|
|
| Pagina 70 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Tweede Klasse
De Jean schreef: Miljoenen, da weet ik ni. Maar de schulden zou ik wel sowieso rap efkes aflossen. Schulden zullen wel nog enkele miljoenen(franken ) zijn zeker?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Nov 2010, 12:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachtzot schreef: Da's weer 'n ander paar mouwen... ![]() Das just, kzal vrijdag nog is op Euromillions spelen, me wa chance zen ek erop Jah, en dan zult gij wss uw geld zomaar aan den Iendracht geven? Dat je een supporter bent geloof ik Dat je een die hard supporter bent geloof ik ook Ik geloof zelfs dat je veel (wilt) doet(n) voor de club. Maar uw gewonnen geld zomaar schenken, denk niet dat daar iemand zou in staat toe zijn? tenzij het natuurlijk een 'Giga-Pot' van Euromillions is waar je 120 miljoen kan winnen ;p dan kan een miljoentje of 5 er wel af^^ Heb nooit gezegd da ik alles zo geven eh _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 19 Nov 2010, 12:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Met al die 'toekomstige suikernonkels' hier: binnenkort Messi in het truitje van EA?
![]() |
| 19 Nov 2010, 12:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Gilles schreef: Met al die 'toekomstige suikernonkels' hier: binnenkort Messi in het truitje van EA? ![]() Lol xD, zou nice zijn ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Nov 2010, 17:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Met al die 'toekomstige suikernonkels' hier: binnenkort Messi in het truitje van EA? ![]() Doet me denken aan het carnavalsliedje van de Staaf ; " as ik win mè de Lotto" ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2010, 18:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Wetteren - Dender ben daarnet eens gaan kijken,wat een massa volk van dender
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Nov 2010, 21:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bakkie schreef: Wetteren - Dender ben daarnet eens gaan kijken,wat een massa volk van dender ![]() Bakkie, heb je mij nie horen zingen van Iendracht es de ploeg van tstad?? Wetteren terug nie verloren! Eerste helft Denjer nie meegedaan, 2de helft gelijk opgaand, eindstand 1-1 |
| 20 Nov 2010, 22:58 |
|
|
Freak
England4ever schreef: Bakkie schreef: Wetteren - Dender ben daarnet eens gaan kijken,wat een massa volk van dender ![]() Bakkie, heb je mij nie horen zingen van Iendracht es de ploeg van tstad?? Wetteren terug nie verloren! Eerste helft Denjer nie meegedaan, 2de helft gelijk opgaand, eindstand 1-1 ik denk dat wetteren hun laatste acht matchen niet meer verloren heeft. |
| 20 Nov 2010, 23:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
El Corredor schreef: England4ever schreef: Bakkie schreef: Wetteren - Dender ben daarnet eens gaan kijken,wat een massa volk van dender ![]() Bakkie, heb je mij nie horen zingen van Iendracht es de ploeg van tstad?? Wetteren terug nie verloren! Eerste helft Denjer nie meegedaan, 2de helft gelijk opgaand, eindstand 1-1 ik denk dat wetteren hun laatste acht matchen niet meer verloren heeft. 9 matchen ongeslagen nu, en onverdiend uit de beker na verl. tegen Lokeren, en weetend dat wij daar in de voorbereiding tegen gewonnen hebben hé! Crispijn in blessure tijd! |
| 20 Nov 2010, 23:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
England4ever schreef: Bakkie schreef: Wetteren - Dender ben daarnet eens gaan kijken,wat een massa volk van dender ![]() Bakkie, heb je mij nie horen zingen van Iendracht es de ploeg van tstad?? Wetteren terug nie verloren! Eerste helft Denjer nie meegedaan, 2de helft gelijk opgaand, eindstand 1-1 Ben niet naar de wedstrijd zelf geweest,enkel eens gaan zien hoeveel dender sups er waren en het waren der veel eh ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Nov 2010, 23:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: England4ever schreef: Bakkie schreef: Wetteren - Dender ben daarnet eens gaan kijken,wat een massa volk van dender ![]() Bakkie, heb je mij nie horen zingen van Iendracht es de ploeg van tstad?? Wetteren terug nie verloren! Eerste helft Denjer nie meegedaan, 2de helft gelijk opgaand, eindstand 1-1 Ben niet naar de wedstrijd zelf geweest,enkel eens gaan zien hoeveel dender sups er waren en het waren der veel eh ![]() Begrijpelijk dat er niet veel volk van Dender was, het was dan ook een verre verplaatsing hé. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Nov 2010, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: Begrijpelijk dat er niet veel volk van Dender was, het was dan ook een verre verplaatsing hé. ![]() ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Nov 2010, 13:27 |
|
|
Miniem
jammen schreef: Bakkie schreef: England4ever schreef: Bakkie, heb je mij nie horen zingen van Iendracht es de ploeg van tstad?? Wetteren terug nie verloren! Eerste helft Denjer nie meegedaan, 2de helft gelijk opgaand, eindstand 1-1 Ben niet naar de wedstrijd zelf geweest,enkel eens gaan zien hoeveel dender sups er waren en het waren der veel eh ![]() Begrijpelijk dat er niet veel volk van Dender was, het was dan ook een verre verplaatsing hé. ![]() intotaal rond de 880 man gisteren op wetteren-dender ![]() |
| 21 Nov 2010, 20:06 |
|
|
Ancien
Bart De Roover nieuwe trainer van Antwerp
Colin Andrews is ontslagen als trainer van tweedeklasser Antwerp. De Brit wordt opgevolgd door Bart De Roover, die begin oktober zelf aan de deur werd gezet bij Zulte Waregem. De 43-jarige De Roover volgde afgelopen zomer nog Francky Dury op als coach van Zulte Waregem. Na 12 speeldagen werd de samenwerking stopgezet wegens tegenvallende resultaten. Andrews leidde Antwerp sinds november 2009. Momenteel staat het stamnummer 1 op een ontgoochelende 13e plaats. De 2-0 nederlaag zondag op het veld van OH Leuven was voor het bestuur van de Great Old de spreekwoordelijke druppel. Bron: het nieuwsblad _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Nov 2010, 20:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ja mannen,we hebben eindelijk onzen nieuwen trainer!! iedereen zal nu verschieten
het is niemand minder dan yves cloots. e nieuwe T1 is de 53-jarige YVES CLOOTS (°27-08-1957). Hij tekende een overeenkomst tot einde seizoen 2011-2012.Yves Cloots is UEFA-gediplomeerde. Een voorwaarde om in tweede nationale het sportieve roer in handen te hebben. Sinds dit seizoen is hij voltijds executive manager bij YRKV Mechelen en zetelt hij in die hoedanigheid in het dagelijks bestuur van de club. Voorheen was hij de T2 onder Peter Maes gedurende 4 seizoenen. Om de voeling met het gras niet te verliezen combineerde hij vanaf juli 2010 zijn managersfunctie in dagtaak bij geelrood, een job die hij ook nu blijft uitoefenen, met het trainerschap bij eerste provincialer Rapid Leest. Eerder had hij een trainersfunctie bij SC Wolvertem en SK Londerzeel. Bij deze beide clubs werkte hij toen samen met … Urbain Spaenhoven. Vanaf donderdag zal hij de trainingen leiden en de coaching van het eerste elftal op zich nemen. |
| 07 Dec 2010, 17:07 |
|
| Pagina 70 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 185 Volgende |