|
|
| Pagina 7 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 49 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Omwille van Mechelen dat niet meer in onze reeks zou zitten ben ik tevreden. Ik denk niet dat ik daar heen gereden was om de match te gaan bekijken na wat er onlangs in Aalst gebeurde
Het leuke is de korte verplaatsingen die erbij komen, ( niet dat Mechelen en Willebroek zo ver waren natuurlijk) Union, Gent, Woluwe 1 en 2 ![]() _________________
|
| 03 Jun 2008, 18:48 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Ben eerlijk gezegd ook gelukkig dat we Mechelen voorlopig niet meer treffen. Wellicht een sterke ploeg minder en bovendien altijd ambras. Dan heb ik volgend jaar liever iets meer minder sfeervolle verplaatsingen. We zullen het dan het jaar nadien in tweede wel goed maken ...
![]() |
| 03 Jun 2008, 18:53 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Manman, voor mij persoonlijk ist kwa afstand echt wel ne rotslechte kalender!!!
Als ge zie da der in die ander reeks: geel, mol,turnhout, dessel en hoogstraten sta ( waar trouwens harald meyssen volgend jaar speelt ( in hoogstraten dus he )) dan hadek daar mee aalst wel wille tussen staan. Mor sportief gezien denk ik ook wel da we in de meest doenbare reeks terecht gekomen zijn.Laat het ons alvast hopen !!! ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 03 Jun 2008, 19:21 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
nonkel marcel schreef: Sportief gezien lijkt me dat toch een erg doenbare reeks om kampioen te spelen. Of ze aantrekkelijk is, das wat anders. ik zou niet te snel euforisch worden, veel stugge ploegen, ik vrees dat we buiten veel ambiance ook niet veel "mooi" voetbal gaan zien.................. speculatief natuurlijk |
| 03 Jun 2008, 19:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
naar mijn mening is het nog veeeel te vroeg om iets te zeggen over de haalbaarheid van de reeks.
het zijn dikwijls niet de verwachte namen die uiteindelijk het mooie weer maken. en op papier kan men alles zetten, 't is op 't veld dat het moet gebeuren. mits wat meer geluk met blessures is er veel mogelijk... we zullen wel zien qua 'namen' is het huilen met de pet op alweer eens een mooi aantal waalse ploegen, die zo bezig zijn met balleke buitentrappen, zich laten vallen, den arbiter bespelen, de supporters van de tegenstander ophitsen dat ze altijd vergeten voetballen maar meestal wel nog met minstens 1 punt gaan lopen... dolle pret! tijd om derde achter ons te laten, maar gezien de hervorming van de eindronde wordt het er ook al niet makkelijker op! slechts 1 van de zestien zal rechtstreeks naar tweede stijgen, en dat is...niet veel |
| 03 Jun 2008, 19:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Jammer dat mechelen er uit valt, liever mechelen dat voetbalt dan een waalse cinema voorstelling met valpartijen, blijven liggen, de scheidrechter lastig vallen, ons uitdagen...
