Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 64 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 62 63 64 65 66 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
ajaxboy schreef:
als ik van ons bestuur was zou ik de kaarten terug geven en zeggen trekter uwe plan mee

Was ook mijn gedacht, laat ze er maar een oefenmatchke van maken.

02 Okt 2010, 12:52
Ancien

Leeftijd: 47
Stel dat we in de mogelijkheid zijn om de match live te volgen in het Pierre C.stadion dan zou ik gerust durven zeggen...de pot op met uw 650 kaarten. We zullen onze 10 euro dan wel aan inkom geven voor de match op het scherm. Met veel plezier zelf, zuiver voor den iendracht. Dat ze hun kaarten in hun gat steken! DAT zou pas nieuws zijn op Sporza.

02 Okt 2010, 12:55
forumlegende

Hugo schreef:
ajaxboy schreef:
als ik van ons bestuur was zou ik de kaarten terug geven en zeggen trekter uwe plan mee

Was ook mijn gedacht, laat ze er maar een oefenmatchke van maken.

650 tickets * 15euro/ticket (?) = 9750 euro

Gedeelde recette geeft nog 4875euro voor den iendracht.
Daar zullen we wel ni van dood vallen als we die mankeren zeker?
Laat GBA de nest die ze gecreëerd emmen maar zelf opkuisen ook.

02 Okt 2010, 12:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Nen boycot is allemaal goe en wel , maar we kloten der ons eigen spelers mee

02 Okt 2010, 12:58
Ancien

gweninho schreef:

Waarom, den titel is het enige wat telt! :EA:

02 Okt 2010, 13:01
Ancien

Leeftijd: 47
Hugo schreef:
gweninho schreef:

Waarom, den titel is het enige wat telt! :EA:

en als die nu ook eens hun kat sturen... :D

02 Okt 2010, 13:02
nieuw in de eerste ploeg

ajaxboy schreef:

voila , ook mijn gedacht! massale boycot .... spijtig voor onze spelers , maar het is gewoon echt schandalig , ze maken de voetbal kapot langs alle kanten . Niet iedere supporter kan mee? geen enkele supporter ga mee !! voila!

02 Okt 2010, 13:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
witzwet schreef:
Stel dat we in de mogelijkheid zijn om de match live te volgen in het Pierre C.stadion dan zou ik gerust durven zeggen...de pot op met uw 650 kaarten. We zullen onze 10 euro dan wel aan inkom geven voor de match op het scherm. Met veel plezier zelf, zuiver voor den iendracht. Dat ze hun kaarten in hun gat steken! DAT zou pas nieuws zijn op Sporza.

Dat is inderdaad een goed gedacht om de match Live te volgen op een groot scherm in het Pc-stadion, moet toch mogelijk zijn voor een club als den iendracht en vraag 3a4 euro inkom en je verdient er nog iets mee ook (da ge niet moet delen met de ploegsken uit antwerpen), dan kunnen ALLE supporters de match volgen.

Iemand die dit eens aan het bestuur kan voorleggen?

Mijn hart is wit en zwart !

02 Okt 2010, 13:04
Nationale Ploeg

De_steve schreef:
witzwet schreef:

Dat is inderdaad een goed gedacht om de match Live te volgen op een groot scherm in het Pc-stadion, moet toch mogelijk zijn voor een club als den iendracht en vraag 3a4 euro inkom en je verdient er nog iets mee ook (da ge niet moet delen met de ploegsken uit antwerpen), dan kunnen ALLE supporters de match volgen.

Da zou een super gedacht zijn!

02 Okt 2010, 13:05
Ancien

Weer boycot tegen Germinal Beerschot

18/07/'09 Speelt Germinal Beerschot zijn eerste twee thuisduels met een leeg bezoekersvak? KV Mechelen besliste donderdag tot een boycot, Standard overweegt hetzelfde. De reden: slechts 675 kaartjes en 10 bussen zijn toegelaten.

Bezoekende clubs hebben op Germinal Beerschot slechts recht op 675 kaarten en er is een verplichte buscombi met maximaal 1O bussen. Die maatregel zorgt voor steeds meer wrevel. Op de voorlaatste speeldag van vorig seizoen bleven de supporters van KV Mechelen om die reden weg van het Kiel.

Hommeles
En nu is het al op de vierde speeldag hommeles: de Supportersfederatie van Malinwa stemde donderdagavond, met een meerderheid van 62%, voor een totale boycot van de verplaatsing naar Germinal Beerschot op 22 augustus. Ditmaal steunt het clubbestuur de actie, want er was onderling overleg en een voorafgaande vergadering op het stadhuis van Antwerpen leverde niks op.

”Daar is gebleken dat niet burgemeester Patrick Janssens, maar Germinal Beerschot een oplossing in de weg staat”, aldus voorzitter Johan Timmermans. ”De club toont geen enkele bereidheid om iets te doen aan het probleem, ook al hebben ze daartoe de mogelijkheid. Ze weigeren zelfs een parking die ze aangekocht hebben, aan te passen, zodat het maximum van tien bussen gehandhaafd blijft.”

