|
|
| Pagina 71 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 69 70 71 72 73 … 100 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: 3e Klasse A (2010 - 2011)
nonkeltje schreef: Ik vind dat wij de laatste weken geen voetbal spelen, een kampioenenploeg waardig. En da's niet de fout van de keeper van Brakel of VDH of weet ik wie. Het ligt gewoon aan ons. "Als wij de kansen afwerken....." daar gaan we weer, een kampioenenploeg brengt beter voetbal en maakt de kansen af, zo simpel is het. Ik ga ervan uit dat Hoogstraten niet veel meer zal laten liggen, met of zonder Fockaert. Ik hoop dat ik verkeerd ben, doch ik vrees dat zij kampioen zullen worden en wij mogen het nog eens proberen in de eindronde. ![]() Een kampioenenploeg is doodsimpel een ploeg die aan het einde van de rit meer punten heeft dan de overige ploegen in de reeks. En aangezien momenteel de eerste achtervolger op 6 punten volgt, zijn we precies toch op de goeie weg. Voor de match van gisteren hadden we trouwens 18 op 18 en kregen we op 6 matchen enkel nog een goal op ne penalty tegen. Ik vraag me af wat sommige mensen verwachten. Dat we het seizoen eindigen met het maximum van de punten en in elke match de tegenstander weggeblazen hebben? Vorige match tegen Hamme was het toch gewoon goed en ook gisteren dwing je 7 à 8 loepzuivere kansen af. |
| 21 Mar 2011, 21:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkeltje schreef: Ik ga ervan uit dat Hoogstraten niet veel meer zal laten liggen, met of zonder Fockaert. Ik hoop dat ik verkeerd ben, doch ik vrees dat zij kampioen zullen worden en wij mogen het nog eens proberen in de eindronde. ![]() Trouwens, hier moogt ge anders toch eens wat meer uitleg bij geven. Hoogstraten ging nochtans nen tijd geleden ook onderuit tegen Brakel, en vorige week speelden ze nog gelijk tegen een kwakkelend Racing Waregem. Waarom zouden die niks meer laten liggen? Bovendien weten die dat elke misstap fataal kan zijn voor hun titelkansen. Voor sommige is het gras blijkbaar altijd groener aan de overkant, maar sommigen nemen dat precies wel heel extreem zeg. Nog een geluk dat ze allemaal niet gelijk u zijn, want met zo een trieste mentaliteit zouden we niet ver geraken. |
| 21 Mar 2011, 21:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
nonkeltje schreef: Ik vind dat wij de laatste weken geen voetbal spelen, een kampioenenploeg waardig. En da's niet de fout van de keeper van Brakel of VDH of weet ik wie. Het ligt gewoon aan ons. "Als wij de kansen afwerken....." daar gaan we weer, een kampioenenploeg brengt beter voetbal en maakt de kansen af, zo simpel is het. Ik ga ervan uit dat Hoogstraten niet veel meer zal laten liggen, met of zonder Fockaert. Ik hoop dat ik verkeerd ben, doch ik vrees dat zij kampioen zullen worden en wij mogen het nog eens proberen in de eindronde. ![]() Hopelijk nemen onze spelers een positievere houding aan. Rustig blijven gasten, we staan nog altijd 6 punten voor en gisteren was gewoon een "accident de parcours". There can only be one champion and that will be ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Mar 2011, 22:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Dit was gewoon een match waarin het niet wou lukken. Als we zo blijven spelen, komt het in orde.
