|
|
| Pagina 9 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Richtlijnen ivm veiligheid SC Eendracht Aalst
Vanaf aanstaande Zondag 25 September zal bij ieder thuiswedstrijd van Eendracht Aalst na de wedstrijd de uitgang voor de Eendracht Aalst supporters van vak K verplicht genomen moeten worden via de Leopoldlaan. Dit wil zeggen dat de uitgang zal gebeuren via de achterkant van het stadion langsheen de garages. Voor de wedstrijd tegen Brussels van Vrijdag 30 september ’11 zijn vlaggen in het stadion verboden. Dit is Maandag op de coördinatievergadering in Brussel medegedeeld aan de Politie. Bron: eendracht-aalst.be Jawatte, goe bezig, den dezen zal rustig zijn drankje nuttigen tot de bezoekers verdwenen zijn. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2011, 7:53 |
|
|
Ancien
Pedrag Filipovic en co klaar voor derbytopper tegen grote titelkandidaat
'In een kolkend stadion kunnen we boven onszelf uitstijgen.' Via een extra voorverkoop probeert Aalst de stormloop naar tickets onder controle te houden. Aanvoerder Predrag Filipovic voelde ook in de spelersgroep dat de sfeer van de grote dagen er aankomt. De fans willen de leidersscalp van de gouwgenoot. Een duel tussen Aalst en Waasland-Beveren in een volgepakt Pierre Cornelisstadion. Dit doet denken aan eerste klasse? Predrag Filipovic: 'Waasland-Beveren is een gedoodverfde titelkandidaat en droomt hardop van eerste klasse. Aalst staat nog niet zover, maar overtrof met tien op vijftien de stoutste verwachtingen. Onze kassier verwacht veel volk en ik geloof rotsvast in onze winstkansen. Het maximum van Beveren gaat er zondag aan.' 'Ik denk dat onze tegenstrever trouwens vooraf al wel wil tekenen voor een punt. Eendracht beschikt over een steengoede ploeg en we zijn voor niemand bang. In een kolkend stadion kunnen we boven onszelf uitstijgen.' 'Waasland-Beveren zette uiteraard niet bij toeval een vijftien op vijftien neer. Die fusieclub stippelde een toekomstvisie uit die naar eerste klasse moet leiden en zette met het oog daarop een profclub op poten. Daar moet Eendracht zondag enthousiasme tegenover plaatsen. Niemand had vooraf onze kanonstart van tien op vijftien voorspeld.' Waasland-Beveren heeft offensief wel wat te bieden met de topschutters Seoudi en Onana? 'Dan vergeet je nog kleppers als Didier en Sarki. Waasland-Beveren beschikt over een topploeg, maar heeft ook zwakke punten. Het komt erop aan om die bloot te leggen en uit te buiten. Ik duim voor een attractieve partij voor de kijkers op het niveau van de top van tweede klasse.' 'Zelf sta ik alvast paraat. Op Oostende bleef ik uit voorzorg aan de kant wegens een klein scheurtje in de enkel, maar op Heist maakte ik de match vol. We moeten een verlengstuk breien aan onze sterke seizoenstart. We moeten ons spiegelen aan het Dender van vorig seizoen dat na de heenronde al nagenoeg gered was. Dan kan je tegen een stootje als het eens wat minder loopt.' Hoe bekeek de spelersgroep de heisa rond de bestuurswissel? 'Bestuurlijke problemen worden boven onze hoofden bedisseld. Het is een publiek geheim dat het rommelde in de bestuurskamer. Als spelersgroep schenken we alle vertrouwen aan de nieuwe bestuursploeg. Wij spelen trouwens niet voor Dirk De Bruecker of Ronny Desmedt als voorzitter, maar voor Eendracht Aalst en onze wit-zwarte kleuren. 'Onze taak is focussen op het sportieve vlak. Goede resultaten brengen is de boodschap. Leider Waasland-Beveren kloppen vormt de volgende uitdaging.' De Flippo nen Iendrachter in hert en nieren.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2011, 9:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Richtlijnen ivm veiligheid SC Eendracht Aalst Vanaf aanstaande Zondag 25 September zal bij ieder thuiswedstrijd van Eendracht Aalst na de wedstrijd de uitgang voor de Eendracht Aalst supporters van vak K verplicht genomen moeten worden via de Leopoldlaan. Dit wil zeggen dat de uitgang zal gebeuren via de achterkant van het stadion langsheen de garages. Voor de wedstrijd tegen Brussels van Vrijdag 30 september ’11 zijn vlaggen in het stadion verboden. Dit is Maandag op de coördinatievergadering in Brussel medegedeeld aan de Politie. Bron: eendracht-aalst.be Jawatte, goe bezig, den dezen zal rustig zijn drankje nuttigen tot de bezoekers verdwenen zijn. Ik heb daar geen enkel probleem mee,dat we via deze weg het stadion moeten verlaten,maar ik ben eens benieuwd wat er voor de wedstrijd gaat gebeuren,eens zien hoeveel (D)Waasland supps er in de bredestraat gaan lopen,morgen voor de wedstrijd en wat gaan ze daar dan meedoen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Sep 2011, 9:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: Hugo schreef: Richtlijnen ivm veiligheid SC Eendracht Aalst Vanaf aanstaande Zondag 25 September zal bij ieder thuiswedstrijd van Eendracht Aalst na de wedstrijd de uitgang voor de Eendracht Aalst supporters van vak K verplicht genomen moeten worden via de Leopoldlaan. Dit wil zeggen dat de uitgang zal gebeuren via de achterkant van het stadion langsheen de garages. Voor de wedstrijd tegen Brussels van Vrijdag 30 september ’11 zijn vlaggen in het stadion verboden. Dit is Maandag op de coördinatievergadering in Brussel medegedeeld aan de Politie. Bron: eendracht-aalst.be Jawatte, goe bezig, den dezen zal rustig zijn drankje nuttigen tot de bezoekers verdwenen zijn. Ik heb daar geen enkel probleem mee,dat we via deze weg het stadion moeten verlaten,maar ik ben eens benieuwd wat er voor de wedstrijd gaat gebeuren,eens zien hoeveel (D)Waasland supps er in de bredestraat gaan lopen,morgen voor de wedstrijd en wat gaan ze daar dan meedoen ![]() Vraag ik mij ook af, en bij mijn weten hebben 'we' giejn problemen met Waaslandsupps dus... kzie het probleem niet echt... (Tegen Antwerp zouket nog kunne begrijpe...) _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 24 Sep 2011, 9:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Iendrachtzot schreef: Bakkie schreef: Hugo schreef: Richtlijnen ivm veiligheid SC Eendracht Aalst Vanaf aanstaande Zondag 25 September zal bij ieder thuiswedstrijd van Eendracht Aalst na de wedstrijd de uitgang voor de Eendracht Aalst supporters van vak K verplicht genomen moeten worden via de Leopoldlaan. Dit wil zeggen dat de uitgang zal gebeuren via de achterkant van het stadion langsheen de garages. Voor de wedstrijd tegen Brussels van Vrijdag 30 september ’11 zijn vlaggen in het stadion verboden. Dit is Maandag op de coördinatievergadering in Brussel medegedeeld aan de Politie. Bron: eendracht-aalst.be Jawatte, goe bezig, den dezen zal rustig zijn drankje nuttigen tot de bezoekers verdwenen zijn. Ik heb daar geen enkel probleem mee,dat we via deze weg het stadion moeten verlaten,maar ik ben eens benieuwd wat er voor de wedstrijd gaat gebeuren,eens zien hoeveel (D)Waasland supps er in de bredestraat gaan lopen,morgen voor de wedstrijd en wat gaan ze daar dan meedoen ![]() Vraag ik mij ook af, en bij mijn weten hebben 'we' giejn problemen met Waaslandsupps dus... kzie het probleem niet echt... (Tegen Antwerp zouket nog kunne begrijpe...) _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Sep 2011, 10:52 |
|
|
Ancien
Kristof Lardenoit en co willen zondag bekerkater doorspoelen
![]() BEVEREN-WAAS/SINT-NIKLAAS - Waasland-Beveren heeft weinig tijd om te treuren om de bekeruitschakeling tegen Sint-Truiden. Morgenmiddag volgt al een nieuwe belangrijke match bij Eendracht Aalst. De eerste partij in een belangrijk vijfluik. De 28-jarige Lardenoit was nochtans graag een ronde verder geraakt, maar zal daar minstens nog een jaar op moeten wachten. 'Sint-Truiden brengt me niet echt veel geluk', zo verwoordt de verdediger zijn lichte ontgoocheling. 'Het was enkele seizoenen geleden ook Sint-Truiden dat Beveren veroordeelde tot tweede klasse. Toen stond ik ook op het veld. Het was uiteindelijk het begin van alle miserie.' 'Ik vind het alvast spijtig voor de supporters. Ze waren weer met veel afgezakt naar Stayen. Het ware mooi geweest als we ze een zege hadden kunnen schenken.' Met vijftien op vijftien is de ploeg van trainer Geeraerd ondertussen toch al half weg om de eerste periode binnen te halen. Het zou voor de tweede keer op rij een schitterende start zijn. Met Aalst, Eupen, Lommel, Wezet en Antwerp staan er echter nog vijf topduels op het programma. 