|
|
| Pagina 65 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 63 64 65 66 67 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef: Indien het zou lukken de match live uit te zenden in ons stadion zou ons bestuur inderdaad 10euro inkom kunnen vragen per persoon. Als dan effectief iedereen (maar dan echt iedereen) die boycot zou volgen zal ons bestuur er zeker meer geld uithalen dan wanneer de zelf bussen moet gaan huren om slechts 675 supporters naar Beerschot te vervoeren en daar dan slechts een gedeelde inkomst uit te puren. Een piste om over na te denken ... Natuurlijk hebben de spelers ginder geen vocale steun, maar zoals hier al te lezen staat is de titel een must, de beker een leuke extra. ik deel volledig je mening!!!! als iederen het kiel links laat liggen , maar dat kan alleen denk ik als het bestuur deze mening ook steunt en de tickets weigert , da ze er hunne plan meetrekken! |
| 02 Okt 2010, 13:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: bert schreef: Op http://www.ticketingonline.be staat de wedstrijd er nog niet tussen, maar da gaat wel gebeuren zeker, anders snijden ze in hun eigen inkomsten. Gemoet zowiezo uw identiteitskaart laten zien +dat de geregistreerde supporters van gba voorrang krijgen en tot 4kaarten mogen bestellen.U hoop kan dus zijn dat ge een gba supporter kent en dat die voor een kaart zorgt ![]() geen probleem |
| 02 Okt 2010, 13:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ge gaat mij nu toch niet zeggen dat alleen geregistreerde GBA-supporters een kaart gaan krijgen ? Ik ga in ieder geval op voorhand is naar daar rijden en zoveel mogelijk kaarten op te kopen... Deze week is naar dat secretariaat bellen of ge daar met meerdere id's moogt toekomen.
Belachelijke teppens daar in Antwerpen... |
| 02 Okt 2010, 13:41 |
|
|
Freak
ik rij gewoon achter drie kaarten in het thuisvak, geen probleem. Ze mogen zij mijn identiteitskaart vragen, en dan? Er zijn nog supporters van GBA van buiten Antwerpen.
Dit is wel een regelrechte klucht eigenlijk. In principe zouden we deze match moeten boycotten , alleen krijg ik het over mijn hart nie... |
| 02 Okt 2010, 13:42 |
|
|
Freak
site GBA:
Om veiligheidsredenen wordt de aankoop voor geregistreerde Germinal Beerschot-supporters beperkt tot vier tickets per persoon en enkel mits voorleggen van de identiteitskaart. Personen die nog niet geregistreerd zijn kunnen één ticket aankopen op vertoon van de identiteitskaart. Bij vermoeden van supportersvermenging behoudt Germinal Beerschot het recht om personen te weigeren. (PM) |
| 02 Okt 2010, 13:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zo'n totale boycot lijkt mij toch een geweldig idee.
