|
|
| Pagina 9 van 14 |
[ 197 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: KVC Westerlo - SC Eendracht Aalst
Op radio1 was er nog een interview met Vandenbergh. Wat een ongelofelijke bleiter. 'goal van Aalst was offside', 'wij moesten 2 penalties gekregen hebben', 'die drankpauzes waren niet nodig en duurden te lang', ... En dat aangevuld met nog enkele standaardclichés waarin vaak een onderwerp of werkwoord ontbrak.
In plaats van over alles en nog wat te zagen zou hij zich beter op zichzelf concentreren om te zien dat hij niet WEERAL ergens mislukt. |
| 09 Sep 2012, 18:08 |
|
|
forumlegende
Net terug van Westerlo en eigenlijk ben ik enorm ontgoocheld. OK, Westerlo had veldoverwicht maar heel weinig kansen. Als we op 't einde koelbloediger zijn winnen we nog maar de helden waren moe.
De sfeer was heel goed, de thuisblijvers hadden ongelijk. Op naar Oostende, hopelijk hebben die mannen nu heel veel zelfvertrouwen na hun 4-0 overwinning! |
| 09 Sep 2012, 18:13 |
|
|
Freak
billijk gelijkspel waar BVR heel ongelukkige wissels deed.
haalt alle diepgang uit ons spel door zowel Martin als Tjendo te vervangen door mensen die daar absoluut niet kunnen spelen. Waarom bracht hij vb. Weydisch niet? bij die fase die voorafgaat aan de tweede goal van Westerlo gaat Goor wel heel gemakkelijk liggen. die ref was ook redelijk dramatisch weer, zwaaide te pas en te onpas met gele kaarten. intervieuw ook gehoord op Radio 1 van VDB, redelijk triestig, waar die twee strafschopfouten zag was mij wel een raadsel. |
| 09 Sep 2012, 18:38 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: billijk gelijkspel waar BVR heel ongelukkige wissels deed. haalt alle diepgang uit ons spel door zowel Martin als Tjendo te vervangen door mensen die daar absoluut niet kunnen spelen. Waarom bracht hij vb. Weydisch niet? bij die fase die voorafgaat aan de tweede goal van Westerlo gaat Goor wel heel gemakkelijk liggen. die ref was ook redelijk dramatisch weer, zwaaide te pas en te onpas met gele kaarten. intervieuw ook gehoord op Radio 1 van VDB, redelijk triestig, waar die twee strafschopfouten zag was mij wel een raadsel. Glouftsis was helemaal op. Het leek mij dan toch beter om hem er uit te halen en een frisse spits in de punt te gooien. Jammer ... met de ruimte die er kwam door het drukken van Westel, hadden we met een snelle puntspeler misschien nog iets kunnen terugpakken. Kestens kwam er volgens mij in omdat die verdediger krampen had, niet? Moeilijk invallen, want waarschijnlijk was'm er nog helemaal niet klaar voor. En meteen van bij de eerste actie gepakt. Super sfeer van onze mannen! |
| 09 Sep 2012, 19:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Fillou schreef: El Corredor schreef: billijk gelijkspel waar BVR heel ongelukkige wissels deed. haalt alle diepgang uit ons spel door zowel Martin als Tjendo te vervangen door mensen die daar absoluut niet kunnen spelen. Waarom bracht hij vb. Weydisch niet? bij die fase die voorafgaat aan de tweede goal van Westerlo gaat Goor wel heel gemakkelijk liggen. die ref was ook redelijk dramatisch weer, zwaaide te pas en te onpas met gele kaarten. intervieuw ook gehoord op Radio 1 van VDB, redelijk triestig, waar die twee strafschopfouten zag was mij wel een raadsel. Glouftsis was helemaal op. Het leek mij dan toch beter om hem er uit te halen en een frisse spits in de punt te gooien. Jammer ... met de ruimte die er kwam door het drukken van Westel, hadden we met een snelle puntspeler misschien nog iets kunnen terugpakken. Kestens kwam er volgens mij in omdat die verdediger krampen had, niet? Moeilijk invallen, want waarschijnlijk was'm er nog helemaal niet klaar voor. En meteen van bij de eerste actie gepakt. Super sfeer van onze mannen! Hugelier linksmidden was niet de beste wissel denk ik. Met de ruimte die we kregen, had Weydisch veel meer kunnen doen. Maar 4/6 tegen de twee degradanten daar had ik op voorhand voor getekend... |
| 09 Sep 2012, 19:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het ergste was nog dat de tickets op waren voor de staantribune. Ze hadden maar op 3-400 man gerekend. We hebben dan 15 euro moeten betalen voor een zittribune ticket om te kunnen staan.
|
| 09 Sep 2012, 19:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De sfeer was fantastisch!