We zien wel waar het schip strand ivm "ambiance" met de opc acties van dit seizoen in het achterhoofd zie ik het wel nog goed komen ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 03 Jun 2008, 20:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
IendrachterForLife schreef: Jammer dat mechelen er uit valt, liever mechelen dat voetbalt dan een waalse cinema voorstelling met valpartijen, blijven liggen, de scheidrechter lastig vallen, ons uitdagen... We zien wel waar het schip strand ivm "ambiance" met de opc acties van dit seizoen in het achterhoofd zie ik het wel nog goed komen ![]() Hoe kunt ge nu op voorhand naar een Waalse ploeg vertrekken met een supervijandig gevoel. Wacht de zaken ne keer af en drijf het eens niet op de communautaire spits hé. Dit gezegd zijnde, zonder een politiek standpunt in te nemen. Al die driftkikkertjes en die stemmingmakerij als er een Waalse ploeg op bezoek komt hebben indirect een zeer negatief effect op primo, de 11 Aalsterse gladiatoren, alsook op de reputatie en het imago van onze mooie club. Als al diegenen, en dat is absoluut niet op de u persoonlijk bedoeld, ik denk dan ook niet bepaald aan Visé alleen, maar vooral aan de cinema in Franc Borains, alwaar ik beschaamd was Aalstenaar te zijn, nu eens eindelijk zouden beseffen dat ze door hun onuitroeibare Waalse xenofobie de club meer kwaad dan goed doen NU eens zouden willen wakker worden aub. Sorry hé, ik mag dan ne spamking zijn, maar de attitude (houding voor de flaminganten) van sommigen op Waals grondgebied is beneden alle peil. Ik hoop dat men eens goed beseft dat er niemand bij is gebaat, integendeel zelfs, om op Lalou Péruwelz, Francs Borains, Woluwe de Vlaamschen Don Quichote te gaan uithangen. Den boel op voorhand wat komen opnaaien, is nergens goed voor Ja, ok, kon mij weer eens niet inhouden, en pas op Iendrachter, dit is niet enkel een reactie op uw post, maar aan al diegenen die hier met poëtische slogans als Walenkoppen hey hey hey en kutwalen beginnen, het bespuwen van nen terreinverzorger uit de Borinage van in de 70 begot. Wat een debiel gedrag zeg Beperk het eens tot het sportieve aub en bewijs uw club eens nen dienst. Werk verdorie mee aan een positief imago van uw club. Frustrerende tendens voor de mensen van het OPC die aan promo van den Eendracht willen doen, zolang deze mentaliteit blijft overheersen. Het lijkt godverdorie elke match of er nen bus zwakzinnigen is bijgekomen seg. En sorry, ben ffkes in het rood aant gaan. Gaat u allen heen in vrede Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 03 Jun 2008, 21:26 |
|
|
Vaste Waarde |
den bokkal bedoel je?
![]() _________________
|
| 03 Jun 2008, 21:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
wheel's armée schreef: IendrachterForLife schreef: Jammer dat mechelen er uit valt, liever mechelen dat voetbalt dan een waalse cinema voorstelling met valpartijen, blijven liggen, de scheidrechter lastig vallen, ons uitdagen... We zien wel waar het schip strand ivm "ambiance" met de opc acties van dit seizoen in het achterhoofd zie ik het wel nog goed komen ![]() Hoe kunt ge nu op voorhand naar een Waalse ploeg vertrekken met een supervijandig gevoel. Wacht de zaken ne keer af en drijf het eens niet op de communautaire spits hé. Dit gezegd zijnde, zonder een politiek standpunt in te nemen. Al die driftkikkertjes en die stemmingmakerij als er een Waalse ploeg op bezoek komt hebben indirect een zeer negatief effect op primo, de 11 Aalsterse gladiatoren, alsook op de reputatie en het imago van onze mooie club. Als al diegenen, en dat is absoluut niet op de u persoonlijk bedoeld, ik denk dan ook niet bepaald aan Visé alleen, maar vooral aan de cinema in Franc Borains, alwaar ik beschaamd was Aalstenaar te zijn, nu eens eindelijk zouden beseffen dat ze door hun onuitroeibare Waalse xenofobie de club meer kwaad dan goed doen NU eens zouden willen wakker worden aub. Sorry hé, ik mag dan ne spamking zijn, maar de attitude (houding voor de flaminganten) van sommigen op Waals grondgebied is beneden alle peil. Ik hoop dat men eens goed beseft dat er niemand bij is gebaat, integendeel zelfs, om op Lalou Péruwelz, Francs Borains, Woluwe de Vlaamschen Don Quichote te gaan uithangen. Den boel op voorhand wat komen opnaaien, is nergens goed voor Ja, ok, kon mij weer eens niet inhouden, en pas op Iendrachter, dit is niet enkel een reactie op uw post, maar aan al diegenen die hier met poëtische slogans als Walenkoppen hey hey hey en kutwalen beginnen, het bespuwen van nen terreinverzorger uit de Borinage van in de 70 begot. Wat een debiel gedrag zeg Beperk het eens tot het sportieve aub en bewijs uw club eens nen dienst. Werk verdorie mee aan een positief imago van uw club. Frustrerende tendens voor de mensen van het OPC die aan promo van den Eendracht willen doen, zolang deze mentaliteit blijft overheersen. Het lijkt godverdorie elke match of er nen bus zwakzinnigen is bijgekomen seg. En sorry, ben ffkes in het rood aant gaan. Gaat u allen heen in vrede Ikke Khad het niet meer gedacht de laatsten tijd, maar hier ben ik het met u eens ![]() |
| 03 Jun 2008, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Olensen iendrachter schreef: Manman, voor mij persoonlijk ist kwa afstand echt wel ne rotslechte kalender!!! Als ge zie da der in die ander reeks: geel, mol,turnhout, dessel en hoogstraten sta ( waar trouwens harald meyssen volgend jaar speelt ( in hoogstraten dus he )) dan hadek daar mee aalst wel wille tussen staan. Mor sportief gezien denk ik ook wel da we in de meest doenbare reeks terecht gekomen zijn.Laat het ons alvast hopen !!! ![]() Je moet wel eens een beter gazet kopen, want Harald Meyssen gaat voor Mol-Wezel spelen, bij Hoogstraten gaat o.a. Karel Snoeckx spelen. Eerlijk gezegd, als Racinger, heb ik al heimwee naar de A-reeks. Vorig seizoen maakten we ons druk over het aankoopbeleid van Oudenaarde, even een kampioenenploegske kopen, maar in de A-reeks vind ik dat nog veel erger, daar lijken alle zogezegde "kleintjes" zo'n tactiek toe te passen. Resultaat hiervan is dat die zogenaamde vedetten zich nog eens een 5-tal wedstrijden op een seizoen amuseren als er eens een club met wat supporters op bezoek komt en de overige speeldagen lopen die er meestal ongeïnteresseerd bij. Racing heeft al te kennen gegeven dit seizoen iets verder te willen geraken in de bekercompetitie, dus misschien zit er nog een matchke tegen jullie in. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 03 Jun 2008, 22:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Jan schreef: wheel's armée schreef: IendrachterForLife schreef: Jammer dat mechelen er uit valt, liever mechelen dat voetbalt dan een waalse cinema voorstelling met valpartijen, blijven liggen, de scheidrechter lastig vallen, ons uitdagen... We zien wel waar het schip strand ivm "ambiance" met de opc acties van dit seizoen in het achterhoofd zie ik het wel nog goed komen ![]() Hoe kunt ge nu op voorhand naar een Waalse ploeg vertrekken met een supervijandig gevoel. Wacht de zaken ne keer af en drijf het eens niet op de communautaire spits hé. Dit gezegd zijnde, zonder een politiek standpunt in te nemen. Al die driftkikkertjes en die stemmingmakerij als er een Waalse ploeg op bezoek komt hebben indirect een zeer negatief effect op primo, de 11 Aalsterse gladiatoren, alsook op de reputatie en het imago van onze mooie club. Als al diegenen, en dat is absoluut niet op de u persoonlijk bedoeld, ik denk dan ook niet bepaald aan Visé alleen, maar vooral aan de cinema in Franc Borains, alwaar ik beschaamd was Aalstenaar te zijn, nu eens eindelijk zouden beseffen dat ze door hun onuitroeibare Waalse xenofobie de club meer kwaad dan goed doen NU eens zouden willen wakker worden aub. Sorry hé, ik mag dan ne spamking zijn, maar de attitude (houding voor de flaminganten) van sommigen op Waals grondgebied is beneden alle peil. Ik hoop dat men eens goed beseft dat er niemand bij is gebaat, integendeel zelfs, om op Lalou Péruwelz, Francs Borains, Woluwe de Vlaamschen Don Quichote te gaan uithangen. Den boel op voorhand wat komen opnaaien, is nergens goed voor Ja, ok, kon mij weer eens niet inhouden, en pas op Iendrachter, dit is niet enkel een reactie op uw post, maar aan al diegenen die hier met poëtische slogans