|
|
| Pagina 60 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef: Ondanks vele hoop ..... slechts 675 tickets voor Aalsterse supporters. Bedankt Antwerpse burgemeester ![]() Is dit meegedeeld op de supportersvergadering? Dat wordt alvast een stormloop... _________________ MCMXIX |
| 01 Okt 2010, 23:30 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Dank u SPA
_________________ Anti fusieclub! |
| 01 Okt 2010, 23:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
69 schreef: Onderkroiper schreef: Ondanks vele hoop ..... slechts 675 tickets voor Aalsterse supporters. Bedankt Antwerpse burgemeester ![]() Is dit meegedeeld op de supportersvergadering? Dat wordt alvast een stormloop... De details laat ik over aan den onderkroiper of morgen de officiele site ,maar de supportersclubs en vooral black en white krijgt een heel ondankbare taak,zoals verwacht. |
| 01 Okt 2010, 23:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Waarom kan de wedstrijd niet gewoon in Aalst doorgaan
plaats genoeg voor iedereen..._________________ MCMXIX |
| 01 Okt 2010, 23:37 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Voor eventuele vragen aan patje zelf; www.burgemeestervanantwerpen.be
_________________ Anti fusieclub! |
| 01 Okt 2010, 23:40 |
|
|
MAAR 650 kaarten germinal beerschot
|
| 02 Okt 2010, 0:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Da's dan duidelijk he, den deze (en vele anderen) gaan in't vak van den Beerschot zitten.
Onbegrijpelijke beslissing van Antwerpse kant, dit is gewoon veel gevaarlijker voor 'rellen' dan ons genoeg tickets te geven. Nu gaat den helft van onze supporters aan de verkeerde kant van het hek staan. |
| 02 Okt 2010, 0:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De Jean schreef: Da's dan duidelijk he, den deze (en vele anderen) gaan in't vak van den Beerschot zitten. Onbegrijpelijke beslissing van Antwerpse kant, dit is gewoon veel gevaarlijker voor 'rellen' dan ons genoeg tickets te geven. Nu gaat den helft van onze supporters aan de verkeerde kant van het hek staan. Alsge regelmatig met een supportersclub meerijd hebt ge wel zowiezo een kaart hoor,het is niet dat alles voor de abonnee's is. ![]() |
| 02 Okt 2010, 0:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik ga nooit met de bus, altijd met een paar man in enen auto...
|
| 02 Okt 2010, 1:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De Jean schreef: Ik ga nooit met de bus, altijd met een paar man in enen auto... Hier tzelfde. Bovendien werkt er ene van ons bende in Aartselaar en het zou dan ook onnozel zijn da hij eerst naar hier komt om dan meteen weer naar ginder te rijden. Da wordt dus ook het vak van den Beerschot Merci Patrick Janssens ![]() |
| 02 Okt 2010, 6:27 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: Ondanks vele hoop ..... slechts 675 tickets voor Aalsterse supporters. Bedankt Antwerpse burgemeester ![]() ALS dit klopt, tja dan is dit van GBA kant gewoon vragen achter problemen... |
| 02 Okt 2010, 8:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Ondanks vele hoop ..... slechts 675 tickets voor Aalsterse supporters. Bedankt Antwerpse burgemeester ![]() ALS dit klopt, tja dan is dit van GBA kant gewoon vragen achter problemen... Klopt idd... |
| 02 Okt 2010, 8:15 |
|
|
forumlegende
2 vragen:
1) is er ook combiregeling? 2) indien geen combiregeling: Kan er hier op 't forum niks georganiseerd worden zodat de Aalst supporters die geen van de 650 kaarten bemachtigen toch samenzitten op de Beerschottribunes? Ik ga namelijk ook altijd met ne volgeladen auto naar de uitmatchen. Bijvoorbeeld afspreken om enkel kaarten dan te kopen op tribune 3? En binnen tribune 3 voor bijvoorbeeld vak I, het dichtste bij het bezoekersvak dus. Of zit daar de zware kern van den beerschot? Nog 1 ding da mij van 't hart moet: F*CKING Janssens en KL*TE SPA _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Okt 2010, 8:51 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: 2 vragen: 1) is er ook combiregeling? 2) indien geen combiregeling: Kan er hier op 't forum niks georganiseerd worden zodat de Aalst supporters die geen van de 650 kaarten bemachtigen toch samenzitten op de Beerschottribunes? Ik ga namelijk ook altijd met ne volgeladen auto naar de uitmatchen. Bijvoorbeeld afspreken om enkel kaarten dan te kopen op tribune 3? En binnen tribune 3 voor bijvoorbeeld vak I, het dichtste bij het bezoekersvak dus. Of zit daar de zware kern van den beerschot? Nog 1 ding da mij van 't hart moet: F*CKING Janssens en KL*TE SPA Jawel besteken, combiregeling voor een wedstrijd tussen een eersteklasser en een derdeklasser. Dit is een vervelende toestand voor de verantwoordelijken van de supportersclubs, want zij zullen de verwijten van diegene die afvallen naar hun hoofd geslingerd krijgen. Verdere details van de vergadering zullen de vertegenwoordigers van het forum die gisteren aanwezig waren wel geven. Dit is echt een triestige zaak, wat zijn het in Belgie een hoop amateurs, ik vraag me zelfs af of de KBVB niet kan ingrijpen in dergelijke zaken? Dan spreken ze van crisis en dat de clubs financiële moeilijkheden hebben, dan is toch niet normaal dat je een stadion voor meer dan de helft leeg laat en op die manier een hoop inkomsten aan je neus ziet voorbij gaan. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Okt 2010, 9:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ik ga zo al in het vak van beerschot zitten ik ga niet van antwerpen naar aalst rijden daar de bus op terug naar aalst en dan terug naar antwerpen
http://www.germinalbeerschot.be/ploegvantstad/ ik zou kiezen voor tribune 1 vak f ligt het dichtst tegen het bezoekers vak |
| 02 Okt 2010, 9:35 |
|
| Pagina 60 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 200 Volgende |