Maar als we zo blijven afwerken, zal het misschien wel wa nipter worden. |
| 21 Mar 2011, 22:04 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: nonkeltje schreef: Ik ga ervan uit dat Hoogstraten niet veel meer zal laten liggen, met of zonder Fockaert. Ik hoop dat ik verkeerd ben, doch ik vrees dat zij kampioen zullen worden en wij mogen het nog eens proberen in de eindronde. ![]() Trouwens, hier moogt ge anders toch eens wat meer uitleg bij geven. Hoogstraten ging nochtans nen tijd geleden ook onderuit tegen Brakel, en vorige week speelden ze nog gelijk tegen een kwakkelend Racing Waregem. Waarom zouden die niks meer laten liggen? Bovendien weten die dat elke misstap fataal kan zijn voor hun titelkansen. Voor sommige is het gras blijkbaar altijd groener aan de overkant, maar sommigen nemen dat precies wel heel extreem zeg. Nog een geluk dat ze allemaal niet gelijk u zijn, want met zo een trieste mentaliteit zouden we niet ver geraken. moesten ze gelijk mij zijn, dan kwamen ze op het veld met een over-mijn-lijk-mentaliteit, maar 'k heb er gisteren niet te veel op het veld gezien toch. In ieder geval, de toekomst zal het uitwijzen. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 21 Mar 2011, 22:13 |
|
|
nonkeltje schreef: moesten ze gelijk mij zijn, dan kwamen ze op het veld met een over-mijn-lijk-mentaliteit, maar 'k heb er gisteren niet te veel op het veld gezien toch. In ieder geval, de toekomst zal het uitwijzen. Ik vind echt niet dat ge gisteren kon zeggen dat ze er niet alles voor gedaan hebben. Ze hebben ook ruimschoots de kansen gehad. Maar dit gebeurt nu eenmaal, ge kunt ze niet allemaal winnen zeker. |
| 21 Mar 2011, 22:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dan had ik u graag eens zien proberen om nen Moreels te volgen....
Dat het gisteren niet altijd even goed lukte, daar kan ik in volgen... maar een gebrek aan mentaliteit verwijten? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Mar 2011, 22:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
nonkeltje schreef: Bartos schreef: nonkeltje schreef: Ik ga ervan uit dat Hoogstraten niet veel meer zal laten liggen, met of zonder Fockaert. Ik hoop dat ik verkeerd ben, doch ik vrees dat zij kampioen zullen worden en wij mogen het nog eens proberen in de eindronde. ![]() Trouwens, hier moogt ge anders toch eens wat meer uitleg bij geven. Hoogstraten ging nochtans nen tijd geleden ook onderuit tegen Brakel, en vorige week speelden ze nog gelijk tegen een kwakkelend Racing Waregem. Waarom zouden die niks meer laten liggen? Bovendien weten die dat elke misstap fataal kan zijn voor hun titelkansen. Voor sommige is het gras blijkbaar altijd groener aan de overkant, maar sommigen nemen dat precies wel heel extreem zeg. Nog een geluk dat ze allemaal niet gelijk u zijn, want met zo een trieste mentaliteit zouden we niet ver geraken. moesten ze gelijk mij zijn, dan kwamen ze op het veld met een over-mijn-lijk-mentaliteit, maar 'k heb er gisteren niet te veel op het veld gezien toch. In ieder geval, de toekomst zal het uitwijzen. Nu nog beter,de spelers een gebrek aan mentaliteit verwijten. ![]() |
| 21 Mar 2011, 22:19 |
|
|
Freak
kalm blijven jongens, kalm blijven...
ik maak mij nog geen zorgen. 6 punten nog voorsprong, als Hoogstraten wil kampioen spelen, zullen ze ALLES moeten winnen... |
| 22 Mar 2011, 0:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Fockaert blijkt bij de opwarming uitgevallen te zijn. Hoe ernstig?
![]() _________________ geer'n bè |
| 22 Mar 2011, 9:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Nogmaals ik hoorde vrijdag al dat hij "sukkelde"? Hebben ze gegokt om hem speelklaar te krijgen, en is hij dan uitgevallen tijdens opwarming? Ik zeg maar wat ik hoorde he, van horen zeggen, moet je opletten.
