|
|
| Pagina 56 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Coxyde in de week voor EA-Coxyde naar het verre Genk???
Racing Genk werd in de 16de finales van de beker gekoppeld aan derdeklasser Coxyde. De partij vindt oorspronkelijk plaats in Koksijde. Het bestuur van de Limburgse club heeft de West-Vlamingen een financieel voorstel gedaan om de wedstrijd in Genk te spelen. De kans is groot dat de derdeklasser hierop ingaat. Het is ten eerste financieel aantrekkelijker en de spelers van Coxyde krijgen ook niet elke week de kans om in de Cristal Arena aan te treden. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 15 Sep 2010, 12:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bart Van den Neste schreef: Coxyde in de week voor EA-Coxyde naar het verre Genk??? Racing Genk werd in de 16de finales van de beker gekoppeld aan derdeklasser Coxyde. De partij vindt oorspronkelijk plaats in Koksijde. Het bestuur van de Limburgse club heeft de West-Vlamingen een financieel voorstel gedaan om de wedstrijd in Genk te spelen. De kans is groot dat de derdeklasser hierop ingaat. Het is ten eerste financieel aantrekkelijker en de spelers van Coxyde krijgen ook niet elke week de kans om in de Cristal Arena aan te treden. zou goed zijn voor ons! laat ze dan maar penalty's halen ook! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Sep 2010, 14:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
filibert schreef: Tom1983 schreef: In het nieuwsblad: bestuur is aan het onderhandelen om gratis tickets te krijgen voor de jeugdploegen. Jeugd zou met 4 bussen naar GBA trekken. en waar gaan ze die dan zetten? ze zouden beter praten over meer tickets voor ons :pWaarde vriend , als ze vragen voor gratis tikkets of extra plaatsen om de jeugd te zetten ( Dat zijn extra plaatsen voor jullie dan hé =als je goed kan lezen ) als het waar is !! Wetende dat er van de jeugd wekelijks of zeker bij elke thuismatch een groot aantal zijn zouden dat al een hoop kaarten kunnen schelen in jullie voordeel dan . _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 15 Sep 2010, 20:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
WALDAN schreef: filibert schreef: Tom1983 schreef: In het nieuwsblad: bestuur is aan het onderhandelen om gratis tickets te krijgen voor de jeugdploegen. Jeugd zou met 4 bussen naar GBA trekken. en waar gaan ze die dan zetten? ze zouden beter praten over meer tickets voor ons :pWaarde vriend , als ze vragen voor gratis tikkets of extra plaatsen om de jeugd te zetten ( Dat zijn extra plaatsen voor jullie dan hé =als je goed kan lezen ) als het waar is !! Wetende dat er van de jeugd wekelijks of zeker bij elke thuismatch een groot aantal zijn zouden dat al een hoop kaarten kunnen schelen in jullie voordeel dan . Het zal wel aan mij liggen,maar ik snap echt niets van uwe post ![]() |
| 15 Sep 2010, 20:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: WALDAN schreef: filibert schreef: en waar gaan ze die dan zetten? ze zouden beter praten over meer tickets voor ons :pWaarde vriend , als ze vragen voor gratis tikkets of extra plaatsen om de jeugd te zetten ( Dat zijn extra plaatsen voor jullie dan hé =als je goed kan lezen ) als het waar is !! Wetende dat er van de jeugd wekelijks of zeker bij elke thuismatch een groot aantal zijn zouden dat al een hoop kaarten kunnen schelen in jullie voordeel dan . Het zal wel aan mij liggen,maar ik snap echt niets van uwe post ![]() Hij bedoelt dat als de jeugd gratis tickets krijgt, ze geen moeten kopen van de beschikbare tickets in verkoop, waardoor er meer overblijven voor andere supporters. |
| 15 Sep 2010, 23:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik heb het toch ook 2 keer moeten lezen om het te verstaan
Inderdaad zal in het voordeel zijn van de gewone supporters _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Sep 2010, 0:37 |
|
|
Al iets geweten wanneer we tickets kunnen kopen?