als Walenkoppen hey hey hey en kutwalen beginnen, het bespuwen van nen terreinverzorger uit de Borinage van in de 70 begot. Wat een debiel gedrag zeg Beperk het eens tot het sportieve aub en bewijs uw club eens nen dienst. Werk verdorie mee aan een positief imago van uw club. Frustrerende tendens voor de mensen van het OPC die aan promo van den Eendracht willen doen, zolang deze mentaliteit blijft overheersen. Het lijkt godverdorie elke match of er nen bus zwakzinnigen is bijgekomen seg. En sorry, ben ffkes in het rood aant gaan. Gaat u allen heen in vrede Ikke Khad het niet meer gedacht de laatsten tijd, maar hier ben ik het met u eens ![]() Ge ziet, ben toch nog zo slecht niet bezig:p _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 03 Jun 2008, 22:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
wheel's armée schreef: IendrachterForLife schreef: Jammer dat mechelen er uit valt, liever mechelen dat voetbalt dan een waalse cinema voorstelling met valpartijen, blijven liggen, de scheidrechter lastig vallen, ons uitdagen... We zien wel waar het schip strand ivm "ambiance" met de opc acties van dit seizoen in het achterhoofd zie ik het wel nog goed komen ![]() Hoe kunt ge nu op voorhand naar een Waalse ploeg vertrekken met een supervijandig gevoel. Wacht de zaken ne keer af en drijf het eens niet op de communautaire spits hé. Dit gezegd zijnde, zonder een politiek standpunt in te nemen. Al die driftkikkertjes en die stemmingmakerij als er een Waalse ploeg op bezoek komt hebben indirect een zeer negatief effect op primo, de 11 Aalsterse gladiatoren, alsook op de reputatie en het imago van onze mooie club. Als al diegenen, en dat is absoluut niet op de u persoonlijk bedoeld, ik denk dan ook niet bepaald aan Visé alleen, maar vooral aan de cinema in Franc Borains, alwaar ik beschaamd was Aalstenaar te zijn, nu eens eindelijk zouden beseffen dat ze door hun onuitroeibare Waalse xenofobie de club meer kwaad dan goed doen NU eens zouden willen wakker worden aub. Sorry hé, ik mag dan ne spamking zijn, maar de attitude (houding voor de flaminganten) van sommigen op Waals grondgebied is beneden alle peil. Ik hoop dat men eens goed beseft dat er niemand bij is gebaat, integendeel zelfs, om op Lalou Péruwelz, Francs Borains, Woluwe de Vlaamschen Don Quichote te gaan uithangen. Den boel op voorhand wat komen opnaaien, is nergens goed voor Ja, ok, kon mij weer eens niet inhouden, en pas op Iendrachter, dit is niet enkel een reactie op uw post, maar aan al diegenen die hier met poëtische slogans als Walenkoppen hey hey hey en kutwalen beginnen, het bespuwen van nen terreinverzorger uit de Borinage van in de 70 begot. Wat een debiel gedrag zeg Beperk het eens tot het sportieve aub en bewijs uw club eens nen dienst. Werk verdorie mee aan een positief imago van uw club. Frustrerende tendens voor de mensen van het OPC die aan promo van den Eendracht willen doen, zolang deze mentaliteit blijft overheersen. Het lijkt godverdorie elke match of er nen bus zwakzinnigen is bijgekomen seg. En sorry, ben ffkes in het rood aant gaan. Gaat u allen heen in vrede Ikke Ik ben inderdaad niet echt waals gezind, sorry daarvoor, maar ik zal wel altijd mijn ploeg aanmoedigen dan de andere ploeg te verwijten! Ik steun ea en ik breek de andere niet af. Wou dit toch nog kwijt. Maar wheels, no hard feelings e ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 03 Jun 2008, 23:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik ben al ferm content dat Wezet zeker en vast niet in onze reeks zit.
|
| 04 Jun 2008, 8:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
@Wheels: en toch zijn het kutkankerwalen
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Jun 2008, 8:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ik weet het, het is misschien nog wat vroeg maar zijn er in onze reeks al kandidaten die sowieso niet in aanmerking komen om een licentie te krijgen?
Dan kunnen we die toch al uit onze concurentenlijst wissen ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 04 Jun 2008, 8:56 |
|
| Pagina 7 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 49 Volgende |