|
|
| Pagina 7 van 13 |
[ 193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Nog iets, k vond Boussoufa vandaag een goeie match spelen. Zorgde toch voor dreiging. Maar voor sommigen kan hij blijkbaar niks goed doen
T minste dat een actie niet lukte, kreeg hij kritiek terwijl anderen vrolijk mogen knoeien. |
| 27 Okt 2008, 1:03 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Smetje schreef: Nog iets, k vond Boussoufa vandaag een goeie match spelen. Zorgde toch voor dreiging. Maar voor sommigen kan hij blijkbaar niks goed doen T minste dat een actie niet lukte, kreeg hij kritiek terwijl anderen vrolijk mogen knoeien.Ik denk wel dat die twee lijnrechters morgen een stijve arm zullen hebben dankzij Boussoufa. Hetgeen waarmee hij mij het meest opviel, was dat hij keer op keer buitenspel stond. In de eerste helft had de scheids er wel een strafschop mogen op fluiten, dat dient wel gezegd. Ik vraag mij af wat die nieuweling weer zal zijn, die ten andere niet alleen al gekwetst is, maar daarnaast ook nog niet eens speelgerechtigd is. Dat durft het bestuur er weliswaar niet bij te zeggen. Nog eentje meer om daar vooraan wat in de weg te komen lopen, waarschijnlijk, en ge moet dat allemaal eten geven ... |
| 27 Okt 2008, 1:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De foto's zullen voor morgenavond zijn mannen .
Eerst wat nachtrust Zwawi & Den Onderkroiper vierden Haloween ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Okt 2008, 1:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
salvador schreef: rollo29 schreef: een leuk experiment zou zijn om de supporters die willen zingen en de ploeg willen aanmoedigen in een vak te steken, en de klootzakken die willen zagen elke week een paar spelers willen viseren en de ploeg willen uitfluiten in een ander vak te droppen. eens zien naar wie de spelers lopen bij een doelpunt.. ![]() Spijtig dat het middenste zinnetje nogal uitdagend geformuleerd is, even herformuleren... Een leuk experiment zou zijn om de supporters die willen zingen en de ploeg willen aanmoedigen in een vak te steken, en de toeschouwers die liever hun ongenoegen luidop uiten en spelers wel eens willen viseren en de ploeg willen uitfluiten in een ander vak te droppen. eens zien naar wie de spelers lopen bij een doelpunt. Zo zie ik dat experiment helemaal zitten... Dikke 10 jaar of iets meer geleden speelde Liverpool eens een desastreus seizoen. Na een met 1-2 verloren thuiswedstrijd tegen Manchester United zakten ze zelfs weg tot in de gevarenzone. De spelers werden na de douche en toen ze alweer gereed waren om naar huis te gaan terug het veld op gestuurd... om de spionkop te gaan groeten die ruim een half uur na de wedstrijd nog altijd stond te zingen om hen een hart onder de riem te steken... Zo kan het dus ook, hé, mensen. Wij zijn fier Eendracht-supporters te zijn, maar hoe komt het dat veel spelers hier minder kunnen dan op een ander (Franck nu, De Langhe?) : omdat we een ontzettend kritisch publiek zijn. Olivier Lamberg zei ooit over het Eendracht-publiek iets in de zin van: "Weet je wanneer je voelt hoe een kracht er van het Eendracht-publiek uitgaat: als ze allemaal voor de tegenstander beginnen te supporteren." Het komt de laatste tijd niet meer voor, maar als het minder gaat op het veld gaat het algauw ook heel wat minder in de tribune. En de supporters die zeggen dat het hun goed recht is om te kankeren als het niet goed is, awel, die hebben gelijk. Net zoals de spelers het recht hebben om uit vorm te zijn en slechte matchen te spelen. Als je magie wil, dan zal je met zijn allen samen die magie moeten creëren... By the way: Liverpool heeft Chelsea zijn eerste thuisnederlaag in vier jaar competitie aangesmeerd en staat alleen op kop, en ik kan u verzekeren: de spelers van Chelsea zijn nochtans beter dan die van Liverpool, en ze waren dat ook vandaag... Maar de supporters van Liverpool zijn tien keer beter dan die van Chelsea, en ze waren dat ook vandaag. Soms maakt dat nu net het verschil... Allez, ze gaan weer allemaal zeggen dat ik preek... AMEN ![]() |
| 27 Okt 2008, 7:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
1-0 gewonnen en 3 belangrijke punten
fuck La Lou De 90ste minuut begint onze specialiteit te worden. We spelen gelijk de dosjers op tees moment en dosjers winnen veel met slecht voetbal. _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Okt 2008, 10:51 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
