Tweede klasse '13-'14 - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 76
 Tweede klasse '13-'14 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Zienaa schreef:
Iendrachter90 schreef:
Speeldag 1:Antwerp-Aalst

Hopelijk niet op een weekdag.

Tis in een weekend deerste 2speeldagen, 2speeldagen op woensdag in September.
en @hansken: der is blijkbaar gevraagd om de grote ploegen thuis niet in het begin te leggen,thuismatchen tegen hoogstraten enzo zijn perfect mogelijk.

24 Jun 2013, 13:42
Reserve

Leeftijd: 37
en den deze zit tot 11 augustus in Kreta...

24 Jun 2013, 14:11
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachter90 schreef:
Zienaa schreef:
Iendrachter90 schreef:

Tis in een weekend deerste 2speeldagen, 2speeldagen op woensdag in September.
en @hansken: der is blijkbaar gevraagd om de grote ploegen thuis niet in het begin te leggen,thuismatchen tegen hoogstraten enzo zijn perfect mogelijk.

Pas maar op, straks staat Hoogstraten met 1.000 man in Aalst :D

24 Jun 2013, 14:14
Iendracht.be - beheer

Denk dat we nu toch wel op een goede 800 man mogen hopen met dat het in't weekend ligt, alleen zullen er nog redelijk wat op congé zijn.

24 Jun 2013, 15:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Zienaa schreef:
Iendrachter90 schreef:

Direct al een combi-regeling aan ons been zeker?

24 Jun 2013, 16:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
69 schreef:
Direct al een combi-regeling aan ons been zeker?

Die kans zit er dik in. Al trek ik mij da minder/niet aan. Kgaan toch altijd mee met Blackwans.
Indien je combi wilt vermijden ga dan neutraal gaan kijken in 1vd thuistribunes.

24 Jun 2013, 16:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Ik hoop echt op zaterdagavond 20.30.. Da lijkt mij het beste voor tmeeste volk mee te nemen..

Al vrees ik dat het Vrydag 19.30 zal worden door Belgacom tv :(

24 Jun 2013, 23:37
nieuw in de eerste ploeg

hansken schreef:
Ik hoop echt op zaterdagavond 20.30.. Da lijkt mij het beste voor tmeeste volk mee te nemen..

Al vrees ik dat het Vrydag 19.30 zal worden door Belgacom tv :(

dat zou idd nog tbeste zijn mr kvrees er ook voor....hopelijk een duizend tal supporters nr den antwerp .....

25 Jun 2013, 8:11
Freak

Eendracht Aalst sprak zijn voorkeur uit om de competitie uit te openen omdat de verbouwingen aan het stadion mogelijk nog niet klaar zijn tegen de competitiestart.

Eendracht werd op zijn wenken bediend door de kalendermaker, want net als vorig seizoen wordt geopend op de Antwerpse Bosuil terwijl de tweede wedstrijd tegen Hoogstraten in het Pierre Cornelisstadion gewoon kan gespeeld worden omdat de capaciteit van de hoofdtribune en de Europatribune moet volstaan om nieuwbakken tweedeklasser Hoogstraten te ontvangen.

Sportief manager Luc Van Hauwermeiren toont zich zonder lmeer tevreden over de beginkalender.

‘We krijgen meteen een vuurdoop op Antwerp, maar daar ben ik niet bang voor. Antwerp haalde een Engelse topcoach binnen, maar het zijn nog altijd de spelers op het veld die het moeten bewijzen. Ik geloof rotsvast in de kwaliteiten van de spelersgroep die we samenstelden. Antwerp start ongetwijfeld met veel ambitie, maar ik ben overtuigd dat we voor de ‘Great Old’ niet moeten onderdoen. Indien we op Antwerp een goed resultaat halen, zijn we gelanceerd.’

‘Als typische thuisploeg moeten we dan ook de maat nemen van Hoogstraten. Een match op Antwerp oogt niet simpel, maar je moet die toch afwerken en dan krijg ik die liever op de openingsdag. Elke wedstrijd kan dan sowieso alle kanten uit omdat alle teams nog aan de automatismen sleutelen. Ik heb een goed gevoel bij deze kalender. We willen de top-acht en zijn voor niemand bang.’

25 Jun 2013, 8:40
Ancien

Leeftijd: 55
Engelse topcoach :D Ne Surinaamse ollander, ja!

25 Jun 2013, 9:53
Ancien

Leeftijd: 47
Ik vraag mij eigenlijk iets af. De eerste match zit ik al in het buitenland, zo dat ergens via internet te bezien zijn? Zijn er daarvoor gekende sites??

25 Jun 2013, 17:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
witzwet schreef:
Ik vraag mij eigenlijk iets af. De eerste match zit ik al in het buitenland, zo dat ergens via internet te bezien zijn? Zijn er daarvoor gekende sites??

Ik denk niet dat die tweedeklassematchen van Belgacom TV afgetapt worden naar livestreams op internet...
Met heel veel geluk kan je dit misschien wel hebben...
Misschien die dag eens kijken op 't forum of niemand een link heeft gevonden en hier gepost heeft... al zou'k toch niet te veel hopen.

Evt sites:
http://sports-livez.com/
http://www.firstrow1.eu/

25 Jun 2013, 17:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Op die sports-livez kunt ge dikwijls echt aan degelijke kwaliteit matchen volgen, en met origineel commentaar. En ook een groot aanbod van matchen.

25 Jun 2013, 23:01
Freak

Jawel... het is weer zo ver. Vandaag buigt de Licentiecommissie zich over de tussentijdse controles die de Licentiemanagers de voorbije weken uitvoerden bij de clubs uit eerste en tweede klasse.

De clubs die een negatief verdict krijgen moeten niet vrezen dat ze hun licentie verliezen, maar ze krijgen wel een transferverbod opgelegd. Uit de Jupiler Pro League is het grootste probleemgeval van de laatste jaren (Beerschot) definitief verdwenen, maar in tweede klasse zullen enkele bestuursleden niet meteen hun meest rustige nachtslaapje gehad hebben.

Vorig seizoen kregen 'slechts' twee tweedeklassers een transferverbod opgelegd: Boussu-Dour en FC Brussels. Verwacht wordt dat dit aantal dit keer wel eens verdubbeld of verdriedubbeld zou kunnen worden. Beide clubs kregen in de winter voordien immers ook een transferverbod.

Als we die lijn (gewoon ter info) doortrekken voor deze tussentijdse controle en de wintertransferverboden dan komen volgende ploegen in de gevarenzone: Antwerp, Roeselare, Boussu-Dour, Tubeke, Heist, Brussels en WS Woluwe. Oudenaarde behoorde toen ook bij de slechte leerlingen van de klas, maar zij degradeerden naar 3e.

Van zodra er nieuws is rond eventuele transferverboden, dan leest u het op Nr10.be!

27 Jun 2013, 10:44
Freak

Leeftijd: 35
Woensdag 11september naar Eupen,dat gaat volk opleveren :D

27 Jun 2013, 21:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 76