Stel het je voor ; Nationale en regionale pers aanwezig in zowel Aalst als Antwerpen. Een zou goed als leeg Kiel en daartegenover een volgelopen PC stadion met een groot scherm een de europatribune. Een unieke stunt in Belgische voetbal en volgens mij ook ver daarbuiten. Even duidelijk maken waarvoor 'Eendracht' staat in onze clubsnaam. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Okt 2010, 13:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Corredor schreef: site GBA: Om veiligheidsredenen wordt de aankoop voor geregistreerde Germinal Beerschot-supporters beperkt tot vier tickets per persoon en enkel mits voorleggen van de identiteitskaart. Personen die nog niet geregistreerd zijn kunnen één ticket aankopen op vertoon van de identiteitskaart. Bij vermoeden van supportersvermenging behoudt Germinal Beerschot het recht om personen te weigeren. (PM) ![]() |
| 02 Okt 2010, 13:50 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: site GBA: Om veiligheidsredenen wordt de aankoop voor geregistreerde Germinal Beerschot-supporters beperkt tot vier tickets per persoon en enkel mits voorleggen van de identiteitskaart. Personen die nog niet geregistreerd zijn kunnen één ticket aankopen op vertoon van de identiteitskaart. Bij vermoeden van supportersvermenging behoudt Germinal Beerschot het recht om personen te weigeren. (PM) Da waterkanon gaat zo koud zijn e... |
| 02 Okt 2010, 13:56 |
|
|
Junior
El Corredor schreef: site GBA: Bij vermoeden van supportersvermenging behoudt Germinal Beerschot het recht om personen te weigeren. (PM) Bij gedeeltelijke inkomsten hebben ze volgens mij niet het recht om alleen te beslissen om mensen te weigeren. |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Casual1919 schreef: Zo'n totale boycot lijkt mij toch een geweldig idee. Stel het je voor ; Nationale en regionale pers aanwezig in zowel Aalst als Antwerpen. Een zou goed als leeg Kiel en daartegenover een volgelopen PC stadion met een groot scherm een de europatribune. Een unieke stunt in Belgische voetbal en volgens mij ook ver daarbuiten. Even duidelijk maken waarvoor 'Eendracht' staat in onze clubsnaam. Volgens mij moeten beelden mogelijk zijn, er wordt toch gefilmd voor samenvattingen. Er zal inderdaad wat taksen op moeten betaald worden, maar als alle supporterclubs meedoen, en er geen bussen rijden, kan je in het PC stadion toch gemakklijk enkele 1000en supporters verwachten. Inkomstgelden en drank zullen meer opbrengen dan de helft van 650 supporters op GBA. |
|
|
Iendracht.be - beheer
Beelden maken of deze live op een groot scherm elders brengen is wel nog iets anders he....
Ik begrijp ook niet wat de VRT er aan te winnen heeft dus ik vrees ervoor |
| 02 Okt 2010, 13:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
janos schreef: Casual1919 schreef: Zo'n totale boycot lijkt mij toch een geweldig idee. Stel het je voor ; Nationale en regionale pers aanwezig in zowel Aalst als Antwerpen. Een zou goed als leeg Kiel en daartegenover een volgelopen PC stadion met een groot scherm een de europatribune. Een unieke stunt in Belgische voetbal en volgens mij ook ver daarbuiten. Even duidelijk maken waarvoor 'Eendracht' staat in onze clubsnaam. Volgens mij moeten beelden mogelijk zijn, er wordt toch gefilmd voor samenvattingen. Er zal inderdaad wat taksen op moeten betaald worden, maar als alle supporterclubs meedoen, en er geen bussen rijden, kan je in het PC stadion toch gemakklijk enkele 1000en supporters verwachten. Inkomstgelden en drank zullen meer opbrengen dan de helft van 650 supporters op GBA. Dat denk ik ook, en een geweldige reclame voor Eendracht Aalst. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Okt 2010, 13:58 |
|
|
Vaste Waarde
vanop de site van Patrick Janssens zelf:
'Vrijdag 24 september werd het nieuwe Boeckenberg Sportcenter plechting geopend. Sport is bij uitstek een middel om sociale cohesie, collectieve fierheid en verbondenheid op te bouwen' Ironisch als ge da nu ewa leest e... |
| 02 Okt 2010, 14:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Beelden maken of deze live op een groot scherm elders brengen is wel nog iets anders he.... Ik begrijp ook niet wat de VRT er aan te winnen heeft dus ik vrees ervoor De VRT kan alle centen gebuiken tegenwoordig zeker. Het is een piste die men kan bewandelen. Misschien lukt het niet, maar dan is er toch geprobeerd. |
| 02 Okt 2010, 14:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ja, proberen kan geen kwaad, maar zoals gezegd als ge bv. 1000 betalenden gaat hebben daarvoor, dan gaat de VRT is goed lachen want daarmee zijt ge allesbehalve uit de kosten hoor. Behalve als ze die match sowieso op Sporza gingen uitzenden natuurlijk.
|
| 02 Okt 2010, 14:08 |
|
| Pagina 65 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 63 64 65 66 67 … 200 Volgende |