neverending quiz - Pagina 56 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1693 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 113
 neverending quiz 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Bericht Re: neverending quiz
nieuw vraagje in het kader van "shoqueer je eigen supporters a la Lecomte" :
naast de middelvingers van Urban bij de tegenstander, en Lecomte bij ons, is er in een ver(der) verleden nog een speler geweest die na een slechte match werd uitgefloten bij zijn vervanging, en voor hij de spelerstunnel inliep, zijn middelvinger richting spionkop toonde...

Het dateert nog van de periode dat de kleedkamers onder de staantribune waren. Het was een speler met een Aalst-hart en heeft vele jaren de kleuren van Aalst letterlijk "verdedigd"...

Nog een tip : na de match tegen Beveren in 2de klasse in 91, toen hij Peter van Vossen tijdens de match in zijn zak had gestoken, antwoordde hij een reporter, die vroeg hoe het kwam dat hij de "steengoede" van Vossen zo goed uitgeschakeld had : "het enige wat die van Vossen kan, is rap lopen en een grote mond opzetten" :lol:

rarara, wie is deze speler?

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

09 Jan 2008, 23:04
Miniem

De Wolf

09 Jan 2008, 23:37
Vaste Waarde

correct (y)

en u wint... een gratis vat nu zondag in een Denderleeuws cafe naar keuze, gelegen aan het Rendacstadion ofwel aan het station... :D

10 Jan 2008, 1:17
Vaste Waarde

VRAAG :

a. in de jaren '90 en begin 2000 speelden we in totaal 9 seizoenen in eerste klasse.
Tegen welke ploeg(en), tegen wie we 9 maal speelden (dus geen ploegen waartegen we niet elk seizoen gespeeld hebben !) konden we THUIS geen enkele keer winnen, en mogen we dus wel degelijk als ons "zwart beest" in eerste klasse noemen.

b. en tegen welke ploeg(en) konden we op VERPLAATSING geen enkele keer van de negen wedstrijden winnen?

Grüße

10 Jan 2008, 1:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
eintracht frankfurt schreef:
VRAAG :

a. in de jaren '90 en begin 2000 speelden we in totaal 9 seizoenen in eerste klasse.
Tegen welke ploeg(en), tegen wie we 9 maal speelden (dus geen ploegen waartegen we niet elk seizoen gespeeld hebben !) konden we THUIS geen enkele keer winnen, en mogen we dus wel degelijk als ons "zwart beest" in eerste klasse noemen.

b. en tegen welke ploeg(en) konden we op VERPLAATSING geen enkele keer van de negen wedstrijden winnen?

Grüße

Thuis zou ik op Lierse gokken.

Op verplaatsing ... hmmm, das wa moeilijker, maar ik herinner me precies geen enkele overwinning in Anderlecht. Anderlecht dus?

10 Jan 2008, 1:37
Vaste Waarde

Hebben we ooit thuis van Standard gewonnen?

10 Jan 2008, 9:25
Iendracht.be - beheer

Urzua schreef:

Jawel, met de werelgoal van Peter Van Der Heyden in de slotminuten. Gekke match en gekke goal.

10 Jan 2008, 9:39
Vaste Waarde

Bartos schreef:
Urzua schreef:

Jawel, met de werelgoal van Peter Van Der Heyden in de slotminuten. Gekke match en gekke goal.

Deed "vossen" Thijs die match ni mee misschien?

10 Jan 2008, 9:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:

Thuis zou ik op Lierse gokken.

Op verplaatsing ... hmmm, das wa moeilijker, maar ik herinner me precies geen enkele overwinning in Anderlecht. Anderlecht dus?
Dat doet er mij op peizen dat er denk ik een fout op de off. website staat (seizoen 94 - 95) spelen we daar blijkbaar 2 keer op verplaatsing bij Lierse.

voor de rest denk ik niet dat er geweldig veel clubs zijn die 9 jaar aan een stuk in 1ste nationale zitten zeker ?

10 Jan 2008, 9:43
Iendracht.be - beheer

Urzua schreef:
Bartos schreef:
Urzua schreef:

Ja, die deed mee, al zie ik het verband niet.

