|
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bartos schreef: 15 euro is inderdaad schandalig veel, maar ik heb nu precies toch geen goesting om voor die 5 euro die we meer moeten betalen dan anders mijne voetbal te mankeren. Daar doen we trouwens ook de ploeg geen plezier mee. Ik herinner me nog dat we enkele jaren geleden in tweede klasse in Antwerp maar liefst 20 euro moesten betalen (of zes jaar geleden nog 12,50 euro in Kortrijk in derde klasse). Toen was er ook geen boycot en ging iedereen naar de match. Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ge zomaar alles moet pikken, maar ik vrees dat ge er weinig kunt tegen doen. En met niet te gaan, straft ge misschien in de eerste plaats jezelf. Ja maar stel u in de plaats van onze jongere supporters die nog school lopen. Ik denk dat deze verplaatsing een aanzienlijke hap is uit hun zakgeld. is inderdaad een extra hap uit mijn 'budget'(ik loop ook nog school) maar ik had het dan ook ingecalculeerd dat er enkele rotploegen wel weer iets zouden lappen(daarom niet enkel bij ea natuurlijk) soit,we zullen zien wat realiseerbaar is van boycots nzo _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Sep 2008, 12:55 |
|
|
Ancien
Ik lees hier maar steeds over mogelijke rellen
maar wees maar gerust degene die veel van zenen tamtam zal maken zal vlug in nen combi van de politie belanden.Rellen doen alleen onze Club een slechte reputatie geven en dan zwijg ik nog over eventuele gerechtelijke sancties (zware boetes, stadiumverbod).Je kan nu al de gevolgen zien van de rellen in Wezet (minder volk thuis en op verplaatsing), je kan niet alles op de mindere prestaties steken! Daarom steun ik ook tenvolle de vredevolle aktie om bij die kiekefretters niets te consumeren, laat ze ginder eens voelen dat iendrachters niet met zich laten sollen. We mogen het belangrijkste niet vergeten dat we zondag absoluut de drie punten moeten meenemen. Stel je voor dat we ginder gaan winnen en ze hebben niets aan ons kunnen verdienen dat zou gewoein de max zén ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2008, 13:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hier het bewijs 13 Euro en ook al een half jaar geleden he de prijzen ook overal gestegen
[/quote]Wat me eraan doet denken... ik moet nog eens zien voor u allemaal ticketjes en abonnementen in te scannen en door te sturen [/quote]Zie PB Dries _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Sep 2008, 13:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 24 Sep 2008, 14:02 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05 Berichten: 84 |
Troost u, we hebben ook 15 euro moeten betalen en we waren daar ook met zeker 200 man...
Jullie weten het nu al op voorhand, maar wij stonden daar allen niets vermoedend (was de 1e thuismatch van Union) aan den entree en dien dikke steward tegen mij: 15 euro gade gij betalen of ge blijft buiten. Ge kunt u voorstellen wat een taferelen er waren als wij van de bus afkwamen. Pas op en kinderen moeten ook 10 euro betalen hé!!! Ze hadden daar ne jonge gast aan dat loket gezet en die was beschaamd voor zo'n hoge prijzen, ik moet van hogeraf zei hij... Ze hanteren nog de prijzen van vorig jaar, maar na ons en Aalst en miss La Lou zullen ze dit jaar geen 50 man meer in de vak terugvinden. Ze kunnen blijkbaar nog 1 jaar na degradatie de prijzen van 2e klasse vragen. Prijzen kan je dus niet aanklagen maar wat je miss wel kan overwegen is het feit dat ze je geen keuze laten voor staanplaatsen. Je bent verplicht om te gaan zitten en 15 euro te betalen... staanplaatsen kosten 10 euro maar zijn alleen voor Union... echte verkens die Brusseleirs, change da we ze ginds 3 punten afgeluisd hebben!! En ze hebben nochtans toffe gradins hé...: ![]() _________________ New website: http://www.egmontarmy.be New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/ |
| 24 Sep 2008, 15:24 |
|
|
Freak
15 euro ingang en zondag het wereldkampioenschap ,ik denk dat ze met die 500 ticketten zullen toekomen.
