|
|
| Pagina 7 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Voorbeschouwing staat op www.ksvoudenaarde.be Onze voorbeschouwer "Tiger" heeft er zijn werk van gemaakt : al 2 delen geschreven, derde wordt morgen geplaatst.
|
| 04 Nov 2010, 21:28 |
|
|
Nationale Ploeg
ksvo4ever schreef: Voorbeschouwing staat op http://www.ksvoudenaarde.be Onze voorbeschouwer "Tiger" heeft er zijn werk van gemaakt : al 2 delen geschreven, derde wordt morgen geplaatst. Klasse! |
| 04 Nov 2010, 21:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
De Jean schreef: ksvo4ever schreef: Voorbeschouwing staat op http://www.ksvoudenaarde.be Onze voorbeschouwer "Tiger" heeft er zijn werk van gemaakt : al 2 delen geschreven, derde wordt morgen geplaatst. Klasse! Dit is geen voorbeschouwing, maar een korte samenvatting en een uitgebreid vervolg op "De vloek van Blavier". Prachtig. En Stanny De Potter die vernoemd werd, speelde bij ons in het jaar dat we met Van Himst kampioen werden in derde, Mees en De Potter voorin. Mooie herinneringen aan al is onze ploeg van nu (veel) beter dan die van toen... |
| 04 Nov 2010, 22:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
weeral een match op leven en dood
![]() _________________ geer'n bè |
| 04 Nov 2010, 22:39 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
ksvo4ever schreef: Voorbeschouwing staat op http://www.ksvoudenaarde.be Onze voorbeschouwer "Tiger" heeft er zijn werk van gemaakt : al 2 delen geschreven, derde wordt morgen geplaatst. deinen eit zekers veel toid (in prépensioen?) ; mor 't es wel kids |
| 05 Nov 2010, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde
Komt uit een artikel met de voorzitter van Oudenaarde
"Wat is er nodig om de kloof met Aalst te overbruggen en mee te doen voor de prijzen? 'Geef ons de helft van de supporters van E. Aalst en wij doen meteen mee voor promotie. Extrasportief hebben wij vooral het laatste jaar, mede dankzij de club 81 en de verruimde beheerraad, een enorme stap vooruit gezet. Wij hebben ons budget kunnen verhogen. Ook de VIP doet het goed. Tegen Aalst hebben wij het dubbel aantal eters dan gewoonlijk en waren wij al weken voordien uitverkocht. Het leeft genoeg, maar ik vraag mij af wat wij nog meer kunnen doen om meer volk in ons stadion te krijgen. Wij hebben concurrentie van Zulte Waregem, maar qua spektakel doen wij dit seizoen beter. Wij zorgen altijd voor drie, vier goals en speelden hier en op verplaatsing al heel goede wedstrijden. Met een paar honderd toeschouwers gemiddeld meer, kunnen wij die kloof met Aalst overbruggen. Wij hebben ambitie, maar nog niet dit seizoen. Eerst proberen wij nog meer mensen bij de club te betrekken en dan zullen wij proberen om die stap (naar tweede) te zetten.' ![]() |
| 05 Nov 2010, 11:29 |
|
|
Junior
Iendrachter90 schreef: davy1919 schreef: Iendrachter90 schreef: De schutter zou ik vervangen door brecht moreels en ringoot is fit. fit wel maar nie topfit hoor, morgen speelt hij alleszins mee met jong EA, ik verwacht hem wel bij de selectie ![]() Volgende ploeg zal wss spelen: Vdn De castro-b.moreels-filipovic-delclef Galucci-van damme(kestens)-verheyden-cousin W.moreels-Depoitre(crispyn) Bank:kempeneer,denys,yombo,ringoot,kestens,crispyn. Indien van damme en depoitre spelen zal de bank wel weer denys,crispyn ,kestens zijn. Wat moet Yombo nog allemaal bewijzen om in de kern of in de basis te geraken? Forceert op Temse ne penalty en maakt op Brakel de winning goal. |
| 05 Nov 2010, 11:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ksvo4ever schreef: Voorbeschouwing staat op http://www.ksvoudenaarde.be Onze voorbeschouwer "Tiger" heeft er zijn werk van gemaakt : al 2 delen geschreven, derde wordt morgen geplaatst. prachtig _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Nov 2010, 11:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
bert schreef: Iendrachter90 schreef: davy1919 schreef: fit wel maar nie topfit hoor, morgen speelt hij alleszins mee met jong EA, ik verwacht hem wel bij de selectie ![]() Volgende ploeg zal wss spelen: Vdn De castro-b.moreels-filipovic-delclef Galucci-van damme(kestens)-verheyden-cousin W.moreels-Depoitre(crispyn) Bank:kempeneer,denys,yombo,ringoot,kestens,crispyn. Indien van damme en depoitre spelen zal de bank wel weer denys,crispyn ,kestens zijn. Wat moet Yombo nog allemaal bewijzen om in de kern of in de basis te geraken? Forceert op Temse ne penalty en maakt op Brakel de winning goal. Ge moet er gwn van uitgaan dat als depoitre en van damme al spelen dat die maar op 75procent starten dus moeten de 2spelers die hun normaal vervangen op de bank zitten en dat zijn crispyn en kestens en daarna is er nog de keuze tussen ringoot,denys en yombo en dan wordt er voor denys gekozen.Het is allemaal heel logisch als ge het wat objectief bekijkt.(waarmee ik niet wil zeggen dat gij niet objectief zijt é) Trouwens in de basis?Bij een 30/36denk ik niet dat er iets aan de basiself moet veranderen. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 05 Nov 2010, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Nov 2010, 11:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
bert schreef: Iendrachter90 schreef: davy1919 schreef: fit wel maar nie topfit hoor, morgen speelt hij alleszins mee met jong EA, ik verwacht hem wel bij de selectie ![]() Volgende ploeg zal wss spelen: Vdn De castro-b.moreels-filipovic-delclef Galucci-van damme(kestens)-verheyden-cousin W.moreels-Depoitre(crispyn) Bank:kempeneer,denys,yombo,ringoot,kestens,crispyn. Indien van damme en depoitre spelen zal de bank wel weer denys,crispyn ,kestens zijn. Wat moet Yombo nog allemaal bewijzen om in de kern of in de basis te geraken? Forceert op Temse ne penalty en maakt op Brakel de winning goal. Nog ene dat niet content is met huidige gang van zaken ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Nov 2010, 11:44 |
|
|
Junior
Ik ben wel tevreden met de huidige gang van zaken maar ik ben niet zeker als Yombo afgelopen zondag de 46ste minuut invalt of het 0-0 gebleven was.
![]() |
| 05 Nov 2010, 11:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
bert schreef: Ik ben wel tevreden met de huidige gang van zaken maar ik ben niet zeker als Yombo afgelopen zondag de 46ste minuut invalt of het 0-0 gebleven was. ![]() Tja,... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Nov 2010, 12:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
bert schreef: Ik ben wel tevreden met de huidige gang van zaken maar ik ben niet zeker als Yombo afgelopen zondag de 46ste minuut invalt of het 0-0 gebleven was. ![]() Yombo zat toch niet in de kern zondag ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2010, 12:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: bert schreef: Ik ben wel tevreden met de huidige gang van zaken maar ik ben niet zeker als Yombo afgelopen zondag de 46ste minuut invalt of het 0-0 gebleven was. ![]() Yombo zat toch niet in de kern zondag ? ![]() Daar is hij juist lastig op Maar soit met of zonder yombo den bal wou er niet in,en met yombo er bij ging dieje keeper niet slechter spelen en ook de ballen die op de lijn weggehaald werden zouden er niet ingegaan zijn. |
| 05 Nov 2010, 12:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
bert schreef: Ik ben wel tevreden met de huidige gang van zaken maar ik ben niet zeker als Yombo afgelopen zondag de 46ste minuut invalt of het 0-0 gebleven was. ![]() en "had" Aalst die penalty gekregen en "had" die keeper die ballen binnengelaten... |
| 05 Nov 2010, 12:10 |
|
| Pagina 7 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 21 Volgende |