|
|
| Pagina 70 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Tom_1919 schreef: Ik em vannacht ver geen oog toe gedaan, gelijk het grote deel hier. Maar het ergste is dan nog dak een nachtmerrie had in die paar uurkes slaap Kzen er begot een uur of 2 ni goe van geweest!! haha simmen! LOL ![]() |
| 09 Apr 2011, 10:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
England4ever schreef: Tom_1919 schreef: Ik em vannacht ver geen oog toe gedaan, gelijk het grote deel hier. Maar het ergste is dan nog dak een nachtmerrie had in die paar uurkes slaap Kzen er begot een uur of 2 ni goe van geweest!! haha simmen! LOL ![]() Lacht er mor mee, plezant ist ni ze ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 09 Apr 2011, 11:01 |
|
|
forumlegende |
Tom_1919 schreef: England4ever schreef: Tom_1919 schreef: Ik em vannacht ver geen oog toe gedaan, gelijk het grote deel hier. Maar het ergste is dan nog dak een nachtmerrie had in die paar uurkes slaap Kzen er begot een uur of 2 ni goe van geweest!! haha simmen! LOL ![]() Lacht er mor mee, plezant ist ni ze ![]() wel plezant, wetende dat het vanavond in het echt de totaal omgekeerde wereld zal zijn... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2011, 11:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Dries schreef: Tom_1919 schreef: England4ever schreef: haha simmen! LOL ![]() Lacht er mor mee, plezant ist ni ze ![]() wel plezant, wetende dat het vanavond in het echt de totaal omgekeerde wereld zal zijn... ![]() Zet begot ma zeker, kgon der nog zo neig isj van genieten. Sebiet kotjen open ze!! ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 09 Apr 2011, 11:05 |
|
|
forumlegende |
om even te zeggen hoe zot ik gisteren al aant worden was:
ik dacht van mij efkes wa spek me eieren te bakken, ik gooi wa spekskes al op de pan en welke letters zie ik plots liggen? EA OPC mannen tzijn voortekens, het KAN niet meer misgaan! _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2011, 11:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: om even te zeggen hoe zot ik gisteren al aant worden was: ik dacht van mij efkes wa spek me eieren te bakken, ik gooi wa spekskes al op de pan en welke letters zie ik plots liggen? EA OPC mannen tzijn voortekens, het KAN niet meer misgaan! Ik em gene stress en de vorige keer dak zonder stress zat,dieje uitslag gaak u besparen ze ![]() |
| 09 Apr 2011, 11:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kga eten, mijnen otto volstoempe met opc-gerief, en vertrekken naar de mascot! ik hou het nimeeer!!!!!!!!!!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Apr 2011, 11:24 |
|
|
Vaste Waarde
parol schreef: In tegenstelling met wat er in de krant staat, zijn vandaag de loketten open vanaf 18u om de resterende 600 zitplaatsen te verkopen. Ik heb deze info van Frans, de ticketverantwoordelijke. Hij is deze morgen tot 12 u aanwezig op het secretariaat van het PC-stadion en de supporters mogen deze morgen ook bij hem in stadion achter tickets komen. Zeg het door, want ingevolge het verkeerd bericht in de krant krijg ik veel telefoons! Ik zou dit bericht van twee uur geleden willen herhalen, want ik blijf telefoons krijgen van supporters die misleid zijn door de kranten die schrijven dat alles uitverkocht is. Er zijn nog tickets voor de zittribune H! Ga er zo vlug mogelijk achter! |
| 09 Apr 2011, 11:24 |
|
|
forumlegende |
hansken schreef: kga eten, mijnen otto volstoempe met opc-gerief, en vertrekken naar de mascot! ik hou het nimeeer!!!!!!!!!! ![]() vergeet de trommels niet e! _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2011, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
parol schreef: parol schreef: In tegenstelling met wat er in de krant staat, zijn vandaag de loketten open vanaf 18u om de resterende 600 zitplaatsen te verkopen. Ik heb deze info van Frans, de ticketverantwoordelijke. Hij is deze morgen tot 12 u aanwezig op het secretariaat van het PC-stadion en de supporters mogen deze morgen ook bij hem in stadion achter tickets komen. Zeg het door, want ingevolge het verkeerd bericht in de krant krijg ik veel telefoons! Ik zou dit bericht van twee uur geleden willen herhalen, want ik blijf telefoons krijgen van supporters die misleid zijn door de kranten die schrijven dat alles uitverkocht is. Er zijn nog tickets voor de zittribune H! Ga er zo vlug mogelijk achter! Michel verandert ouwe voicemeel in da bericht da ge hier geschreven etj en pakt ouven telefong ni mier op ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 09 Apr 2011, 11:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Kunnen 'neutrale' supporters ook kaarten kopen voor de plaatsen die voor supporters van Waregem voorzien zijn?
|
| 09 Apr 2011, 11:39 |
|
|
forumlegende |
Joren schreef: Kunnen 'neutrale' supporters ook kaarten kopen voor de plaatsen die voor supporters van Waregem voorzien zijn? welke plaatsen voor waregem? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2011, 11:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Joren schreef: Kunnen 'neutrale' supporters ook kaarten kopen voor de plaatsen die voor supporters van Waregem voorzien zijn? Alsge gij graag achter glas zit moet dat lukken,gekunt u gewoon ook een ticketje voor de gewone zittribune kopen é ![]() |
| 09 Apr 2011, 11:43 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02 Berichten: 172 Locatie: 400 m van de PC tempel |
parol schreef: parol schreef: In tegenstelling met wat er in de krant staat, zijn vandaag de loketten open vanaf 18u om de resterende 600 zitplaatsen te verkopen. Ik heb deze info van Frans, de ticketverantwoordelijke. Hij is deze morgen tot 12 u aanwezig op het secretariaat van het PC-stadion en de supporters mogen deze morgen ook bij hem in stadion achter tickets komen. Zeg het door, want ingevolge het verkeerd bericht in de krant krijg ik veel telefoons! Ik zou dit bericht van twee uur geleden willen herhalen, want ik blijf telefoons krijgen van supporters die misleid zijn door de kranten die schrijven dat alles uitverkocht is. Er zijn nog tickets voor de zittribune H! Ga er zo vlug mogelijk achter! tzijn der echt ni veel meer.... heb ze net zien liggen!!! |
| 09 Apr 2011, 11:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
nog geen nieuws wat betreft Wouter ?
_________________ Iendracht 4ever. |
| 09 Apr 2011, 11:46 |
|
| Pagina 70 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 83 Volgende |