Is ook daarom dat ik het niet meteen op forum wou verkondigen... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. Laatst gewijzigd door DavidSeal op 22 Mar 2011, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Mar 2011, 10:00 |
|
|
panoleon schreef: Fockaert blijkt bij de opwarming uitgevallen te zijn. Hoe ernstig? ![]() Als David Seal daar vrijdag al iets van gehoord had, ga ik peis ik eens polsen naar de winnende lottonummers voor volgende week . |
| 22 Mar 2011, 10:00 |
|
|
De topschutters in Derde A na 28 speeldagen:
30 doelpunten Jimmy Fockaert (Hoogstraten) 17 doelpunten Wouter Moreels (Eendracht Aalst) 16 doelpunten Jelle Delie (Olsa Brakel), Papa Ngom (Deinze), Ode Thompson (Oudenaarde) 14 doelpunten Karel Ternier (Coxyde) 13 doelpunten Stijn De Wilde (Bornem), Tom Coghe (Izegem), Yannick Lacam (Ronse) 12 doelpunten Dirk Mathyssen (Hoogstraten) 10 doelpunten Papa Sene (Coxyde), Robby Van De Weyer (Geel-Meerhout), Xavier Deschacht (SK Sint-Niklaas) 9 doelpunten Kjell Knipping (Olsa Brakel), Timothy Van De Wouwer (Deinze), Mathias Schamp (Oudenaarde), Koen Carlier (Temse) 8 doelpunten Laurent Depoitre, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Nick De Groote (Coxyde), Wouter Smeets (Geel-Meerhout), Christof Maes, Alexis Kubilskis (Temse) 7 doelpunten Predrag Filipovic (Eendracht Aalst), Jens Verroken (Bornem), Mohamed El Idrissi (Dessel), Martijn Plessers (Geel-Meerhout), Dieter Wittesaele (Izegem), Dempsey Vervaecke (Racing Waregem) 6 doelpunten Gertjan Martens (Bornem), Maxim Van Hoydonck (Cappellen), Glenn Verdonck (Coxyde), Frederik Declercq (Deinze), Hans Hannes, Prince Asubonteng (Dessel), Thomas Van Aerschot (Geel-Meerhout), Thomas De Meyer (Hamme), Sandy Martens (Oudenaarde), Wouter Vandendriessche (Ronse), Tim De Meersman (SK Sint-Niklaas), Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Tidjy Carton (Wielsbeke) 5 doelpunten Bob Cousin, Samuel Crispijn (Eendracht Aalst), Stijn De Keukeleire (Bornem), Stijn Antheunis, Nico Praet (Olsa Brakel), Nkuman Michel (Cappellen), Bart Syx (Coxyde), Gauthier Lauwers (Deinze), Agatino Pellegriti (Dessel), Fabiano Scarpino, Jochen Sucaet (Hamme), Daniel Rodrigo De Oliveira, Nicky Melkert (SK Sint-Niklaas), Yannick Dekeyzer, Klaas Devriendt, Michael Cornelis (Torhout), Nicolas Gezelle (Racing Waregem), Cuzet Filiz (Wielsbeke) 4 doelpunten Quinten Schollaert (Olsa Brakel), Alan Grozdanic, Stanley Aborah (Cappellen), Nils Sarrazyn (Coxyde), Gilles Pottie, Sampson Twum (Deinze), Tim Nelemans, Zico Gielis (Dessel), Niels Cox (Hoogstraten), Stijn Dedeygere (Izegem), Jonas De Landtsheer, Alexandre Frutos (Ronse), Dries Bernaert, Bjorn Derycke (Torhout), Quissem Zarti (Racing Waregem) 3 doelpunten Jonathan Yombo (Eendracht Aalst), Koen Stabel (Bornem), Kevin Haezebroeck (Olsa Brakel), Darius Hillewaere (Coxyde), Tanju Burhan, Wouter Vosters, Alan Ven (Dessel), Jelle Claes, Kevin Janssens, Sam Belmans (Geel-Meerhout), Jessy Lebsir, Nicolas De Lange, Joachim De Wilde (Hamme), Bob Swaegers (Hoogstraten), Jens Van Damme, Lieven Cnudde (Izegem), Klaas Van Den Bossche, Jesse Martens (Oudenaarde), Anthony Palmieri (Ronse), Dieter Yde (Torhout), Dimitri Geldhof (Racing Waregem), Donjet Shkodra, Valentin Romont (Wielsbeke) 2 doelpunten Wouter Koppen (Bornem), Thomas Ampe (Olsa Brakel), Hamid Bouyfoulktine, Eric Asante, Leo Uzoma, Wesley Geuens, Kwakye Oduro (Cappellen), Thor Laleman (Coxyde), Joeri Pardo (Deinze), Thomas Frederix, Kurt Remen (Dessel), Yusuf Eren (Geel-Meerhout), Sander Van Eyk, Kristof Dupont (Hamme), Michiel Lanslots, Ruben Tilburgs, Karim Didi, Thijs Schrauwen (Hoogstraten), Wim Vandoorne (Izegem), Nabil Guelsifi, Thomas Vivé, Malick Gaye (Oudenaarde), Cedric Arena (Ronse), Sil Boeykens, Lode Vertonghen, Philippe Janssens, Steven Schurmann (SK Sint-Niklaas), Sebastian Hermans, Jonah Remans, Yve Thijs, Sammy Van Den Bossche, Marko Petrovic (Temse), Sam De Ruyter, Maarten Cobbaert, Mickenson De Pessemier (Torhout), David Hoyois (Wielsbeke) 1 doelpunt Olivier De Castro, Ken Van Damme, Jens Podevijn, Niels De Schutter, Ewen Verheyden, Ewout Denys (Eendracht Aalst), Jente Van Ongeval, Christian Van Hoeylandt (Bornem), Pieter-Jan Foket, Kenneth Weytens, Tim Van Gijseghem (Olsa Brakel), Thierry Nana Diela (Cappellen), Nico Vandendriessche, Kenneth Vanhoecke, Karel Tanghe (Coxyde), Frédéric Dindeleux (Deinze), Serkan Kocaslan, Maarten Van Lieshout, Alexander Kolev (Dessel), Tim Verstraeten, Sofiane Moumou, Lee Roy De Keersmaecker, Yoshua Duyols (SK Sint-Niklaas), David Vandecauter, Dieter Conderaerts, Jo Christiaens (Geel-Meerhout), Jan Criel, Brecht Vierstraete, Steven Maes (Hamme), Glenn Van Der Linden, Nick Van Huffel, Roy Van Der Linden, Yuri Meyvis (Hoogstraten), Frederique Ollivier, Nasreddine Hariti, Swiftnick Verbrugghe (Izegem), Mathieu Dejonckheere, Nico Blondeel, Tom Raes, Viktor De Coker (Oudenaarde), Mory Antrope, Glenn Timmerman, Brecht De Rouck (Ronse), Thomas Declercq, Kristof De Witte, Tim Scheers (Temse), Nicholas Vandille, Lars Blieck, Harry Hollevoet (Torhout), Denzel Vanfleteren, Samba Ly, Sander Damman, Thomas Bourgeois, Bart Vlaeminck (Racing Waregem), Vladan Devic, Emir Ujkani, Jurriën Beeuwsaert, Guillaume Rubulotta (Wielsbeke) |
| 22 Mar 2011, 10:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Hoogstraten wint nu wel zonder Fockaert maar zouden ze ook zo hoog geklasseerd staan moesten ze hem 2/3 van de competitie moeten missen hebben, zoals bij ons het geval is met Laurent.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Mar 2011, 13:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Hoogstraten wint nu wel zonder Fockaert maar zouden ze ook zo hoog geklasseerd staan moesten ze hem 2/3 van de competitie moeten missen hebben, zoals bij ons het geval is met Laurent. Zaterdagavond emmen ze het aan hun kloten tegen de zotten!! _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 22 Mar 2011, 19:44 |
|
| Pagina 71 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 69 70 71 72 73 … 100 Volgende |