Sporting Ternat - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16
 Sporting Ternat - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
Het komt wel en elk intervieuw voor wat de ambities zijn<;
Trouwens het hoeveelste jaar zijn we nu denk je?

20 Aug 2008, 0:59
Freak

Ik ben naar de wedstrijd gaan kijken en er is maar weinigs positief over te zeggen.
Steurs viel mee op den back, Van Mieghem begint langzaam maar zeker te wennen aan de ploeg, onze jeugd kan iets en combinerend beginnen ze elkaar te vinden. Daar stopt het.

Na achteraf een beetje te zijn blijven hangen, enkele spelers (en exspelers) gepraat te hebben begin ik toch twijfels te krijgen over het komende seizoen en in het speciaal over onze trainer.

Enfin, de competitie is nog niet begonnen. Ze kunnen zich nog herpakken, maar ik weet niet of ze er zelf in geloven in deze omstandigheden.

20 Aug 2008, 1:19
Ancien

Leeftijd: 45
Ik heb tot nu toe enkel Opwijk en Terjoden-Welle gezien. De 3-4 winst en 2-2 draw waren eigenlijk onze beste resultaten (na United). Dat zegt eigenlijk al genoeg.

Met zo'n rampzalige voorbereiding ga je niet veel punten halen.
Er moet duidelijk iets veranderen, want dit zou een cruciaal jaar moeten worden.
En dan kies je uiteraard voor de goedkoopste oplossing... trainer buiten... eender wiens schuld het is. Da's voetbal...

En opnieuw al die blessures. Dit is toch niet meer normaal? Liggen onze trainingsvelden dan zo slecht? Worden de spelers slecht verzorgd? Verzorgen ze zichzelf slecht?
Ik zal wel mis zijn, maar ik stel mij er stillekes aan toch wat vragen bij hoor...

20 Aug 2008, 2:37
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Over die ambities gesproken. Waar heeft het bestuur uitgesproken gezegd dat ze dit jaar kampioen moeten worden, eigenlijk ? Buiten dat 3-jaren plan van Marc Schots toen we kampioen speelden heb ik daar eigelijk nog niet zoveel van gehoord, van die titelambities ?

euhm ... 't is op een aantal manieren toch redelijk duidelijk gemaakt dat ze even ambitieus zijn als vorig jaar hoor.

Maar het ziet er niet naar uit. De ambitie blijkt ook niet echt uit wat we tegenwoordig te zien en te horen krijgen. Maar misschien wordt achter de schermen wel keihard gewerkt, wie weet ...

20 Aug 2008, 7:43
forumlegende

Onze manager verklaarde toch dat hij de spelersmarkt beter kent dan om even welke makelaar!! Waarom dan geen goeie aankopen??
Waarom wordt bij het aankopen van spelers niet gekeken of ze bij elkaar passen zowel qua spelstijl als qua karakter? In een groep moeten alle soorten karakters evenredig vertegenwoordigd zijn maar dit jaar hebben we blijkbaar alleen brave en volgzame spelers die altijd ja knikken...
Alle karakter is weg : Troch, Verheyden, Van Holm, Claessens, Landuyt, Van Belle...
Wat is er in de plaats : nen hoop buitenlandse huurlingen die hier wat geld komen opstrijken en wie het totaal niet interesseert of ze nu tweede of veertiende eindigen!!

20 Aug 2008, 8:59
forumlegende

Leeftijd: 69
Ik begin mij toch serieus vragen te stellen bij de aankooppolitiek,maar vooral bij de mentaliteit van onze spelers.
Als ik de inzet en hardnekkigheid in de duels van de tegenpartij tot hiertoe vergelijk met onze ploeg dan zijn we grandioos gebuisd.
Ik denk dat er eens een tafelkeklop moet gebeuren want dit gaat van kwaad naar erger.

20 Aug 2008, 10:01
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Tom B&W schreef:
Heer, vergeef hen, want ze weten niet wat ze zeggen :crazy:
Nee, wanneer je als kandidaat voor promotie gaat en je kan geen oefenmatch winnen tegen Opwijk, Bornem of Ternat, dan scheelt er wel iets natuurlijk...
Er is geen bezieling en winnaarsmentaliteit aanwezig!!!
Scoren lukt heel moeilijk en goals worden geïncasseerd op een knullige manier, ofwel door een flater van de verdediging of de keeper.

Zo erg is het niet hé, tegen ons zijt ge gewonnen.

