|
|
| Pagina 79 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Bericht Re: Tweede Klasse
2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren.
Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. |
| 20 Apr 2011, 16:17 |
|
|
forumlegende |
geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. ge zijt football club verbroedering dender eendracht hekelgem vergeten ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Apr 2011, 16:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. Gohja, Boom heeft dan ook heel zijn ploeg laten gaan. Nogal logisch dat het dan minder gaat. Ook het vertrek van hun trainer heeft die club compleet uit zijn balans gehaald. Ze hadden vant jaar met die ploeg in 3de ook geen Top 3 gespeeld vrees ik. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2011, 17:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. Waarom Wetteren der uit? Enigste ploeg zonder buitenlandse spelers, en met zeer bescheiden middelen, hopelijk mogen ze der in blijven en kunnen wij er volgend jaar een feestje bouwen! |
| 20 Apr 2011, 17:47 |
|
|
forumlegende |
England4ever schreef: geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. Waarom Wetteren der uit? Enigste ploeg zonder buitenlandse spelers, en met zeer bescheiden middelen, hopelijk mogen ze der in blijven en kunnen wij er volgend jaar een feestje bouwen!tis nen dendersupporter... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Apr 2011, 17:49 |
|
|
Duivelke
England4ever schreef: geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. Waarom Wetteren der uit? Enigste ploeg zonder buitenlandse spelers, en met zeer bescheiden middelen, hopelijk mogen ze der in blijven en kunnen wij er volgend jaar een feestje bouwen!ze hebben wel een heel groot bezoekersvak bijna de helft van het stadion |
| 20 Apr 2011, 17:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Dries schreef: England4ever schreef: geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. Waarom Wetteren der uit? Enigste ploeg zonder buitenlandse spelers, en met zeer bescheiden middelen, hopelijk mogen ze der in blijven en kunnen wij er volgend jaar een feestje bouwen!tis nen dendersupporter... ![]() |
| 20 Apr 2011, 17:52 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vind Wetteren nu toch ook geen ploeg voor 1ste klasse.
Ok, ze doen het inderdaad goed met "beperkte" middelen (hoewel dat ge daar nog van zou verschieten) maar dat doet er niet zo toe. Westerlo verdient ook zijn plaats in 1ste klasse, en ze dwingen mijn respect daar ook voor af.... toch vind ik het geen ploeg die in 1ste zou horen te zitten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2011, 18:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Dries schreef: geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. ge zijt football club verbroedering dender eendracht hekelgem vergeten ![]() Laat da stuk der maar af, want das dik gelogen ze ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 20 Apr 2011, 18:11 |
|
|
Freak
Bram schreef: Ik vind Wetteren nu toch ook geen ploeg voor 1ste klasse. Ok, ze doen het inderdaad goed met "beperkte" middelen (hoewel dat ge daar nog van zou verschieten) maar dat doet er niet zo toe. Westerlo verdient ook zijn plaats in 1ste klasse, en ze dwingen mijn respect daar ook voor af.... toch vind ik het geen ploeg die in 1ste zou horen te zitten. Wetteren is inderdaad geen ploeg voor eerste, maar ze hebben een voorzitter en trainer die dezelfde mening is toegedaan. Doen het heel knap als je hun budget bekijkt. Alhoewel ik denk dat de blessure van Delanghe hun wel eens hun plaats in tweede zou kunnen kosten. Ik hoop dat ze er in blijven, kwestie dat ik wat maten kan ambeteren volgend jaar... ![]() |
| 20 Apr 2011, 18:18 |
|
|
Nationale Ploeg
'k Ben toch wel benieuwd naar wat OHL komend weekend op Antwerp gaat doen. Antwerp mag dan wel een paar belangrijke pionnen missen, maar op enthousiasme en met een goed gevuld stadion kunnen die altijd ietsje meer. En bij OHL zal de spanning toch ook stilaan toenemen nu de promotie voor de deur staat. Echt een wedstrijd om naar uit te kijken.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 20 Apr 2011, 18:18 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
England4ever schreef: geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. Waarom Wetteren der uit? Enigste ploeg zonder buitenlandse spelers, en met zeer bescheiden middelen, hopelijk mogen ze der in blijven en kunnen wij er volgend jaar een feestje bouwen!Ondertussen doen wel meerdere clubs het met bescheiden middelen en weinig buitenlandse spelers ![]() |
| 21 Apr 2011, 12:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: 'k Ben toch wel benieuwd naar wat OHL komend weekend op Antwerp gaat doen. Antwerp mag dan wel een paar belangrijke pionnen missen, maar op enthousiasme en met een goed gevuld stadion kunnen die altijd ietsje meer. En bij OHL zal de spanning toch ook stilaan toenemen nu de promotie voor de deur staat. Echt een wedstrijd om naar uit te kijken. En Antwerp maakt nog altijd kans op de eindronde. |
| 21 Apr 2011, 12:04 |
|
|
Ancien
England4ever schreef: geeroms schreef: 2e klasse zeker niet onderschatten, maar ik denk wel dat dat niet zal gebeuren. Kijk naar Boom, Heist is nu wel gered. Het verschil met dit seizoen is dat jullie volgend jaar wel tegenstanders hebben. Het is gedaan met ploegjes zoals Oudenaarde, Wielsbeke en dergelijke (met alle respect) En nu in 2e klasse hopelijk Wetteren of Dour er nog uit, en het wordt al een mooi reeksje. Waarom Wetteren der uit? Enigste ploeg zonder buitenlandse spelers, en met zeer bescheiden middelen, hopelijk mogen ze der in blijven en kunnen wij er volgend jaar een feestje bouwen!Laat Wetteren maar in tweede blijven, was altijd qua sfeer een leuke verplaatsing, en dan misschien nog tegen Denijs en al die andere ex-iendrachters. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Apr 2011, 12:12 |
|
|
Hugo schreef: Laat Wetteren maar in tweede blijven, was altijd qua sfeer een leuke verplaatsing, en dan misschien nog tegen Denijs en al die andere ex-iendrachters. tsja... die sfeer maakten we dan toch zelf ? Van hun komt er ginder toch hoegenaamd niets ? Bovendien spelen ze tegen ons altijd maar weer anti-voetbal van de bovenste plank.... ik loop absoluut niet wild van een verplaatsing naar Wetteren ze. + het is veel te dicht bij en derbysfeer heerst er toch niet als we er tegen spelen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Apr 2011, 12:35 |
|
| Pagina 79 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 185 Volgende |