er komt nog een terugmatch hé Mariner
Met een deftig keeper en een spits (Laï) erbij, zal dat een heel ander verhaal zijn. Voor de rest, niet veel over te zeggen. 2 zwakke ploegen. Hoe hebben jullie al in godsnaam 15 punten kunnen sprokkelen weet ik niet ? Wij kampen allebei met dezelfde probleem : geen afwerking. Bij ons is t'echt een ramp, bij jullie ook niet veel beter. Wij hebben vorig jaar misschien onverdiend in de laatste minuten gewonnen. Nu is het omgekeerd. La Lou was de betere ploeg in 1ste helft, Eendracht in 2de. Ik vind een gelijkspel de meeste logische uitslag. Maar ik vreesde alweer voor een flatter van onze keeper.....en terecht. |
| 27 Okt 2008, 11:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gisteren toch wel een match met twee gezichten gezien. Den eersten helft was zo slecht dat er echt geen woorden voor zijn, precies niveau cafévoetbal. Maar den tweeden helft vond ik toch al een pak beter. Ik telde toch een stuk of vijf echt goeie kansen. Ik peis dat we in den tweeden helft meer echte kansen gekregen hebben dan in alle voorgaande matchen samen. Al moet wel gezegd dat onzen tegenstander gisteren wel echt heel onnoemelijk zwak was. Tis momenteel nog steeds verre van om warm van te worden, maar we moeten proberen voort te bouwen op het weinige goede dat we tonen nu. En ondertussen blijven we toch punten pakken ook, toch wel een belangrijk gegeven, want als ge blijft verliezen, moet ge nog eens onder enorme druk gaan voetballen ook en dan gaan ze zeker verkrampt blijven voetballen.
Ik vond eerlijk gezegd de prestatie van Boussoufa een lichtpunt. Ja, der is nog veel werk aan, bijvoorbeeld aan het feit dat hij constant buitenspel loopt. Maar hij was wel enkele keren zijne man voorbij en maakte ei zo na een fantastisch doelpunt. Voorts ook een hele sterke Roel die ook voorin heel goed speelde. Geblesseerd of niet, het blijft toch fantastisch hoe gedreven hij blijft spelen. Ook Niels De Schutter en Seminck zoals steeds foutloos en Steurs trekt daar op den back links goed zijne plan. Ge moet er opbouwend niet veel van verwachten, maar defensief doet hij zijn werk. Op back links is het zeker een nuttige speler, op midden links vind ik hem niet goed genoeg. Coulibaly vond ik deze keer dan weer een eerder bleke match spelen, Van Mieghem had het ook, om het licht uit te drukken, bijzonder moeilijk en Kabongo is bijlange niet goed genoeg voor derde klasse. Franck, mja, tis moeilijk te zeggen. Met zijne vrije trap beslist hij het weer in de laatste minuut natuurlijk, maar het gaat toch allemaal wat te traag. Het probleem is dat Franck ipv zich vrij te lopen gewoon zelf den bal gaat halen bij de laatste man. Maar zo moet ge wel altijd van in de verdediging den boel gaan forceren en das gewoon onmogelijk. Hij zou echt moeten proberen van zich gewoon aan te bieden ipv den bal uit de laatste man zijne voet te gaan halen. Voor de rest ook goeie invalbeurt van Thomas Spotbeen en redelijke invalbeurt van Aelbrecht. En Arnold niet in de kern, mja, tis natuurlijk gene fantastische Arnold die we dit seizoen zien, maar waarschijnlijk wel nog steeds onzen beste spits, alleszins veel beter dan Kabongo, die dan wel mag starten. Het pluspunt is alleszins dat we recent heel weinig doelpunten slikken. De laatste zes matchen konden we vier keer de nul houden achterin, das toch wel een goeie prestatie. Vooral thuis slikten we nog maar amper doelpunten dit seizoen (twee tegendoelpunten op vijf matchen). En dan speelden achterin Dessaer en Van Dender nog geen minuut. Toch wel een pluim voor een dit seizoen voortreffelijke Seminck en ook voor een uitstekend keepende De Veirman. Nog een chance trouwens dat we dikwijls de nul houden, want scoren is en blijft een gigantisch probleem voor ons en als ge er geen tegen krijgt, moet ge er tenminste al maar één maken voor te winnen. |
| 27 Okt 2008, 11:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik heb gisteren een belachelijk slecht Aalst gezien in de eerste helft, en zomogelijk een nog belachelijker slecht LaLouviere. Tweede helft van Aalst was al stukken beter, bij momenten zat er echt wel voetbal in maar we komen toch zo moeilijk tot scoren. Zoals Salvador elders zegt zijn we wel bijzonder efficient maar hopelijk bezorgen de punten van gisteren ons eindelijk wat vertrouwen zodat we meer voetbal zien als gisteren de tweede helft.