'Zondag wordt het al een serieuze test', beseft ook aanvoerder Lardenoit. 'Aalst is een ploeg die ook sterk gestart is en die een enorme achterban heeft. Als we daar een goed resultaat neerzetten, dan staan we weer een stukje verder.' De bekernederlaag heeft geen sporen nagelaten bij de spelers. 'We hebben nog eens ondervonden hoe het voelt om te verliezen, maar we zijn aan de andere kant nooit gaan zweven. Daar zal onze coach wel voor zorgen. We staan met beide voetjes stevig op de grond. De competitie is nog maar vijf wedstrijden ver en ondanks het maximum van de punten staan we nog nergens. De komende weken worden alvast erg belangrijk. We kunnen tegen enkele titelkandidaten laten zien dat we er staan.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2011, 11:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De voorbeschouwing van Patje Boem boem
Eendracht Aalst – Waasland-Beveren (x) “De topper van deze speeldag is ongetwijfeld de wedstrijd tussen de leider en de nummer vier uit het klassement. Waasland-Beveren heeft naast de stabiele organisatie van vorig seizoen een heleboel aanvallende spelers die het verschil kunnen maken. Onana en Da Silva zijn razend gevaarlijk, Paulussen speelt dan weer als een echte patron op het middenveld. Eendracht Aalst komt op zijn beurt dan weer verrassend goed uit de verf. Zelfs na 2 rode kaarten tegen KV Oostende kwamen de ajuinen nog dicht bij een gelijkspel. Ik vrees dan ook het eerste puntenverlies van de leider." ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 24 Sep 2011, 12:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Hugo schreef: Richtlijnen ivm veiligheid SC Eendracht Aalst Vanaf aanstaande Zondag 25 September zal bij ieder thuiswedstrijd van Eendracht Aalst na de wedstrijd de uitgang voor de Eendracht Aalst supporters van vak K verplicht genomen moeten worden via de Leopoldlaan. Dit wil zeggen dat de uitgang zal gebeuren via de achterkant van het stadion langsheen de garages. Voor de wedstrijd tegen Brussels van Vrijdag 30 september ’11 zijn vlaggen in het stadion verboden. Dit is Maandag op de coördinatievergadering in Brussel medegedeeld aan de Politie. Bron: eendracht-aalst.be Jawatte, goe bezig, den dezen zal rustig zijn drankje nuttigen tot de bezoekers verdwenen zijn. Geen vlaggen in Brussels? OK aal bengaals vuur mee voor wa sfeer e twordt erger met de week ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Sep 2011, 12:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bakkie schreef: Hugo schreef: Richtlijnen ivm veiligheid SC Eendracht Aalst Vanaf aanstaande Zondag 25 September zal bij ieder thuiswedstrijd van Eendracht Aalst na de wedstrijd de uitgang voor de Eendracht Aalst supporters van vak K verplicht genomen moeten worden via de Leopoldlaan. Dit wil zeggen dat de uitgang zal gebeuren via de achterkant van het stadion langsheen de garages. Voor de wedstrijd tegen Brussels van Vrijdag 30 september ’11 zijn vlaggen in het stadion verboden. Dit is Maandag op de coördinatievergadering in Brussel medegedeeld aan de Politie. Bron: eendracht-aalst.be Jawatte, goe bezig, den dezen zal rustig zijn drankje nuttigen tot de bezoekers verdwenen zijn. Ik heb daar geen enkel probleem mee,dat we via deze weg het stadion moeten verlaten,maar ik ben eens benieuwd wat er voor de wedstrijd gaat gebeuren,eens zien hoeveel (D)Waasland supps er in de bredestraat gaan lopen,morgen voor de wedstrijd en wat gaan ze daar dan meedoen ![]() Uiteindelijk vind ik dat geen slechte oplossing hoor, ge staat even rap in de bredestraat... Voor de match de supporters scheiden is natuurlijk wel niet mogelijk, maar de gemoederen zijn dan meestal nog niet verhit ... |
| 24 Sep 2011, 12:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Vraagje: Iemand die ik ken, kan eerste helft er niet geraken maar tweede helft wel, moet hij dan nog betalen en kan je dan nog binnen? Staantribune bedoel ik he.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Sep 2011, 13:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
