|
|
| Pagina 67 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Hoeveel kost dat eigenlijk om een thuisvoordeel te kopen? Zou toch de oplossing zijn of kan onze club dat niet betalen? Ik heb echt geen flauw gedacht wat dat kost...
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 02 Okt 2010, 15:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gio schreef: Hoeveel kost dat eigenlijk om een thuisvoordeel te kopen? Zou toch de oplossing zijn of kan onze club dat niet betalen? Ik heb echt geen flauw gedacht wat dat kost... GBA wilt echter niet, en nogal logisch ook... krijg dat eens verkocht aan uw supps. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Okt 2010, 15:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Casual1919 schreef: Zo'n totale boycot lijkt mij toch een geweldig idee. Stel het je voor ; Nationale en regionale pers aanwezig in zowel Aalst als Antwerpen. Een zou goed als leeg Kiel en daartegenover een volgelopen PC stadion met een groot scherm een de europatribune. Een unieke stunt in Belgische voetbal en volgens mij ook ver daarbuiten. Even duidelijk maken waarvoor 'Eendracht' staat in onze clubsnaam. schitterend! wat vinden de supportersclubs hiervan? het bestuur? Graag duidelijkheid hierover aub ... Als de supportersclubs allemaal "eendrachtig" meewerken aan een boycot , als ons bestuur de tickets weigert... dan denk ik toch dat het zeker mogelijk is voor een totale boycot!! |
| 02 Okt 2010, 15:53 |
|
|
Voor wie het wil, ik ken wel enkele adressen van jounalisten (laatste nieuws en nieuwsblad).
|
| 02 Okt 2010, 16:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
gerard schreef: Voor wie het wil, ik ken wel enkele adressen van jounalisten (laatste nieuws en nieuwsblad). stuur ze mij aub via een persoonlijk bericht, met dank ! _________________ Iendracht 4ever. |
| 02 Okt 2010, 17:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Totale boycot is de énige oplossing. Dat ze hun 650 kaarten steken daar waar de zon nooit schijnt. Met zo'n initiatief zetten we gans GBA en de veiligheidscel in hun hemd !
|
| 02 Okt 2010, 17:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Petroe69 schreef: Totale boycot is de énige oplossing. Dat ze hun 650 kaarten steken daar waar de zon nooit schijnt. Met zo'n initiatief zetten we gans GBA en de veiligheidscel in hun hemd ! idem |
| 02 Okt 2010, 17:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
als de supportersclubs nu morgen eens de hoofden bij mekaar steken om dit te bespreken, toch geen slecht idee ?
_________________ Iendracht 4ever. |
| 02 Okt 2010, 17:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Nen boycot mag van mij ook zeker en vast. Khoop dan gewoon da ons spelers even hard op hun tenen getrapt zijn zoals wij en da ze den beerschot daar ook kloppen gelijk da racing da er over een paar jaar gedaan heeft.
Dan kunnen we ze thuis nen avond -normaal Club Brugge- geven da ze nooit nog vergeten. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 02 Okt 2010, 17:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Petroe69 schreef: Totale boycot is de énige oplossing. Dat ze hun 650 kaarten steken daar waar de zon nooit schijnt. Met zo'n initiatief zetten we gans GBA en de veiligheidscel in hun hemd ! Jij hebt groot gelijk maar wie gaat er in de bres springen om dit te realiseren ? De supportersclubs zouden dit kunnen doen, maar willen zij dit wel. Het zou ook de enige manier om de pers te halen en zo rugbaarheid te geven aan zo een klote reglement . Ofwel, moeten wij met ons allen schrijven naar de pers en er bij zetten, als wij gaan eten hebben wij geen probleem om aan een kaart te geraken. Ik ga alvast eens schrijven naar HNB en HLN en GVA ! wie doet er mee ! |
| 02 Okt 2010, 17:33 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Oké competitie is 10 keer belangrijker dan BVB , maar toch... over de matchen tegen Sint-Truiden en Westerlo spreken we nu nog altijd na , sfeer en ambiance die er toen waren, geven altijd meerwaarde aan het totale seizoen, zowel voor spelers als supporters, had dan ook serieus uitgekeken naar match tegen GBA, maar geen abonnement, geen supportersclub , ik weet nu al dat ik er niet zal bij zijn...
zo'n totale boycot wil ik alleen maar 100 procent steunen... KBVB klaagt over een gebrek aan interesse voor BVB en dan krijg je toestanden als deze dat Racing daar vorig jaar wel met meer man mocht zijn slaat alles |
| 02 Okt 2010, 17:36 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
T.Fratelli schreef: dat Racing daar vorig jaar wel met meer man mocht zijn slaat alles Maar die van racing hebben zich ook gemengd bij de thuisploeg. 't enige vervelende is dat er geen tickets meer verkocht worden op de dag zelf en dat als je dezelfde tactiek wilt toepassen je uw ticket op voorhand al zal moeten gaan halen in Beerschot. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Okt 2010, 17:47 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Ok, maakt niet uit, mijn dag is om zeep
Bram schreef: T.Fratelli schreef: dat Racing daar vorig jaar wel met meer man mocht zijn slaat alles Maar die van racing hebben zich ook gemengd bij de thuisploeg. 't enige vervelende is dat er geen tickets meer verkocht worden op de dag zelf en dat als je dezelfde tactiek wilt toepassen je uw ticket op voorhand al zal moeten gaan halen in Beerschot. |
| 02 Okt 2010, 17:49 |
|
|
Beker van België -> beker van klein Antwerp zeker
_________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Okt 2010, 17:53 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
dit is toch te gek voor woorden. Ze willen de wereldbeker organiseren maar ze kunnen nog geen 3e klasser opvangen. Zielig.
![]() |
| 02 Okt 2010, 17:56 |
|
| Pagina 67 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 200 Volgende |