|
|
| Pagina 54 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54 Berichten: 42 Locatie: Aalst Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
Bericht Re: neverending quiz
ballenkopper schreef: 4: 8-1 (peisek) tegen Rita - Berlaar Just. Kweet nog dat de BRT eigenlijk wel onder de indruk was dat er 6 500 man was voor een wedstrijd tegen een derdeklasser! Datzelfde jaar speelden we ook een oefenmatch tegen Vittesse en dit voor 9 000 man!!!! Die mannen wisten niet wat ze zagen! |
| 06 Jan 2008, 20:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
StevenRunnerken schreef: ballenkopper schreef: 4: 8-1 (peisek) tegen Rita - Berlaar Just. Kweet nog dat de BRT eigenlijk wel onder de indruk was dat er 6 500 man was voor een wedstrijd tegen een derdeklasser! Datzelfde jaar speelden we ook een oefenmatch tegen Vittesse en dit voor 9 000 man!!!! Die mannen wisten niet wat ze zagen! En dan zeggen dat onze buren voor het eerst 6500 man zullen halen, en dan alleen nog omdat ze tegen ons spelen ![]() |
| 06 Jan 2008, 21:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
StevenRunnerken schreef: ballenkopper schreef: 4: 8-1 (peisek) tegen Rita - Berlaar Just. Kweet nog dat de BRT eigenlijk wel onder de indruk was dat er 6 500 man was voor een wedstrijd tegen een derdeklasser! Datzelfde jaar speelden we ook een oefenmatch tegen Vittesse en dit voor 9 000 man!!!! Die mannen wisten niet wat ze zagen! Ik denk dat wij daarvoor gratis tickets hadden, één van mijn eerste wedstrijden op EA. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jan 2008, 21:25 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54 Berichten: 42 Locatie: Aalst Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
placietjen schreef: StevenRunnerken schreef: ballenkopper schreef: 4: 8-1 (peisek) tegen Rita - Berlaar Just. Kweet nog dat de BRT eigenlijk wel onder de indruk was dat er 6 500 man was voor een wedstrijd tegen een derdeklasser! Datzelfde jaar speelden we ook een oefenmatch tegen Vittesse en dit voor 9 000 man!!!! Die mannen wisten niet wat ze zagen! Ik denk dat wij daarvoor gratis tickets hadden, één van mijn eerste wedstrijden op EA. Just. Match van de supporter. Maar het stond toch in Het Nieuwsblad dat het uniek was dat er zoveel supporters waren voor een oefenmatch. Betreffende die bekermatch tegen Lyra was 6 500 man een pak aangezien het nog eens op een woensdagavond was. |
| 06 Jan 2008, 21:39 |
|
|
Miniem
StevenRunnerken schreef: placietjen schreef: StevenRunnerken schreef: ballenkopper schreef: 4: 8-1 (peisek) tegen Rita - Berlaar Just. Kweet nog dat de BRT eigenlijk wel onder de indruk was dat er 6 500 man was voor een wedstrijd tegen een derdeklasser! Datzelfde jaar speelden we ook een oefenmatch tegen Vittesse en dit voor 9 000 man!!!! Die mannen wisten niet wat ze zagen! Ik denk dat wij daarvoor gratis tickets hadden, één van mijn eerste wedstrijden op EA. Just. Match van de supporter. Maar het stond toch in Het Nieuwsblad dat het uniek was dat er zoveel supporters waren voor een oefenmatch. Betreffende die bekermatch tegen Lyra was 6 500 man een pak aangezien het nog eens op een woensdagavond was. Tegen Rita bedoel ik. |
| 06 Jan 2008, 21:40 |
|
|
Miniem
Ik heb een vraagje.
Ik heb dit weekend hier wat gelezen betreffende dat rampseizoen begin de jaren '90. Indd., we wonnen amper 4 keer. We wonnen thuis tegen Charleroi met 2-0, thuis tegen RWDM met 1-0 maar ik kan mij niet meer herinneren welke de twee andere matchen waren die we wonnen Weet iemand dit?? |
| 06 Jan 2008, 21:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
In elk geval tegen Genk (1-0 denk ik) en ik denk ook tegen Waregem, maar dat weet ik niet mer zeker...
|
| 06 Jan 2008, 22:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Tegen Charleroi voor den beker herinner ik me alleszins een thuisoverwinning met 4-3 waar we op 10 minuten van het einde nog 1-3 achter stonden. Urban maakte in de slotminuut op penalty de gelijkmaker. Als ik het juist heb, kregen Gueye en Wuillot (die dat seizoen driemaal rood pakte tegen ons) beiden rood voor Charleroi.