DavidSeal schreef: Vraagje: Iemand die ik ken, kan eerste helft er niet geraken maar tweede helft wel, moet hij dan nog betalen en kan je dan nog binnen? Staantribune bedoel ik he. Allez, als je écht voor een ploeg supportert (en dan zeker in deze omstandigheden) dan betaal je toch met de glimlach, wat is dat nu? Ik vind dat: er wordt hier spel gemaakt over bestuursleden die geen 10000-en euro's willen investeren, die zich terugtrekken uit het bestuur omdat ze niet heel de tijd met de club kunnen bezig zijn, maar als 't over 10 eurokes uit de eigen portemonnee gaat, dan is 't : "Moeten we nog betalen, en mag het ook wat minder zijn?" Als tiener heb ik er nog vaak een sport van gemaakt om gratis proberen binnen te geraken op het voetbal (het was niet Eendracht Aalst toen), awel ik heb daar nog altijd spijt van... Dit alles gezegd zijnde, ik vraag me af of er aan de rust nog iemand zit ticketjes te verkopen aan de loketten, maar goed... Of je binnen kan, dat zou ik niet weten. |
| 24 Sep 2011, 14:37 |
|
|
Reserve
DavidSeal schreef: Vraagje: Iemand die ik ken, kan eerste helft er niet geraken maar tweede helft wel, moet hij dan nog betalen en kan je dan nog binnen? Staantribune bedoel ik he. Normaal gezien zou het loket moeten openblijven tot na een kwartier na de rust, dus indien het loket nog open is moet je een ticket kopen. |
| 24 Sep 2011, 14:38 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
DavidSeal schreef: Vraagje: Iemand die ik ken, kan eerste helft er niet geraken maar tweede helft wel, moet hij dan nog betalen en kan je dan nog binnen? Staantribune bedoel ik he. mijn vriendin kwam me halen 3weken geleden tegen roeselare,ze kwam halfweg tweede helft aan en had geen ticket,dus niet binnen en verwezen naar kantine zittribune en vandaar kan je wel zien.Loketten blijven niet open tot aan de tweede helft. |
| 24 Sep 2011, 14:48 |
|
|
Freak
salvador schreef: DavidSeal schreef: Vraagje: Iemand die ik ken, kan eerste helft er niet geraken maar tweede helft wel, moet hij dan nog betalen en kan je dan nog binnen? Staantribune bedoel ik he. Allez, als je écht voor een ploeg supportert (en dan zeker in deze omstandigheden) dan betaal je toch met de glimlach, wat is dat nu?Ik vind dat: er wordt hier spel gemaakt over bestuursleden die geen 10000-en euro's willen investeren, die zich terugtrekken uit het bestuur omdat ze niet heel de tijd met de club kunnen bezig zijn, maar als 't over 10 eurokes uit de eigen portemonnee gaat, dan is 't : "Moeten we nog betalen, en mag het ook wat minder zijn?" Als tiener heb ik er nog vaak een sport van gemaakt om gratis proberen binnen te geraken op het voetbal (het was niet Eendracht Aalst toen), awel ik heb daar nog altijd spijt van... Dit alles gezegd zijnde, ik vraag me af of er aan de rust nog iemand zit ticketjes te verkopen aan de loketten, maar goed... Of je binnen kan, dat zou ik niet weten. als je echt voor een ploeg supportert, troost je de moeite om dan iedere week te komen kijken... |
| 24 Sep 2011, 14:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: salvador schreef: DavidSeal schreef: Vraagje: Iemand die ik ken, kan eerste helft er niet geraken maar tweede helft wel, moet hij dan nog betalen en kan je dan nog binnen? Staantribune bedoel ik he. Allez, als je écht voor een ploeg supportert (en dan zeker in deze omstandigheden) dan betaal je toch met de glimlach, wat is dat nu?Ik vind dat: er wordt hier spel gemaakt over bestuursleden die geen 10000-en euro's willen investeren, die zich terugtrekken uit het bestuur omdat ze niet heel de tijd met de club kunnen bezig zijn, maar als 't over 10 eurokes uit de eigen portemonnee gaat, dan is 't : "Moeten we nog betalen, en mag het ook wat minder zijn?" Als tiener heb ik er nog vaak een sport van gemaakt om gratis proberen binnen te geraken op het voetbal (het was niet Eendracht Aalst toen), awel ik heb daar nog altijd spijt van... Dit alles gezegd zijnde, ik vraag me af of er aan de rust nog iemand zit ticketjes te verkopen aan de loketten, maar goed... Of je binnen kan, dat zou ik niet weten. als je echt voor een ploeg supportert, troost je de moeite om dan iedere week te komen kijken... 1 - 0 ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Sep 2011, 15:01 |
|
| Pagina 9 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 25 Volgende |