Eendracht Aalst - Diegem - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 22
 Eendracht Aalst - Diegem 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Ik snap eigenlijk totaal niet hoe ne Van Mieghem hier nu ter sprake komt. Ik zou nie weten waarom die nog een kans moet krijgen dit seizoen. Heeft in mijn ogen maar 1 goeie helft gespeeld (weet nu nie direct meer in welke match precies), voor de rest was het nie echt goed te noemen. Het is natuurlijk wel zo dat hij nog een langdurig contract heeft. Als we er in het tussenseizoen nie vanaf geraakt zijn kunnen we hem misschien in juli weer opnemen in de A-kern. Dan begint iedereen terug vanaf 0 en dan is het aan hem om zich opnieuw te bewijzen. Maar nu is een terugkeer van hemvoor mij zeker niet aan de orde.

08 Mar 2009, 12:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Jan schreef:
Als we er in het tussenseizoen nie vanaf geraakt zijn kunnen we hem misschien in juli weer opnemen in de A-kern. Dan begint iedereen terug vanaf 0 en dan is het aan hem om zich opnieuw te bewijzen.

Probleem is dat hij op die manier terug de kans krijgt om de sfeer binnen de groep te verzieken. Misschien herpakt hij zich, maar misschien ook niet. Ik zou het risico niet lopen en hem gewoon buiten proberen krijgen.

08 Mar 2009, 15:10
nieuw in de eerste ploeg

1-0 potjen van delie meldt casual 1919

08 Mar 2009, 16:17
Freak

Leeftijd: 35
El Falco schreef:

1-2verloren, seizoen over en uit.Dillen en het bestuur zullen het moeilijk hebben om ons nog dingen wijs te maken,want ik zie niet in hoe we nog de periode of eindrondeplaatsen gaan nemen.Het enige verstandige dat op dit moment nog valt te doen is dillen buitenwippen en een andere trainer al de ploeg laten klaarstomen voor volgend jaar.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 08 Mar 2009, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Mar 2009, 18:03
Reserve

Iendrachter90 schreef:
El Falco schreef:

1-2verloren, seizoen over en uit.

Was dat al niet over na 5 matchen? Behalve een 5 tal spelers een gans nieuwe ploeg, nieuwe trainer en nieuw systeem aub! En geen spelers uit eerste en tweede maar van die mannen die hun truitje nog willen nat maken voor de supporters.

08 Mar 2009, 18:28
Ancien

Leeftijd: 65
suppo schreef:
Iendrachter90 schreef:
El Falco schreef:

Was dat al niet over na 5 matchen? Behalve een 5 tal spelers een gans nieuwe ploeg, nieuwe trainer en nieuw systeem aub! En geen spelers uit eerste en tweede maar van die mannen die hun truitje nog willen nat maken voor de supporters.

... en ook nog een nieuw stadion en vooral nieuwe supporters...

Komaan zeg, met een goede trainer en (grotendeels) dezelfde spelers komen we al een eind weg...

08 Mar 2009, 18:40
Ancien

Leeftijd: 47
Goed voetballend Diegem, Aalst onmondig. Haal de betere spelers uit derde, zo word je kampioen. De nood aan een goeie tweede spits en een aanvallende mid. en een degelijke trainer blijft. Ook centraal in de verdediging heeft hét duo zijn beste tijd wel gehad. Die nr. 9 van Diegem is het type speler dat op een verdediging weegt, waarbij he een shit gevoel krijgt als hij de bal krijgt. Ook Jacobs 'ik-ben-oppermachtig-in-de-lucht', die met zijn paardestaartje, hun back lincks, enzovoort...zijn spelers om duimen en vingers van af te likken.

Vul deze groep spelers aan met de echte noden en laat er een aantal vertrekken. Ik denk spontaan aan een Van Dender en een Boto.

Diegem, geen volk, geen plein en 25 op 27 alstublieft.

08 Mar 2009, 18:42
Freak

van dender was weer de slechtste zeker?