We hebben al weer een titelkandidaat lam gelegd en goed tegen geprikt. Jammer dat we een verdiende voorsprong nog zo knullig uit handen geven. Fantastische voetbalnamiddag, jammer dat we geen 3 punten konden mee nemen naar huis. Nu op naar Oostende! ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 09 Sep 2012, 20:05 |
|
|
Freak
onzen trainer es e kieken.
![]() |
| 09 Sep 2012, 20:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
waly 2 schreef: onzen trainer es e kieken. ![]() Zeker niet. Al snap ik niet waarom Weydisch niet mocht invallen en waarom men een dode Glouftsis, sinds minuut 60 toch laat staan. vreemd en te betreuren. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 09 Sep 2012, 20:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ik lees ier da Kestens em gemakkeloik liet wegzetten ?
Dikke duwfout ja ! Diene kadé daafde em af mé twieje annen op Kestens. Bé de leste tegengoal stonden ze gewoein te sloapen vanachter, der volgde niemand terwoil der droi man van Westel veeren de goal stonden. Soit, gellek ier al gezeid, ik wou op veerand tiejkenen vér nen draw. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 09 Sep 2012, 20:33 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43 Berichten: 152 Leeftijd: 47 |
Over een duwfout gesproken, in de 2e helft gaat Stavros iets te veel door op de keeper en Cordier duwt hem weg, al leek het wel op een vuistslag. Resultaat = beide een gele kaart.
|
| 09 Sep 2012, 21:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Necky schreef: Over een duwfout gesproken, in de 2e helft gaat Stavros iets te veel door op de keeper en Cordier duwt hem weg, al leek het wel op een vuistslag. Resultaat = beide een gele kaart. Natrappen is volgens mij nog altijd een rode kaart wat een sfeertje seg alles was aanwezig vandaag ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2012, 21:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: waly 2 schreef: onzen trainer es e kieken. ![]() Zeker niet. Al snap ik niet waarom Weydisch niet mocht invallen en waarom men een dode Glouftsis, sinds minuut 60 toch laat staan. vreemd en te betreuren. De teleurstelling is zeer groot bij Weydisch. Begrijpelijk en moet ook als je niet mag spelen.. |
| 09 Sep 2012, 21:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Vooraf had ik ook getekend voor een gelijkspel, maar als je 0-2 voor staat bij rust en nog 1-2 vijf minuten voor tijd ben ik achteraf toch een beetje teleurgesteld dat we niet winnen.
De wissels pakten vandaag niet goed uit. Dat hij door de blessure van Smet Kestens inbrengt is begrijpelijk, maar ik zou er eerder voor geopteerd hebben om mijn centraal duo te behouden, Pietermaat op backrechts te zetten en Hugelier centraal op het middenveld. Verder was de timing van de wissel heel ongelukkig. Het is toch niet ideaal om te wisselen als de tegenpartij een corner krijgt. Smet was wel geblesseerd, maar kon zeker nog een minuutje blijven staan tot na de corner. Net als de meesten snap ik ook niet waarom naar het einde niet gekozen werd voor de snelheid van Weydisch. Het enige wat ik kan bedenken is dat de trainer Hugelier gekozen heeft voor zijn lengte. |
| 09 Sep 2012, 21:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Juist thuis, zalig sfeertje.
Op voorhand getekend voor 1 punt mee te nemen, maar toch dubbel gevoel. Ondanks dat toch ook weer een nieuw liedje rijker! En nu met de trein naar Oostende! ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 09 Sep 2012, 21:22 |
|
| Pagina 9 van 14 |
[ 197 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Volgende |