Ook Rouches denken aan actie
Ook de supporters van Standard, de eerste ploeg die dit seizoen in Antwerpen op bezoek komt (vrijdag 7 augustus), overwegen het Kiel links te laten liggen. ”Die strekking heerst inderdaad bij een aantal supportersclubs”, aldus Eddy Janssens van de overkoepelende Famille des Rouches.

02 Okt 2010, 13:09
Freak

Leeftijd: 35
Hugo schreef:
Weer boycot tegen Germinal Beerschot

18/07/'09 Speelt Germinal Beerschot zijn eerste twee thuisduels met een leeg bezoekersvak? KV Mechelen besliste donderdag tot een boycot, Standard overweegt hetzelfde. De reden: slechts 675 kaartjes en 10 bussen zijn toegelaten.

Bezoekende clubs hebben op Germinal Beerschot slechts recht op 675 kaarten en er is een verplichte buscombi met maximaal 1O bussen. Die maatregel zorgt voor steeds meer wrevel. Op de voorlaatste speeldag van vorig seizoen bleven de supporters van KV Mechelen om die reden weg van het Kiel.

Hommeles
En nu is het al op de vierde speeldag hommeles: de Supportersfederatie van Malinwa stemde donderdagavond, met een meerderheid van 62%, voor een totale boycot van de verplaatsing naar Germinal Beerschot op 22 augustus. Ditmaal steunt het clubbestuur de actie, want er was onderling overleg en een voorafgaande vergadering op het stadhuis van Antwerpen leverde niks op.

”Daar is gebleken dat niet burgemeester Patrick Janssens, maar Germinal Beerschot een oplossing in de weg staat”, aldus voorzitter Johan Timmermans. ”De club toont geen enkele bereidheid om iets te doen aan het probleem, ook al hebben ze daartoe de mogelijkheid. Ze weigeren zelfs een parking die ze aangekocht hebben, aan te passen, zodat het maximum van tien bussen gehandhaafd blijft.”

Ook Rouches denken aan actie
Ook de supporters van Standard, de eerste ploeg die dit seizoen in Antwerpen op bezoek komt (vrijdag 7 augustus), overwegen het Kiel links te laten liggen. ”Die strekking heerst inderdaad bij een aantal supportersclubs”, aldus Eddy Janssens van de overkoepelende Famille des Rouches.

Als elke supporter er zich kan aan houden en we krijgen live beelden in het stadion dan kan het lukken,ikzelf ben wel tegen een boycot,om de simpele reden dat onze spelers er niet kunnen aandoen dat janssens geen kaarten geeft.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 02 Okt 2010, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

02 Okt 2010, 13:14
Freak

Indien het zou lukken de match live uit te zenden in ons stadion zou ons bestuur inderdaad 10euro inkom kunnen vragen per persoon. Als dan effectief iedereen (maar dan echt iedereen) die boycot zou volgen zal ons bestuur er zeker meer geld uithalen dan wanneer de zelf bussen moet gaan huren om slechts 675 supporters naar Beerschot te vervoeren en daar dan slechts een gedeelde inkomst uit te puren.

Een piste om over na te denken ...

Natuurlijk hebben de spelers ginder geen vocale steun, maar zoals hier al te lezen staat is de titel een must, de beker een leuke extra.

02 Okt 2010, 13:15
Nationale Ploeg

Casual1919 schreef:
Indien het zou lukken de match live uit te zenden in ons stadion zou ons bestuur inderdaad 10euro inkom kunnen vragen per persoon. Als dan effectief iedereen (maar dan echt iedereen) die boycot zou volgen zal ons bestuur er zeker meer geld uithalen dan wanneer de zelf bussen moet gaan huren om slechts 675 supporters naar Beerschot te vervoeren en daar dan slechts een gedeelde inkomst uit te puren.

Een piste om over na te denken ...

Natuurlijk hebben de spelers ginder geen vocale steun, maar zoals hier al te lezen staat is de titel een must, de beker een leuke extra.

We laten ons live filmen int stadion en me de rust krijgen de spelers een "analyse" :lol:

02 Okt 2010, 13:16
nieuw in de eerste ploeg

massale boykot naar het kiel , hopelijk krijgen we steun van het bestur , wat ik niet begrijp is dat de racing verleden jaar een extra vak gekregen hebben , en dit zijn toch ook geen doetjes mijn gedacht! ongelooflijk en schandalig , laten we dan gewoon iets organiseren in Aalst zelf ...

02 Okt 2010, 13:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
De_steve schreef:
witzwet schreef:

Een fantastisch idee, maar ik denk dat het onhaalbaar is.
99% kans dat het niet rechtstreeks wordt uitgezonden op tv. Hoe gaan we dan de beelden binnenkrijgen?
Als ik mij ook nie vergis, dan moet ge ook ewa taksen betalen als ge een groot scherm plaats waarbij een pak mensen op afkomen.
De vraag is ook: als alles al lukt, hoeveel mensen zouden er dan op afkomen? (rekening houdend met dat er toch 650 mensen al op een andere plaats zitten)Kdenk dat ge toch al een pakske vol moet over de vloer krijgen eer alles rendabel wordt.
(vergeet ook nie dat EA ook mensen moet betalen dan)

Alléja, ik hoop dat zoiets mogelijk is, maar ik heb mijn twijfels.

02 Okt 2010, 13:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 62 63 64 65 66 200