20 Aug 2008, 10:10
forumlegende

Het is inderdaad toch om te bleiten, we verliezen tegen ploegen die 1 of zelfs 2 reeksen lager geklasseerd staan, en nog zijn er velen die denken dat we volgend weekend Wetteren gaan opeten. Ik keek al lang uit naar het competitiebegin, maar nu wou ik dat het nog ver verwijderd was.
Zoals we nu spelen (en zolang we nederlagen tegen provinciale ploegen als een accidentje blijven beschouwen) gaat het gewoon niet. Veel nieuwe spelers moeten we niet meer verwachten, dus misschien moet er op trainersgebied toch iets veranderen. Iemand die onze jongens opnieuw kan motiveren en die alsjeblieft wat vuur in deze ploeg krijgt...
En wacht niet tot ge de eerste drie matchen verloren hebt, het is nu dat het moet gebeuren.

20 Aug 2008, 10:37
Freak

Leeftijd: 35
tympanum2 schreef:
Het is inderdaad toch om te bleiten, we verliezen tegen ploegen die 1 of zelfs 2 reeksen lager geklasseerd staan, en nog zijn er velen die denken dat we volgend weekend Wetteren gaan opeten. Ik keek al lang uit naar het competitiebegin, maar nu wou ik dat het nog ver verwijderd was.
Zoals we nu spelen (en zolang we nederlagen tegen provinciale ploegen als een accidentje blijven beschouwen) gaat het gewoon niet. Veel nieuwe spelers moeten we niet meer verwachten, dus misschien moet er op trainersgebied toch iets veranderen. Iemand die onze jongens opnieuw kan motiveren en die alsjeblieft wat vuur in deze ploeg krijgt...
En wacht niet tot ge de eerste drie matchen verloren hebt, het is nu dat het moet gebeuren.

Opeten ni,ma winnen gaan we doen .Kblijf er vast van overtuigd .Nederlagen tegen provenciale ploegen?tegen terjoden gelijk,gewonne van lede.Kwetet 4de of provencial veel verschil maakt da ni uit maar toch.

20 Aug 2008, 10:42
Scholier

Jean schreef:
Onze manager verklaarde toch dat hij de spelersmarkt beter kent dan om even welke makelaar!! Waarom dan geen goeie aankopen??
Waarom wordt bij het aankopen van spelers niet gekeken of ze bij elkaar passen zowel qua spelstijl als qua karakter? In een groep moeten alle soorten karakters evenredig vertegenwoordigd zijn maar dit jaar hebben we blijkbaar alleen brave en volgzame spelers die altijd ja knikken...
Alle karakter is weg : Troch, Verheyden, Van Holm, Claessens, Landuyt, Van Belle...
Wat is er in de plaats : nen hoop buitenlandse huurlingen die hier wat geld komen opstrijken en wie het totaal niet interesseert of ze nu tweede of veertiende eindigen!!

Hier zeg je het ALLEMAAL! (y)

Het bestuur is hier voor de meesten precies heilig. Men heeft een schitterende ploeg op poten gezet in 4de, is er kampioen mee gespeeld en dan is het naar hunne kop geschoten.
In plaats van op die ploeg verder te bouwen is er een resem "betere?" spelers toegekomen. In 4de had je een PLOEG. Nu heb je allemaal individueel "deftige" spelers. Als je trouwens 2 weken voor de seizoenstart nog een spits moet gaan zoeken is je huiswerk toch niet goed gedaan? Met Arnold hebben we daar véél chance mee gehad maar dat gaat niet elk jaar zo zijn. Een spits moet je met nieuwjaar al vastleggen voor het seizoen dat volgt.

Effe een vergelijking met de ploeg van toen:

De Veirman - Van den Abbeele: De veirman heeft ons al meer punten gekost dan dat hij er gewonnen heeft. VDA dus beter.

Landuyt - Van den Brande: Landuyt bekend om zijn goede cross en sterk schot. Soms te nonchalant, maar stond er wanneer het moest. VDB is meer te bewonderen naast dan op het plein (blessures en schorsingen). Wanneer hij speelt wel sterk.

Seminck: nog steeds dé man.

Dessaer - Van Belle: Dessaer nog één van de beste transfers. Heel sterk seizoen. Van Belle een echte eendrachter, tactisch sterk, minder in de duels ivm dessaer.

Van Dender - Van Holm: Van dender sterke speler, maar ook héél blessuregevoelig. Van Holm héél degelijke speler. Kapitein en speelde altijd zijn wedstrijd.

Coulibaly - Dugardein: Couli sterke speler maar heel ander type dan zijn voorganger. Ook heel blessuregevoelig. Dugardein (met de over-mijn-lijk-mentaliteit)bewijst het ongelijk van het bestuur door met Ronse kampioen te spelen.

Van Mieghem - Verheyden: Opnieuw totaal verschillend type speler. Van Mieghem veel minder de draaischijf en duikt niet zo gepast op voor doel zoals Ewen dat kon.

Franck - Troch: Opnieuw totaal verschillende speelstijl. Franck met zijn mooie stijl maar veel minder diepgang en dreiging dan troch. Ook qua mentaliteit een groot verschil. Troch een echte winner.

Podevijn - Aelbrecht - Glorieux: Nog steeds dezelfde mannen op glorieux na. Schitterende speler om het laatste half uur nog in te brengen. Wist dikwijls een match op te breken.

Lord - Claessens: Niet te vergelijken spelers. Elk op hun manier verdienstelijk. Lord ook blessuregevoelig.

Arnold: Komt zonder Troch niet meer tot zijn recht.

Limpens - De Wilde: Limpens trainer van de oude stempel. Geen deftige tactische trainingen of besprekingen. Als hij iets roept is het 9/10 naar de referee. Kan het team totaal niet motiveren. De Wilde tactisch heel sterk. Heeft ervoor gezorgd dat het team er elke week opnieuw stond, en ook resultaat haalde. Van mij mag die direct terukomen.

Wat ik hiermee duidelijk wil maken: had je nu gewoon spelers als Dessaer, Lord, Couly en eventueel nog enkele jeugdspelers aan de kern toegevoegd had je een véél beter geheel. De ploeg was perfect op elkaar ingespeeld en ze hadden één voor één een schitterende (winnaars)mentaliteit. Nu hebben ze een kampioenenploeg totaal uit elkaar getrokken omdat het bestuur dacht beter te kunnen doen.

20 Aug 2008, 10:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Er zit wel iets in...

Iendracht nor 2e

20 Aug 2008, 10:59
Freak

Leeftijd: 35
de clerus schreef:
Er zit wel iets in...

Idd,vooral die vergelijkingen kloppen bijna volledig .Alleen deze ploeg is echt niet slecht ,tzit vooral slecht in tkoppeke bij die mannen denkek.

20 Aug 2008, 11:07
Ancien

Leeftijd: 47
Trainer

Denk dat er veel aan Limpens ligt. Tis algemeen geweten dat hij gene gemakkelijke mens is, hoeft ook niet, maar dan moeten uw trainingen wel op iet trekken. Altijd ma met ene spits, hoe kunt ge zo nu gevaar afdwingen?? Tijdens de matchen geen swung.

Ploeg

Rechterflank met Aelbrecht is gewoon een lachertje, die man had hier allang nimeer mogen spelen. A la De Baeremaecker...op naar Terjoden! Boto...tja, kan nog geen cornorvlag dribbelen. Boussoufa hebben ze gekwetst aangekocht en Steurs is een linkermidden, geen verdediger! Onze kiepers zijn geen betrouwbaar sluitstuk. Couli, Van Dender, Lord zeer blessuregevoelig en ik vrees dat we met Arnold een tweede Demba-verhaal gaan meemaken (na de blessure, niks meer).

De enige deftige aankoop is Franck. Wat Van Mieghem kan, kunnen De Schutter en Couli ook. Maar een backlinks en een spits mankeert deze ploeg. Moet wel toegeven dat ik Lorenzo Wouter nog nie heb zien spelen. HUILEN MET DE PET OP!!

20 Aug 2008, 11:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
:worship: Villa

20 Aug 2008, 11:16
Miniem

Transfers kan je altijd in twijfel trekken. En dat mag ook.

Maar ik denk toch dat de spelers die momenteel "aanwezig zijn" (het woord voetballen durf ik niet te schrijven) voldoende niveau moeten kunnen halen om minstens subtop te spelen.

Maar wie niet ziet dat de spelers voor deze trainer niet tot het uiterste gaan die is blind.
En als ge eerlijk zijt, kunt ge het in zekere zin nog begrijpen. Wat spreekt er in zijn voordeel?

En dan heb je nog het probleem "Lord-Boussoufa-Boto- ev. Wouter". Dat zijn van de mannen die content zijn dat ze geld kunnen verdienen met te voetballen. Of dat nu met EA is of niet en of dat we meedoen voor titel of degradatie... dat maakt niet uit. Zeeslasjen oan en slef slef nor de training (als ze niet geblesseerd zijn)! Die jongens zijn enkel met zichzelf bezig.

20 Aug 2008, 11:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16