|
|
| Pagina 9 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Kdenk dat vooral zal afhangen, dat wanneer de mensen hun drank hebben, ze meteen doorstappen naar een plek waar geen volk staat... Want geef toe, tziet her heel verleidelijk uit om aan den toog te blijven staan en van daar de match te volgen!
Maar tis wel zo da de miserie zal beginnen denk ik.._________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Aug 2013, 9:18 |
|
|
Bomber schreef: hansken schreef: Kdenk dat vooral zal afhangen, dat wanneer de mensen hun drank hebben, ze meteen doorstappen naar een plek waar geen volk staasituatiet geef toe, tziet her heel verleidelijk uit om aan den toog te blijven staan en van daar de match te volgen! Maar tis wel zo da de miserie zal beginnen denk ik..De sfeermakers moeten centraal id tribune he, dus blijft gij daar maar. Ik zal aan den toog wel iedereen terugsturen... Ik wist dat ik op u kon rekenen! Als ge ze terug stuurt, zie dan wel da ze ne pot meebrengen voor mij he, das al plek uitgespaard aan diejen toog en staje gij ook wa meer op u gemak! win-win situatie ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Aug 2013, 9:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hansken schreef: Bomber schreef: hansken schreef: Kdenk dat vooral zal afhangen, dat wanneer de mensen hun drank hebben, ze meteen doorstappen naar een plek waar geen volk staasituatiet geef toe, tziet her heel verleidelijk uit om aan den toog te blijven staan en van daar de match te volgen! Maar tis wel zo da de miserie zal beginnen denk ik..De sfeermakers moeten centraal id tribune he, dus blijft gij daar maar. Ik zal aan den toog wel iedereen terugsturen... Ik wist dat ik op u kon rekenen! Als ge ze terug stuurt, zie dan wel da ze ne pot meebrengen voor mij he, das al plek uitgespaard aan diejen toog en staje gij ook wa meer op u gemak! win-win situatie ![]() ![]() |
| 10 Aug 2013, 9:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: zwetzat schreef: als dat hier zo verder gaat, gaat er daar zondag nog goe gevochten worden ![]() Tzal wel, waar stade gij en hoe herken ik u? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Aug 2013, 10:33 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
om het ook eens over de match te hebben:
ik verwacht nen Skodhra of Kabeya voor Janssens of De Cuyper. Met de 4-4-2 liep het vorige week wel eventjes beter voetballend maar Ngasseu zelf overtuigde mij dan weer niet genoeg. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Aug 2013, 11:09 |
|
|
forumlegende
NGasseu - Glouftsis
Cerimagic - Shkodra - Martin Kabeya Vanbelle - Bogaerts - Filipovic - Smet VDN Mijn ploeg voor morgen |
| 10 Aug 2013, 12:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bram schreef: om het ook eens over de match te hebben: ik verwacht nen Skodhra of Kabeya voor Janssens of De Cuyper. Met de 4-4-2 liep het vorige week wel eventjes beter voetballend maar Ngasseu zelf overtuigde mij dan weer niet genoeg. Skodhra of Ngasseu voor Cerimagic lijkt me ook een reële optie. Ik zou ook Kabeya ipv van Janssens zetten, maar k denk niet dat de trainer dat zal doen. Dan zal hij er eerder Ken aflaten, maar met Kabeya - Janssens weet ik niet of ge genoeg recuperatie hebt. |
| 10 Aug 2013, 13:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik denk dat Cerimagic het kind van de rekening zal worden. Kevin Janssens zal waarschijnlijk meer krediet hebben..
|
| 10 Aug 2013, 13:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
bruintje schreef: 69 schreef: zwetzat schreef: tegen dat ge op half time van boven in de tribune aan da kot bent zijn ze weer al terug aan het spelen ![]() Met alle respect voor de mensen die hunne zondag opofferen, maar onder den E is het alle jaren echt triestig om aan uwen drank te geraken! ik sta normaal in het fanhome achter den toog en we gaan ons uiterste best doen om tijdig iedereen te bedienen al zal het niet gemakkelijk worden sta wel in vak g ik hoop op ni te veel verwijten als we ni kunnen volgen en voor schepper er is gene palm te verkrijgen bij ons Iemand een abonnement oeverkoeipen? ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 10 Aug 2013, 16:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Van Den Noortgaete
Smet - Bogaerts - Filipovic - Vanbelle De Cuyper - Van Damme - Cerimagic - Janssens Ngasseu - Glouftsis Das mijn opstelling maar ik heb het nie voor tzeggen natuurlijk Niels Martin staat er nie bij omdat hij gekwetst zou zijn. |
| 10 Aug 2013, 20:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwawi schreef: Van Den Noortgaete Smet - Bogaerts - Filipovic - Vanbelle De Cuyper - Van Damme - Cerimagic - Janssens Ngasseu - Glouftsis Das mijn opstelling maar ik heb het nie voor tzeggen natuurlijk Niels Martin staat er nie bij omdat hij gekwetst zou zijn.Kan ik me in vinden, al zou ik Kabeya ipv Van Damme zetten. |
| 10 Aug 2013, 20:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Waar we vorige week zonder druk konden spelen op Antwerp, is het vandaag eigenlijk omgekeerd. Je kan enkel tevreden zijn als we de 3 punten pakken tegen Hoogstraten. Dan blijf je in het spoor van de rest volgen, anders ben je toch al een beetje op achtervolgen aangewezen.
We mogen ons wel niet mispakken aan de 0-3 nederlaag van Hoogstraten tegen Virton. Ik verwacht allerminst een hapklare brok. Pronostiek: 2-1 ![]() |
| 11 Aug 2013, 7:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
zwawi schreef: Waar we vorige week zonder druk konden spelen op Antwerp, is het vandaag eigenlijk omgekeerd. Je kan enkel tevreden zijn als we de 3 punten pakken tegen Hoogstraten. Dan blijf je in het spoor van de rest volgen, anders ben je toch al een beetje op achtervolgen aangewezen. We mogen ons wel niet mispakken aan de 0-3 nederlaag van Hoogstraten tegen Virton. Ik verwacht allerminst een hapklare brok. Pronostiek: 2-1 ![]() |
| 11 Aug 2013, 9:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
chunga schreef: zwawi schreef: Waar we vorige week zonder druk konden spelen op Antwerp, is het vandaag eigenlijk omgekeerd. Je kan enkel tevreden zijn als we de 3 punten pakken tegen Hoogstraten. Dan blijf je in het spoor van de rest volgen, anders ben je toch al een beetje op achtervolgen aangewezen. We mogen ons wel niet mispakken aan de 0-3 nederlaag van Hoogstraten tegen Virton. Ik verwacht allerminst een hapklare brok. Pronostiek: 2-1 ![]() Als je een ganse voorbereiding verkondigt dat je zo versterkt bent moet je thuis van Hoogstraten winnen. Al zal het verre van een walkover worden... |
| 11 Aug 2013, 9:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Een vlugge goal zou ons echter vleugels kunnen geven, ik verwacht dan ook een iets meer aanvallende ingesteldheid van de trainer.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Aug 2013, 9:56 |
|
| Pagina 9 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Volgende |