|
| 16 Sep 2010, 11:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
delapino schreef: Al iets geweten wanneer we tickets kunnen kopen? Geduld is een schone zaak Het is nog lang ..... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Sep 2010, 12:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
WALDAN schreef: Waarde vriend , als ze vragen voor gratis tikkets of extra plaatsen om de jeugd te zetten ( Dat zijn extra plaatsen voor jullie dan hé =als je goed kan lezen ) als het waar is !! Wetende dat er van de jeugd wekelijks of zeker bij elke thuismatch een groot aantal zijn zouden dat al een hoop kaarten kunnen schelen in jullie voordeel dan . Ik snap wat ge bedoelt, maar als EA geen extra vak krijgt, is dat niet in ons voordeel hé maar waarschijnlijk zal er wel een oplossing gevonden worden. Ik kijk er alvast nr uit ![]() |
| 16 Sep 2010, 18:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
ajoin_bart schreef: WALDAN schreef: Waarde vriend , als ze vragen voor gratis tikkets of extra plaatsen om de jeugd te zetten ( Dat zijn extra plaatsen voor jullie dan hé =als je goed kan lezen ) als het waar is !! Wetende dat er van de jeugd wekelijks of zeker bij elke thuismatch een groot aantal zijn zouden dat al een hoop kaarten kunnen schelen in jullie voordeel dan . Ik snap wat ge bedoelt, maar als EA geen extra vak krijgt, is dat niet in ons voordeel hé maar waarschijnlijk zal er wel een oplossing gevonden worden. Ik kijk er alvast nr uit ![]() Geduld is een mooie deugd, onze GC en Frank Dr zijn er alles aan het doen om meer tickets te krijgen, maar voorlopig stuit het op een njet van de burgervader van Antwerpen. Indien de combi-regeling van kracht blijft dan zal de jeugd in de 1ste plaats jammer genoeg slachtoffer zijn, maar nogmaals onze bestuursmensen zijn echt alles in het werk aan het stellen om zoveel mogelijk kaarten te krijgen. ![]() _________________ geer'n bè |
| 16 Sep 2010, 20:14 |
|
|
panoleon schreef: ajoin_bart schreef: WALDAN schreef: Waarde vriend , als ze vragen voor gratis tikkets of extra plaatsen om de jeugd te zetten ( Dat zijn extra plaatsen voor jullie dan hé =als je goed kan lezen ) als het waar is !! Wetende dat er van de jeugd wekelijks of zeker bij elke thuismatch een groot aantal zijn zouden dat al een hoop kaarten kunnen schelen in jullie voordeel dan . Ik snap wat ge bedoelt, maar als EA geen extra vak krijgt, is dat niet in ons voordeel hé maar waarschijnlijk zal er wel een oplossing gevonden worden. Ik kijk er alvast nr uit ![]() Geduld is een mooie deugd, onze GC en Frank Dr zijn er alles aan het doen om meer tickets te krijgen, maar voorlopig stuit het op een njet van de burgervader van Antwerpen. Indien de combi-regeling van kracht blijft dan zal de jeugd in de 1ste plaats jammer genoeg slachtoffer zijn, maar nogmaals onze bestuursmensen zijn echt alles in het werk aan het stellen om zoveel mogelijk kaarten te krijgen. ![]() burgervader van Antwerpen Tes ne Janssens ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Sep 2010, 0:16 |
|
|
pfft of et nu njet is of niet, ik ga! heb ik geen kaart in ons vak koop ik mij gewoon een ticket int vak naast het onze, en zet ik mij zo dicht mogelijk bij ons vak!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Sep 2010, 8:13 |
|
|
hansken schreef: pfft of et nu njet is of niet, ik ga! heb ik geen kaart in ons vak koop ik mij gewoon een ticket int vak naast het onze, en zet ik mij zo dicht mogelijk bij ons vak! ![]() Met en sjaal van GBA aan ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Sep 2010, 9:42 |
|
|
forumlegende
Hoe gemakkelijk/moeilijk raak je binnen bij een match met combi-regeling als ge niet met den bus mee kunt?
Als je een truike/sjaal van de bezoekers aan hebt, zal het waarschijnlijk niet lukken, zelfs niet in het 'neutrale' vak? Of ben ik mis? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 17 Sep 2010, 9:54 |
|
|
gewoon nix van aalst aan doen eh
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Sep 2010, 10:07 |
|
| Pagina 56 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 200 Volgende |