08 Mar 2009, 18:45
nieuw in de eerste ploeg

suppo schreef:
Iendrachter90 schreef:
El Falco schreef:

Amaai, zwaar ontgoogheld? nee t'is van gans het jaar nog gene vetten geweest. Proficiat aan diegem ! zij zijn beloond voor hunnen inzet en motivatie die mannen geloofden er niet voor 100% maar voor 200% in.2de goal was een gelukje maar hij zat er in hé! Dienen 11 van dieghem zou bij ons zeker niet misstaan! en dienen langen vanachter was ook sterk!Er was bij ons ook inzet vooral 2de helft maar er blijven teveel spelers onder hun niveau spelen.

Sterke invalbeurt van de schutter, 2de helft van damme sterk op het midden en flipo op links ook veel moeten oplossen vooraan en achteraan chapeau. 2de helft was iets beter met de grootte een beetje hoger spelen, maar franck was echt slecht in duel en in de passing. as dienen gast hier €4000.00 op de maand heeft zonder prims , as da klopt vind ik het een echte schande!

PS de veirman heeft bij dieghem gaan vragen om terug te komen volgend jaar.(moeten misschien vragen of ze der dillen niet bij willen.

aan het bestuur :
gedaan derde periode!! smijt den trainer buiten en begint te bouwen aan volgend jaar met mensen die gemotiveerd zijn en niet bang zijn om hun truitje nat te maken!!! en laat die supper lonen achterwege dan gaan de spelers mischien door een muur voor elkaar.

dit gezegd zijnde supporters chapeau om vandaag toch nog zo positief te blijven!!! :EA:

08 Mar 2009, 18:46
Nationale Ploeg

Tegen de verwachtingen in komen ze na drie minuten voor. In plaats van dan door te duwen, trekken ze helemaal terug. ze vragen er dus zélf om dat Diegem de match in handen neemt en later twee keer scoort.

Hebben we echt niemand behalve Delie die voorin kan spelen? Die jongen werkt keihard, maar het kleinste kind ziet dat hij dat nooit alleen kan. Dat kan niemand, trouwens. Maar Steurs moet terug en mag niet meer in het strafschopgebied komen, rushes op één van de twee flanken blijven uit en achterin wordt geklungeld dat het geen naam meer heeft. Eén doelpunt na een kleine overtreding van iemand van Diegem en een ander op mirakuleuze wijze, zoals die kerel nooit nog één maakt, beslissen de match.

In de tweede helft is er dan wat meer goeie wil, maar jongens toch, willen wij echt deze match winnen? Waarom staat Boto dan een ganse tweede helft alleen maar te stretchen aan de cornervlag?

Ik kan niet anders dan de vraag blijven herhalen. Willen wij wel winnen? En wil Eendracht Aalst echt wel naar tweede klasse? Als dit de laatste kans van het seizoen is om deze jaargang te redden en de aangekondigde ambities waar te maken, dan kan ik mij echt niet inbeelden dat je die zo aanpakt. En hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik er begin aan te twijfelen.

En 't zijn dan verdomme ploegjes zoals Diegem, Wetteren of Zaventem, die met moeite vijftig mensen mee hebben op verplaatsing, die kans maken om naar tweede te gaan. Onbegrijpelijk.

08 Mar 2009, 18:49
nieuw in de eerste ploeg

Fillou schreef:
Tegen de verwachtingen in komen ze na drie minuten voor. In plaats van dan door te duwen, trekken ze helemaal terug. ze vragen er dus zélf om dat Diegem de match in handen neemt en later twee keer scoort.

Hebben we echt niemand behalve Delie die voorin kan spelen? Die jongen werkt keihard, maar het kleinste kind ziet dat hij dat nooit alleen kan. Dat kan niemand, trouwens. Maar Steurs moet terug en mag niet meer in het strafschopgebied komen, rushes op één van de twee flanken blijven uit en achterin wordt geklungeld dat het geen naam meer heeft. Eén doelpunt na een kleine overtreding van iemand van Diegem en een ander op mirakuleuze wijze, zoals die kerel nooit nog één maakt, beslissen de match.

In de tweede helft is er dan wat meer goeie wil, maar jongens toch, willen wij echt deze match winnen? Waarom staat Boto dan een ganse tweede helft alleen maar te stretchen aan de cornervlag?

Ik kan niet anders dan de vraag blijven herhalen. Willen wij wel winnen? En wil Eendracht Aalst echt wel naar tweede klasse? Als dit de laatste kans van het seizoen is om deze jaargang te redden en de aangekondigde ambities waar te maken, dan kan ik mij echt niet inbeelden dat je die zo aanpakt. En hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik er begin aan te twijfelen.