Ook met 2-6 gingen we voor den beker eens winnen in Charleroi, daar maakte Steve Cooreman vier doelpunten. |
| 06 Jan 2008, 23:16 |
|
|
Miniem
Bartos schreef: Tegen Charleroi voor den beker herinner ik me alleszins een thuisoverwinning met 4-3 waar we op 10 minuten van het einde nog 1-3 achter stonden. Urban maakte in de slotminuut op penalty de gelijkmaker. Als ik het juist heb, kregen Gueye en Wuillot (die dat seizoen driemaal rood pakte tegen ons) beiden rood voor Charleroi. Ook met 2-6 gingen we voor den beker eens winnen in Charleroi, daar maakte Steve Cooreman vier doelpunten. Na da het zegt! Just! Weinig volk deze match! Mag gezegd worden dat we toen de scheidsrechter meehadden! Een doelpunt van de anderen werd onterecht afgekeurd en ook rood voor Wuillot. Ik herinner mij nog dat die twee zwartekes van voor ons pijn deden! Idd. Urban de held van de match! |
| 07 Jan 2008, 9:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Jeroen schreef: Ik denk dat we voor de beker daar ook is met 5-1 slaag hebben gekregen met o.a. een schitterende Isaias. Ik was er niet bij, maar ik herinner mij het 'Goal' verslag nog goed We gingen er ooit winnen met 1-5 ondanks een schitterende Isaias, maar nooit verliezen met 5-1 hoor. Toch niet de periode van Isaias alleszins. ![]() |
| 07 Jan 2008, 15:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Het was trouwens een absolute wereldgoal die Steve Cooreman in die match maakte nadat hij gans de Truiense defensie op een hoopje dribbelde.
|
| 07 Jan 2008, 16:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Isaias heeft toch gescoord
![]() |
| 07 Jan 2008, 16:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
StevenRunnerken schreef: Ik heb een vraagje. Ik heb dit weekend hier wat gelezen betreffende dat rampseizoen begin de jaren '90. Indd., we wonnen amper 4 keer. We wonnen thuis tegen Charleroi met 2-0, thuis tegen RWDM met 1-0 maar ik kan mij niet meer herinneren welke de twee andere matchen waren die we wonnen Weet iemand dit?? 1-0 tegen RC Genk, 2-0 tegen Charleroi, 1-0 tegen RWDM en dan... onze voorlaatste uitmatch van het seizoen winnen we toch wel zeker!! met 1-3 op Cercle Brugge. Na mijn anekdote van de match op Charleroi (zie een ander topic), de anekdote van op Cercle : laatste uitmatch, deze keer nog een stuk of 14 die-hard supporters, opnieuw met dat minibuske van 't Ajuintje. We verwachten een dikke nederlaag, want Cercle eindigde dat seizoen vijfde, en scoorde met Weber en Karacic aan de lopende band; en dat tegen onze verdediging... Match begint, counter Aalst en 0-1. Mekaar eens in de wangen knijpen en maar zingen in dat vak achter de goal op Olympia (nog de oude staanplaatsen) met 13 man en een paardekop. Daardoor natuurlijk wel een mega-echo en we krijgen dan nog applaus van de Cercle-supporters aan de zijkant op de zittribune dus ze hoorden ons wel degelijk zingen !! Aan de rust 1-1 (Weber dacht ik) en de 2de helft komt de Cercle spionkop in ons vak staan, want ze willen de goals aan hun kant zien vallen. Wij verbroederen, maken plezier en het ongelooflijke gebeurd : 2 goals aan de overkant 1-3 voor Aalst, straftraining voor Cercle de dag nadien en ons minibuske al zingend en dansend terug naar Aalst._________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Jan 2008, 22:13 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
trouwens, die klootzakken van de toenmalige BRT (Carl Huybrechts en Louis De Pelsmaecker, een Aalstenaar nota bene) altijd maar lachen met Aalst (zoals ze nu met Dender lachen eigenlijk)
toen zonden ze ook niet alle samenvattingen van de speeldag uit, en van onze 4 overwinningen hebben ze er maar eentje uitgezonden (tegen Charleroi) ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Jan 2008, 22:16 |
