|
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
meteen 2-3
![]() _________________ MCMXIX |
| 31 Jan 2010, 17:35 |
|
|
Scholier
afgeweken bal blijkbaar.
Nu nog 2 goals op 10 minuten... Al straffer stoten gezien! ![]() |
| 31 Jan 2010, 17:41 |
|
|
Junior
fuck. verleden week erg onverdiend verloren en nu ook prijs ?
|
| 31 Jan 2010, 17:50 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05 Berichten: 84 |
Ja jongens, 't is niet voor één of 't ander maar het is de 2x dat BVR het met ongeveer dezelfde ploeg (met o.a. Troch in de rangen en zonder Depoitre enz...) als VDH in het begin van de comp.moet rooien en blijkbaar lukt het hem toch ook minder...
_________________ New website: http://www.egmontarmy.be New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/ |
| 31 Jan 2010, 17:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
tis gedaan, zal knokken worden tot de laatste speeldag...
_________________ MCMXIX |
| 31 Jan 2010, 17:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Stevain schreef: Ja jongens, 't is niet voor één of 't ander maar het is de 2x dat BVR het met ongeveer dezelfde ploeg (met o.a. Troch in de rangen en zonder Depoitre enz...) als VDH in het begin van de comp.moet rooien en blijkbaar lukt het hem toch ook minder... En zeg het ons eens,hoe speelde hij dan wel vandaag ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jan 2010, 17:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Net terug. Ik vond ons niet goed spelen. Als die bal van Ken er in de eerste minuut ingaat krijg je natuurlijk een andere wedstrijd maar ja, dat is praat achteraf. We verliezen van een heel matig Hoogstraten dat duidelijk naar hier kwam om de boel op slot te doen en toch nog wint..
Trochsken... Ik was een grote fan maar kan die jongen het nog? Waar is de Troch die hier alles in de vernieling speelde in zijn eerste seizoen, hij kan precies niet meer lopen, is precies nog trager geworden en duel-en kopkracht heeft hij ook nooit gehad. Vroeger maakte hij dit goed met veel voetballend vermogen en technisch vernuft, maar het komt er zo weinig uit. (Wel een knappe één-twee met Lord in de 1e helft, maar toch veel te weinig voor een speler als Troch). Met de rust dan ook uit zijn lijden verlost. BVR gokte met Filipovic links te zetten maar ik vond dat hij zich daar toch minder kon doorzetten. Verder vond ik Brecht Moreels zijn zwakste match voor ons spelen centraal vanachter. Ik vond de keeper goed, redde subliem op die kogel van een vrije trap en was alert bij die indraaiende corner. Kestens, Van Damme, De Castro, De Schutter & Flippo (1e helft) waren voor mij de beteren. Wouter Moreels werkte hard maar was niet altijd zuiver in de passing en mist toch duidelijk een type Depoitre naast zich. 0/6: het zal nog knokken worden voor de eindronde. |
| 31 Jan 2010, 18:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Sorry gasten, maar als Thomas er af was ging het toch heel wat minder vlot.
Nog eens sorry, die gasten die elke keer als Thomas een slechte pas gaf kan ik echt niet meer uitstaan. Gezien hoeveel slechte passen Brecht gegeven heeft? En daar is geen enkele keer commentaar op geweest laat staan dat ze hem uitgefloten hebben. Als we de eerste helft de kansen afmaken komen we nooit in de problemen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Jan 2010, 18:20 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Als we eerlijk zijn waren we vandaag niet goed. Je speelt een goed eerste kwartier maar daarna niets meer. Het liep vandaag voor geen meter. Je scoort twee keer op een afgeweken bal en dan krijg je na de 2-2 meteen het deksel op de neus.
We kropen vandaag ook weer te veel naar achter. Dit aalst deed me denken aan de eerste maand. @stevain: moeit u met uw eigen ploeg. Tis daar ni veel beter. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 31 Jan 2010, 18:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
beste jammen, als je met slechts 10 speelt als je nummer 10 op het veld staat gaat het natuurlijk nooit ... oke, Brecht Moreels zijn passing was vandaag ook ronduit zwak te noemen, maar van een verdediger kan je dat nog aanvaarden (t was zeker niet slechter dan hoe Seminck hier al 4 seizoenen de bal inspeelt) Maar van je spelbepaler mag je toch meer verwachten? Een beetje de kop ervoor leggen ... een sprintje van 20m winnen tegen een trage laatste man (Tim De Keyzer)? Een corner deftig trappen? Neen, voor mij hoeft hij der ook niet meer opkomen met de mentaliteit van vandaag, dan nog liever met een Verheyden op 1 been maar met de mentaliteit die die tenminste steeds heeft dan onze 'ik ga efkes een namiddagwandelingetje in de zon maken' Thomas Traach.
