Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Iendrachter90 schreef:
s@té schreef:
El Corredor schreef:
ode thompson, troch, verheyden zijn de namen die ik hoor. maar ik vermoed da ik hiermee niks nieuws vertel...

misschien ne dhaeseleer van hamme of lacroix...

maar tblijft gissen natuurlijk.

Is dat Jorrit D'Haeseleer? Daar heb ik nog in de jeugd mee samengespeeld hier bij EA.
Dus even oud als ik ongeveer, zo 20-21 moet die zijn denk ik.

Ode Thompson, die flopt toch ook overal.

Troch en Verheyden mogen meteen terugkomen.

Wat zeit ge nu met iemand dat al 5maand met blessures sukkelt.

niks? :wadde:

13 Dec 2008, 17:24
Ancien

Leeftijd: 38
Iendrachter90 schreef:

zijt. ;)

Ik bedoel wel degelijk een FITTE Troch natuurlijk.

13 Dec 2008, 17:29
Ancien

Leeftijd: 46
SERRE schreef:
De ploeg die ik heb gezet gaat starten! Tenzij blessures of ziekten nog roet in het eten gooien natuurlijk.

Jep, dat klopt. Althans dat heb ik gisteren op de reserven ook horen waaien, hopelijk trapt Boto er een paar tegen de touwen. Wie er op de bank gaat zitten, is me echter nog een raadsel... Op basis van de prestaties van de spitsen (Iako vervangen bij de rust, Arnold na een uur, Boussoufa geblesseerd vervangen op ongeveer hetzelfde moment) is het koffiedik kijken... Arnold zorgde als enige voor een schot op doel, en enkele goeie passes, de andere twee enorm zwak opnieuw. Wouter "speelde" ook nog mee... Ik moet eerlijk bekennen, een Ken Van Lijsebeth mag meestal maar een helft spelen, maar geeft zich wel altijd voor de volle 100% en ik zou het niet erg vinden, mocht hij ook een plaats op de bank krijgen... Ik had wel graag eens Arnold bij Boto zien staan in een echte 4-4-2 met Steurs op de linksback vervangen door De Schutter en centraal op het middenveld Couly en Van Damme... Couly hopelijk morgen als meest vooruitgeschoven middenvelder hopelijk - speelde dat vorig seizoen op Londerzeel ook het eerste halfuur en ik vond hem dat zeker niet slecht doen. Nam toen ook alle corners en vrije trappen...

Ik ben curieus voor morgen en ik vind alvast dat deze ploeg alle steun van de supporters verdiend...

13 Dec 2008, 18:40
Vaste Waarde

Ne Joeri Pardo mag van mij ook terug komen.Ne spelverdeler die 2-3 man uitkapt en dan ne goeie pas geeft.

13 Dec 2008, 18:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Morgen gaan we als supporters nog ne keer alles geven voor die gasten, vandaag in 't stad Podevijn gezien, is heel optimistisch om er binnen een maand terug te staan. Ook nog wa forumvolk tegengekomen. Casual 1919, Belgian Iron, Tingel, Hansken ....

13 Dec 2008, 19:30
Freak

Leeftijd: 35
kern voor morgen:
Lambrecht, De Veirman, Seminck, Van Dender, Thomas Spotbeen, Grysolle, Coulibaly, De Schutter, Dessaer, Niels Spotbeen, Steurs, Van Damme, Van Lijsebeth, Lord en Boto.

Dus bank:Van lijsebeth,Grysolle,Lambrecht en dan steurs of van dender .Ik zou toch nog voor steurs opteren ,want matchritme heeft van dender niet echt é.

13 Dec 2008, 20:07
forumlegende

WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:
kern voor morgen:
Lambrecht, De Veirman, Seminck, Van Dender, Thomas Spotbeen, Grysolle, Coulibaly, De Schutter, Dessaer, Niels Spotbeen, Steurs, Van Damme, Van Lijsebeth, Lord en Boto.

