schreef: VDH staat dikwijls sommige spelers zot te maken langs de zijlijn.Sommigen presteren beter onder extra druk, anderen niet.Vorig seizoen kwam Steven steeds met succes uit op voorzetten en corners.Nu blijft hij bij deze situaties staan.Van Den Noortgaete is sterk op zijn lijn, maar heersen in de lucht op corners en voorzetten doet hij voorlopig toch ook niet.Aan hem morgen om het tegendeel te bewijzen. |
| 10 Okt 2009, 20:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
bert schreef: VDH staat dikwijls sommige spelers zot te maken langs de zijlijn.Sommigen presteren beter onder extra druk, anderen niet.Vorig seizoen kwam Steven steeds met succes uit op voorzetten en corners.Nu blijft hij bij deze situaties staan.Van Den Noortgaete is sterk op zijn lijn, maar heersen in de lucht op corners en voorzetten doet hij voorlopig toch ook niet.Aan hem morgen om het tegendeel te bewijzen. Als ge een trainer hebt die staat te coachen langs de zijlijn maakt hij de spelers zot.Blijft hij gans de match op zijn luie kont zitten dan is het ook niet goed. |
| 11 Okt 2009, 2:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik ben benieuwd hoe we vandaag voor de dag gaan komen. Iets in de trend van de Rode Duivels gisteren zie ik wel zitten. Goede organisatie, druk zetten op de speler met de bal, werkende spitsen en flankspelers die het spel breed houden.
Als we Depoitre laten herspuiten kan hij dienen als Mpenza! ![]() |
| 11 Okt 2009, 9:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Chris Andries kijkt uit naar de match bij E. Aalst.
De competitie begint te lopen en na zondag is al een kwart van de wedstrijden gespeeld. Zondag maak ik een eerste balans op van de reeds afgewerkte wedstrijden. Maar eerst nog Aalst, een ploeg die algemeen verwacht werd als titelkandidaat maar op dit moment deze verwachtingen nog niet kon inlossen. Dat deze ploeg tot veel, zeer veel meer instaat is, staat buiten kijf. Het is aan ons om dit nog een weekje uit te stellen. Om daarin te lukken, zullen we zeker en vast uit een ander vaatje moeten tappen dan vorige zaterdag, waar we een niet agressief genoeg Temse hebben gezien. Deze agressie en lef zullen we zeker nodig hebben tegen al dat Aalsters geweld. We zullen ons tempo en balcirculatie moeten opvoeren en zeker 100% geconcentreerd deze wedstrijd moeten afwerken. Supporters, ga de strijd aan tegen de geweldige supporters van den Iendracht en roep ons naar minimaal een puntje. _________________ geer'n bè |
| 11 Okt 2009, 11:09 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Ik ga voorlopig niet meer kijken door de tegenvallende prestaties
Ik weet het, echt supporteren is dat niet, maar zo heb ik wat meer tijd voor vrouw en kind. Nieuwtjes zijn echter altijd welkom. |
| 11 Okt 2009, 15:38 |
|
|
Knaap
Iemand een tussenstand (ruststand)?
|
| 11 Okt 2009, 15:48 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 16:17 Berichten: 44 |
rust 0-0
|
| 11 Okt 2009, 15:56 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Inderdaad 1-0 en we zouden duidelijk beter zijn... Hopelijk houden ze het nu in de tweede helft eens vol.
![]() |
| 11 Okt 2009, 16:02 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
laat ons hopen
want de laatste weken spelen ze een schitterende eerste helft en de tweede helft is t game over.. |
| 11 Okt 2009, 16:15 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
En nog steeds 1-0 ???
|
| 11 Okt 2009, 16:43 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Toch nog niks gehoord, dus ik vermoed het...
|
| 11 Okt 2009, 16:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
1-1, volgens mijn bron
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Okt 2009, 16:47 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
1-1 ??? Het is niet waar hé !?
|
| 11 Okt 2009, 16:50 |
|
| Pagina 6 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 21 Volgende |