|
|
| Pagina 7 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
davy1919 schreef: voor zondag wil ik toch nog even melden dat OPC een "corteo" gaat placeren: http://www.youtube.com/watch?v=4ml4-Prm ... re=related rond 14u15 word het dus verzamelen geblazen aan cafe new denderhof, deze sfeeractie zou zoveel spectaculairder zijn (alsook voor mijn sfeerfilmkes )als het met ne man of 40 ,70 of zelfs 100 zou kunnen gerealiseerd worden. laat het dus nie aan uw hart komen en kom gerust in "iendracht-style" om 14u uw keel smeren in new denderhof en dan kunnen we met man en macht om 14u15 onze corteo placeren.alvast bedankt ![]() I'll be there besteken, de kelen smeren lijkt me een leuk onderdeel van deze optocht. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2010, 19:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
acrid schreef: hoe we winnen maakt me niet uit,al wijkt den bal af op nen laagvliegenden uil 2 minuten in blessuretijd als we maar winnen en die 1ste periodetitel pakken ...op Dillen bedoel je ? ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 24 Sep 2010, 19:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
acrid schreef: hoe we winnen maakt me niet uit,al wijkt den bal af op nen laagvliegenden uil 2 minuten in blessuretijdals we maar winnen en die 1ste periodetitel pakken http://www.hln.be/hln/nl/3806/Sport/vid ... werk.dhtml _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Sep 2010, 20:16 |
|
|
Duivelke
Iendrachter90 schreef: Geel supporter schreef: Gelbe_wand schreef: alle alle, kalm blijven! We gaan da spelleke winnen me 3-1 schrijf maar op ![]() 1-3 zal ook wel goed zijn zeker ![]() Als ons verdediging staat zoals vorige week kunt ge misschien 3goals maken,maar alsze normaal staat zult ge al tevreden moeten zijn met 3kansen Ik gok op 4-1. Ook onze verdediging geeft enorm weinig kansen weg. Met een verdediging met Conderaerts (Nationale ploeg voor amateur spelers) en Vanhees (3 seizoenen vaste waarde bij KVK Tienen) hebben we een centrale verdediging om u tegen te zeggen |
| 24 Sep 2010, 22:30 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Marc Dillen trekt met leider Geel-Meerhout vol vertrouwen naar ambitieuze ex-club Aalst
GEEL/MEERHOUT - Het ongeslagen Geel-Meerhout wacht een zware dobber met de verplaatsing naar het ambitieuze Aalst. De confrontatie tussen de nummers één en twee van derde klasse A belooft alleszins spektakel. Voor trainer Marc Dillen is de topper op Aalst één van de belangrijkste matchen van de heenronde. 'Ik trainde Aalst vorig seizoen, maar werd er na tweeëntwintig wedstrijden opzijgeschoven toen een nieuwe geldschieters het roer overnamen', zegt Dillen. 'Niet alleen voor mij, maar voor iedereen die Geel-Meerhout een warm hart toedraagt, is deze confrontatie speciaal: een treffen tussen de ongeslagen leider tegen het nummer 2 van het klassement spreekt elke voetballiefhebber aan. Zeker nadat wij buiten verwachting 16 op 18 pakten. Het voetbal leeft weer in Geel na onze succesvolle start. Winst tegen mijn ex-ploeg zou me enorm plezieren.' 'Het zou mooi zijn indien we deze klip zonder kleerscheuren kunnen omzeilen', weet Dillen. 'Geel-Meerhout heeft geen ploeg om louter te verdedigen. Wij spelen voetbal fris van de lever en kiezen steeds voor de aanval. Mijn jonge gasten spelen voor wat ze waard zijn. Het is bovendien algemeen geweten dat Aalst met steile ambities aan de competitie begon. Promoveren is een must voor de Oost-Vlamingen. Zij moeten komen. Dat biedt het voordeel dat we de kat uit de boom kunnen kijken. Voor ons mag alles, maar moet niets. Trouwens, een eventuele nederlaag zou zeker geen drama betekenen. Dan neemt Aalst de leiding over met een puntje voorsprong en is er zeker nog geen man overboord.' Geel-Meerhout kan rekenen op de steun van zijn vele trouwe supporters. 'We hebben één van de grootste supportersschare van de reeks. De steun van de dertiende man mag niet onderschat worden. Maar ook Aalst telt een legertje aanhangers. Dat neemt niet weg dat wij met vertrouwen afreizen. En zoals steeds gaan we om te winnen |
| 25 Sep 2010, 8:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
eendrachter'80 schreef: Marc Dillen trekt met leider Geel-Meerhout vol vertrouwen naar ambitieuze ex-club Aalst GEEL/MEERHOUT - Het ongeslagen Geel-Meerhout wacht een zware dobber met de verplaatsing naar het ambitieuze Aalst. De confrontatie tussen de nummers één en twee van derde klasse A belooft alleszins spektakel. Voor trainer Marc Dillen is de topper op Aalst één van de belangrijkste matchen van de heenronde. 'Ik trainde Aalst vorig seizoen, maar werd er na tweeëntwintig wedstrijden opzijgeschoven toen een nieuwe geldschieters het roer overnamen', zegt Dillen. 'Niet alleen voor mij, maar voor iedereen die Geel-Meerhout een warm hart toedraagt, is deze confrontatie speciaal: een treffen tussen de ongeslagen leider tegen het nummer 2 van het klassement spreekt elke voetballiefhebber aan. Zeker nadat wij buiten verwachting 16 op 18 pakten. Het voetbal leeft weer in Geel na onze succesvolle start. Winst tegen mijn ex-ploeg zou me enorm plezieren.' 'Het zou mooi zijn indien we deze klip zonder kleerscheuren kunnen omzeilen', weet Dillen. 'Geel-Meerhout heeft geen ploeg om louter te verdedigen. Wij spelen voetbal fris van de lever en kiezen steeds voor de aanval. Mijn jonge gasten spelen voor wat ze waard zijn. Het is bovendien algemeen geweten dat Aalst met steile ambities aan de competitie begon. Promoveren is een must voor de Oost-Vlamingen. Zij moeten komen. Dat biedt het voordeel dat we de kat uit de boom kunnen kijken. Voor ons mag alles, maar moet niets. Trouwens, een eventuele nederlaag zou zeker geen drama betekenen. Dan neemt Aalst de leiding over met een puntje voorsprong en is er zeker nog geen man overboord.' Geel-Meerhout kan rekenen op de steun van zijn vele trouwe supporters. 'We hebben één van de grootste supportersschare van de reeks. De steun van de dertiende man mag niet onderschat worden. Maar ook Aalst telt een legertje aanhangers. Dat neemt niet weg dat wij met vertrouwen afreizen. En zoals steeds gaan we om te winnen een legertje aanhangers, nou ja. _________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Sep 2010, 10:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Op de site van VGM is er ene van fcd komen opdagen, hij belooft zondag te komen zien(in het bezoekersvak nl.) met zijn sjaal van fcd om.
._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Sep 2010, 10:36 |
|
|
Duivelke
DavidSeal schreef: Op de site van VGM is er ene van fcd komen opdagen, hij belooft zondag te komen zien(in het bezoekersvak nl.) met zijn sjaal van fcd om. .Achja ik vermoed dat dat mogelijk niet lang gaat duren... ![]() |
| 25 Sep 2010, 10:38 |
|
|
forumlegende
davy1919 schreef: voor zondag wil ik toch nog even melden dat OPC een "corteo" gaat placeren: http://www.youtube.com/watch?v=4ml4-Prm ... re=related rond 14u15 word het dus verzamelen geblazen aan cafe new denderhof, deze sfeeractie zou zoveel spectaculairder zijn (alsook voor mijn sfeerfilmkes )als het met ne man of 40 ,70 of zelfs 100 zou kunnen gerealiseerd worden. laat het dus nie aan uw hart komen en kom gerust in "iendracht-style" om 14u uw keel smeren in new denderhof en dan kunnen we met man en macht om 14u15 onze corteo placeren.alvast bedankt ![]() Weir komen met 11 man af, 't is toch iets hé ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Sep 2010, 10:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Geel supporter schreef: DavidSeal schreef: Op de site van VGM is er ene van fcd komen opdagen, hij belooft zondag te komen zien(in het bezoekersvak nl.) met zijn sjaal van fcd om. .Achja ik vermoed dat dat mogelijk niet lang gaat duren... ![]() Van mij mogen jullie je eens laten gaan ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Sep 2010, 10:44 |
|
|
beste mijnheer Dillen,
wat wij hier toch zo graag willen is dat je morgen blootgaat met beide billen als jemorgen niet wil verliezen stop dan maar iets stevig achter de kiezen jij hier komen winnen no way om 16u45 zal je spurten naar 't wc bedankt voor de motivatie beste vriend je zal krijgen wat je verdient 4ever_________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Sep 2010, 10:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Delclef start morgen niet en een uitspraak van den trainer: als het morgen goed gaat tegen geel,zal de verdediging wss blijven zoals ze morgen start.
Dus: Vandennoortgaete De castro-B.moreels-filipovic-de schutter Galucci-van damme-verheyden(denys)-cousin W.moreels-depoitre Bank:kempeneer,podevijn,denys(verheyden),crispyn of kestens |
| 25 Sep 2010, 11:40 |
|
|
Als ge wat tumult moest zien in ons vak, zal het wel zijn omdat we die gast van dender aan het verwijderen zijn
Het is Aalst-Geel, we hebben geen hulp van gastjes van Dender nodig. Dat hij naar zijn eigen ploegske gaat kijken. Tot morgen mannen, kheb nog een zwaar feesje vanavond maar we zullen er staan! ![]() |
| 25 Sep 2010, 11:55 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 25 Sep 2010, 11:50 Berichten: 8 |
Zotteke schreef: Als ge wat tumult moest zien in ons vak, zal het wel zijn omdat we die gast van dender aan het verwijderen zijn Het is Aalst-Geel, we hebben geen hulp van gastjes van Dender nodig. Dat hij naar zijn eigen ploegske gaat kijken. Tot morgen mannen, kheb nog een zwaar feesje vanavond maar we zullen er staan! ![]() inderdaag zoe ist ander supporters mutte we nie hemme in os vak only vgm lovers.. en da de beste moge winne eh manne wij dus) ![]() |
| 25 Sep 2010, 12:01 |
|
|
Duivelke
Ja ik heb ook liever dat die mannekes van Dender naar hun eigen ploegske gaan zien dan ons ne hoop boetes aansmeren met hun kinnekes gedrag... Aalst-Geel zal een mooi affiche zijn en daar horen die van Dender niet thuis
![]() |
| 25 Sep 2010, 12:24 |
|
| Pagina 7 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 23 Volgende |