|
|
| Pagina 8 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
eerstvolgende verkiezingen in Oktober 2018. Dus nog 2 jaar stilstand in ons stadionsproblematiekdossiertaskforceexterneaudit. Daarna; als de belovers verkozen zijn en weeral van niks ne mier weten; begint de ganse cinema opnief, maw als alles meezit en er wordt onverhoopt een serieuze lap grond gevonden in VLAANDEREN zijn we vertrokken tot 2030.
Ze zouden beter op CANVAS hierover eens een serieuze reportage maken in 6 afleveringen dan te lullen over ne gast die ambras heeft met zijn finne. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mei 2016, 13:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
| 10 Mei 2016, 13:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
zandbergske schreef: https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/ticketing/item/2855-opgelet-loketten-blijven-gesloten-donderdag Vedrom van de kloeiten vér de lote beslissers.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 10 Mei 2016, 13:48 |
|
|
Freak
op het secretariaat waren ze daar juist toch ook aan het klagen over die combi .
|
| 10 Mei 2016, 14:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Timoilsjt schreef: Enige kantekening aan het K-verhaal. Die tribune zal al rap 2.000.000Euro kosten. Dat bedrag circuleert hier idd al een tijdje. Klopt dat inderdaad? Dat lijkt mij toch echt gigantisch veel. |
| 10 Mei 2016, 14:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Jean schreef: Timoilsjt schreef: Enige kantekening aan het K-verhaal. Die tribune zal al rap 2.000.000Euro kosten. Dat bedrag circuleert hier idd al een tijdje. Klopt dat inderdaad? Dat lijkt mij toch echt gigantisch veel. Dat lijkt mij ook enorm veel zeker als het gewoon een betonnen constructie betreft met misschien "basis" kantine eronder... Daar moet toch geen afwerking aan gebeuren of dat is toch geen tribune met verschillende verdiepen? |
| 10 Mei 2016, 14:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Aléz, de Aalsterse politie kan zelf niet de veiligheid garanderen bij een match in derde klasse waar er misschien 100 bezoekende supporters zullen zijn... En wij zouden dan hogerop moeten gaan spelen?
Citeer: De Aalsterse politie legt een volledige combiregeling op voor de eindrondewedstrijd van aanstaande donderdag tegen La Louvière. Dat werd zopas beslist. De loketten blijven dus gesloten. Tickets kunnen nog bekomen worden tijdens de volgende voorverkoopmomenten op het clubsecretariaat: Vandaag en woensdag van 13.00u tot 17.30u Donderdag voor de wedstrijd van 13.00u tot 18.00u |
| 10 Mei 2016, 14:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Stelt u voor dat de club eens veel geld zou kunnen ontvangen doordat er veel occasionele supporters komen donderdag, dat moet toch ten alle prijze vermeden worden, niet?
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 10 Mei 2016, 14:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
anathema76 schreef: Stelt u voor dat de club eens veel geld zou kunnen ontvangen doordat er veel occasionele supporters komen donderdag, dat moet toch ten alle prijze vermeden worden, niet? ![]() Ongelooflijk, momenteel al een paar mensen die meegingen maar nu afzeggen omdat ze om kaarten moeten, ook geen voorrang voor de abbonees lees ik om in het sfeervak te staan als we tegen Dender zouden uitkomen, het is weer mooi geregeld! |
| 10 Mei 2016, 15:05 |
|
|
forumlegende
Ze schijten weer in hun broek voor een honderdtal bezoekers.
Dit kost de club toch weer een pak inkomsten. |
| 10 Mei 2016, 15:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
England4ever schreef: anathema76 schreef: Stelt u voor dat de club eens veel geld zou kunnen ontvangen doordat er veel occasionele supporters komen donderdag, dat moet toch ten alle prijze vermeden worden, niet? ![]() Ongelooflijk, momenteel al een paar mensen die meegingen maar nu afzeggen omdat ze om kaarten moeten, ook geen voorrang voor de abbonees lees ik om in het sfeervak te staan als we tegen Dender zouden uitkomen, het is weer mooi geregeld! hoe probeer ik ook mijn trouwste fans te dumpen.... ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Mei 2016, 15:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
England4ever schreef: anathema76 schreef: Stelt u voor dat de club eens veel geld zou kunnen ontvangen doordat er veel occasionele supporters komen donderdag, dat moet toch ten alle prijze vermeden worden, niet? ![]() Ongelooflijk, momenteel al een paar mensen die meegingen maar nu afzeggen omdat ze om kaarten moeten, ook geen voorrang voor de abbonees lees ik om in het sfeervak te staan als we tegen Dender zouden uitkomen, het is weer mooi geregeld! Match tegen La Lou is donderdagavond, eventuele volgende match zondag al. Is toch onmogelijk om voorrang te geven. |
| 10 Mei 2016, 15:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: De Jean schreef: Timoilsjt schreef: Enige kantekening aan het K-verhaal. Die tribune zal al rap 2.000.000Euro kosten. Dat bedrag circuleert hier idd al een tijdje. Klopt dat inderdaad? Dat lijkt mij toch echt gigantisch veel. Dat lijkt mij ook enorm veel zeker als het gewoon een betonnen constructie betreft met misschien "basis" kantine eronder... Daar moet toch geen afwerking aan gebeuren of dat is toch geen tribune met verschillende verdiepen? Die kantine is toch ook niet nodig eigenlijk? |
| 10 Mei 2016, 15:12 |
|
|
forumlegende
England4ever schreef: anathema76 schreef: Stelt u voor dat de club eens veel geld zou kunnen ontvangen doordat er veel occasionele supporters komen donderdag, dat moet toch ten alle prijze vermeden worden, niet? ![]() Ongelooflijk, momenteel al een paar mensen die meegingen maar nu afzeggen omdat ze om kaarten moeten, ook geen voorrang voor de abbonees lees ik om in het sfeervak te staan als we tegen Dender zouden uitkomen, het is weer mooi geregeld! Je kan beter de kosten overschatten dan onderschatten. Als je de bestaande fundering kan hergebruiken moet de kost lager kunnen. Ook al dan niet inrichting van kantines, sanitair,... speelt mee. Als de flikken natuurlijk blijven combiregelingen opleggen dan ga je die 1000 suporters gemiddeld per match ook niet halen. Want tegen La Lou kan je in 1 match er nu 2000 extra trekken en tegen Dender zelfs 3000 Extra. Maar als ge geen tickets moogt verkopen wordt het moeilijk natuurlijk. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 10 Mei 2016, 15:17 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
De Jean schreef: Jeroen schreef: De Jean schreef: Dat bedrag circuleert hier idd al een tijdje. Klopt dat inderdaad? Dat lijkt mij toch echt gigantisch veel. Dat lijkt mij ook enorm veel zeker als het gewoon een betonnen constructie betreft met misschien "basis" kantine eronder... Daar moet toch geen afwerking aan gebeuren of dat is toch geen tribune met verschillende verdiepen? Die kantine is toch ook niet nodig eigenlijk? ik kan me voorstellen dat er in licentievoorwaarden voor profvoetbal wel bepalingen zullen staan die drankgelegenheid, verpleegposten en sanitaire voorzieningen reglementeren... dus zou me niet verbazen dat een kantine voor tenminste de bezoekers verplicht zal zijn. als men dan zon investering doet kijkt men beter baar de proflicentievoorwaarden uiteraard. Laatst gewijzigd door Davy op 10 Mei 2016, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Mei 2016, 15:19 |
|
| Pagina 8 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 25 Volgende |