Tenzij gij doelt op zijn doelpunt enkele seizoenen eerder. Maar in die match was het Van Ankeren die de score opende alvorens Thijs bij zijn debuut in de slotseconde gelijk maakte.

Die match met de schitterende goal van Van Der Heyden wonnen we alleszins met 1-0.

10 Jan 2008, 9:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Lommel was indertijd één van onze zwarte beesten ?

10 Jan 2008, 9:48
Vaste Waarde

Bartos schreef:
Urzua schreef:
Bartos schreef:
Urzua schreef:

Ja, die deed mee, al zie ik het verband niet.

Tenzij gij doelt op zijn doelpunt enkele seizoenen eerder. Maar in die match was het Van Ankeren die de score opende alvorens Thijs bij zijn debuut in de slotseconde gelijk maakte.

Die match met de schitterende goal van Van Der Heyden wonnen we alleszins met 1-0.

Dat bedoel ik inderdaad. Telkens ik "vossen" Thijs nu nog te zien krijg overvalt mij spontaan een "David Platt" gevoel. :kots:

10 Jan 2008, 9:51
Iendracht.be - beheer

Urzua schreef:
Dat bedoel ik inderdaad. Telkens ik "vossen" Thijs nu nog te zien krijg overvalt mij spontaan een "David Platt" gevoel. :kots:

Inderdaad, bij mij hetzelfde. Wat een sublieme match speelden we toen, maar Bodart pakte werkelijk alles. En dan maakt Van Ankeren er toch 1-0 van en maakte diene vos nog gelijk (toegegeven, met een schitterende goal) in de slotseconden zeg.

We hebben trouwens nog wel al wat serieuze teleurstellingen gehad tegen Standard hé, niet zelden bepikt door den arbiter. Zo herinner ik me een match waar we Standard volledig wegspeelden en in de slotfase oververdiend op voorsprong kwamen via Georges Arts. Maar in de slotminuut mocht Mornar meters in buitenspel nog gelijk maken.

Of die match waar Standard eerst 0-1 voor komt door De Condé die een assist van de ref verzilvert (Eendracht werkt bal weg, die komt tegen den arbiter en in de loop van De Condé die scoort). Vervolgens keurt hij drie geldige doelpunten af, weigert hij drie strafschoppen te geven. En net als iedereen het terrein wil bestormen, maakt Sandjon er in de slotseconde nog 1-1 van na een capitale blunder van Peter Maes.

10 Jan 2008, 10:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Urzua schreef:

Inderdaad, bij mij hetzelfde. Wat een sublieme match speelden we toen, maar Bodart pakte werkelijk alles. En dan maakt Van Ankeren er toch 1-0 van en maakte diene vos nog gelijk (toegegeven, met een schitterende goal) in de slotseconden zeg.

We hebben trouwens nog wel al wat serieuze teleurstellingen gehad tegen Standard hé, niet zelden bepikt door den arbiter. Zo herinner ik me een match waar we Standard volledig wegspeelden en in de slotfase oververdiend op voorsprong kwamen via Georges Arts. Maar in de slotminuut mocht Mornar meters in buitenspel nog gelijk maken.

Afbeelding

Of die match waar Standard eerst 0-1 voor komt door De Condé die een assist van de ref verzilvert (Eendracht werkt bal weg, die komt tegen den arbiter en in de loop van De Condé die scoort). Vervolgens keurt hij drie geldige doelpunten af, weigert hij drie strafschoppen te geven. En net als iedereen het terrein wil bestormen, maakt Sandjon er in de slotseconde nog 1-1 van na een capitale blunder van Peter Maes.
;)

10 Jan 2008, 10:13
forumlegende

Om op de vraag van onze vriend Eintracht Frankfurt te antwoorden :

Volgens mij wonnen we in eerste klasse thuis nog nooit van Beveren of Lierse.

Op verplaatsing wonnen we nog nooit in Anderlecht en Standard.

10 Jan 2008, 14:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1693 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 113