|
|
Vaste Waarde
eintracht frankfurt schreef: Salvadorke, ik heb helemaal niets tegen jou zene, integendeel Wie weet kennen we mekaar van zien, als je ook al zo veel jaren gaat kijken. Bon, morgen komt het antwoord op de overblijvende vraag : wanneer speelden we als tweedeklasser in de 16de finales voor de Beker op (eersteklasser) STVV en wat was de uitslag? (Salvador, iets voor u, misschien met een anekdote erbij? )En in afwachting van het antwoord, de volgende "Beker" vragen voor de liefhebbers, onder het motto "wie kent de Bekergeschiedenis van den Iendracht" : 1. In onze eerste-klasse periode in de jaren '90, was Charleroi een tegenstander die we per toeval regelmatig in de beker lootten. En telkens schakelden we ze na een spectaculaire match uit! Wie weet nog wanneer, de uitslag, en wie voor EA de goalen maakten? 2. Tweemaal speelde den Iendracht de halve finale van de Beker in haar geschiedenis. Tweemaal werden we ook door scheidsrechterlijke vergissingen/dwalingen van een waarschijnlijke kwalificatie voor de finale bestolen. Tegen wie en op welke manier werden we bestolen? 3. Wie was in '94-'95 topschutter bij EA in de BEKER en met hoeveel doelpunten? 4. En weet er iemand nog onze ruimste Bekeroverwinning thuis en op verplaatsing in onze 88-jarige geschiedenis? Ze werden beide in de jaren '90 behaald... have fun, maandagavond komen de antwoorden indien nog niet juist gegeven. Grüße en dan nu de antwoorden (vele zijn al gegeven of waren er dichtbij) 1. seizoen 94-95 : 1/16de finale 4-2 na verlengingen. 0-2 achter en dan de kentering : Vanderhaeghe en Krncevic slepen verlengingen uit de brand. Dan Krncevic met een prachtig afstandsschot in de hoek en Van Ankeren in zijn eerste match voor Aalst. seizoen 98-99 : inderdaad 4-3 na een 1-3 achterstand en 2 rode kaarten voor Charleroi (goed Bartos!). De 1-4 werd echter niet onterecht afgekeurd hoor. De bal was op de helft van Charleroi over de zijlijn gegaan, maar de scheidsrechter had de lijnrechter niet zien vlaggen. Charleroi scoort aan de overkant, maar dan ziet de scheidsrechter (op algemeen geroep en getier van onze zittribune ) zijn lijnrechter met de vlag pal in de hoogte staan. Ik denk dat dat mentaal de kentering was, want die van Charleroi waren in alle staten, en 5 minuten later maken we 2-3 en iets later Urban op hoekschop de 3-3.Dan de laatste minuut, Lauwers gaat door en een dikke schwalbe, maar scheids geeft penalty. Wuillot valt Lauwers aan, die gaat natuurlijk in de tegenaanval, dikke ambras, en dan komt Urban vanuit de verdediging naar voren gestormt. Het hele stadion vol adrenaline URBAN URBAN URBAN, want we denken "nu zit het spel er goed op, want Urban gaat meevechten"... Blijkt hij degene die de vechtende partijen uit elkaar trekt en de gemoederen bedaard nog meer URBAN URBAN URBAN en hij met een vette knipoog naar ons teken doen schitterende kerel.De penalty trapt Meyssen binnen en we zijn door. seizoen 99-2000 : maar liefst 2-6 op Charleroi met 5 (VIJF) doelpunten van Steve Cooreman. 2. antwoorden al gegeven 3. thuis inderdaad 8-1 tegen Rita Berlaar in 94-95 met 4 doelpunten van Van Ankeren. De 2-1 is schitterend : hij recupereert de bal net voor onze zestien, spurt diagonaal het veld over met de bal aan de voet, loopt er gewoon 2 man van Berlaar uit, een derde wil hem wegduwen, maar valt gewoon op de grond en dan overhoeks binnengetrapt.4. Van Ankeren was topschutter in de Beker in 94-95 met 7 doelpunten (1 tegen Charleroi, 4 tegen Berlaar, en 2 tegen Antwerp). Spijtig genoeg werd zijn geldige achtste op Club door die kloothommel Van den Wijngaert afgekeurd ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Jan 2008, 22:30 |
|
| Pagina 54 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 113 Volgende |