![]() Laatst gewijzigd door the_red_ant69 op 31 Jan 2010, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Jan 2010, 19:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
jammen schreef: Sorry gasten, maar als Thomas er af was ging het toch heel wat minder vlot. Nog eens sorry, die gasten die elke keer als Thomas een slechte pas gaf kan ik echt niet meer uitstaan. Gezien hoeveel slechte passen Brecht gegeven heeft? En daar is geen enkele keer commentaar op geweest laat staan dat ze hem uitgefloten hebben. Als we de eerste helft de kansen afmaken komen we nooit in de problemen. Het heeft niets met slechte passing te maken he, drie keer gaat een goede bal of zelfs kans verloren omdat het tempo waarmee hij achter de bal loopt gewoon tergend traag is. Er volgt ook nog eens een tegengoal omdat hij een duel amper of niet aangaat. Ik zou hem nooit uitfluiten omdat hij zo subliem geweest is in vierde klasse, maar vandaag had ik gewoon medelijden met hem... |
| 31 Jan 2010, 19:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
vandaag,
slecht zeker, tegen een slecht hoogstraten. nen off- day zeker? den trainer kon er vandaag wel 10 vervangen. Zonder depoitre of een speler zijn type kunnen we geen druk naar voor brengen, we kunnen de bal niet bijhouden! twas gewoon slecht , allemaal behalve onze keeper , was ook den enigste doe er in geloofde. spijtig konden een gouden zaak doen! ps eerste helft t'zal weer troch zen fout zijn zeker. tweede helft was nog zwakker, van damme, moreels geen enkele inspeelpas was goed, echt geen enkele hé tzal knokken worden om vooraan te blijven, hoe rapper depoitre weer is hoe beter het zal gaan en lord heeft vandaag bewezen dat hij echt voor zijn contract aan het spelen is ![]() |
| 31 Jan 2010, 19:13 |
|
|
Freak
We begonnen heel goed het eerste kwartier met een resem kansen, en krijgen bij de eerste tegenstoot het deksel op de neus. We hebben het geluk om meteen tegen te scoren, en van dan af zijn we vergeten te voetballen.
BVR begint de tweede helft met de ploeg waar hij mee had moeten starten. Past zijn ploeg tweemaal (gedwongen?) aan, tweemaal de boot in… Het gemis van Depoitre is overduidelijk. Een “geluk” dat die zich in de transferperiode blesseert, want anders was het bestuur toch niet zinnens geweest een bijkomende spits te halen. De tweede helft doemde de geest van Vanderhaegen weer efkes op, buitenspelers die zelden of nooit over hun man geraakten, lange ballen in het niets, geen beweging. Een vreemde gang van zaken, zeker als je het openingskwartier zag. Een goed combinerend Aalst met kansen voor Troch, Lord, Moreels. Ik vond wel dat we bij de omschakeling de eerste helft te vaak verkeerde keuzes maakten, bij recuperatie zochten Kestens en Van Damme telkens Troch in de diepte, terwijl dat niet zijn kwaliteit is uiteraard. Telkens lag de ruimte op links met Lord. Wel een stomme match voor onze keeper zeg, 4 ballen gezien waarvan 3 doelpunten, waar hij niet aankon. Bij de eerste vergeet De Castro zijn zone af te dekken, en die derde was het slap verdedigen van Mich en Brecht (die zijn beste match niet speelde) En wat TT (Tragen Thomas) betreft, ik heb hem nog nooit uitgefloten, maar verlos hem uit zijn lijden, het was nochtans tegen een ploeg uit de rechterkolom… Een nederlaag die stemt tot nadenken… |
| 31 Jan 2010, 19:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: We begonnen heel goed het eerste kwartier met een resem kansen, en krijgen bij de eerste tegenstoot het deksel op de neus. We hebben het geluk om meteen tegen te scoren, en van dan af zijn we vergeten te voetballen. BVR begint de tweede helft met de ploeg waar hij mee had moeten starten. Past zijn ploeg tweemaal (gedwongen?) aan, tweemaal de boot in… Het gemis van Depoitre is overduidelijk. Een “geluk” dat die zich in de transferperiode blesseert, want anders was het bestuur toch niet zinnens geweest een bijkomende spits te halen. De tweede helft doemde de geest van Vanderhaegen weer efkes op, buitenspelers die zelden of nooit over hun man geraakten, lange ballen in het niets, geen beweging. Een vreemde gang van zaken, zeker als je het openingskwartier zag. Een goed combinerend Aalst met kansen voor Troch, Lord, Moreels. Ik vond wel dat we bij de omschakeling de eerste helft te vaak verkeerde keuzes maakten, bij recuperatie zochten Kestens en Van Damme telkens Troch in de diepte, terwijl dat niet zijn kwaliteit is uiteraard. Telkens lag de ruimte op links met Lord. Wel een stomme match voor onze keeper zeg, 4 ballen gezien waarvan 3 doelpunten, waar hij niet aankon. Bij de eerste vergeet De Castro zijn zone af te dekken, en die derde was het slap verdedigen van Mich en Brecht (die zijn beste match niet speelde) En wat TT (Tragen Thomas) betreft, ik heb hem nog nooit uitgefloten, maar verlos hem uit zijn lijden, het was nochtans tegen een ploeg uit de rechterkolom… Een nederlaag die stemt tot nadenken… Ook de kans van vandamme na 2minuten niet vergeten.Bij de 2de goal gaat er gewoon weer niemand op en zo hebben we in de heenronde ook wel doelpunten tegen gehad. |
| 31 Jan 2010, 19:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
kvin het excuus da depoitre er ni bij was toch wa zwak (alhoewel we hem overduidelijk zeer neig missen)
ma als ge tegen dit hoogstraten nog ni kunt winnen zonder depoitre.. nochtans waren we goed aan de match begonnen. Er was niemand goed vandaag ma ik vind die da Troch hier blijven goedpraten ongelijk hebben. Wat heeft hij vandaag nu uitgestoken? En kdenk da depoitre me 2 krukken nog sneller is dan Troch.. Maar uiteraard ist ni alleen zijn fout! we speelden gewoon ni goed en niets lukte. Dan maakt ge nog de 2-2 en begint ge te hopen dage toch nog de drie punten kunt thuishouden en dan krijgde direct tdeksel op de neus.. ze zullen hun tenen nog mogen uitkuisen om in de eindronde te geraken. Gelukkig laat de concurrentie ook steken vallen. |
| 31 Jan 2010, 19:22 |
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |