|
|
| Pagina 63 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef: hoe minder volk, hoe korter de wachttijden voor e pilskes te gaan halen. tmoe nie allemaal slecht nieuws zen e Zie eerst mor da ge binnen geroakt... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Okt 2010, 12:03 |
|
|
forumlegende
'k peis ni dat Janssens wakker ligt van een persberichtje min of meer... De gazetten staan tegenwoordig vol over antwerpen met hun tunnel-brug-klucht. Een artikel over een voetbalwedstrijd met beperkt aantal tickets zal 't leste van zijn zorgen zijn, peis ik. Maar je kan altijd proberen natuurlijk!
Andere manier is de match boycotten en dus de 650kaarten die we toch krijgen gewoon vedrom geven. Da zal daar stil zijn, want als 't van de 3000-4000man van GBA moet komen... We kunnen dan nog altijd met bussen naar GBA afzakken, en in de buurt van 't stadion sfeer maken. Voor de flikken veel moeilijker om 650man buiten 't stadion in de gaten te houden, dan in een afgesloten bezoekersvak. Is er een kans dat de match live wordt uitgezonden? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Okt 2010, 12:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Kan er niemand aan 1000 identiteitskaarten met P. Janssens zijn naam op geraken ?
Jezus christus, zulke mannen moeten ons land dan gaan besturen Als er 1 man verantwoordelijk is, als er ginder rellen uitbreken dan is het diene wel, ik hoop dat ze hem dat in de pers op voorhand dan ook meer dan duidelijk maken. Hoe schandalig gaat het wel niet zijn, op de voorverkoop van EA ga je ongetwijfeld een massa volk zien, en als de wedstrijd dan gespeeld wordt zie je dat meer dan de helft van het stadion leeg staat Is dat trouwens geen broodroof ? Ik kan begrijpen dat wanneer uw stadion sowieso uitverkocht is... matchen tegen Anderlecht, Standard ect. dat je dan de bezoekers kan/moet beperken maar in dit geval EN met gedeelde recette is zoiets in mijn ogen gewoon een maffiapraktijk... als je tussen de regeltjes moet lezen (hij wilt de 2 antwperse clubs het mes financieel op de keel zetten zodat ze moeten akkoord gaan met een gedeeld stadion) zoals hier en daar gesuggereerd wordt .... pure chantage ! Pers, spandoeken, slogans, laat maar komen En dan verschieten dat er op 27 Oktober een zwaar opgefokte sfeer zal heersen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Okt 2010, 12:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Timoilsjt schreef: 'k peis ni dat Janssens wakker ligt van een persberichtje min of meer... De gazetten staan tegenwoordig vol over antwerpen met hun tunnel-brug-klucht. Een artikel over een voetbalwedstrijd met beperkt aantal tickets zal 't leste van zijn zorgen zijn, peis ik. Maar je kan altijd proberen natuurlijk! Andere manier is de match boycotten en dus de 650kaarten die we toch krijgen gewoon vedrom geven. Da zal daar stil zijn, want als 't van de 3000-4000man van GBA moet komen... We kunnen dan nog altijd met bussen naar GBA afzakken, en in de buurt van 't stadion sfeer maken. Voor de flikken veel moeilijker om 650man buiten 't stadion in de gaten te houden, dan in een afgesloten bezoekersvak. Is er een kans dat de match live wordt uitgezonden? De club rekent ondertussen wel op de inkomsten van die gedeelde recette denk ik _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Okt 2010, 12:14 |
|
|
forumlegende
As ge gaat eten mag je een ticket kopen dat niet bij de 650 zit.
Met een paar honderd eendrachtfans gaan eten zou ik zeggen. Sfeer maken in 't restaurant, en tein op de hoofdtribune tussen al de 'grote meneren' sfeer maken. Ewa gelek op Sint-Truiden destijds met 2 supportersgroepen verspreid in het stadion, die alle 2 ambiance maken. Prachtige beelden trouwens van na de match als de spelers een paar keer 't plein volledig oversteken tussen de beide supportersgroepen. 65euro om te eten is ni weinig, maar de match missen is geen optie! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Okt 2010, 12:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Iendrachter90 schreef: In feite ik denk niet dat er een supportersclub echt in de problemen gaat komen zeker?De meeste hebben zowiezo rond de 50man en die 180bij den black en white ,daar rijden der 130ofzoiets voor den eerste keer mee dit jaar,dus is de keuze ook rap gemaakt of gaan ze aan lotje trek doen? ![]() Daar ben je wel zwaar fout in. Wij rijden wekelijks met 50 tot 70 mensen, wij hebben ook 70 leden. Tegen GBA gingen wij minstens een dubbeldekker inleggen, gelukkig hadden wij nog geen inschrijvingen aangenomen. Zondag zal het wel zwaar zijn om een 20tal mensen te weigeren. The Blackwans zal, dat kan ik hier wel al zeggen, zijn vaste en meest trouwe leden voorrang geven. Janssens Stuk stront !_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Okt 2010, 12:20 |
|
|
Ancien
Janssens
Stuk stront !Den Onderkroiper zal best van naam veranderen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Okt 2010, 12:28 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Op dees manier creëert em nog ambras bij de supportersclubs bij
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Okt 2010, 12:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
[quote="Iendrachter90"]In feite ik denk niet dat er een supportersclub echt in de problemen gaat komen zeker?De meeste hebben zowiezo rond de 50man en die 180bij den black en white ,daar rijden der 130ofzoiets voor den eerste keer mee dit jaar,dus is de keuze ook rap gemaakt of gaan ze aan lotje trek doen?
Aan ons Lotje word niet getrokken!!! _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 02 Okt 2010, 12:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Misschien moeten we met OPC eens bekijken of de match op een of andere manier niet live kan uitgezonden worden in het PCstadion. We nemen eerstdaags contact op met de club om te kijken in hoeverre die haalbaar is.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Okt 2010, 12:39 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: In feite ik denk niet dat er een supportersclub echt in de problemen gaat komen zeker?De meeste hebben zowiezo rond de 50man en die 180bij den black en white ,daar rijden der 130ofzoiets voor den eerste keer mee dit jaar,dus is de keuze ook rap gemaakt of gaan ze aan lotje trek doen? ![]() Daar ben je wel zwaar fout in. Wij rijden wekelijks met 50 tot 70 mensen, wij hebben ook 70 leden. Tegen GBA gingen wij minstens een dubbeldekker inleggen, gelukkig hadden wij nog geen inschrijvingen aangenomen. Zondag zal het wel zwaar zijn om een 20tal mensen te weigeren. The Blackwans zal, dat kan ik hier wel al zeggen, zijn vaste en meest trouwe leden voorrang geven. Janssens Stuk stront !Ik denk dat elke supportersclub wel veel meer volk kent dat mee wil op zo een match. Als er hier trouwens sponsors zitten die een aantal mensen willen laten gaan eten. Ik ben altijd kandidaat. Kunnen we misschien een buske inleggen voor de mensen die gaan eten. |
| 02 Okt 2010, 12:40 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Casual1919 schreef: Misschien moeten we met OPC eens bekijken of de match op een of andere manier niet live kan uitgezonden worden in het PCstadion. We nemen eerstdaags contact op met de club om te kijken in hoeverre die haalbaar is. Daar had ik ook al aangedacht. Maar natuurlijk zal tv1 (of wie zendt er de beker uit) weer kiezen voor KVM uit te zenden zeker. Anders zou het voor de club ook wel nog fijn zijn. De mensen die niet kunnen gaan zien, in het kantien en den tap open. Levert voor de club dan nog wat extra inkomsten op. |
| 02 Okt 2010, 12:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
lot schreef: Casual1919 schreef: Misschien moeten we met OPC eens bekijken of de match op een of andere manier niet live kan uitgezonden worden in het PCstadion. We nemen eerstdaags contact op met de club om te kijken in hoeverre die haalbaar is. Daar had ik ook al aangedacht. Maar natuurlijk zal tv1 (of wie zendt er de beker uit) weer kiezen voor KVM uit te zenden zeker. Anders zou het voor de club ook wel nog fijn zijn. De mensen die niet kunnen gaan zien, in het kantien en den tap open. Levert voor de club dan nog wat extra inkomsten op. Er zijn wel zowiezo camera's aanwezig,dus misschien kan één wel iets regelen alswe daar met genoeg mensen achter vragen. |
| 02 Okt 2010, 12:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
als ik van ons bestuur was zou ik de kaarten terug geven en zeggen trekter uwe plan mee
|
| 02 Okt 2010, 12:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
ajaxboy schreef: als ik van ons bestuur was zou ik de kaarten terug geven en zeggen trekter uwe plan mee Dat zou pas heel dom zijn ,pas op het is erg dat er vele supporters niet kunnen gaan en dan is de jeugd nog niet eens vermeld die bijna zowiezo naast de kaarten grijpen,maar met een boycot werkte aalst ook tegen é. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 02 Okt 2010, 12:59, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Okt 2010, 12:50 |
|
| Pagina 63 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 200 Volgende |