Lieven ; Gisteren zo goed als werkloos, maar deed wat hij moet doen. Al zie ik hem toch nooit graag uitkomen. De Schutter ; Mindere match, maar iemand die in alle andere matchen al de sterkhouder is geweest kan je dat vergeven. Zelfs in een mindere match vecht hij voor elke bal, top! Seminck ; Schitterende speler, al mist hij misschien wat leiderschap. Ik denk dat we voor een echte leider gaan moeten wachten op Dennis. En dan even over enkele die er niet waren ; - Dessaer ; Moet zo snel mogelijk terugkomen en hij kan de ploeg als leider op sleeptouw nemen. - Podevijn ; Kabongo eruit, Jens erin. - Arnold ; Verdiende niet echt een basisplaats, maar had wel op de bank gemogen. - Iakovlevski ; Trap jij ze er wel in en het komt wel goed ! Volgende week Gent-Zeehaven daar MOET je altijd van winnen. De eerste 2 spelen tegen elkaar en daarvan kan er dus maar 1 uitlopen. De ploegen net onder ons tegen elkaar en dat is dus ook niet slecht. Peruwelz en Boussu ook tegen elkaar (en die staan ook beide boven ons). Dus met 3punten kan je nual bijna zeker zijn dat je een goede zaak doet. En aan de supporters ; de successupporters van de vorige 2 seizoenen zullen er nu wel stilaan uit zijn, dat maakt dat enkel de echte nog overblijven. Ipv op elkaar te zagen misschien eens meer een blok proberen vormen. Steurs ; Wat ik eerst als een totale miskoop zag zie ik nu als iemand die enorme vooruitgang heeft geboekt, een vechterke, en dat zie ik ook wel graag. Ik denk zelf dat hij nog beter kan. Van Den Brande ; Helemaal geschift, soms op het domme af, maar wat een vechter. Die kan je werkelijk overal gebruiken. 6 van de 15 punten mag hij op zijn naam schrijven! Coulibaly ; Vond ik gisteren niet op zijn oude niveau, blijkt nog steeds niet te wennen aan samenspel met Franck, in tegendeel, ze lopen elkaar meer voor de voeten. Spotbeen ; Meteen voor lange tijd vastleggen, net als Podevijn vorig seizoen staat een ruwe diamant op uit de eigen jeugd. Schitterend. Lord ; Met een afwerkende spits ernaast subliem. Boussoufa ; Eens uitleggen wat buitenspel is en hij komt er wel! Van Damme ; Zelfde verhaal als Spotbeen, contract geven. Van Mieghem ; Ondanks het feit dat hij in de eerste helft 2ballen van de lijn wegwerkt gisteren niet echt goed te noemen. Iets meer proberen voetballen ipv altijd die lange bal te gebruiken. Kabongo ; Had gisteren beter op het veldlopen geweest. Aelbrecht ; Liet dit jaar al zien dat hij iets kan, en zeker op zijn positie. Elke week ook een tikkeltje beter. Franck ; Ondanks alle kritiek zeker niet slecht, maar goed kan je het ook niet noemen. En daarmee bedoel ik gewoon dat deze man veel meer moet laten zien. Al ben ik ervan overtuigd dat in een goed draaiende ploeg Franck een topper kan zijn. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Okt 2008, 11:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
schliebe schreef: er komt nog een terugmatch hé Mariner Met een deftig keeper en een spits (Laï) erbij, zal dat een heel ander verhaal zijn. Voor de rest, niet veel over te zeggen. 2 zwakke ploegen. Hoe hebben jullie al in godsnaam 15 punten kunnen sprokkelen weet ik niet ? Wij kampen allebei met dezelfde probleem : geen afwerking. Bij ons is t'echt een ramp, bij jullie ook niet veel beter. Wij hebben vorig jaar misschien onverdiend in de laatste minuten gewonnen. Nu is het omgekeerd. La Lou was de betere ploeg in 1ste helft, Eendracht in 2de. Ik vind een gelijkspel de meeste logische uitslag. Maar ik vreesde alweer voor een flatter van onze keeper.....en terecht. zie maar dat ge tegen dan wa puntjes bijeen hebt jongetje ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Okt 2008, 11:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
schliebe schreef: Met een deftig keeper en een spits (Laï) erbij, zal dat een heel ander verhaal zijn. Maar ik vreesde alweer voor een flatter van onze keeper.....en terecht. Ik vond het niet echt ne flater van de keeper, was een perfecte voorzet van Franck. Ge vergeet ook wel te zeggen dat hij 2 schitterende reddingen gedaan heeft (schot boussoufa en kans van roel) en ook nog enkele keer goed is tussengekomen. |
| 27 Okt 2008, 11:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
roeckie schreef: schliebe schreef: Met een deftig keeper en een spits (Laï) erbij, zal dat een heel ander verhaal zijn. Maar ik vreesde alweer voor een flatter van onze keeper.....en terecht. Ik vond het niet echt ne flater van de keeper, was een perfecte voorzet van Franck. Ge vergeet ook wel te zeggen dat hij 2 schitterende reddingen gedaan heeft (schot boussoufa en kans van roel) en ook nog enkele keer goed is tussengekomen. Ik vond dat nu toch ook niet zo'n zwakke keeper. Naar wat ik gehoord had op verschillende fora had ik hem toch een stukske zwakker verwacht. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Okt 2008, 12:03 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
op de goal blijft hij gewoon te kijken op z'n lijn zonder te bewegen. Hij moest vooruit komen. Een keeper moet de baas zijn in zijn eigen kleine carré. Het is de 3de goal die hij zo binnenkrijgt. Onvergevelijk.