|
| 24 Sep 2008, 16:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gio schreef: Iendracht supporters die me de rust den drankstand negeren Vergetj et... De Jan is mee ![]() ![]() |
| 24 Sep 2008, 17:28 |
|
|
Ancien
Jan schreef: Gio schreef: Iendracht supporters die me de rust den drankstand negeren Vergetj et... De Jan is mee ![]() ![]() Geen sjieverderoi weir drinken allemoal geiren bier mor goat hem hier oever de solidaritoit, ge meigt gerest zèn aanen leiver zal nog zo rap ni droeig stoan ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2008, 18:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Spees schreef: zwawi schreef: Tis inderdaad schandalig veel om op zo een houten bankske te zitten. Maar ik heb hier verleden week ewa spel gemaakt omda die oefenmatch nie mocht bijgewoond worden en ik ben dan ook nu nie van plan om thuis te blijven zelle. 15 euro is te veel maar mijn ploeg speelt en daar moek gewoon zijn, al wast bij manier van spreken 30 euro. anders moet gij u na de match naar huis haasten en een verslag typen, als voornemen? :-) Aangezien ik toch de matchverslagen schrijf voor deze website, zal ik dat uiteraard ook zondagavond doen. Ik ben ook van mening dat we ondanks de onrealistisch hoge prijs van 15 euro onze ploeg niet in de steek mogen laten. Het idee van onderkroiper om ginder binnen het stadion niks te eten of te drinken vind ik dan ook een prachtig idee. Voor sommigen zalt inderdaad een inspanning vragen maar doe het uit principe dan en drink er een paar meer op de terugweg naar Aalst! Van mijzelf zullen ze in elk geval gene cent meer ontvangen dan de 15 euro inkom. En als er toch beslissen om mee te gaan en ginder buiten te blijven staan, astublieft mensen, gebruikt uw verstand en ga niet in op eventuele provocaties van om het even wie(flikken, jongeren die daar rondhangen, ...). Da brengt onze club alleen maar meer schade toe en tis al erg genoeg geweest. En als ge op voorhand weet da ge u toch nie gaat kunnen inhouden, blijf dan gewoon van den eerste keer thuis! |
| 24 Sep 2008, 19:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Genoeg geklaagd. Over naar het voetbal :
Wat wij, naar mijn mening, missen is 2 Coulibaly's. Eentje voor achteraan en eentje voor in het middenveld. Achteraan vind ik hem zeer goed maar tegelijkertijd mis ik hem op het middenveld. Hij is de man die de gaten dichtloopt en zorgt voor een groot stuk van de balrecuperatie. Maar ook opbouwend draagt hij zijn steentje bij. En dit laatste vooral als aflossingspunt. Waarom niet eens proberen met Niels centraal in de verdedeging en Steurs achtereaan links, zodat Coully kan doorschuiven naar het middenveld? |
| 24 Sep 2008, 21:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Coulibaly stond dit weekend toch in het middenveld?
De oplossing met Van Mieghem centraal achteraan vond ik nog zo slecht niet. In het middenveld wil de motor voor hem maar niet aanslaan... Laat hem dan maar achterin staan. Al zie ik Deschutter zelf wel ook liever in het middenveld, maar Deschutter, Coulibaly en Franck... Dat zijn er drie die bijna op exact dezelfde plaats willen lopen... |
| 24 Sep 2008, 21:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik heb de wedstrijd van dit weekend niet kunnen bijwonen. Maar toch positief dat de trainer mijn idee gevolgd heeft.
|
| 24 Sep 2008, 21:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Allez Iendracht, succes tegen Union. 't Is te hopen dat jullie waar voor jullie geld krijgen. (Dan heb je tenminste een match op 2de klasseniveau gezien).
Mijn valies sta klaar, Varese here I come! Alleen jammer van ... ... volgend bericht op http://www.damiaanactie.be In tegenstelling tot vorig bericht zal Damiaanactie echter niet aanwezig zijn op het WK wielrennen in de Italiaanse stad Varese. De mensen die achter het initiatief van het "Belgisch café" op het WK staan, hebben dit project helaas moeten annuleren omwille van logistieke problemen. Spijtig... _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 24 Sep 2008, 22:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Allez Iendracht, succes tegen Union. 't Is te hopen dat jullie waar voor jullie geld krijgen. (Dan heb je tenminste een match op 2de klasseniveau gezien). Mijn valies sta klaar, Varese here I come! Alleen jammer van ... ... volgend bericht op http://www.damiaanactie.be In tegenstelling tot vorig bericht zal Damiaanactie echter niet aanwezig zijn op het WK wielrennen in de Italiaanse stad Varese. De mensen die achter het initiatief van het "Belgisch café" op het WK staan, hebben dit project helaas moeten annuleren omwille van logistieke problemen. Spijtig... en wij maar bekvechten voor een ticket van 15 euro maar dit is de ver van mijn bed show voor ons wij zijn zo gelukkig zonder het zelf te beseffen _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Sep 2008, 22:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
@Onderkroiper: ik heb uwe foto deruit gehaald, ik denk niet dat iemand derachter vraagt om in den topic van de match tegen Union op ne foto van ne melaatse te stoten.
|
| 24 Sep 2008, 22:54 |
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |