Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
We begonnen heel goed het eerste kwartier met een resem kansen, en krijgen bij de eerste tegenstoot het deksel op de neus. We hebben het geluk om meteen tegen te scoren, en van dan af zijn we vergeten te voetballen.

BVR begint de tweede helft met de ploeg waar hij mee had moeten starten. Past zijn ploeg tweemaal (gedwongen?) aan, tweemaal de boot in… Het gemis van Depoitre is overduidelijk. Een “geluk” dat die zich in de transferperiode blesseert, want anders was het bestuur toch niet zinnens geweest een bijkomende spits te halen.

De tweede helft doemde de geest van Vanderhaegen weer efkes op, buitenspelers die zelden of nooit over hun man geraakten, lange ballen in het niets, geen beweging. Een vreemde gang van zaken, zeker als je het openingskwartier zag. Een goed combinerend Aalst met kansen voor Troch, Lord, Moreels.

Ik vond wel dat we bij de omschakeling de eerste helft te vaak verkeerde keuzes maakten, bij recuperatie zochten Kestens en Van Damme telkens Troch in de diepte, terwijl dat niet zijn kwaliteit is uiteraard. Telkens lag de ruimte op links met Lord.

Wel een stomme match voor onze keeper zeg, 4 ballen gezien waarvan 3 doelpunten, waar hij niet aankon. Bij de eerste vergeet De Castro zijn zone af te dekken, en die derde was het slap verdedigen van Mich en Brecht (die zijn beste match niet speelde)
En wat TT (Tragen Thomas) betreft, ik heb hem nog nooit uitgefloten, maar verlos hem uit zijn lijden, het was nochtans tegen een ploeg uit de rechterkolom… :whistle: :wow:

Een nederlaag die stemt tot nadenken…

Ook de kans van vandamme na 2minuten niet vergeten.Bij de 2de goal gaat er gewoon weer niemand op en zo hebben we in de heenronde ook wel doelpunten tegen gehad.

van vanachter hebben we enkel over rechts nog voor enige gevaar gezorgd,
vanop links enkel het eerste kwartier.
den tweede helft heeft de schutter( was echt slecht) niet 1 keer ingespeeld op filipovic, telkens centraal inspelen en dan de bal kwijt. zelfde met mich, brecht, ken en kristof. wouter en lio waren gewoon niet aanspeelbaar en als ze dan toch eens bij de bal kwamen was het ne slechte control, vastlopen.
conclusie : zonder laurent zijn we ne kandidaat rechter kolom

31 Jan 2010, 19:26
Freak

Leeftijd: 45
boer touch schreef:
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
We begonnen heel goed het eerste kwartier met een resem kansen, en krijgen bij de eerste tegenstoot het deksel op de neus. We hebben het geluk om meteen tegen te scoren, en van dan af zijn we vergeten te voetballen.

BVR begint de tweede helft met de ploeg waar hij mee had moeten starten. Past zijn ploeg tweemaal (gedwongen?) aan, tweemaal de boot in… Het gemis van Depoitre is overduidelijk. Een “geluk” dat die zich in de transferperiode blesseert, want anders was het bestuur toch niet zinnens geweest een bijkomende spits te halen.

De tweede helft doemde de geest van Vanderhaegen weer efkes op, buitenspelers die zelden of nooit over hun man geraakten, lange ballen in het niets, geen beweging. Een vreemde gang van zaken, zeker als je het openingskwartier zag. Een goed combinerend Aalst met kansen voor Troch, Lord, Moreels.

Ik vond wel dat we bij de omschakeling de eerste helft te vaak verkeerde keuzes maakten, bij recuperatie zochten Kestens en Van Damme telkens Troch in de diepte, terwijl dat niet zijn kwaliteit is uiteraard. Telkens lag de ruimte op links met Lord.

Wel een stomme match voor onze keeper zeg, 4 ballen gezien waarvan 3 doelpunten, waar hij niet aankon. Bij de eerste vergeet De Castro zijn zone af te dekken, en die derde was het slap verdedigen van Mich en Brecht (die zijn beste match niet speelde)
En wat TT (Tragen Thomas) betreft, ik heb hem nog nooit uitgefloten, maar verlos hem uit zijn lijden, het was nochtans tegen een ploeg uit de rechterkolom… :whistle: :wow:

Een nederlaag die stemt tot nadenken…

Ook de kans van vandamme na 2minuten niet vergeten.Bij de 2de goal gaat er gewoon weer niemand op en zo hebben we in de heenronde ook wel doelpunten tegen gehad.

den tweede helft heeft de schutter( was echt slecht) niet 1 keer ingespeeld op filipovic, telkens centraal inspelen en dan de bal kwijt. zelfde met mich, brecht, ken en kristof. wouter en lio waren gewoon niet aanspeelbaar en als ze dan toch eens bij de bal kwamen was het ne slechte control, vastlopen.

mijn conclusie: stop met giftige paddestoelen te eten, De Schutter slecht? :crazy:

31 Jan 2010, 19:27
Ancien

the_red_ant69 schreef:
beste jammen, als je met slechts 10 speelt als je nummer 10 op het veld staat gaat het natuurlijk nooit ... oke, Brecht Moreels zijn passing was vandaag ook ronduit zwak te noemen, maar van een verdediger kan je dat nog aanvaarden (t was zeker niet slechter dan hoe Seminck hier al 4 seizoenen de bal inspeelt) Maar van je spelbepaler mag je toch meer verwachten? Een beetje de kop ervoor leggen ... een sprintje van 20m winnen tegen een trage laatste man (Tim De Keyzer)? Een corner deftig trappen? Neen, voor mij hoeft hij der ook niet meer opkomen met de mentaliteit van vandaag, dan nog liever met een Verheyden op 1 been maar met de mentaliteit die die tenminste steeds heeft dan onze 'ik ga efkes een namiddagwandelingetje in de zon maken' Thomas Traach. :stom:

Beste the_red_ant69: Thomas is nooit een rappe geweest en zal het nooit zijn, Thomas ontbreekt overigens wel wedstrijdritme en moet noodgedwongen als "lapmiddel" dienen voor Laurent die niet beschikbaar is.
Hem uitfluiten en, iedereen die voor Iendracht speelt, uitfluiten stuit mij tegen het Iendracht-hart.
We hebben vandaag verloren maar het lag zeker niet aan Thomas.
Gezien de overige uitslagen is er niet veel veranderd maar ik hoop dat er op de carnavalmatch een beetje positiever op Thomas gereageerd wordt.

31 Jan 2010, 19:36
nieuw in de eerste ploeg

;

Laatst gewijzigd door boer touch op 31 Jan 2010, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Jan 2010, 19:37
Ancien

Leeftijd: 47
Heb eens naar ons programma gekeken...naar Oudenaarde, Temse. Thuis Waregem en Deinze. Mannekes, het wordt beslist in deze 4 wedstrijden!

31 Jan 2010, 19:38
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
boer touch schreef:
Iendrachter90 schreef:

mijn conclusie: stop met giftige paddestoelen te eten, De Schutter slecht? :crazy:

tja da zal het zijn !

als u da tevreden stelt " DE SCHUTTER WAS DEN BESTEN OP HET PLEIN"

voila nu tevreden simpele duif

31 Jan 2010, 19:39
Freak

Leeftijd: 35
jammen schreef:
the_red_ant69 schreef:
beste jammen, als je met slechts 10 speelt als je nummer 10 op het veld staat gaat het natuurlijk nooit ... oke, Brecht Moreels zijn passing was vandaag ook ronduit zwak te noemen, maar van een verdediger kan je dat nog aanvaarden (t was zeker niet slechter dan hoe Seminck hier al 4 seizoenen de bal inspeelt) Maar van je spelbepaler mag je toch meer verwachten? Een beetje de kop ervoor leggen ... een sprintje van 20m winnen tegen een trage laatste man (Tim De Keyzer)? Een corner deftig trappen? Neen, voor mij hoeft hij der ook niet meer opkomen met de mentaliteit van vandaag, dan nog liever met een Verheyden op 1 been maar met de mentaliteit die die tenminste steeds heeft dan onze 'ik ga efkes een namiddagwandelingetje in de zon maken' Thomas Traach. :stom:

Beste the_red_ant69: Thomas is nooit een rappe geweest en zal het nooit zijn, Thomas ontbreekt overigens wel wedstrijdritme en moet noodgedwongen als "lapmiddel" dienen voor Laurent die niet beschikbaar is.
Hem uitfluiten en, iedereen die voor Iendracht speelt, uitfluiten stuit mij tegen het Iendracht-hart.
Gezien de overige uitslagen is er niet veel veranderd maar ik hoop dat er op de carnavalmatch een beetje positiever op Thomas gereageerd wordt.

Ja we hopen allemaal dat tegen dan verheyden terug is en dat hij op de bank mag zitten.Net zoals podevijn en galucci terug mogen spelen en dat lionel naast thomas mag gaan zitten.Maar dat we verloren hebben lag inderdaad niet alleen aan troch.We hebben kansen genoeg gehad de eerste helft.

Freak

jammen schreef:
the_red_ant69 schreef:

Beste the_red_ant69: Thomas is nooit een rappe geweest en zal het nooit zijn, Thomas ontbreekt overigens wel wedstrijdritme en moet noodgedwongen als "lapmiddel" dienen voor Laurent die niet beschikbaar is.Hem uitfluiten en, iedereen die voor Iendracht speelt, uitfluiten stuit mij tegen het Iendracht-hart.

het is troch die achter moreels speelt hé, niet omgekeerd :nieje: dus een lapmiddel voor Depoitre is hij geenszins. Je speelt met Troch trouwens een ander systeem dan met Depoitre. En dat van dat matchritme, daar kan je gelijk in hebben.

Alleen is dat niet mijn mening :hmm:

Maar dat deze nederlaag niet enkel Troch zijn fout is, dat lijkt mij ook wel duidelijk.

Laatst gewijzigd door El Corredor op 31 Jan 2010, 19:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Ancien

Leeftijd: 38
El Corredor schreef:

Inderdaad, als je die al slecht durft noemen, wat was bv een TT dan? :crazy:

31 Jan 2010, 19:40
Duivelke

we waren zwak vandaag, zien dat we toch enkele kern spelers missen. :stom:

ik had deze namiddag een zwaar VDH gevoel van in het begin van het seizoen,
we hebben dan nog geluk dat waregem en temse verliezen. :(

gans de ploeg was zwak maar er sprongen er toch enkele uit : troch,lord,...

en dan op het einde die mannen van hoogstraten die daar precies kampioen spelen
en zo wa show verkopen... klojo's :fuck:

31 Jan 2010, 19:44
Ancien

Leeftijd: 65
Ik heb de match niet gezien en ga voort op de commetnaren hier.
Ik lees dat we de eerste helft genoeg kansen hebben gehad om te winnen.
Ik lees dat Troch slecht was in die eerste helft en dat Troch bij de rust vervangen is ("uit zijn lijden verlost").
En ik lees dat het de tweede helft minder goed was dan de eerste en ik hoor van geen kansen meer.

Ik snap dat dus niet.

Betekent dat dan dat Troch, alleen maar door op het veld te staan en slecht te spelen, ervoor zorgt dat de 10 anderen veel beter spelen? Als dat zo is, dan zou ik hem laten staan...

Ik kijk uit naar iemand die het mij kan uitleggen (DT???).

31 Jan 2010, 19:48
Ancien

Leeftijd: 65
EAwalker schreef:

Allez, man, wat is dat nu....
Als wij vorig jaar op Racing Gent gingen winnen stonden wij toch ook te vieren, terwijl die gasten punten nodig hadden om erin te blijven en ons seizoen al gedaan was en het op niks trok. De beelden staan op youtube, ge moet maar eens gaan kijken.

Als je er niet tegen kunt dat je tegenstander viert als ze winnen, dan moet je niet naar het voetbal gaan, hé zeg...

31 Jan 2010, 19:50
Freak

salvador schreef:
EAwalker schreef:

Allez, man, wat is dat nu....
Als wij vorig jaar op Racing Gent gingen winnen stonden wij toch ook te vieren, terwijl die gasten punten nodig hadden om erin te blijven en ons seizoen al gedaan was en het op niks trok. De beelden staan op youtube, ge moet maar eens gaan kijken.

Als je er niet tegen kunt dat je tegenstander viert als ze winnen, dan moet je niet naar het voetbal gaan, hé zeg...

is dat de reden waarom jij niet komt zien? :hmm:

de analyse van DT zal voor morgen zijn, hij zit sebiet in Sportweekend. :D

31 Jan 2010, 19:52
Junior

Ik kan maar één verklaring vinden voor die slechte 2de helft: zonder Filipovic centraal hebben we geen deftige opbouw. Hoe dat komt, dat weet ik ook niet.

31 Jan 2010, 20:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Aan al die kreften die op Troch bezigzitten: Ik kan er vandaag een heleboel opnoemen die minstens even slecht waren. Troch verliest een duel op snelheid en hij wordt verweten van tamzak, geen inzet te hebben,... hoe achterlijk kan je zijn..

Brecht Moreels vliegt bij mij uit de ploeg, dat is al weken dat die de éne slechte pass na de andere geeft, vandaag was het echt rampzalig.

Ik vond ons de eerste helft nog redelijk goed spelen, maar de tweede helft was er geen tempo en zakten we veel te ver terug. Nochtans win je hier met wat meer geluk hoor want Hoogstraten is echt wel slecht.

31 Jan 2010, 20:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14