|
| 27 Okt 2008, 12:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Een leider op het veld, dat missen we nog het meest van allemaal...
|
| 27 Okt 2008, 13:20 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik vond die keeper anders ook zo heel slecht niet. De hele ploeg van La Lou was wel het slechtste wat we al gezien hebben dit seizoen.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 27 Okt 2008, 13:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bartos schreef: Gisteren toch wel een match met twee gezichten gezien. Den eersten helft was zo slecht dat er echt geen woorden voor zijn, precies niveau cafévoetbal. Maar den tweeden helft vond ik toch al een pak beter. Ik telde toch een stuk of vijf echt goeie kansen. Ik peis dat we in den tweeden helft meer echte kansen gekregen hebben dan in alle voorgaande matchen samen. Al moet wel gezegd dat onzen tegenstander gisteren wel echt heel onnoemelijk zwak was. Tis momenteel nog steeds verre van om warm van te worden, maar we moeten proberen voort te bouwen op het weinige goede dat we tonen nu. En ondertussen blijven we toch punten pakken ook, toch wel een belangrijk gegeven, want als ge blijft verliezen, moet ge nog eens onder enorme druk gaan voetballen ook en dan gaan ze zeker verkrampt blijven voetballen. Ik vond eerlijk gezegd de prestatie van Boussoufa een lichtpunt. Ja, der is nog veel werk aan, bijvoorbeeld aan het feit dat hij constant buitenspel loopt. Maar hij was wel enkele keren zijne man voorbij en maakte ei zo na een fantastisch doelpunt. Voorts ook een hele sterke Roel die ook voorin heel goed speelde. Geblesseerd of niet, het blijft toch fantastisch hoe gedreven hij blijft spelen. Ook Niels De Schutter en Seminck zoals steeds foutloos en Steurs trekt daar op den back links goed zijne plan. Ge moet er opbouwend niet veel van verwachten, maar defensief doet hij zijn werk. Op back links is het zeker een nuttige speler, op midden links vind ik hem niet goed genoeg. Coulibaly vond ik deze keer dan weer een eerder bleke match spelen, Van Mieghem had het ook, om het licht uit te drukken, bijzonder moeilijk en Kabongo is bijlange niet goed genoeg voor derde klasse. Franck, mja, tis moeilijk te zeggen. Met zijne vrije trap beslist hij het weer in de laatste minuut natuurlijk, maar het gaat toch allemaal wat te traag. Het probleem is dat Franck ipv zich vrij te lopen gewoon zelf den bal gaat halen bij de laatste man. Maar zo moet ge wel altijd van in de verdediging den boel gaan forceren en das gewoon onmogelijk. Hij zou echt moeten proberen van zich gewoon aan te bieden ipv den bal uit de laatste man zijne voet te gaan halen. Voor de rest ook goeie invalbeurt van Thomas Spotbeen en redelijke invalbeurt van Aelbrecht. En Arnold niet in de kern, mja, tis natuurlijk gene fantastische Arnold die we dit seizoen zien, maar waarschijnlijk wel nog steeds onzen beste spits, alleszins veel beter dan Kabongo, die dan wel mag starten. Het pluspunt is alleszins dat we recent heel weinig doelpunten slikken. De laatste zes matchen konden we vier keer de nul houden achterin, das toch wel een goeie prestatie. Vooral thuis slikten we nog maar amper doelpunten dit seizoen (twee tegendoelpunten op vijf matchen). En dan speelden achterin Dessaer en Van Dender nog geen minuut. Toch wel een pluim voor een dit seizoen voortreffelijke Seminck en ook voor een uitstekend keepende De Veirman. Nog een chance trouwens dat we dikwijls de nul houden, want scoren is en blijft een gigantisch probleem voor ons en als ge er geen tegen krijgt, moet ge er tenminste al maar één maken voor te winnen. roel heeft voor het eerst in weken pijnvrij gespeeld, en operatie lijkt dus terug ver weg! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Okt 2008, 13:25 |
|
| Pagina 7 van 13 |
[ 193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Volgende |