En 't zijn dan verdomme ploegjes zoals Diegem, Wetteren of Zaventem, die met moeite vijftig mensen mee hebben op verplaatsing, die kans maken om naar tweede te gaan. Onbegrijpelijk.

as ter niemand zen licensie aanvraagt maken we toch nog kans? hahaha :D

08 Mar 2009, 18:51
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Thad nen mooien voetbalnamiddag kunnen worden en het begin beloofde alvast veel. Jammer dammen dan vanuit buitenspel de 1-1 tegenkrijgen en ietske later een absurde 2de goal (wel een mooie) ons volledig in rouw duwt. Zoals nog wel meer gebleken dit seizoen is scoren toch nie zo makkelijk en al helemaal niet vanuit een mooi opgebouwde actie. Kzag dus de bui toen al hangen morja swoit. Een gelijkspel hadden we hier toch zeker verdient.

Dillen moet in ieder geval idd buiten.

08 Mar 2009, 18:52
Vaste Waarde

Onze beste matchen waren met centraal in het middenveld Van Damme en Coulibaly.
Als ge ziet dat De Groote en Franck maar half zoveel rendement opbrengen dan bovenste 2, heb ik toch mijn vragen bij de ploegopstelling.
Naar volgend seizoen toe, geef Van Damme een meerjarig contract en zorg voor een goed werkend scoutingsapparaat.

08 Mar 2009, 19:01
Freak

Leeftijd: 45
Fillou schreef:

is in grote lijnen ook wat ik denk... als ge dessaer met nog een kwartier te spelen vooraan dropt, zegt dat ook veel wat Dillen van Boto vind.

tis iedereen week hetzelfde, dillen moet zijn beginopstelling corrigeren? en probeert al weken zonder van damme op t midden te spelen, en da lukt niet. toen van damme op t middenveld stond, recupereerde eindelijk wat ballen...

die degroote voegt ook genen bal toe aan ons spel, delie werkt hard en loopt zich te pletter, maar de grootste kwaliteit van die jongen is zijn torinstict in de 16. Het probleem alleen is dat hij er zelden tot nooit komt, en als hij er komt de kracht ontbreekt omdat hij al strontmoeg is van al het gedraaf naar de meestal nutteloze ballen van die salonmiddenvelders!!

speel delie uit in een 4-4-2 en die jongen zal ietsje beter tot zijn recht komen. Hoewel ik het geen wereldspits vind, maar soit.

t toppunt van al was in de 92ste minuut wil deschutter mee naar voren trekken met ne vrije trap en die keeperstrainer vanderidt doet teken dat ze met twee man bij enen spits van diegem moeten blijven staan...

van zo nen technische staf, daar zakt mijn broek vanaf!!

buiten van damme weinig spelers op niveau...

08 Mar 2009, 19:02
Freak

Leeftijd: 45
Fillou schreef:

is in grote lijnen ook wat ik denk... als ge dessaer met nog een kwartier te spelen vooraan dropt, zegt dat ook veel wat Dillen van Boto vind.

tis iedereen week hetzelfde, dillen moet zijn beginopstelling corrigeren? en probeert al weken zonder van damme op t midden te spelen, en da lukt niet. toen van damme op t middenveld stond, recupereerde eindelijk wat ballen...

die degroote voegt ook genen bal toe aan ons spel, delie werkt hard en loopt zich te pletter, maar de grootste kwaliteit van die jongen is zijn torinstict in de 16. Het probleem alleen is dat hij er zelden tot nooit komt, en als hij er komt de kracht ontbreekt omdat hij al strontmoeg is van al het gedraaf naar de meestal nutteloze ballen van die salonmiddenvelders!!

speel delie uit in een 4-4-2 en die jongen zal ietsje beter tot zijn recht komen. Hoewel ik het geen wereldspits vind, maar soit.

t toppunt van al was in de 92ste minuut wil deschutter mee naar voren trekken met ne vrije trap en die keeperstrainer vanderidt doet teken dat ze met twee man bij enen spits van diegem moeten blijven staan...

van zo nen technische staf, daar zakt mijn broek vanaf!!

buiten van damme weinig spelers op niveau...

08 Mar 2009, 19:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 22