Dus bank:Van lijsebeth,Grysolle,Lambrecht en dan steurs of van dender .Ik zou toch nog voor steurs opteren ,want matchritme heeft van dender niet echt é.

over van lijsebeth weet ik ni zoveel aangezien ik em nog maar twee keer zien spele heb en daar liet hem mij noch een enorm zwakke noch een enorm sterke indruk in...
Grysolle daarentegen is iemand die in mijn ogen wel eens zijn kans verdient als je ziet hoe er de voorbije maanden gespeeld is. Misschien ni slecht van dienen een half uurke mee te late spelen want toch wel ne goeie centrale middevelder voor zijne leeftijd

13 Dec 2008, 21:54
Vaste Waarde

s@té schreef:
Iendrachter90 schreef:

zijt. ;)

ben je

13 Dec 2008, 22:03
forumlegende

OPC059 schreef:
s@té schreef:
Iendrachter90 schreef:

zijt. ;)

ben je

:D

13 Dec 2008, 22:32

Leeftijd: 68
URS Centre speelt gelijk thuis tegen Union 1 - 1
Woluwe Zaventem verliest van WS Woluwe 0 - 1

Goed uitslagen voor Den Iendracht zeker als ze morgen nog eens kunnen winnen :wadde:

13 Dec 2008, 23:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Als ik de kern en vermoedelijke basisploeg zie, denk ik toch dat we morgen een ploeg zullen zien die er voor knokt. Dat is al een hele goeie keuze. Morgen dus met zijn allen massaal achter de ploeg staan en ze vooruit stuwen.

Wel spijtig dat Arnold nu nog geen kans krijgt. Hij zal waarschijnlijk nooit meer een kans krijgen :cry: . Ook Boussoufa verdient zeker een plaatsje in de kern. Maar hij zou geblesseerd vervangen zijn bij de reserven? Iemand een idee hoe erngstig het is?

14 Dec 2008, 0:20
nieuw in de eerste ploeg

Onderkroiper schreef:
URS Centre speelt gelijk thuis tegen Union 1 - 1
Woluwe Zaventem verliest van WS Woluwe 0 - 1

Goed uitslagen voor Den Iendracht zeker als ze morgen nog eens kunnen winnen :wadde:

Als Den Iendracht verliest zijn het misschien wel slechte uitslagen.Het wordt dan strijden in de rechterkolom.

14 Dec 2008, 9:22
Ancien

Leeftijd: 45
De rotsten appel wordt uit de kern gelaten. Mooi zo...

Deze ploeg verdient het gewoon om gesteund te worden. Eindelijk met een centraal middenveld waar ik mee kan leven!

En niet vergeten dat het tegen die vuile Walen is... Een beetje haat voor de tegenstander kan nooit kwaad voor de sfeer :D

14 Dec 2008, 9:47

Leeftijd: 68
Boris schreef:
De rotsten appel wordt uit de kern gelaten. Mooi zo...

Deze ploeg verdient het gewoon om gesteund te worden. Eindelijk met een centraal middenveld waar ik mee kan leven!

En niet vergeten dat het tegen die vuile Walen is... Een beetje haat voor de tegenstander kan nooit kwaad voor de sfeer :D

Niet te luidop roepen of de match wordt stilgelegd :D

14 Dec 2008, 10:50
toevallige voorbijganger

Iedereen die zich supporter noemt van ons club heeft nu de plicht om deze jonge ploeg te steunen.We spelen tegen één van de best voetballende ploegen van de reeks ,mannekens !!
Als wij allen d'er nu gaan achterstaan hebben we een kans, als wij nu gaan zagen en kreften bij de eerste foute pass ,dan gaan deze jonge gasten kapot !!!!
Ook, mochten we op achterstand geraken, blijven steunen !!!!!

Dus, een oproep aan ons allemaal : vandaag kunnen we echt het verschil maken als wij deze ploeg ondersteunen.

Volgende week nog eens en dan hopen dat er genoeg financiele ruimte is om een aantal versterkingen binnen te halen.Ik vrees dat dit enkel zal mogelijk zijn als je van enkele bestaande kontrakten afraakt,uiteraard !!!
Ronse begon verleden jaar met 6 op 24 , had ook 19 punten na 13 matchen en ging de winterstop in met 22 punten na 15 matchen.......

We moeten met z'n allen erg ontgoocheld zijn over de voorbije matchen, maar ik geloof dat er dingen aan het veranderen zijn , dat ieder zijnen frank gevallen is en dat we nog een leuke tweede seizoenshelft gaan kunnen beleven........

14 Dec 2008, 11:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 23